Pearl2.0 Skrevet 6. november 2013 #6181 Skrevet 6. november 2013 Ah, så dere har spekulert såpass ja... Ser ikke navnet Nelia jeg.. Like mangle vimpler som bokstaver i navnet Nelia ja, men der kan også stå mamma, pappa, penis og litt annet forskjellig som har 5 bokstaver i seg............................................... Du verden altså, dere KG damer. Anonymous poster hash: 33d6c...430 Det var ikke jeg som fant det ut. Som sagt tidligere så ligger det en bestilling på etsy (som man kunne finne ved å google "etsy caroline berg eriksen" hvor det stod et eller annet om takk for bestilling av vimpler som staver navnet N E L I A. Så med mindre hun har bestilt flere vimpler enn de over stellebenken så er deten sammenheng her. Har du forstått det nå? Og er ikke du en "KG-dame" selv? 7
Gjest Keljo Skrevet 6. november 2013 #6182 Skrevet 6. november 2013 Det var ikke jeg som fant det ut. Som sagt tidligere så ligger det en bestilling på etsy (som man kunne finne ved å google "etsy caroline berg eriksen" hvor det stod et eller annet om takk for bestilling av vimpler som staver navnet N E L I A. Så med mindre hun har bestilt flere vimpler enn de over stellebenken så er deten sammenheng her. Har du forstått det nå? Og er ikke du en "KG-dame" selv? Det var jeg som fant det ut, og det var ved en tilfeldighet fordi jeg skulle sjekke om brukeren hennes kom opp da jeg gjerne ville bestille et likt produkt. Tenkte ikke så mye over det da jeg la det ut her, og ikke hadde jeg tenkt på at folk kom til å legge det ut på facebooken og instagramprofilen heller. 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6183 Skrevet 6. november 2013 Ah, så dere har spekulert såpass ja... Ser ikke navnet Nelia jeg.. Like mangle vimpler som bokstaver i navnet Nelia ja, men der kan også stå mamma, pappa, penis og litt annet forskjellig som har 5 bokstaver i seg............................................... Du verden altså, dere KG damer. Anonymous poster hash: 33d6c...430 Hvorfor forventer du at andre skal drive og repetere for deg ting som nettopp er blitt sagt i tråden? Anonymous poster hash: bdf3c...c3d 14
Pearl2.0 Skrevet 6. november 2013 #6184 Skrevet 6. november 2013 Det var jeg som fant det ut, og det var ved en tilfeldighet fordi jeg skulle sjekke om brukeren hennes kom opp da jeg gjerne ville bestille et likt produkt. Tenkte ikke så mye over det da jeg la det ut her, og ikke hadde jeg tenkt på at folk kom til å legge det ut på facebooken og instagramprofilen heller. Stemmer det Nei, slike ringvirkninger er det ikke mange som hadde forutsett 2
Gjest Keljo Skrevet 6. november 2013 #6185 Skrevet 6. november 2013 (endret) Veldig lite fashion å gå med en hel kransekake på hodet. http://fotballfrue.no/2013/11/06/mum-to-be-pattern/ Endret 6. november 2013 av Keljo 10
Flekk Skrevet 6. november 2013 #6186 Skrevet 6. november 2013 Har hun sagt hva babyen skal hete enda?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6187 Skrevet 6. november 2013 Det var ikke jeg som fant det ut. Som sagt tidligere så ligger det en bestilling på etsy (som man kunne finne ved å google "etsy caroline berg eriksen" hvor det stod et eller annet om takk for bestilling av vimpler som staver navnet N E L I A. Så med mindre hun har bestilt flere vimpler enn de over stellebenken så er deten sammenheng her. Har du forstått det nå? Og er ikke du en "KG-dame" selv? Det kan faktisk være de 4 bokstavene, men i annen rekkefølge. Jeg har en følelse på at navnet er Aline (helt nydelig navn) men det kan også være noe helt annet. Det får vi se om under en måned når FF har født og røper navnet. Gleder meg mye! Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6188 Skrevet 6. november 2013 Nå er det bare noen uker til FF-ungen har poppet ut, kan dere ikke la denne navnediskusjonen ligge inntil videre? Det er ingen av dere som vil få vite noe sikkert før FF bekrefter eller avkrefter det hele allikevel. Anonymous poster hash: 405f9...569 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6189 Skrevet 6. november 2013 Jeg syns det var fine bilder, det er ikke det, men syns egentlig det ser ut som hun poserer for en undertøysreklame. At det er mer for å få frem hvor flott kroppen er (og det er den) enn å få frem den nærheten mellom mor og barn, samt gleden og kjærligheten man føler for den lille i magen. Denne savner jeg i bildene, og det er en slik følelse jeg gjerne vil få frem dersom jeg en eller annen gang skal ta slike bilder. Anonymous poster hash: 74f94...41a Jeg skrev ca dette i kommentarfeltet under bildet, det er også jeg som har skrevet dette. Hun publiserte det først, men da jeg skulle sjekke om noen hadde svart meg så har hun endret/ slettet kommentaren :0 jeg heter Mari, og ca der kommentaren stod står det nå "Helt nydelige bilder! Utrolig hyggelig du ville dele dem:)". Kan jo hende dette er en annen Mari, men min kommentar er ikke der mer iallefall. Kan hun endre kommentarer lesere skriver, eller kun slette de? Hvis hun kan endre de er jo det lite vits med et kommentarfelt?? Det jeg skrev var jo at bildene var fine, men at jeg savnet en "gravidfeeling" over det hele, en mor-datter connection, men at bilder vi kanskje ikke har fått se viser mer denne følelsen. Uten en stygg undertone, som mange ofte skjuler seg bak. Jeg vet jo at hun råder over sitt eget kommentarfelt, men jeg skrev hverken noe stygt eller usaklig. Har på følelsen av at det kanskje er den konstruktive kritikken som ikke slipper gjennom, kun de positive tingene, og de helt usaklige tingene som alle syns er helt latterlige uansett.. Anonymous poster hash: 74f94...41a 10
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6190 Skrevet 6. november 2013 Det kan faktisk være de 4 bokstavene, men i annen rekkefølge. Jeg har en følelse på at navnet er Aline (helt nydelig navn) men det kan også være noe helt annet. Det får vi se om under en måned når FF har født og røper navnet. Gleder meg mye! Anonymous poster hash: 216b9...370 Så du tror hun feilstavet navnet i bestillingen og klippet opp vimpelrekken da den ankom? Navnet er Nelia. Godta drt.Anonymous poster hash: c4007...dda 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6191 Skrevet 6. november 2013 Så du tror hun feilstavet navnet i bestillingen og klippet opp vimpelrekken da den ankom? Navnet er Nelia. Godta drt.Anonymous poster hash: c4007...dda Kan være at hun er mer intelligent enn det du tror, ja. Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6192 Skrevet 6. november 2013 Jeg skrev ca dette i kommentarfeltet under bildet, det er også jeg som har skrevet dette. Hun publiserte det først, men da jeg skulle sjekke om noen hadde svart meg så har hun endret/ slettet kommentaren :0 jeg heter Mari, og ca der kommentaren stod står det nå "Helt nydelige bilder! Utrolig hyggelig du ville dele dem:)". Kan jo hende dette er en annen Mari, men min kommentar er ikke der mer iallefall. Kan hun endre kommentarer lesere skriver, eller kun slette de? Hvis hun kan endre de er jo det lite vits med et kommentarfelt?? Det jeg skrev var jo at bildene var fine, men at jeg savnet en "gravidfeeling" over det hele, en mor-datter connection, men at bilder vi kanskje ikke har fått se viser mer denne følelsen. Uten en stygg undertone, som mange ofte skjuler seg bak. Jeg vet jo at hun råder over sitt eget kommentarfelt, men jeg skrev hverken noe stygt eller usaklig. Har på følelsen av at det kanskje er den konstruktive kritikken som ikke slipper gjennom, kun de positive tingene, og de helt usaklige tingene som alle syns er helt latterlige uansett..Anonymous poster hash: 74f94...41a Man kan ikke endre kommentar, nei Anonymous poster hash: 216b9...370
Pearl2.0 Skrevet 6. november 2013 #6193 Skrevet 6. november 2013 Det kan faktisk være de 4 bokstavene, men i annen rekkefølge. Jeg har en følelse på at navnet er Aline (helt nydelig navn) men det kan også være noe helt annet. Det får vi se om under en måned når FF har født og røper navnet. Gleder meg mye! Anonymous poster hash: 216b9...370 Ja, det kan det med mindre rekken er ferdiglaget og hun måtte gi eksakt rekkefølge Men det vil tiden vise. Det er kjempespennende, gleder meg til å høre det jeg også, har fulgt henne lenge pluss at det sikkert er veldig stas for foreldrene! 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6194 Skrevet 6. november 2013 Kan være at hun er mer intelligent enn det du tror, ja. Anonymous poster hash: 216b9...370 Hun har ikle fremvist særlig intelligens ila fire år slm rosablogger. Hvorfor tror du hun plutselig ble det nå?Anonymous poster hash: c4007...dda 11
Gjest vilma2000 Skrevet 6. november 2013 #6195 Skrevet 6. november 2013 Kan være at hun er mer intelligent enn det du tror, ja.Anonymous poster hash: 216b9...370 Herregud, dette blir for dumt. Hun visste selvfølgelig ikke at kontoen på Etsy er åpen. Jeg har kjøpt masse fra Etsy, men har aldri vist at folk bare kan google brukernavnet mitt og se hva jeg har bestilt. Hun sa til VG Helg at barnet skal få et veldig sjeldent navn, og Aline og Linea er IKKE sjeldene navn. Hun har selvfølgelig ikke bestilt en vimpelrekke for så å ødelegge den... Jesus.... Babyen skal hete Nalia! 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6196 Skrevet 6. november 2013 Så du tror hun feilstavet navnet i bestillingen og klippet opp vimpelrekken da den ankom? Navnet er Nelia. Godta drt.Anonymous poster hash: c4007...dda Fant ut nå at det er mest sannsynlig at hun bestilte sånne: http://img.auctiva.com/imgdata/7/0/3/5/5/7/webimg/640584975_tp.jpg bare i annen farge og sånt selvsagt, og det betyr at navnet slettes ikke trenger å være NELIA, men det kan like godt være Aline, fordi det er ikke noe hun trenger å klippe opp Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6197 Skrevet 6. november 2013 Man kan ikke endre kommentar, nei Anonymous poster hash: 216b9...370 Jo det kan FF gjøre. Det har jeg lagt merke til flere ganger. Anonymous poster hash: 405f9...569 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6198 Skrevet 6. november 2013 Herregud, dette blir for dumt. Hun visste selvfølgelig ikke at kontoen på Etsy er åpen. Jeg har kjøpt masse fra Etsy, men har aldri vist at folk bare kan google brukernavnet mitt og se hva jeg har bestilt. Hun sa til VG Helg at barnet skal få et veldig sjeldent navn, og Aline og Linea er IKKE sjeldene navn. Hun har selvfølgelig ikke bestilt en vimpelrekke for så å ødelegge den... Jesus.... Babyen skal hete Nalia! Man trenger ikke ødelegge den.. Lol. Den er jo mest sannsynlig ikke sammenhengende. Se linken over dette innlegget. Anonymous poster hash: 216b9...370
Pearl2.0 Skrevet 6. november 2013 #6199 Skrevet 6. november 2013 Fant ut nå at det er mest sannsynlig at hun bestilte sånne: http://img.auctiva.com/imgdata/7/0/3/5/5/7/webimg/640584975_tp.jpg bare i annen farge og sånt selvsagt, og det betyr at navnet slettes ikke trenger å være NELIA, men det kan like godt være Aline, fordi det er ikke noe hun trenger å klippe opp Anonymous poster hash: 216b9...370 Men disse henger jo også sammen? 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #6200 Skrevet 6. november 2013 Kan dere gi dere nå med den dumme navnevimpel diskusjonen!??? Hva hvis hun bare har bestilt en i gave til en venninne som har fått et barn??????? Koko hele gjengen! Anonymous poster hash: 405f9...569 3
Fremhevede innlegg