Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom som et stort sjokk at vognen var sponset :roll:

Hun spør sikkert mange bedrifter om det. "Kan vi inngå en avtale mot at jeg viser frem dette produktet fra mange ulike vinkler på min blogg som leses av MANGE tusen mennesker daglig? Det blir gratis reklame for dere, vinn-vinn-situasjon for begge parter. Vi elsker nemlig dette produktet. Bare å søke på Fotballfrue på Google så kommer en link til bloggen opp..." Ser det for meg.. :roll:

Anonymous poster hash: 3b3a2...481

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Posh fødte da alle sine med keisernsitt, så ligger noe i det.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 1
Skrevet

I kommentarfeltet står det at det i diverse kvinneforum spekuleres i at hun er for fisefin til å føde naturlig. Hvilke kvinneforum er det? Kan ikke huske å ha lest noe særlig om dette her inne?

• Liker 2
Skrevet

Sikkert et gravidforum eller fra en eller annen mammaside. Hun diskuteres jo overalt hvor kvinner ferdes.

Jeg stusser litt på setningen; "...vise hva jeg er laget av". Ja, FF, du er kvinne, du er laget til å kunne føde, jeg tar det som en selvfølge at dette er en naturlig del av oss?

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 7
Skrevet

Sikkert et gravidforum eller fra en eller annen mammaside. Hun diskuteres jo overalt hvor kvinner ferdes.

Jeg stusser litt på setningen; "...vise hva jeg er laget av". Ja, FF, du er kvinne, du er laget til å kunne føde, jeg tar det som en selvfølge at dette er en naturlig del av oss?

:fnise::skratte:

Anonymous poster hash: acffe...11a

• Liker 4
Skrevet

Aah, ja det stemmer sikkert. Jeg synes for øvrig at det er bra at hun tenker slik, hvilken som helst motivasjon som funker for henne er vel den beste :)

Skrevet

Herregud nei! hadde vært en lettelse om damen tok seg fri nå.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Hvorfor leser du bloggen når du synes hun er så slitsom? Er det bare for å slenge dritt om henne?

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan ikke se henne for meg føde naturlig, sikkert stygt tenkt men.

Skrevet

Hvorfor leser du bloggen når du synes hun er så slitsom? Er det bare for å slenge dritt om henne? Anonymous poster hash: 75669...9d1

Jeg kan ikke svare for vedkommende du siterte, men jeg synes også hun kan ta seg en god pause nå. Det er tre uker til termin, og "vanlige" folk går dermed ut i permisjon. Da legger man bort jobben og tar seg en pause før fødsel.

Anonymous poster hash: 6058e...db5

• Liker 2
Skrevet

JEG DØR AV DE ELENDIGE FOLKENE HER. Enkelte av dere (eller ganske mange) er nok bare noen gamle feite og sjalue kjerringer uten liv. :)

• Liker 7
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg noen føde. Fødsel er sære greier.

Men hva skal man gjøre når babyen melder sin ankomst? Nekte å føde? Klemme bena sammen og dra hjem? Fødsel er en naturlig greie som kvinnekroppen er skapt for. De fleste klarer å føde naturlig, noen trenger hjelp som f.eks ved keisersnitt. Det er ikke et valg man kan ta dersom man er "posh" ;)

• Liker 2
Skrevet

Tja, vet ikke om jeg syns det er så stygt. Jeg syns det er vanskelig å se for meg hvem som helst føde. FF faller inn under der.

Jeg syns det er så underlig at hun må gå ut og forsvare seg med at "dere kjenner ikke meg" når hun selv har bidratt til å hive ved på ryktebålet ved å godkjenne kommentaren om fødsel. Kunne hun ikke bare droppet å godkjenne den? For nei, vi kjenner ikke Caroline. Men leserne kjenner den overfladiske FF som hun har skapt ut i fra sitt eget liv, og som hun forteller om på bloggen. Og jeg har ingen problemer med at det kan være vanskelig å se for seg FF føde naturlig, selv om Caroline ønsker å gjennomføre det. Det er vanskelig å vite hvor skillet Caroline/FF går, og det virker innimellom ikke som om hovedpersonen selv heller vet det.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 6
Skrevet

JEG DØR AV DE ELENDIGE FOLKENE HER. Enkelte av dere (eller ganske mange) er nok bare noen gamle feite og sjalue kjerringer uten liv. :)

Velkommen skal du være. :roll:

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan ikke svare for vedkommende du siterte, men jeg synes også hun kan ta seg en god pause nå. Det er tre uker til termin, og "vanlige" folk går dermed ut i permisjon. Da legger man bort jobben og tar seg en pause før fødsel.

"Jeg synes hun skal gjøre ditt, jeg synes hun skal gjøre datt." Dans, Caroline, dans!! :scorpis:

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 10
Skrevet

.... og nå vil du bli angrepet med de normale visene som lyder: "ER IKKE MISUNNELIG", "HANDLER IKKE OM SJALUSI", "HUN ER BARE SÅNN OG SÅNN OG SÅNN" osv.

Er mye misunnelse som flyter i denne tråden. Kanskje ikke de som er kritiske og ikke slenger dritt, men de som slenger dritt og hakker på utseende, hus, mann og til og med magen(!), er nok en smule misunnelige og sjalu, ja. Så synd de ikke greier å innrømme det....

• Liker 5
Skrevet

"Jeg synes hun skal gjøre ditt, jeg synes hun skal gjøre datt." Dans, Caroline, dans!! :scorpis:Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Mitt innlegg var godt ment. Caroline er en hardtarbeidende kvinne som fortjener en pause. Hun fortjener å legge bort jobben for å konsentrere seg om tiden før fødsel. Ingen vet når den starter, så det lønner seg å ikke være totalt utslitt. Selv om sjansen kanskje er størst for at fødsel skjer etter termin, er det jo innenfir normalen å føde to uker før. Da er det ikke mange dagene igjen.

Men hver sin lyst, jeg mente ikke noe vondt med innlegget mitt.

• Liker 4
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg gikk ut i permisjon en uke før fødsel.

Så lenge man er i god form og slikt. Hvilken pause er det man da absolutt trenger? Hva er det man liksom skal sitte der og tenke over?

Caroline råder veldig over sin egen tid. Hun kan jo ta seg gode pauser gjennom hele dagen om hun ønsker.

Trenger hun pause, tar hun jo det. Hun trenger nok ikke at noen her absolutt må passe på henne...

• Liker 3
Skrevet

Hvis dere ser på bildene fra rommet på instagram har hun lagt ut slutten av navnrekken og der ser man at navnet ender på A. NELIA.

Navnet er sikkert Cornelia?

Anonymous poster hash: 0bae3...ea5

Gjest vilma2000
Skrevet

Navnet er sikkert Cornelia?

Anonymous poster hash: 0bae3...ea5

For f*** sake..... Hvor mange ganger må dette forklares...? Kan du ikke heller bare google deg til det sjæl, eller lese bakover i tråden?
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Det hadde hjulpet henne mye å lagt ut et hverdagsbilde av seg selv, litt ustelt på håret og i normale klær. Og om hun tulla litt mer om seg selv og var litt mindre selvhøytidelig. "uff idag er det kaos her, slang en grandis i ovnen, hadde ikke tid til å lage middag for jeg skal ut i kveld, men kvisa på haka ødelegger alt, typisk! Får finne fram litt krigsmaling"

Hun ser ut som om hun skal på fest hver dag. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan identifisere seg med noen som bruker 2 timer på badet hver morgen....

Endret av KG dama
  • Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...