Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare meg som synes hun ser ut som en blanding av Bree van de Kamp og Madonna?

Anonymous poster hash: a5b9e...2a4
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bloggsamarbeid med Blondinbella? Var ikke de i full krig i fjor?

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Den såkalte "krigen" var jo en ren misforståelse konstruert av Dagbladet. Da FF la ut bikinibildene ringte DB til Blondinbella og spurte hva hun syntes om at en tidligere spiseforstyrret jente bare blogget om slankemat og trening, vedlagt lå bikinibildene. Blondinbella viste ikke på det tidspunkter hvem ff var en gang.

Anonymous poster hash: 36b54...177

• Liker 2
Skrevet

Det er nok en del uvitende under 16 i denne tråden. Mistenker at det er veldig mange. ..

Anonymous poster hash: 09884...69f

Skinnet bedrar. Etter skrivemåten så var jeg overbevist om at folk var rundt 14-16 år ... helt til jeg leste at flere av dem er mødre til tenåringsjenter :( Tragisk !

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 3
Skrevet

Fullstendig galskap. Og hvem har skylda her tror dere? På tide å våkne opp nå? Hvis jenter fa 15 må på lykkepillen, så er verden gått feil sted. Her må foreldre sterkere inn på banen også! Se barna deres, ikke sett dem foran en pc og stikk av. Vær sammen!!

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Om FF er ansvarlig for at jenter på 15 år tar lykkepiller så er nok denne tråden ansvarlig for at mobbing eksisterer....Det var en ny tilnærming å ta denne bloggeren på.

Fotballfrue er sunn (jepp, hun er sunn) trener regelmessig, spiser flere små måltider hver dag, er positiv, er gift/kjøpt seg hus/har god økonomi før hun får barn, hun er oppegående, har viljestyrke, og er målbevisst, og at hun ikke lar seg styre av kritikere viser også hun er sterk og selvstendig. Om det er noe å lære av henne så er det å våge å stikke seg ut, og jobbe hardt for det man vil.

Det er på tide at man selv tar ansvaret for sin egen lykke/ulykkelighet og slutter å skyve det over på andre og gi dem skylden. Om en ung jente tar lykkepille så ligger det nok mer bak enn en blogger som lever livet slik hun vil. (selv om denne tråden viser til at selv voksne mennesker skal diktere andres liv)

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 16
Skrevet

Om FF er ansvarlig for at jenter på 15 år tar lykkepiller så er nok denne tråden ansvarlig for at mobbing eksisterer....Det var en ny tilnærming å ta denne bloggeren på.

Fotballfrue er sunn (jepp, hun er sunn) trener regelmessig, spiser flere små måltider hver dag, er positiv, er gift/kjøpt seg hus/har god økonomi før hun får barn, hun er oppegående, har viljestyrke, og er målbevisst, og at hun ikke lar seg styre av kritikere viser også hun er sterk og selvstendig. Om det er noe å lære av henne så er det å våge å stikke seg ut, og jobbe hardt for det man vil.

Det er på tide at man selv tar ansvaret for sin egen lykke/ulykkelighet og slutter å skyve det over på andre og gi dem skylden. Om en ung jente tar lykkepille så ligger det nok mer bak enn en blogger som lever livet slik hun vil. (selv om denne tråden viser til at selv voksne mennesker skal diktere andres liv)

Så inni hampen og granskauen enig med deg :blomst:

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 8
Skrevet

Hva har skjedd med fotballfrue.no nå? Alt er forandret. Skjedd dere også? Ser ut som en slags mobilversjon..

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 1
Skrevet

Om du ikke innser det selv, så må du være tjukk da.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Denne dama er sykelig tynn, og legger ut bilder fra uke 36 som er så redigerte at man nesten ikke kan se at hun er gravid engang. Tenker spesielt på det bildet hvor hun ligger på ryggen. Jeg klarer fint å lage en slik og større mage enn hun gjør på det bildet.

Hun er gravid. Hun burde være stolt over magen hun har fått og ikke prøve å skjule den. Er bare livredd for at når jeg er klar for å få barn (om 5 år) skal det være slik at folk mener man skal ha minst mulig mage når man er gravid. Burde heller være omvendt.

Skrevet

Hvis vi stokker litt om på bokstavene N E L I A, så kan man jo også få Alien? Hihihi :fnise:

Jeg synes det er et litt merkelig navn, og er veldig spent på om det er et kallenavn for Cornelia. Men Caroline og Cornelia? Litt likt kanskje?

Anonymous poster hash: 9606d...707

Celina?

Skrevet

Har dere bilde av den vimpelen der det står Nelia på da??

Anonymous poster hash: 33d6c...430
Skrevet

Hvorfor babler dere om navnet Nelia?????? Fotballfruen har jo ikke skrevet at hun skal hete det????

Har dere bilde av den vimpelen der det står Nelia på da??

Åja, det var du som var litt lat og ikke gadd å bla deg bakover selv for å se hvordan navnet ble oppdaget?

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 3
Skrevet

Jeg er både veldig enig og veldig uenig med deg.

FF er ikke ansvarlig for hva andre ungjenter gjør, helt rett. Jeg postet ikke den linken for å ansvarliggjøre FF, jeg postet den fordi jeg er av den oppfatning av at Caroline Berg Eriksen er et like stort offer for dette banale jaget som rir så mange andre kvinner.

Forøvrig kan man si det samme om Cowboy-Laila, hun går også sine egne veier ;)

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 3
Skrevet

jeg er av den oppfatning av at Caroline Berg Eriksen er et like stort offer for dette banale jaget som rir så mange andre kvinner.

Anonymous poster hash: 4d333...730

Enig. Ingen tvil om at hennes jag etter å fremstå perfekt er blitt forsterket av eksponeringen. Det holder å sammenligne med gamle bilder fra da hun startet opp. Da viste hun både føflekken og profilen fra høyre og smilte fra øre til øre. Men et enda klarere eksempel er Sophie Elise, som ser ut til å slite veldig med utseendet sitt for tiden. Hun har visst ikke taklet all kritikken som hagler inn.

Samtidig står FF midt i det, for det er ingen tvil om at hun påvirker kvinner og spesielt unge jenter til å ønske at de var tynnere. Kroppen hennes er Victoria's Secret fit, og til og med jeg, som ikke er tenåring, kjenner på komplekser når jeg ser bilder som dette:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/12/DSC05211.jpg

Hvor går grensen mellom hva som er positiv og negativ påvirkning?

• Liker 2
Skrevet

Enig. Ingen tvil om at hennes jag etter å fremstå perfekt er blitt forsterket av eksponeringen. Det holder å sammenligne med gamle bilder fra da hun startet opp. Da viste hun både føflekken og profilen fra høyre og smilte fra øre til øre. Men et enda klarere eksempel er Sophie Elise, som ser ut til å slite veldig med utseendet sitt for tiden. Hun har visst ikke taklet all kritikken som hagler inn.

Samtidig står FF midt i det, for det er ingen tvil om at hun påvirker kvinner og spesielt unge jenter til å ønske at de var tynnere. Kroppen hennes er Victoria's Secret fit, og til og med jeg, som ikke er tenåring, kjenner på komplekser når jeg ser bilder som dette:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/12/DSC05211.jpg

Hvor går grensen mellom hva som er positiv og negativ påvirkning?

Føflekken?

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Skrevet

Føflekken? Anonymous poster hash: 2ef39...648

Vorta

Anonymous poster hash: d70e5...67a

• Liker 7
Skrevet

På bilder fjerner hun den. Rart hun ikke opererer den bort, da kunne hun spart mye tid på photoshopping og brukt mer på korrekturlesing.

Anonymous poster hash: d70e5...67a

Ja, det er mye du burde fjernet.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Skrevet

http://fotballfrue.no/2013/09/30/babyrom-stellekroken/

Den henger over stellebenken og er en vimpelrekke.

Ah, så dere har spekulert såpass ja... Ser ikke navnet Nelia jeg.. Like mangle vimpler som bokstaver i navnet Nelia ja, men der kan også stå mamma, pappa, penis og litt annet forskjellig som har 5 bokstaver i seg............................................... Du verden altså, dere KG damer.

• Liker 6
Skrevet

Ah, så dere har spekulert såpass ja... Ser ikke navnet Nelia jeg.. Like mangle vimpler som bokstaver i navnet Nelia ja, men der kan også stå mamma, pappa, penis og litt annet forskjellig som har 5 bokstaver i seg............................................... Du verden altså, dere KG damer.

Les litt tilbake i tråden. Det står Nelia i Etsy-bestillingen til frua. For ørtende gang!

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...