Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje dere blir lurt mht navnet? Et ikke noe verre enn å skrive mail til selger at "vet det står Nelia i bestillingen, men det korrekte er Aline"

Det er fullt mulig :) Og heller ikke verdens undergang om det er tilfelle :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nettopp: jeg er så deilig og perfekt bilder, enn fine mor-gravid med datter- bilder. Nei jeg har ikke ord. Fatter ikke at alle skal sponse denne wannbe superstjerne damen. Hva er hun flink til? Ikke synher hun, ikke spiller hun teater, er skuespiller er tv-stjerne. Jo, utgitt en glinset barbiebok, men med god hjelp av et forlag. Så tragisk at en skal bli superstjerne uten noen talenter.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Protester gjerne, men dette høres ut som et typisk utslag av janteloven for meg. Hvorfor gjør det noe at hun har blitt kjent uten å ha et artistisk talent, liksom?

• Liker 4
Skrevet

Og heller ikke verdens undergang om det er tilfelle :P

Jeg er redd det kan være det for noen av de gærne kjærringene her inne :(

Anonymous poster hash: ee68b...671

• Liker 4
Skrevet

Jeg er redd det kan være det for noen av de gærne kjærringene her inne :(

Anonymous poster hash: ee68b...671

Haha, jaja, da er vi nå kvitt dem i så fall :)

Skrevet

Det blir vel verre for dattera når vennene på ungdomsskolen finner de homoerotiske bildene av faren hennes på nettet enn gravidmagen til mamma.

Til å være fra møblerte hjem, så viser de liten dømmerkraft.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Hun er jo ikke akkurat en superstjerne... Det at hun har 100.000 lesere om dagen høres kanskje mye ut, men 100.000 av alle i Norge er jo faktisk ikke så mange. Det kan for oss på kg virke som at folk generelt er opptatt av henne, men det er jo pga denne tråden, ute i resten av verden er det sjeldent hun nevnes eller snakkes om. Sakene om henne på nett får få klikk og forsvinner relativt sjapt. Selv når hun kler seg naken.

Stemmer det. Tror vennene mine bare så vidt vet hvem hun er, og hun snakkes aldri om i min vennekrets. De jeg henger med er fra 19-22 år ca, så ja...

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

• Liker 4
Skrevet

Se der har frua og LK vært ute og spist. Og denne gangen ser LK på noe annet enn mobilen mens han blir fotografert:)

Anonymous poster hash: 2ef39...648
Skrevet

Hva er grunnen til at Lasse ikke deltar på movember i år? Er frua redd for at ungen skal komme før 1. desember og at mannen må ha bart på de første bildene med datteren?

• Liker 5
Skrevet

Hva er grunnen til at Lasse ikke deltar på movember i år? Er frua redd for at ungen skal komme før 1. desember og at mannen må ha bart på de første bildene med datteren?

Seriøst, hva dere vrøvler ut av dere...

• Liker 19
Skrevet

Nja, nå skal ikke du bli skråsikker... Faren min hadde bart på de første bildene vi tok da jeg ble født, og du ser jo hvordan det har gått. Jeg er jo ikke akkurat et godt menneske.

• Liker 24
Skrevet

Fantastisk tråd :P

Skrevet

Noen som ikke har bedre å gjøre da vet du!;)

Anonymous poster hash: 216b9...370

Gjest avocadoen
Skrevet

Nja, nå skal ikke du bli skråsikker... Faren min hadde bart på de første bildene vi tok da jeg ble født, og du ser jo hvordan det har gått. Jeg er jo ikke akkurat et godt menneske.

hahahahah :nigo:

Gjest pausemusikk
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Ja nettopp: jeg er så deilig og perfekt bilder, enn fine mor-gravid med datter- bilder. Nei jeg har ikke ord. Fatter ikke at alle skal sponse denne wannbe superstjerne damen. Hva er hun flink til? Ikke synher hun, ikke spiller hun teater, er skuespiller er tv-stjerne. Jo, utgitt en glinset barbiebok, men med god hjelp av et forlag. Så tragisk at en skal bli superstjerne uten noen talenter.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

1. hun har gitt ut singel.

2. hun har spilt teater i ungdomstiden.

3. skuespill inngår i teater.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

• Liker 1
Skrevet

Det var noen som hadde en tråd her på KG om å få et navneforslag til en blogg, som ironisk nok skulle inneholde akkurat det samme som Fotballfruebloggen... Hva skjer når LK ikke lenger spiller fotball, tror dere bloggen får et nytt navn eller?

Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 1
Skrevet

:roll:

Det er da vel ingen som har plikt til å være med på movember heller!

Faktisk så er det fullt mulig å gi penger til kreftforeningen uten å gro bart. ;)

• Liker 7
Skrevet

:roll:

Det er da vel ingen som har plikt til å være med på movember heller!

Faktisk så er det fullt mulig å gi penger til kreftforeningen uten å gro bart. ;)

Men begge var jo så stolte og fornøyde med både innsamling og at LK satte fokus på mannehelse i fjor.

• Liker 1
Skrevet

Men begge var jo så stolte og fornøyde med både innsamling og at LK satte fokus på mannehelse i fjor.

Så fordi man har gjort noe en gang, er man forpliktet til å gjøre det samme hvert år?

• Liker 9
Skrevet

Så fordi man har gjort noe en gang, er man forpliktet til å gjøre det samme hvert år?

nei?

Skrevet (endret)

O h

m y

g o d!

For en gjeng idioter det er her. Og før noen syter om personangrep: Jepp, kall det gjerne det. Enkelte her skylder virkelig både empati og intelligens.

Triste greier.

Endret av Ellevill
  • Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...