Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare endring av lys som gjør at et bilde er redigert i FF's øyne? :danse:

Anonymous poster hash: 2ef39...648
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt som å se paradise hotell. Mye underholdningsverdi i å se hvor mye folk greier å drite seg ut ;P

Jepp. Litt som et bilkræsj. Sjeldent så mange mennesker uten oppdragelse er samlet på en plass.

• Liker 5
Skrevet

Jepp. Litt som et bilkræsj. Sjeldent så mange mennesker uten oppdragelse er samlet på en plass.

Hyggelig å se deg også her..

• Liker 7
Skrevet

Hyggelig å se deg også her..

Intet sirkus uten tilskuere, vet du :)

• Liker 6
Skrevet

Da velger jeg å TRO at du ikke ser på ovenforsiterte som persondebatt!

Og jeg VET at du er en av de det blir siktet til når folk kritiserer/ser ned på de som er aktive i denne tråden.

Anonymous poster hash: 92a08...3de

• Liker 4
Skrevet

Hvis vi stokker litt om på bokstavene N E L I A, så kan man jo også få Alien? Hihihi :fnise:

Jeg synes det er et litt merkelig navn, og er veldig spent på om det er et kallenavn for Cornelia. Men Caroline og Cornelia? Litt likt kanskje?

Anonymous poster hash: 9606d...707
  • Liker 1
Skrevet

du har en fantastisk tendens til å kun se den usaklige debatten. Utrolig imponerende

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

D'oh, det er jo den delen av debatten vi reagerer på. Hvorfor skal vi kritisere den delen av debatten, som ikke er usaklig og ondskapsfull?

• Liker 8
Skrevet

Følte du deg bedre nå?

Generalisering er en fin ting!

:ironi:

Ser ikke at det stod at det gjaldt alle, følte du deg truffet, kanskje?

Det er noen som er helt på styr. Det er det ikke til å komme forbi. Så kan du jo lure på om du er blant dem det er snakk om. Men siden det virker som om du tar det veldig til deg, kan man jo anta du oppfatter deg selv som en av dem.

• Liker 5
Skrevet

Ser ikke at det stod at det gjaldt alle, følte du deg truffet, kanskje?

Det er noen som er helt på styr. Det er det ikke til å komme forbi. Så kan du jo lure på om du er blant dem det er snakk om. Men siden det virker som om du tar det veldig til deg, kan man jo anta du oppfatter deg selv som en av dem.

Fantastisk retorikk fra Dere Motstandere av mobbing og hets!

Er man kritisk til kritikken, så er man vistnok både saklig og mot mobbing og hets.

Er man kritisk til kritikkerne derimot, så føler man seg truffet.

• Liker 2
Skrevet

Fint å se at hun har en vanlig bollemus under graviditeten, se bilde nr. 2. Kanskje derfor hun må gjøre så mange knipeøvelser. Synes det er veldig rart at han ikke redigerte det, når resten av bildene er airbrusha ihjel.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Tror du knipeøvelser hjelper mot bollemus?? :skratte: Tror du seriøst at kvinner har muskler i kjønnsleppene? Gjør det vondt å være så dum....?

• Liker 18
Skrevet

Tror du knipeøvelser hjelper mot bollemus?? :skratte: Tror du seriøst at kvinner har muskler i kjønnsleppene? Gjør det vondt å være så dum....?

Det er nok en del uvitende under 16 i denne tråden. Mistenker at det er veldig mange. ..

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg syntes bildene var fine nok de, synes ikke det så ut som mannebladbilder, men som undertøysreklamebilder. Det jeg synes er rart er at det liksom er bilder av Caroline, som tilfeldigvis er gravid, ikke av en vordene mor/gravidmagen...? Hver sin smak såklart, men jeg trodde hensikten med å ta gravidbilder var fokus på magen og graviditeten og bebisen inni der.... bilder av seg selv tar hun jo hver eneste dag likevel :PFørste gang jeg ser gravidbilder med poseringer som armene over hodet/i håret osv.

Og en positiv (!!) kommentar om/til LK: Han tar finere bilder (av Caroline) enn det Rolf Ørjan gjør.

Endret av SoftKitty
  • Liker 19
Skrevet

Det er nok en del uvitende under 16 i denne tråden. Mistenker at det er veldig mange. ..

Anonymous poster hash: 09884...69f

He he, det var det jeg tenkte da jeg så den kommentaren også. En person som tror at bollemus betyr slapp mus, slik at man må ta ekstra knipeøvelser... Trodde kidsa i dag var så seksuelt opplyste, men tydeligvis ikke.

• Liker 3
Skrevet

Man ser mye slankere ut når man står med armene over hodet, så det er en grunn ti at hun står som hun gjør. Bare prøv i speilet selv.

• Liker 2
Skrevet

Uttrykket ‹‹på seg selv kjenner man andre›› har sjeldent vært mer passende.

Anonymous poster hash: db348...34d

• Liker 6
Skrevet

http://www.nrk.no/fordypning/flere-unge-jenter-pa-antidepressiva-1.11330141

Det er helt åpenbart. Vi hadde et mye rausere normalitetsbegrep i gamle dager. I dag må man leve opp til et glansbilde, sier professoren til NRK.no.

Anonymous poster hash: 4d333...730

Fullstendig galskap. Og hvem har skylda her tror dere? På tide å våkne opp nå? Hvis jenter fa 15 må på lykkepillen, så er verden gått feil sted. Her må foreldre sterkere inn på banen også! Se barna deres, ikke sett dem foran en pc og stikk av. Vær sammen!!

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Skrevet

Bloggsamarbeid med Blondinbella? Var ikke de i full krig i fjor?

Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 5
Skrevet

Bloggsamarbeid med Blondinbella? Var ikke de i full krig i fjor? Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Joda, men cash rules everything. De kan jo ikke la denne sjansen gå fra seg når begge er gravide! Da kan konflikten ligge og begge kan se stjerner/penger i øynene!

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 10
Skrevet

Rart LK vil samarbeide med en såpass BÆLFEIT (....) person som Blondinbella er.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...