Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tro hva dere vil. JEG velger å TRO at det er forfengelighet som setter en stopper for årets movember!:)

Anonymous poster hash: 2ef39...648
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro hva dere vil. JEG velger å TRO at det er forfengelighet som setter en stopper for årets movember!:)Anonymous poster hash: 2ef39...648

Hva så? Om de uansett gir bidrag til saken så er vel det viktigst?

Skrevet

Tro hva dere vil. JEG velger å TRO at det er forfengelighet som setter en stopper for årets movember!:)Anonymous poster hash: 2ef39...648

So forbanna what? Plager det deg liksom?

Anonymous poster hash: de2b7...fea

Skrevet

Drit nå i den bartegreia. Det er ikke interessant.

Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 5
Skrevet

Hva så? Om de uansett gir bidrag til saken så er vel det viktigst?

HALLO! Det er selvfølgelig selve barten som gjør verden til et bedre sted. Pengebidrag, som kan føre til bedre forskning og sånt, er bare til pynt... Alle skjønner det!

• Liker 10
Skrevet

Drit nå i den bartegreia. Det er ikke interessant.

Anonymous poster hash: 405f9...569

Hva er interessant?:)

Skrevet

I så fall, hvorfor ikke gjøre etsy privat? Om hun visste at folk fant det?

Anonymous poster hash: c134f...e10

• Liker 1
Skrevet

Tro hva dere vil. JEG velger å TRO at det er forfengelighet som setter en stopper for årets movember!:)

Og jeg velger å TRO at du sliter.

• Liker 6
Skrevet

I så fall, hvorfor ikke gjøre etsy privat? Om hun visste at folk fant det?Anonymous poster hash: c134f...e10

Hun tenkte vel ikke på det før skaden hadde skjedd, eller tenkte ikke over at det ikke var så lurt å ha hele navnet som brukernavn. Det hadde jo ikke blitt funnet hvis hun hadde kalt seg caroline10 istedenfor sitt fulle navn.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 2
Skrevet

O h

m y

g o d!

For en gjeng idioter det er her. Og før noen syter om personangrep: Jepp, kall det gjerne det. Enkelte her skylder virkelig både empati og intelligens.

Triste greier.

Følte du deg bedre nå?

Generalisering er en fin ting!

:ironi:

• Liker 4
Skrevet

Det er mennesker som enkelte av dere som gjør at nakenhet fortsatt er tabubelagt?

Det er lenge siden nakenhet var tabubelagt. Det tyter over av nakne kropper i reklame, ukeblader og på bilder ellers, uten særlig mange reaksjoner eller debatt. Nakenhet kan være flott, men kan også oppleves å bikke over i noe ubehagelig sensuelt el seksuelt og/eller ubehagelig retusjert/kunstig. Naken betyr egentlig ekte og usensurert (ref. begrepet "den nakne sannhet"). Det som er tabubelagt er vel eventuelt mest å vise den usensurerte, uretusjerte kroppen som ikke lengre er glatt og feilfri. Og dét tabuet kan man vel si at ikke skyldes skribentene på KG.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247

• Liker 4
Skrevet

Og jeg velger å TRO at du sliter.

Da velger jeg å TRO at du ikke ser på ovenforsiterte som persondebatt!

• Liker 1
Skrevet

Frua: De er så godt som originale, ja. Og jeg viser jo fortsatt magen min? Og disse er jo i hvert fall originalehttp://fotballfrue.no/2013/10/21/344-hoygravid/ :) Magen min er verdens fineste, så du kan egentlig bare slutte med det du prøver på.

Skrevet

Frua: De er så godt som originale, ja. Og jeg viser jo fortsatt magen min? Og disse er jo i hvert fall originalehttp://fotballfrue.no/2013/10/21/344-hoygravid/ :) Magen min er verdens fineste, så du kan egentlig bare slutte med det du prøver på.

Så der ser dere. Hun ER stolt over magen!

• Liker 1
Skrevet

Bollemus.. Saklig debatt? Dere har virkelig nådd et nytt bunnivå. Imponerende.

• Liker 6
Skrevet

Og likevel følger du debatten... :)

• Liker 5
Skrevet

Og likevel følger du debatten... :)

Blir litt som å se paradise hotell. Mye underholdningsverdi i å se hvor mye folk greier å drite seg ut ;P

• Liker 10
Skrevet

Takk for at du dro den frem i lyset igjen!

• Liker 6
Skrevet

du har en fantastisk tendens til å kun se den usaklige debatten. Utrolig imponerende

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...