AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6441 Skrevet 8. november 2013 Da blir det landesorg på kg. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Siden er fremdeles oppe og går gitt!Anonymous poster hash: 09884...69f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6442 Skrevet 8. november 2013 Helloooo, jeg skrev at det var å sette det på spissen! Hun har blogget om mensen, knipeøvelser, barbering og lagt ut nakenbilder, da blir det for dumt å bli sjokkert/kvalm/rystet eller hva det nå var hun ble, av at noen spekulerer i fødselen. Jeg sier ikke at kommentarene hun fikk var saklige, hyggelige eller nødvendige, MEN det at hun blir så jævla sjokkert og kvalm av det er jo utrolig spesielt. Som hun bloggeren, jeg ikke kommer på navnet til i farta, som blogget om kjæresten sin HELE TIDEN. Så plutselig ble det stille fra hun en stund og hun sluttet å blogge om han. Da folk spurte om hvor det ble av fyr'n, klikket hun helt i et eget innlegg om at folk var SYKELIG opptatt av hennes privatliv... Det blir bare for dumt. Nok et bevis på at folk drar det alt for langt og lager sin egen virkelighet og en fjær blir til ti høns... Hun skrev at hun trente knipeøvelser i etterkant av treningen, og det er nok neppe kun for sexlivet sin skyld, men for å få et bedre utgangspunkt under fødselen. Barberingen var om leggene, "nakenbildene" var pga gravidmagen, ingen pupper eller andre intime deler. Men hadde hun ikke delt bildene så hadde nok det vært ille det også for da hadde hun helt sikkert vært flau over å ha lagt på seg... Nå får folk se å skjerpe seg! Det er å være sykelig opptatt av hennes privatliv, det er jeg enig med henne i. Det må gå an å ha en diskusjon som er litt mer saklig enn å basere alt på den virkeligheten man selv skaper og ønsketenkning. Det går sport i å rakke ned på og håne henne gjerne kamuflert i tips på hvordan hun bør være (eller slik andre vil at hun skal være) Det er helt absurd! Og om du ikke ser at en slik kommentar om fødselen er langt over kanten, så sier det vel mer om deg. Ingen har rett til å kreve å vite om alt som har med graviditeten å gjøre. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 14
Gjest kattinka Skrevet 8. november 2013 #6444 Skrevet 8. november 2013 Hvor har hun gjort av bloggen? Den er lagt ned. Hun orket ikke mer..Blir nok aldri mer "fotballfrue" desverre. Nyhetsoppslag på VG. Bare gå inn å se........nesten litt trist på en måte. KØDDA! Ble dere redd nå? 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6445 Skrevet 8. november 2013 Herregud nei! hadde vært en lettelse om damen tok seg fri nå. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
Deanna Skrevet 8. november 2013 #6446 Skrevet 8. november 2013 Synes det er ironisk at kritikerne i denne tråden henger seg opp i enkelte AB-ere som fremstår som fremdeles reflekterte, disse er tross alt i mindretall. Synes de fleste som skriver under brukernavn har mange gode argumenter. Enig i at det er lavmål å sette ut rykter om dama, men det er baksiden av medaljen. Dette er tross alt ei dame som lever av å skrive av hva hun gjør i hverdagen. Da må man forvente at folk (iallfall de som er opphengt i henne) spinner tankerekkene videre. Optimalt? Selvfølgelig ikke, men sånn er det, og sånn vil det dessverre alltid være. Det er nok grunnen til at svært mange ikke hadde ønsket å ta hennes plass - meg selv inkludert. Jeg ble en gang i tiden spurt om jeg ville starte en blogg i samarbeid med en interiørkjede, men jeg takket nei fordi jeg ikke ønsker å utlevere meg selv eller privatlivet mitt, og en interiørblogg er jo ganske produktfokusert. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6447 Skrevet 8. november 2013 Bloggen var faktisk ned en god stund. Anonymous poster hash: 0105d...32d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6448 Skrevet 8. november 2013 Kan noen gi et sammendrag av det siste lange innlegget? Er jo ikke mulig å komme inn på bloggen hennes nå. Anonymous poster hash: 91a7d...972
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6449 Skrevet 8. november 2013 Sikkert for mange lesere. Ellers så skal hun vise nav at hun blogger mindre? Anonymous poster hash: cf5ef...056
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6450 Skrevet 8. november 2013 Så dama kan fortsette å blogge og fremdeles få foreldrepenger? Det burde beregnes med utgangspunkt i inntekt, ikke stillingsbrøk. Hvordan skal noen sjekke hvorvidt CBE skribler innlegg eller idemyldrer, liksom? Anonymous poster hash: eabd2...0bc 6
Lula Skrevet 8. november 2013 #6451 Skrevet 8. november 2013 Tipper det man ser på bildet fra stellekroken er baksiden av den berømte vimpelrekken. Når unger er født snur hun den og *vips* står navnet der (enten det er Nelia eller noe annet)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6452 Skrevet 8. november 2013 Er inne via facebook. Så lik Bree Van de Kamp hun er det bildet hun står med vognen. Jeg måtte se to ganger, så likt var det. Hehe. Klarer ikke helt se for meg hun med en baby altså, på høye hæler, mini skjørt og kjempelangt styla hairextension, med gulpeklut og baby inntil. Det blir liksom så rart når hun skal skinne som en lysfontene. Anonymous poster hash: cf5ef...056 10
Gjest kattinka Skrevet 8. november 2013 #6453 Skrevet 8. november 2013 Hva stod på det siste innlegget egentlig?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6454 Skrevet 8. november 2013 Syns faktisk at FF minner bittelitt om svenske Victoria vedr håret og sånt der med den barnevognen. Anonymous poster hash: 405f9...569 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6455 Skrevet 8. november 2013 Bare at Victoria er MYE finere. Og sunnere. Anonymous poster hash: cf5ef...056 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6456 Skrevet 8. november 2013 Bare at Victoria er MYE finere. Og sunnere. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Victoria er nyyyydelig! Anonymous poster hash: 405f9...569 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6457 Skrevet 8. november 2013 Ja, det kunne fruen vært og uten sminken, håret, restylanen og botoxen. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
Pearl2.0 Skrevet 8. november 2013 #6458 Skrevet 8. november 2013 Den er lagt ned. Hun orket ikke mer..Blir nok aldri mer "fotballfrue" desverre. Nyhetsoppslag på VG. Bare gå inn å se........nesten litt trist på en måte. KØDDA! Ble dere redd nå? Du altså! Din tullebukk
Pearl2.0 Skrevet 8. november 2013 #6459 Skrevet 8. november 2013 Hva stod på det siste innlegget egentlig? Det stod at hun hadde hørt rykter om at hun var "too posh to push". Altså, for forfengelig til å føde på naturlig vis. Så hun skrev et langt innlegg om at hun hele tiden hadde ønsket å føde naturlig, og fortsatt håper å gjøre det Hun skrev også at hun ikke skjønte hvordan det ville vært forfengelig med keisersnitt, da man får et arr på magen av det. Noe som er et veldig godt poeng. Det var en kommentar på "kaster inn håndkleet"-innlegget som utløste dette innlegget, den ble godkjent og besvart. Skjønner henne godt, det er ikke greit å spekulere i dette. Keisersnitt eller naturlig, det viktigste er at jenta kommer ut med ti fingre og tær og er frisk og fin, det være seg en 3- eller 5-kilos sådan 3
Zeroholic Skrevet 8. november 2013 #6460 Skrevet 8. november 2013 Er inne via facebook. Så lik Bree Van de Kamp hun er det bildet hun står med vognen. Jeg måtte se to ganger, så likt var det. Hehe. Klarer ikke helt se for meg hun med en baby altså, på høye hæler, mini skjørt og kjempelangt styla hairextension, med gulpeklut og baby inntil. Det blir liksom så rart når hun skal skinne som en lysfontene. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Finnes mange andre kvinner med extensions i håret og høye hæler som har små barn og fungerer perfekt som en mamma. Hvorfor blir det rart? Har du sett dagens mødre eller? Hva med Rannveig Heitmann for eksempel? Caroline ser allerede ut som en mamma, tror hun greier å skinne like flott etter hun har født som før. Et barn kommer nok ikke til å forandre henne noe særlig, selv om man skulle trodd det etter alt pisset dere skriver her inne. Til noen lengre over her: Hun skrev om ryktene som går, at hun er "too posh to push" og at hun er for fisefin til å føde. Hun svarte veldig godt for seg for å si det slik. Spot on innlegg, fikk plutselig øynene opp for henne selv om jeg ikke har vært så fan av henne tidligere. Syns iallefall hun ikke fortjener alt drittet hun får, men dessverre. 5
Fremhevede innlegg