AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6481 Skrevet 9. november 2013 Hvorfor leser du bloggen når du synes hun er så slitsom? Er det bare for å slenge dritt om henne? Anonymous poster hash: 75669...9d1 Jeg leser ikke bloggen. Får med meg det meste her og via facebook. Klikker meg ikke inn på en blogg som fronter shopping, operere/fylle seg med all salgs for å fikse på utseende, som retusjerer seg selv ugjenkjennelig og har heilt feil verdier angående materialisme. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
Gjest nejve Skrevet 9. november 2013 #6482 Skrevet 9. november 2013 (endret) Det hadde hjulpet henne mye å lagt ut et hverdagsbilde av seg selv, litt ustelt på håret og i normale klær. Og om hun tulla litt mer om seg selv og var litt mindre selvhøytidelig. "uff idag er det kaos her, slang en grandis i ovnen, hadde ikke tid til å lage middag for jeg skal ut i kveld, men kvisa på haka ødelegger alt, typisk! Får finne fram litt krigsmaling" Hun ser ut som om hun skal på fest hver dag. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan identifisere seg med noen som bruker 2 timer på badet hver morgen.... Men hva om slike scenario ikke finner sted i livet hennes? Skal hun lyve da, for å tilfredsstille alle de som har problemer med hennes "perfekte" liv? Skal hun ikke få være seg selv? Når det er sagt, bladde jeg meg litt tilbake i blogg.no-bloggen hennes i går. Den ga virkelig uttrykk for et my morsommere og mer upolert liv. Mange bilder hvor hun gjør seg til, vittige tekster. Hatkommentarene ramlet jo inn på denne tiden også. Kjerringene blir aldri fornøyd. Edit: skrivefeil Endret 9. november 2013 av nejve
Djungelvrål Skrevet 9. november 2013 #6483 Skrevet 9. november 2013 Men hva om slike scenario ikke finner sted i livet hennes? Skal hun lyve da, for å tilfredsstille alle de som har problemer med hennes "perfekte" liv? Skal hun ikke få være seg selv? Når det er sagt, bladde jeg meg litt tilbake i blogg.no-bloggen hennes i går. Den ga virkelig uttrykk for et my morsommere og mer upolert liv. Mange bilder hvor hun gjør seg til, vittige tekster. Hatkommentarene ramlet jo inn på denne tiden også. Kjerringene blir aldri fornøyd. Edit: skrivefeil Hun har kviser og til tider dårlig tid så jo slike scenarioer har hun. Ingen har tid til å lage 3 retters fra bunnen hver dag. Og ingen har perfekt hud hver dag. Kjenner ikke til blogg.no bloggen hennes, har hun 2 blogger?
Gjest nejve Skrevet 9. november 2013 #6484 Skrevet 9. november 2013 Hun har kviser og til tider dårlig tid så jo slike scenarioer har hun. Ingen har tid til å lage 3 retters fra bunnen hver dag. Og ingen har perfekt hud hver dag. Kjenner ikke til blogg.no bloggen hennes, har hun 2 blogger? Nei, den eksisterte før, men ser den er slettet nå. Tullet litt, mente at jeg bladde meg tilbake til innleggene fra blogg.no-tiden!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6485 Skrevet 9. november 2013 Jeg leser ikke bloggen. Får med meg det meste her og via facebook. Klikker meg ikke inn på en blogg som fronter shopping, operere/fylle seg med all salgs for å fikse på utseende, som retusjerer seg selv ugjenkjennelig og har heilt feil verdier angående materialisme. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Da burde du kanskje ta en liten pause herfra og ikke trykke "Like" på siden hennes. Det er jo forferdelig slitsomt å like og lese om noen som man egentlig IKKE liker... Anonymous poster hash: 75669...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6486 Skrevet 9. november 2013 Er mobilen limt fast i hånden til LK? Han sitter jo alltid med mobilen i hånda, selv ved bordet når de har middagsgjester O.o hadde blitt gal om mannen min ikke kunne lagt fra seg mobilen når vi hadde gjester og fortsatt satt ved bordet. (Når hun ikke klarte å ta bilde av han uten mobilen så antar jeg at den var fremme under hele middagen)Anonymous poster hash: 2f7bd...d7e 13
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6487 Skrevet 9. november 2013 Venninnen hennes, som hun linket til i det nye innlegget, var jo bare så nydelig og virket mye mer avslappet enn FF. Førsteinntrykket var at hun er dritpen og kanskje kom til å virke enda mer stuckup enn FF, men hun virket bare menneskelig og god på bloggen.http://sirifjeld.wordpress.comAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 1
smartjente Skrevet 9. november 2013 #6488 Skrevet 9. november 2013 Det hadde hjulpet henne mye å lagt ut et hverdagsbilde av seg selv, litt ustelt på håret og i normale klær. Og om hun tulla litt mer om seg selv og var litt mindre selvhøytidelig. "uff idag er det kaos her, slang en grandis i ovnen, hadde ikke tid til å lage middag for jeg skal ut i kveld, men kvisa på haka ødelegger alt, typisk! Får finne fram litt krigsmaling" Hun ser ut som om hun skal på fest hver dag. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan identifisere seg med noen som bruker 2 timer på badet hver morgen.... Hva hadde det hjulpet henne for? At disse idiotene skal føle seg bedre, og ikke klage på hvor ''perfekt'' hun er? Tror ikke noen liker å skrive om, eller lese om kviser.. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6489 Skrevet 9. november 2013 Det hadde hjulpet henne mye å lagt ut et hverdagsbilde av seg selv, litt ustelt på håret og i normale klær. Og om hun tulla litt mer om seg selv og var litt mindre selvhøytidelig. "uff idag er det kaos her, slang en grandis i ovnen, hadde ikke tid til å lage middag for jeg skal ut i kveld, men kvisa på haka ødelegger alt, typisk! Får finne fram litt krigsmaling" Hun ser ut som om hun skal på fest hver dag. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan identifisere seg med noen som bruker 2 timer på badet hver morgen.... Hun legger jo ut hverdagsbilder av seg selv. Det eneste problemet er at de er tatt med det som må være Norges dårligste iphone... Anonymous poster hash: 2ef39...648 10
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6490 Skrevet 9. november 2013 Det hadde hjulpet henne mye å lagt ut et hverdagsbilde av seg selv, litt ustelt på håret og i normale klær. Og om hun tulla litt mer om seg selv og var litt mindre selvhøytidelig. "uff idag er det kaos her, slang en grandis i ovnen, hadde ikke tid til å lage middag for jeg skal ut i kveld, men kvisa på haka ødelegger alt, typisk! Får finne fram litt krigsmaling" Hun ser ut som om hun skal på fest hver dag. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan identifisere seg med noen som bruker 2 timer på badet hver morgen.... Hvorfor i all verden skulle hun gjort det? For å passe inn i det du mener er akseptabelt? Godt alle er forskjellige og totalt frie til å leve livet sitt nøyaktig slik man vil selv uten diktering fra andre, det er her også janteloven kommer inn (for de som ikke forsto hva det hadde med denne tråden å gjøre). Å nedgradere seg selv så andre vil bli fornøyd. Hvor trist er ikke det? Ingen eier livet hennes eller er i noen form for posisjon til å fortelle henne hva hun skal gjøre eller ei. Og når hun først skriver noe som ikke er så høytidig, f.eks at hun trente knipeøvelser i forbindelse med trening så er jo det for pokker feil det også! Og det er flust av eksempler på hvor feil det blir når hun forsøker å slå an en spøk blant annet. Hvorfor denne besettelsen for noen man verken kjenner, eller liker? Anonymous poster hash: d1ced...5cd 6
Gjest Sobril Skrevet 9. november 2013 #6491 Skrevet 9. november 2013 Hva ER det med LK og den mobilen?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6492 Skrevet 9. november 2013 Hva ER det med LK og den mobilen? Han leser kanskje på KG? Anonymous poster hash: 6058e...db5 5
Gjest Sobril Skrevet 9. november 2013 #6493 Skrevet 9. november 2013 Han leser kanskje på KG?Anonymous poster hash: 6058e...db5 Sikkert
Bloggleseren Skrevet 9. november 2013 #6494 Skrevet 9. november 2013 Venninnen hennes, som hun linket til i det nye innlegget, var jo bare så nydelig og virket mye mer avslappet enn FF.http://sirifjeld.wordpress.comAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Oh no, not that again. Hvorfor er folk så opptatt av å sammenligne FF med andre og skrive hvor mye penere og naturligere de andre er? Anyways, ja, ny-y-ydelig jente, ser ut som en modell. FF bruker vel å omtale henne som "vakre Siri"? Og hun virker veldig hyggelig, akkurat som FF Utrolig fint bilde av FF i dagens innlegg! 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6495 Skrevet 9. november 2013 Oh no, not that again. Hvorfor er folk så opptatt av å sammenligne FF med andre og skrive hvor mye penere og naturligere de andre er? Anyways, ja, ny-y-ydelig jente, ser ut som en modell. FF bruker vel å omtale henne som "vakre Siri"? Og hun virker veldig hyggelig, akkurat som FF Utrolig fint bilde av FF i dagens innlegg! Syntes du det er rart? FF er jo så uekte som det overhode er mulig å få et menneske. Kan du nevne noe som er ekte på et bilde av henne? ALLE, ABSOLUTT ALLE som er naturlige er selvsagt vakrere enn FF. Det er på samme måten som et plastikkjuletre ALDRI kan overgå et ekte juletre. Plast og uekte ting slår aldri det ekte, uansett hvor mye mennesker med dårlig selvtillitt tror det. Anonymous poster hash: 6918d...a9b 6
Rægs Skrevet 9. november 2013 #6496 Skrevet 9. november 2013 Hva ER det med LK og den mobilen? Han sitter jo nesten konstant på twitter og oppdaterer! 5
Ellevill Skrevet 9. november 2013 #6497 Skrevet 9. november 2013 Hvorfor i all verden skulle hun gjort det? For å passe inn i det du mener er akseptabelt? Godt alle er forskjellige og totalt frie til å leve livet sitt nøyaktig slik man vil selv uten diktering fra andre, det er her også janteloven kommer inn (for de som ikke forsto hva det hadde med denne tråden å gjøre). Å nedgradere seg selv så andre vil bli fornøyd. Hvor trist er ikke det? Ingen eier livet hennes eller er i noen form for posisjon til å fortelle henne hva hun skal gjøre eller ei. Og når hun først skriver noe som ikke er så høytidig, f.eks at hun trente knipeøvelser i forbindelse med trening så er jo det for pokker feil det også! Og det er flust av eksempler på hvor feil det blir når hun forsøker å slå an en spøk blant annet. Hvorfor denne besettelsen for noen man verken kjenner, eller liker?Anonymous poster hash: d1ced...5cd Er så enig!
Bloggleseren Skrevet 9. november 2013 #6498 Skrevet 9. november 2013 ALLE, ABSOLUTT ALLE som er naturlige er selvsagt vakrere enn FF. Anonymous poster hash: 6918d...a9b Sorry, men jeg kjøper det ikke. Selv uten sminke og løshår er FF fortsatt ei pen jente med kjempefin kropp, ei sånn jente som guttene snur seg etter, selv om hun ikke er en så stor skjønnhet som Siri Fjeld. Folk som nekter for det, er etter mitt syn misunnelige. Ja, misunnelige. Selv om ikke alle som er kritiske til FF er misunnelige, så er det noen som er det, og det er de som rakker ned på utseendet hennes og skriver hvor mye penere alle andre er. Det er bare én grunn til at jenter rakker ned på utseendet til andre, pene jenter. Skriv gjerne om skjult produktplassering, overdreven fokus på kropp og trening, teit mann og whatnot, og jeg skal ikke dra misunnelseskortet. Men de som skriver at hun ikke er pen, mister enhver troverdighet som seriøse kritikere. 6
Bloggleseren Skrevet 9. november 2013 #6499 Skrevet 9. november 2013 Liten avsporing, men for ei fantastisk pen jente Siri er: http://sirifjeld.files.wordpress.com/2013/08/dsc_00082.jpg Ser ut som en crossover mellom Gwyneth Paltrow og Sienna Miller, bare yngre og penere. Hun må jo ha jobbet som modell? 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6500 Skrevet 9. november 2013 Sorry, men jeg kjøper det ikke. Selv uten sminke og løshår er FF fortsatt ei pen jente med kjempefin kropp, ei sånn jente som guttene snur seg etter, selv om hun ikke er en så stor skjønnhet som Siri Fjeld. Folk som nekter for det, er etter mitt syn misunnelige. Ja, misunnelige. Selv om ikke alle som er kritiske til FF er misunnelige, så er det noen som er det, og det er de som rakker ned på utseendet hennes og skriver hvor mye penere alle andre er. Det er bare én grunn til at jenter rakker ned på utseendet til andre, pene jenter. Skriv gjerne om skjult produktplassering, overdreven fokus på kropp og trening, teit mann og whatnot, og jeg skal ikke dra misunnelseskortet. Men de som skriver at hun ikke er pen, mister enhver troverdighet som seriøse kritikere. Påstanden din henger ikke på greip. Folk har ulik oppfatning av hva som er pen, og personlig syns jeg ikke hun er sånn superpen. Helt vanlig jente utseendemessig, synes jeg, uten at det kommer av at jeg er misunnelig eller ønsker å være slem. Når det er sagt, går jeg ikke på bloggen og skriver at jeg ikke syns hun er pen, og jeg ville ikke skrevet det her heller med mindre du hadde påstått at man ikke kan være seriøs kritiker av den grunn. Men du mente kanskje at de som har et behov for å uttrykke det, ikke er seriøse? I så fall kan jeg si meg delvis enig, hvorfor skal man ha behov for det? Den kritikken jeg har kommet med av henne, har aldri gått på utseende. Anonymous poster hash: 74f94...41a 3
Fremhevede innlegg