Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke verdien enkelte ser i å spekulere og kverulere til den store gullmedalje. At en kan lure på noe joda, men det er mange kommentarer her og på FFbloggen som er langt over grenselandet for hva som er akseptabelt.

Vedrørende LK sin helseblogg, jeg går ikke til han for å få vite ting om min kropp som jeg kan finne på mer seriøse nettsteder og hos erfarne helsepersonell.

Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa aldri at jeg var enig i kommentaren hun fikk, jeg er enig i at den er ufin. Men hvorfor poster hun de kommentarene for så å bruke så mye tid og gi de mer oppmerksomhet? Hun er jo stort sett ivrig med å ikke godkjenne kommentarer så forstår ikke hvorfor hun slipper de der igjennom i utgangspunktet..

Anonymous poster hash: 6243e...d33

Hun vil vel vise hva slags kommentarer hun faktisk får ..

Og jeg slutter ikke å undre meg over at så mange av dere vet at hun er så ivrig med å ikke godkjenne kommentarer. Hvordan vet dere dette hvis det ikke er dere selv som skriver disse frekke kommentarene?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 5
Skrevet

Hun vil vel vise hva slags kommentarer hun faktisk får .. Og jeg slutter ikke å undre meg over at så mange av dere vet at hun er så ivrig med å ikke godkjenne kommentarer. Hvordan vet dere dette hvis det ikke er dere selv som skriver disse frekke kommentarene? Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Fordi mange av oss skriver konstruktive tilbakemeldinger uten at det blir godkjent. Det er bare hårreisende kommentarer, som hun vet folk kommer til å støtte henne på, som slipper gjennom.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor er det en show off-veske bare fordi det er Louis Vuitton? Mener du at Kim Kardashian, Jessica Simspon, Naya Rivera og Oprah også er show offs da, bare fordi de bruker LV? Det går an å synes veska er fin, og kjøpe den, uten at poenget er å flashe penger.

Anonymous poster hash: 94394...874

Når man går med en så harry logo veske så er poenget selvfølgelig å vise at man har penger.

• Liker 5
Gjest Atheena
Skrevet

Jeg er absolutt enig i at den kommentaren var langt over kanten. Helt unødvendig.

Syns forsåvidt mange av kommentarene som er om FF er drittslenging.

Men dette er medaljens bakside, det koster å ligge på bloggtoppen. Jeg mener ikke at det er greit, for det er det ikke. Det er bare at dette er prisen hun må betale, hun kan umulig klare å tilfredstille alle og det har vell gått litt inflasjon i å elske å hate.

Samtidig så tror jeg også at den perfekte fasaden koster. Kanskje hun en dag vil innrømme det? Hvis man er perfeksjonist så stiller man skyhøye krav til seg selv. Man setter så store krav til seg selv ved at alt skal være fulkomment, slik at det vil koste på den ene eller andre siden. Det er ingen hemmelighet at mennsker som ofte har det "rotete" i hodet ofte må ha det støvfritt og ryddig rundt seg. Slik at det ihvertfall er orden på andre områder. Jeg sier ikke at FF har det slik, det har jeg ingen forutsettelser for å si, men det er helt soleklart at hun er perfeksjonist. Dette har hun også innrømmet i bloggen for noen år tilbake. Hun har også sagt at et mål er å være mindre perfeksjonist.

Jeg tror også at for de fleste mennesker vil de bli mye lykkeligere i livet hvis de klarer å slappe av litt og ikke hele tiden måtte strebe. For det er helt klart at hun streber.

Gjennom bloggen blir vi kjent med FF som en vellykket, lykkelig, vakker, suksessfull kvinne. Hun er et glansbilde av en kvinne med stor K, rett og slett en superkvinne, som spretter opp av sengen kl. 6 hver morgen full av energi, huset skinner, mannen er perfekt, han er snill, omsorgsfull, proff fotballspiller og han får bare toppkarakterer, hun trener gjerne 2 ganger daglig, hun elsker mandager. Jeg kan sikkert fortsette i det uendelige på eksempler på hvor perfekt og rosenrødt hun fremstiller det. Hun motiverer nok på mange måter, samtidig så er hun overhodet ikke oppskriften på hvordan man blir lykkelig. De fleste klarer jo å skille mellom dette. Mens mange sikkert tror at FF er oppskriften på hvordan man blir lykkelig.

Jeg tror mye av kritikken og gjerne også den drittslengingen blir en reaksjon på dette perfekte. Derfor prøver man kanskje å finne feil. Det blir som en barneoppgave hvor man skulle finne 7 feil. Det har gått sport i å finne feil ved henne. For ingen er perfekte?

Skrevet

Hun vil vel vise hva slags kommentarer hun faktisk får ..

Og jeg slutter ikke å undre meg over at så mange av dere vet at hun er så ivrig med å ikke godkjenne kommentarer. Hvordan vet dere dette hvis det ikke er dere selv som skriver disse frekke kommentarene?

Vet ikke hvor mye du har fått med deg her, men dette har vært snakket om flere ganger på forumet.

Mange som har lagt ut kommentarer som ikke har blitt publisert - de fleste ikke i nærheten av noen av de som ble lagt ut i dag! Sånn vet jeg det og nå vet du også det.

Anonymous poster hash: 6243e...d33

• Liker 4
Skrevet

Fordi mange av oss skriver konstruktive tilbakemeldinger uten at det blir godkjent. Det er bare hårreisende kommentarer, som hun vet folk kommer til å støtte henne på, som slipper gjennom.

Ja, sikkert veldig konstruktivt ... merkelig at alle mine kommentarer kommer inn

• Liker 3
Skrevet

Dette er bare tull. FF slipper igjennom mange konstruktive kommentarer, og endel direkte tåpelige kommentarer. Spørsmålet blir da heller hva enkelte av dere ser på som 'konstruktivt' eller ikke. Mange av dere ser ikke ut til å ha peil på hva som er konstruktivt eller ikke.

Anonymous poster hash: 405f9...569

• Liker 8
Skrevet

Når man går med en så harry logo veske så er poenget selvfølgelig å vise at man har penger.

Så det du sier er at Oprah må vise at hun har penger? :laugh: den må du lenger ut på landet med! Kan jo bare være at FF velger kvalitet foran kvantitet, men det er vel ikke så lett å forstå for de som ikke gjøre det samme.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er absolutt enig i at den kommentaren var langt over kanten. Helt unødvendig.

Syns forsåvidt mange av kommentarene som er om FF er drittslenging.

Men dette er medaljens bakside, det koster å ligge på bloggtoppen. Jeg mener ikke at det er greit, for det er det ikke. Det er bare at dette er prisen hun må betale, hun kan umulig klare å tilfredstille alle og det har vell gått litt inflasjon i å elske å hate.

Samtidig så tror jeg også at den perfekte fasaden koster. Kanskje hun en dag vil innrømme det? Hvis man er perfeksjonist så stiller man skyhøye krav til seg selv. Man setter så store krav til seg selv ved at alt skal være fulkomment, slik at det vil koste på den ene eller andre siden. Det er ingen hemmelighet at mennsker som ofte har det "rotete" i hodet ofte må ha det støvfritt og ryddig rundt seg. Slik at det ihvertfall er orden på andre områder. Jeg sier ikke at FF har det slik, det har jeg ingen forutsettelser for å si, men det er helt soleklart at hun er perfeksjonist. Dette har hun også innrømmet i bloggen for noen år tilbake. Hun har også sagt at et mål er å være mindre perfeksjonist.

Jeg tror også at for de fleste mennesker vil de bli mye lykkeligere i livet hvis de klarer å slappe av litt og ikke hele tiden måtte strebe. For det er helt klart at hun streber.

Gjennom bloggen blir vi kjent med FF som en vellykket, lykkelig, vakker, suksessfull kvinne. Hun er et glansbilde av en kvinne med stor K, rett og slett en superkvinne, som spretter opp av sengen kl. 6 hver morgen full av energi, huset skinner, mannen er perfekt, han er snill, omsorgsfull, proff fotballspiller og han får bare toppkarakterer, hun trener gjerne 2 ganger daglig, hun elsker mandager. Jeg kan sikkert fortsette i det uendelige på eksempler på hvor perfekt og rosenrødt hun fremstiller det. Hun motiverer nok på mange måter, samtidig så er hun overhodet ikke oppskriften på hvordan man blir lykkelig. De fleste klarer jo å skille mellom dette. Mens mange sikkert tror at FF er oppskriften på hvordan man blir lykkelig.

Jeg tror mye av kritikken og gjerne også den drittslengingen blir en reaksjon på dette perfekte. Derfor prøver man kanskje å finne feil. Det blir som en barneoppgave hvor man skulle finne 7 feil. Det har gått sport i å finne feil ved henne. For ingen er perfekte?

Jeg kjøper ikke alt det perfekte. Hvis det er noe jeg har lært meg med åra er det at når noe virker for perfekt så er det aldri det. Ellers hadde hun vel ikke hatt det store behovet hun tydeligvis har til å fremstå slik?? Tipper de sliter like mye og sikkert mer enn andre i hverdagen.. Og mer kommer de til å slite når ungen kommer.

• Liker 4
Gjest Atheena
Skrevet

Jeg kjøper ikke alt det perfekte. Hvis det er noe jeg har lært meg med åra er det at når noe virker for perfekt så er det aldri det. Ellers hadde hun vel ikke hatt det store behovet hun tydeligvis har til å fremstå slik?? Tipper de sliter like mye og sikkert mer enn andre i hverdagen.. Og mer kommer de til å slite når ungen kommer.

Ja det er det jeg mener også. Ser at mange kjøper det at hun er perfekt i kommentarfeltet hennes, men håper at folk har et mer nyansert bilde enn som så. Som regel vil det alltid ligge noe bak en slik fasade, kan jo også dra frem at hun tidligere har slitt med spiseforstyrrelse, dette henger jo også ofte sammen med perfeksjonisme.

Tror nok det ligger en helt ufattelig jobb bak Fotballfrue, det er det ingen tvil om. For det har en skyhøy pris å være perfeksjonist. Spørs hvor lenge hun kan klare å fortsette uten å slite seg fullstendig ut. Jeg sier ikke dette for å være ondskapsfull, men det er helt klart at det å få barn er en utfordring både i forhold til seg selv og et forhold. Det må naturlig skorte et eller annet sted. Hun har lagt opp til en ekstrem fallhøyde for seg selv hvis hun skal klare å opprettholde det presset hun har på å yte 120% på alle plan.

Gjest vilma2000
Skrevet

Det lange klage-innlegget blir for meg litt for dumt. Hun har blogget og dokumentert alt om hennes graviditet hittil. Mulig hun tøyer mellomkjøttet og kanskje hun har forstoppelse, men utenom det har hun delt ALT. Hun har for pokker lagt ut nakenbilder av seg selv som gravid. Da blir det for dumt å klage på at folk snakker om fødselen hennes. For å sette det på spissen blir det som at en som blogger om bryllupsplanlegging skal bli kvalm og SJOKKERT over at folk spekulerer i hvilken kjole hun skal ha på seg.

• Liker 25
Skrevet

For å sette det på spissen blir det som at en som blogger om bryllupsplanlegging skal bli kvalm og SJOKKERT over at folk spekulerer i hvilken kjole hun skal ha på seg.

Du synes det å spekulere i kjolevalg kan sammenlignes med påstander om at hun er "too posh to push"?

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 6
Gjest Magdalene
Skrevet

Det er ingen hemmelighet at mennsker som ofte har det "rotete" i hodet ofte må ha det støvfritt og ryddig rundt seg. Slik at det ihvertfall er orden på andre områder.

Jeg har helt motsatt oppfatning.

De som har det rotete rundt seg, er de som er distré og har det rotete i toppen også.

• Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Du synes det å spekulere i kjolevalg kan sammenlignes med påstander om at hun er "too posh to push"?

Helloooo, jeg skrev at det var å sette det på spissen! Hun har blogget om mensen, knipeøvelser, barbering og lagt ut nakenbilder, da blir det for dumt å bli sjokkert/kvalm/rystet eller hva det nå var hun ble, av at noen spekulerer i fødselen. Jeg sier ikke at kommentarene hun fikk var saklige, hyggelige eller nødvendige, MEN det at hun blir så jævla sjokkert og kvalm av det er jo utrolig spesielt. Som hun bloggeren, jeg ikke kommer på navnet til i farta, som blogget om kjæresten sin HELE TIDEN. Så plutselig ble det stille fra hun en stund og hun sluttet å blogge om han. Da folk spurte om hvor det ble av fyr'n, klikket hun helt i et eget innlegg om at folk var SYKELIG opptatt av hennes privatliv... Det blir bare for dumt.

• Liker 11
Skrevet

Det lange klage-innlegget blir for meg litt for dumt. Hun har blogget og dokumentert alt om hennes graviditet hittil. Mulig hun tøyer mellomkjøttet og kanskje hun har forstoppelse, men utenom det har hun delt ALT. Hun har for pokker lagt ut nakenbilder av seg selv som gravid. Da blir det for dumt å klage på at folk snakker om fødselen hennes. For å sette det på spissen blir det som at en som blogger om bryllupsplanlegging skal bli kvalm og SJOKKERT over at folk spekulerer i hvilken kjole hun skal ha på seg.

Men hun har da aldri snakket om at hun vil ha keisersnitt? Hun har jo fra tidlig av sagt hun vil føde naturlig.(ikke at hun kan velge noe annet, heller.) Klageinnlegget handler jo om at hun er "too posh to push?", en spekulasjon uten grobunn, som jeg faktisk skjønner er ganske kjip å få kastet etter seg.

• Liker 7
Skrevet

Jeg kan forstå at hun reagerer sterkt på sånne kommentarer, men hun kunne jo bare valgt å ikke legge ut kommentarene. Synes kanskje det blir litt mye å legge ut et sånt langt innlegg, når hun selv skriver at det gjelder få lesere.

Når det er sagt, er jeg helt enig i at sånne kommentarer er langt over streken.

Anonymous poster hash: 492be...d47

• Liker 4
Skrevet

Min oppfatning er at hun elsker å skrive om tynnhet og xxs i klær, at jo mer oppmerksomhet hun får angående dette, jo mer gira blir hun. Hun fremstiller seg som den tynneste gravide damen i Norge, eller gjerne verden og. Hun har jo trent 2 ganger daglig hele svangerskapet, men hvis hun ikke har gjort det, så kan ikke leserene vite det. Alt kan skinne og være perfekt på facebook og bloggen ;)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 4
Skrevet

Hun har tatt ned nettsiden nå. Mammaperm?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Skrevet

Hun har tatt ned nettsiden nå. Mammaperm?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Da blir det landesorg på kg. :laugh:

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...