Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nå blir svenske bloggere anmeldt for å stjele bilder.. Tar vel ikke lang tid før det samme skjer i Norge.

5000 kr i bot i Sverige for å bruke bilder uten lov.

http://stoppapressar...enza-bli-anmald

Anonymous poster hash: 60bb4...d77

Det har da skjedd i Norge også.

Jeg har selv anmeldt en blogger for å ha stjålet et bilde, vant saken.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Håper hun blir litt livligere en stund etter fødsel, for nå er den bloggen så kjedelig at! Og jeg likte bloggen supergodt før den ble så døll, håper på forandring :)

• Liker 2
Skrevet

hva skjedde med det bandet sjy heels da

Anonymous poster hash: 26e74...591
  • Liker 2
Skrevet

Håper dere Frue-elskere innser at dette er og blir en mammablogg? Og reklameblogg ikke minst.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 9
Gjest lavendelkyss
Skrevet

Jeg leser bloggen utelukkende pga tips. Bruker b.l.a Ole Henriksen produkter mye takket være hennes tips. Ja, jo hun er sponset, men serien er ikke helt på vidda heller. Tror nok hun elsker produktene selv.

Blir også inspirert av antrekk og generelt kosthold.

Min personlige mening om henne som person, blir noe annet, men så leser jeg ikke bloggen for å irritere meg om henne som person heller :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg leser bloggen utelukkende pga tips. Bruker b.l.a Ole Henriksen produkter mye takket være hennes tips. Ja, jo hun er sponset, men serien er ikke helt på vidda heller. Tror nok hun elsker produktene selv.

Blir også inspirert av antrekk og generelt kosthold.

Min personlige mening om henne som person, blir noe annet, men så leser jeg ikke bloggen for å irritere meg om henne som person heller :)

Det meste av slike produkter er helt på vidda, jo.

Den klassiske bloggleseren evner å ikke å tenke selvstendig.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 4
Skrevet

Det meste av slike produkter er helt på vidda, jo.

Den klassiske bloggleseren evner å ikke å tenke selvstendig.

Tror den gjennomsnittlige bloggleseren er veldig ung. Sånn midt i tenårene et sted. Folk på den alderen lar seg lett påvirke og blåser sikkert gjerne lommepengene sine på ole henriksen produkter fordi FF sier hun eeeelsker dem

Anonymous poster hash: 700be...fcd

• Liker 5
Skrevet

Synes det er litt komisk at HVER gang hun har et annonseinnlegg for Coverbrands, så er det tekniske problemer. Kommentarfeltet bugner av lesere som enten ikke kan finne varen på siden deres, som ikke får brukt rabattkoden hun har gitt ut, som ikke får opp den riktige prisen osv.. Litt useriøst opplegg? Det er ikke snakk om enkeltepisoder. Det er snakk om hver.eneste.gang..

Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 14
Skrevet

Synes det er litt komisk at HVER gang hun har et annonseinnlegg for Coverbrands, så er det tekniske problemer. Kommentarfeltet bugner av lesere som enten ikke kan finne varen på siden deres, som ikke får brukt rabattkoden hun har gitt ut, som ikke får opp den riktige prisen osv.. Litt useriøst opplegg? Det er ikke snakk om enkeltepisoder. Det er snakk om hver.eneste.gang..

Jeg har ingen problem med å komme inn på de sidene...

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen problem med å komme inn på de sidene...

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Å komme inn på siden er ikke noe problem. Det er bare det at når hun strør rundt seg med rabattkoder, og folk hiver seg over tastaturet for å bestille fruens favorittprodukter ( :murvegg: ), og det ikke funker. Det synes jeg blir useriøst. Det gjelder for så vidt ikke bare for Coverbrands, generelt rabattkoder. (Men Coverbrands er ram på tekniske feil)

Skrevet

Nå lærte jeg nettopp noe nytt om FFs "lek med språket". Det er fordi det ser estetisk finere ut.

FF skriver i innlegget fra i går at hun var på "nedre jønholt gård".

En leser påpeker at egennavn skrives med store forbokstaver.

FF skriver at det vet hun (noe jeg også tror hun vet), men at det så estetisk finere ut med små.

http://fotballfrue.no/2013/11/11/dream-team/

Bloggeren Carolinge Berg Eriksen skal snart få baby.

Bloggeren caroline berg eriksen skal snart få baby.

Vet ikke hvilket av disse eksemplene som ser estetisk finest ut, men jeg er hvertfall enig med meg selv at det lyser feil av nederste setning. :vetikke:

• Liker 21
Skrevet

Det er vel det jeg liker minst ved hele FF-konseptet: ALDRI kan hun legge seg flat, innrømme feil eller bruke selvironi. Lite ydmykt.

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 14
Skrevet

Det er vel det jeg liker minst ved hele FF-konseptet: ALDRI kan hun legge seg flat, innrømme feil eller bruke selvironi. Lite ydmykt.

Jeg liker at folk er forskjellige. Alle trenger ikke å ha selvironi, er greit at noen i samfunnet er selvhøytidelige. Så lenge det ikke er noe vondt i dem, så setter jeg pris på variasjon i personligheter.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker at folk er forskjellige. Alle trenger ikke å ha selvironi, er greit at noen i samfunnet er selvhøytidelige. Så lenge det ikke er noe vondt i dem, så setter jeg pris på variasjon i personligheter.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Selvironi et for så vidt greit nok, men ikke at man aldri innser feil.

• Liker 7
Skrevet

Finnes det forresten bloggere som tar opp dagsaktuelle tema som valg, statsbudsjett, krig og naturkatastrofer - ikke bare klær og sminke?

• Liker 1
Skrevet

Finnes det forresten bloggere som tar opp dagsaktuelle tema som valg, statsbudsjett, krig og naturkatastrofer - ikke bare klær og sminke?

Ja, er jo slike blogger som er mest vanlig i andre land - ikke rosablogging. Har vel et par i Norge vi også, uten at jeg kommer på noen nå.

Anonymous poster hash: e878d...90e

Skrevet

Det er bare å bruke google. Men pengene ligger i å selge drittprodukter til dumme kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Nå er hun i permisjon, men hun jobber fortsatt. En kan ikke ta gradert perm før 6 uker e fødsel.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Skrevet

Grunnen til at FF er så upopulær er at hun er så forbanna selvhøytidelig, aldri innrømmer feil og hun fremstiller seg selv perfekt. INGEN liker perfekte mennesker og derfor er dette en dårlig strategi når man skal markedsføre seg selv. Ja, hun tjener mye penger på bloggen nå, men det tror jeg er fordi de fleste leserne er unge og dermed ikke stiller seg kritiske til denne perfeksjonismen + at resten av leserne er innom av ren nysgjerrighet. De unge leserne vil etterhvert vokse opp og stille krav til mer dybde og refleksjon.

Se for dere dette: du har nettopp fått barn og er i barselgruppe. Dere diskuterer leggerutiner og alle klager litt over hva som er slitsomt og vanskelig. Men en dame i gjengen sier "hos oss er alt perfekt. Barnet sover hele natten". Så snakker dere om amming, noen klager på såre brystvorter, andre på melkespreng. Samme damen sier "her gikk ammingen perfekt fra dag 1. Brystvortene mine er ikke såre, og jeg har aldri kjent brystspreng". Dere snakker så om at det er vanskelig å få tid til seg selv. Alle er enige i dette, untatt samme dama som sier "jeg spretter opp uthvilt klokken 06. Da dusjer jeg og sminker meg i en time før baby våkner. Får masse tid til meg selv". Tror dere noen hadde likt denne personen? Man kan jo ikke relatere seg til et menneske som ikke sliter med noen ting, har ingen problemer og alt er perfekt.

Jeg måtte le da jeg leste FF-intervjuet i VG Helg. På kurven over livet hennes var alt på topp, med unntak av en kort periode da hun hadde spiseforstyrrelser... Men nei da, denne perioden gikk ikke ned til vanskelig-stadiet, den gikk bare fra PERFEKT til NESTEN PERFEKT. Senere klagde FF på at intervjuet ikke gikk i dybden, men hvordan i helvette kan man gå i dybden på et menneske som aldri har opplevd noe trist?? Hun hadde spiseforstyrrelser, men selv da var livet superbra? Går det an å være så enkel!?

Og jeg tror faktisk ikke at hun har det perfekt, jeg tror bare hun har jævla vanskeligheter med å innrømme det. Jeg mener ikke at hun skal fremstille seg selv dårligere enn hun er, men rett og slett bare vise litt "svake" sider, noe morsomt kvinner har til felles som leserne kan relatere seg til.

Anonymous poster hash: 36b54...177

. WORD! De eneste gangene hun skriver om noe som kan tolkes som ikke-perfekt eller nederlag for hennes del er:

- hun spratt ikke opp kl 6 fordi hun måtte ta igjen tapt søvn

-middagene som oftest blir spist etter kl 21

Det er det eneste jeg kommer på i farta..

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...