AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #601 Skrevet 8. august 2013 Kanskje er det en fettkul i panna, den ser litt stor ut.Anonymous poster hash: 82b99...11e 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #602 Skrevet 8. august 2013 vortevortevortevortevortevortevorteVORTE Anonymous poster hash: 87249...044 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #603 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes ikke det er morsomt i det hele tatt at folk gjør narr av føflekken hun har i ansiktet. Skjerp dere, det er faktisk ikke noe hun kan hjelpe for, og det er bare lavmål til de grader at dere er så opphengt i det. Hvordan hun oppfører seg o.l. er noe hun kan hjelpe for, det kan jeg forstå folk kanskje reagerer på, men ting som hun faktisk ikke kan hjelpe for er ikke noe morsomt å ta opp i det hele tatt. Tenk om noen hadde opprettet et emne hvor alle gjorde narr av den svære nesen deres eller fiskeøynene deres? Anonymous poster hash: 11d1d...66d 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #604 Skrevet 8. august 2013 Dette her er helt drøyt. Dere burde virkelig tenke gjennom hva dere skriver her. 40 sider om Fotballfrue? Det er grunnen til at hun fortsatt er toppblogger. Dere må ha et særdeles kjedelig liv når dere sitter her og slenger slike kommentarer som dette. Ingenting av det Fotballfrue gjør påvirker dere direkte. Ta dere sammen og lev heller deres eget liv i stedet for å legge så mye energi i andres. Anonymous poster hash: 919d1...478 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #605 Skrevet 8. august 2013 Trener hun ikke 2 ganger daglig mer og løper 1 mil? Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #606 Skrevet 8. august 2013 Dette her er helt drøyt. Dere burde virkelig tenke gjennom hva dere skriver her. 40 sider om Fotballfrue? Det er grunnen til at hun fortsatt er toppblogger. Dere må ha et særdeles kjedelig liv når dere sitter her og slenger slike kommentarer som dette. Ingenting av det Fotballfrue gjør påvirker dere direkte. Ta dere sammen og lev heller deres eget liv i stedet for å legge så mye energi i andres. Anonymous poster hash: 919d1...478 Feil. Hun var en av grunnene til at jeg utviklet anoreksi, og ble alvorlig syk. Jeg døde nesten av underernæring og selvmord i løpet av min sykdomsperiode. Akkurat nå kjenner jeg et behov for å diskutere bloggen hennes, for å få andre til å forstå at mye av det hun legger ut om er galskap. Anonymous poster hash: 56d25...230 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #607 Skrevet 8. august 2013 Jeg synes ikke det er morsomt i det hele tatt at folk gjør narr av føflekken hun har i ansiktet. Skjerp dere, det er faktisk ikke noe hun kan hjelpe for, og det er bare lavmål til de grader at dere er så opphengt i det. Hvordan hun oppfører seg o.l. er noe hun kan hjelpe for, det kan jeg forstå folk kanskje reagerer på, men ting som hun faktisk ikke kan hjelpe for er ikke noe morsomt å ta opp i det hele tatt. Tenk om noen hadde opprettet et emne hvor alle gjorde narr av den svære nesen deres eller fiskeøynene deres? Anonymous poster hash: 11d1d...66d Her er jeg helt enig. Alle har noen urenheter, man skal ikke gjøre narr av andres. Det som er verdt å poengtere er imidlertid at hun som sagt tidligere benekter alt av "feil" ved utseendet hennes. Det synes jeg blir så voldsomt. Hun har en vorte som hun retusjerer vekk på alle bildene, kan hun ikke bare innrømme det..? Blir litt lei av alle "åå, se så naturlig jeg er"-kommentarene når hun åpenbart ikke er det. Anonymous poster hash: 56d25...230 7
Mildemoses Skrevet 8. august 2013 #608 Skrevet 8. august 2013 Feil. Hun var en av grunnene til at jeg utviklet anoreksi, og ble alvorlig syk. Jeg døde nesten av underernæring og selvmord i løpet av min sykdomsperiode. Akkurat nå kjenner jeg et behov for å diskutere bloggen hennes, for å få andre til å forstå at mye av det hun legger ut om er galskap. Anonymous poster hash: 56d25...230 Patetisk å anklage henne for å forårsake din anoreksi. Det må du faktisk ta ansvar for helt selv. Ditt liv - ditt ansvar. 18
Gjest nicola Skrevet 8. august 2013 #609 Skrevet 8. august 2013 Folkens. Dere som ikke tror hun har uren hud, dere som tror hun snakker sant når hun har sagt at hun aldri har hatt kviser, se på denne videoen..Tydelig uren hud, og det er jo ikke noe galt i det vel? Hun må slutte å lyve om at alt er så jævla perfekt. Det er derfor det blir slike debatter. Folk kjøper det ikke! http://www.kjendis.no/2012/03/22/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/kokebok/20799049/ 11
Gjest nicola Skrevet 8. august 2013 #610 Skrevet 8. august 2013 Folkens. Dere som ikke tror hun har uren hud, dere som tror hun snakker sant når hun har sagt at hun aldri har hatt kviser, se på denne videoen..Tydelig uren hud, og det er jo ikke noe galt i det vel? Hun må slutte å lyve om at alt er så jævla perfekt. Det er derfor det blir slike debatter. Folk kjøper det ikke! http://www.kjendis.no/2012/03/22/kjendis/fotballfrue/caroline_berg_eriksen/blogg/kokebok/20799049/ Spol frem til 4 min... 3
LilleSnupp Skrevet 8. august 2013 #611 Skrevet 8. august 2013 Patetisk å anklage henne for å forårsake din anoreksi. Det må du faktisk ta ansvar for helt selv. Ditt liv - ditt ansvar. Så.. Med en slik logikk så er de som blir mobbet ansvarlig for det selv? Deres liv - deres ansvar. Samme med de som blir utsatt for vold også da? Samme gjelder vel voldtekt, ofre for fyllekjøring, osv osv? 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 Populært innlegg #612 Skrevet 8. august 2013 Som lærer for jenter på VGS, kan jeg si ganske mye om hvor dårlig innflytelse FF har på dem. Og ja, det dreier seg også om andre bloggere, men FF skiller seg kraftig ut. For en tenåring ser hun ut som en perfekt kvinne, som har det perfekte huset, de perfekte klærne, den perfekte mannen, og ikke minst: den perfekte kroppen. Hun ser ikke gravid ut en gang! Og så er hun så lykkelig hele tiden, og mannen hennes er så snill mot henne. Og snart kommer hun til å bli verdens beste mamma. Også tjener hun masse penger på å være pen. En voksen person med en viss refleksjon, ser man dama for det hun er: En dame som bak en kjeeempefasade av klær, sminke og retusjering er svært redd og usikker. Jeg vet ikke hva som har skjedd i livet hennes som har gjort henne slik, men hun tåler åpenbart ikke kritikk, er livredd for å miste ansikt, og har et svært problemfyllt forhold til egen kropp. Hun lever av å selge verdier som egentlig ikke betyr en dritt i det lange livsløp; materialisme, shopping, fasade, en syltynn kropp og et usunt syn på mat og helse. Jeg bruker ganske mye tid på å snakke med elevene mine om verdier og livsglede. At livsglede ikke er å sperre seg inne i en konstant higen etter perfeksjon, at man får mer igjen av å gi til andre, at en sunn kropp ikke nødvendigvis er syltynn. Men jeg kjemper mot et dragsug. Jeg ser 16-åringer som går på strenge dietter, som trener 7 ganger i uka, som nekter å røre kake til skoleavslutning, som gråter hele tiden, som føler seg ensomme og stygge, som hater kroppene sine. Som drukner av forventningspress som de selv har skapt, basert på hvordan de tror det skal være. Og så tror de, innerst inne, at Fotballfrue, HUN er lykkelig. Det er så vondt å se på. Anonymous poster hash: 27278...065 57
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #613 Skrevet 8. august 2013 Feil. Hun var en av grunnene til at jeg utviklet anoreksi, og ble alvorlig syk. Jeg døde nesten av underernæring og selvmord i løpet av min sykdomsperiode. Akkurat nå kjenner jeg et behov for å diskutere bloggen hennes, for å få andre til å forstå at mye av det hun legger ut om er galskap. Anonymous poster hash: 56d25...230 Fy fader, skjerp deg. Det er svært alvorlige beskyldninger du kommer med her. Ærlig talt. Blir flau av å lese sånt skvip. Det er du som har ansvar for din egen helse - direkte patetisk å legge skylden på andre mennesker. Ansvarsfraskrivelse av verste sort. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #614 Skrevet 8. august 2013 Patetisk å anklage henne for å forårsake din anoreksi. Det må du faktisk ta ansvar for helt selv. Ditt liv - ditt ansvar. Nei, da vet ikke du hva en spiseforstyrrelse dreier seg om. Alle bloggere har ansvar for hva de legger ut/skriver om. Innhulede bikinibilder vil jeg ikke akkurat definere som ok å legge ut på nett. Anonymous poster hash: 56d25...230 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #615 Skrevet 8. august 2013 Som lærer for jenter på VGS, kan jeg si ganske mye om hvor dårlig innflytelse FF har på dem. Og ja, det dreier seg også om andre bloggere, men FF skiller seg kraftig ut. For en tenåring ser hun ut som en perfekt kvinne, som har det perfekte huset, de perfekte klærne, den perfekte mannen, og ikke minst: den perfekte kroppen. Hun ser ikke gravid ut en gang! Og så er hun så lykkelig hele tiden, og mannen hennes er så snill mot henne. Og snart kommer hun til å bli verdens beste mamma. Også tjener hun masse penger på å være pen. En voksen person med en viss refleksjon, ser man dama for det hun er: En dame som bak en kjeeempefasade av klær, sminke og retusjering er svært redd og usikker. Jeg vet ikke hva som har skjedd i livet hennes som har gjort henne slik, men hun tåler åpenbart ikke kritikk, er livredd for å miste ansikt, og har et svært problemfyllt forhold til egen kropp. Hun lever av å selge verdier som egentlig ikke betyr en dritt i det lange livsløp; materialisme, shopping, fasade, en syltynn kropp og et usunt syn på mat og helse. Jeg bruker ganske mye tid på å snakke med elevene mine om verdier og livsglede. At livsglede ikke er å sperre seg inne i en konstant higen etter perfeksjon, at man får mer igjen av å gi til andre, at en sunn kropp ikke nødvendigvis er syltynn. Men jeg kjemper mot et dragsug. Jeg ser 16-åringer som går på strenge dietter, som trener 7 ganger i uka, som nekter å røre kake til skoleavslutning, som gråter hele tiden, som føler seg ensomme og stygge, som hater kroppene sine. Som drukner av forventningspress som de selv har skapt, basert på hvordan de tror det skal være. Og så tror de, innerst inne, at Fotballfrue, HUN er lykkelig. Det er så vondt å se på. Anonymous poster hash: 27278...065 Skremmende at du som lærer kan sitte å legge skylden på Fotballfrue-bloggen for at jentene i klassen er misfornøyde med kroppene sine. Egentlig så har jeg liten tro på at du er lærer - for da ville du hatt bedre omløp enn å skrive et sånt innlegg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 7
Amens Skrevet 8. august 2013 #616 Skrevet 8. august 2013 Så igjennom bloggen hennes for første gang idag. Dæven så kunstig alt ser ut... 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #617 Skrevet 8. august 2013 I går satt jeg og så på lokal-TV hvor de viste jenter som forbereder seg til Bikini-Fitness - uff - det må jo være skikkelig farlige greier. De kan jo påvirke unge jenter negativt: http://fitnesstherese.blogg.no/ Anonymous poster hash: 4e46a...62c 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #618 Skrevet 8. august 2013 Skremmende at du som lærer kan sitte å legge skylden på Fotballfrue-bloggen for at jentene i klassen er misfornøyde med kroppene sine. Egentlig så har jeg liten tro på at du er lærer - for da ville du hatt bedre omløp enn å skrive et sånt innlegg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Han/hun legger jo ikke all skyld alene på FF. Men herregud da, alle ser vel at bloggen hennes kan være en veldig uheldig for svært mange unge jenter? Trening så godt som hver dag, gjerne to økter, prat om viljestyrke for å tilpasse seg lavkarbo-dietten, innsugne magebilder.. Ja, i det hele tatt. Stort fokus på kropp og utseende. Nå nylig også magebilder når hun i tillegg er gravid, men selvfølgelig ikke har fått "fettmage", kun blodvolum (omg..), babyvekt osv.. Som tidligere spiseforstyrret ser jeg også et visst mønster der hun alltid trener langøkter dagene etter hun har hatt treningsfri. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan noen kan være så naive og ikke se at FF i enkelte tilfeller kan være del i at unge jenter utvikler anoreksi/andre spiseforstyrrelser.. Det er jo så tydelig. Anonymous poster hash: 56d25...230 23
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #619 Skrevet 8. august 2013 Skremmende at du som lærer kan sitte å legge skylden på Fotballfrue-bloggen for at jentene i klassen er misfornøyde med kroppene sine. Egentlig så har jeg liten tro på at du er lærer - for da ville du hatt bedre omløp enn å skrive et sånt innlegg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Angrep er det beste forsvar - eller? Hvorfor i alle dager skulle jeg lyve om noe sånt? Og naturligvis legger jeg ikke skylden ene og alene på FF, dette er en del av en skremmende samfunnstendens. Men at hun så til de grader skaper et glansbilde av seg selv, hvor det overhodet ikke er rom for skavanker, det mener jeg at hun er alene om, ja. Anonymous poster hash: 27278...065 15
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #620 Skrevet 8. august 2013 Er det ingen som skjønner det at Fotballfrue også blir påvirket et sted? Og at hun igjen påvirker andre? For eks. da hun var åpen om å ha hatt spiseforstyrrelser, og skrev at hun hadde sett masse på bilder av tynne kjendiser, og hatt en blogg som utelukkende var fylt med pro-ana innhold. Hun ble påvirket av tynne kjendiser til å nesten ikke spise, hvorfor er det da så vanskelig å godta at å lese bloggen til fruen kan være negativt for unge jenter? Bloggen er jo full av enormt kroppsfokus, overdreven trening og små posjoner mat. Anonymous poster hash: da433...5cc 9
Anbefalte innlegg