AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5841 Skrevet 2. november 2013 Hvorfor kan hun ikke leve rent, ryddig og støvfritt nå da? Før babyen har kommet? Skal hun med vilje rote og gjøre det møkkete nå siden ungen kommer til å gjøre ting møkkete om en stund uansett? Skal hun kjøpe stygge klær til babyen fordi den kommer til å gulpe på de uansett?? Kjøper ikke "alle" mødre og kommende mødre klær de synes er fine og søte til sine babyer? Selvfølgelig i tillegg til praktiske klær. Anonymous poster hash: e8705...ae5 Enig. Man kan da leve som normalt, til det "unormale" kommer. Ingen vits i å begynne å søle syltetøy på gulvet nå, bare fordi man får et spedbarn om en stund? Etter min oppfatning tror jeg hun er veldig godt forberedt på hva som kommer. Nå har ikke jeg barn, men jeg nekter å tro at det er såå vanskelig å holde huset rent dersom man har en nærmest hjemmeværende far, har forberedt seg godt, og tjener nok til å eventuelt ansette hushjelp. Har flere venninner med barn, og huset deres er minst like rent som mitt :-) Selvfølgelig noe annet dersom man får et barn med f.eks kolikk, men det er vel ikke noe man "gjør regning med" å få. Og nei, jeg tror ikke det er "lett" å ha barn. Anonymous poster hash: 7db15...8f6 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5842 Skrevet 2. november 2013 Nei det er ikke lett ¨ha barn hygine messig. De søler, smuler og klær som skal vaskes hele tiden. Så å være hjemme med barn er faktisk en heltidsjobb i seg selv. Anonymous poster hash: cf5ef...056
Pearl2.0 Skrevet 2. november 2013 #5843 Skrevet 2. november 2013 God økonomi da hun for kun et par år siden trengte hjelp av kjæresten sin for å kunne betale kredittkortregningen sin? "Jeg kan jo ramse opp at det ikke er ringere enn fire par sko (høyt trengende), seks kjoler, fire topper, to jumpsuits, og masse unødvendig dill." Flaks for henne at bloggen tok seg såpass opp at hun kan fortsette shoppingen uten å bruke kredittkort nå da... Anonymous poster hash: 60bb4...d77 God økonomi er ikke lik god økonomisk sans 6
Gjest Magdalene Skrevet 2. november 2013 #5844 Skrevet 2. november 2013 Nei det er ikke lett ¨ha barn hygine messig. De søler, smuler og klær som skal vaskes hele tiden. Så å være hjemme med barn er faktisk en heltidsjobb i seg selv.Anonymous poster hash: cf5ef...056 Tull! Har man det rent og ryddig før man barn klarer man fint å ha det selv når man får barn. Men så er det de som ikke er så nøye på det før de får barn, som syns det er kjekt å kunne skylde på ungene for at det er rotete og skittent... 5
Gjest Funky Punk Skrevet 2. november 2013 #5845 Skrevet 2. november 2013 Har man gode rutiner på ting, en fast plass til alle ting og er flinke til å rydde opp etter seg, så er det ingen problem med holde huset rent og pent 4
Gjest Arch Skrevet 2. november 2013 #5846 Skrevet 2. november 2013 Når man leser denne tråden skulle man jo tro at det å få barn gjør at man er konstant sliten, huset er konstant rotete, man kan aldri trene, aldri mer gå i høye hæler, aldri noe som helst som man gjorde før man fikk barn. Jeg har en haug unger. Jeg trener, spiser sunt, har et ryddig hus og går innimellom i høye hæler. Og det uten at jeg sliter meg ut på det. 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5847 Skrevet 2. november 2013 Når man leser denne tråden skulle man jo tro at det å få barn gjør at man er konstant sliten, huset er konstant rotete, man kan aldri trene, aldri mer gå i høye hæler, aldri noe som helst som man gjorde før man fikk barn. Jeg har en haug unger. Jeg trener, spiser sunt, har et ryddig hus og går innimellom i høye hæler. Og det uten at jeg sliter meg ut på det. Neida, men 2-3 timer hver dag til egenpleie må nok de fleste kutte ut Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 6
Gjest Arch Skrevet 2. november 2013 #5848 Skrevet 2. november 2013 Neida, men 2-3 timer hver dag til egenpleie må nok de fleste kutte ut Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 Det må de kanskje, men her trekkes det fram hygienisk standard, trening mm. Jeg kunne sikkert sminket meg i tre timer om det var jobben min, for selv med unger jobber jeg 8 timer daglig i tillegg til husvask, trening og familieliv. Jeg lurer på om det er gjengs for de som deltar i tråden her at ungene rotet og søpler hele dagen, slik at dere vaser i dritt? I såfall er det dere som er unormale. 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5849 Skrevet 2. november 2013 Det må de kanskje, men her trekkes det fram hygienisk standard, trening mm. Jeg kunne sikkert sminket meg i tre timer om det var jobben min, for selv med unger jobber jeg 8 timer daglig i tillegg til husvask, trening og familieliv. Jeg lurer på om det er gjengs for de som deltar i tråden her at ungene rotet og søpler hele dagen, slik at dere vaser i dritt? I såfall er det dere som er unormale. Du har en særegen måte å skjære alle over samme kam. "De som deltar i tråden". Du er nå pinadø bra aktiv selv. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 21
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5850 Skrevet 2. november 2013 Det må de kanskje, men her trekkes det fram hygienisk standard, trening mm. Jeg kunne sikkert sminket meg i tre timer om det var jobben min, for selv med unger jobber jeg 8 timer daglig i tillegg til husvask, trening og familieliv. Jeg lurer på om det er gjengs for de som deltar i tråden her at ungene rotet og søpler hele dagen, slik at dere vaser i dritt? I såfall er det dere som er unormale. Det er en viss forskjell på familier der barna er i barnehage hele dagen og familier der barna er hjemme hele dagen. Selvfølgelig er det lettere å holde orden i et hus som kanskje aldri blir skikkelig rotete. "En hel haug med unger" liksom.... Anonymous poster hash: 405f9...569 5
Gjest Arch Skrevet 2. november 2013 #5851 Skrevet 2. november 2013 Det er en viss forskjell på familier der barna er i barnehage hele dagen og familier der barna er hjemme hele dagen. Selvfølgelig er det lettere å holde orden i et hus som kanskje aldri blir skikkelig rotete. "En hel haug med unger" liksom....Anonymous poster hash: 405f9...569 Men er ungen hjemme så er vel en forelder også hjemme, så jeg ser ikke problemet. Dersom man går hjemme med barn er det virkelig ikke noe problem å rydde etter barna. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5852 Skrevet 2. november 2013 Jeg har delvis støv på hjernen og sliter meg ut med å rydde hele tiden. Støvsuger hver dag og mopper over gulvene daglig her. Ungene leker og har alltid besøk av venner, de overnatter ofte også. Vasker klær for 5 stk nesten daglig, så det er litt å henge fringrene i ja. Men jeg bruker aldri 3 timer på meg selv med sminke, spa, legge negler eller føne/krølle håret. Bruker maks en times tid, ikke det en gang inkl dusj. Ikke skal jeg på noe daglig photoshoot heller så nei det hadde jeg aldri orket. Men med flere nannyer og assistenter så blir hun nok like fresh og dollet opp 24/7 med barn vil jeg tro. Kan aldri tenke meg at hun skal blogge og reklamere mindre selv med en baby i hus. Hun sa det ikke skulle bli en mammablogg, men hva skal hun blogge om da? Det er jo baby de får i huset som kommer til å kreve tiden deres, så hvordan hun skal få tid til å blogge om andre ting kan jeg ikke forstå helt. Man må vel kunne skrive om annet enn sminke, trening og babyen? Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5853 Skrevet 2. november 2013 Diskuteres det virkelig side opp og side ned om at hun har det for ryddig? Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5854 Skrevet 2. november 2013 Her diskuteres alt. Mest hvor reklamebasert bloggen er. Hun skal lure leserene til å tro at hun bruker alt det hun blir sponset. Derfor tjener hun penger og. Anonymous poster hash: cf5ef...056 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5855 Skrevet 2. november 2013 Ser via facebook at hun er med i mange baby og gravidblader.... Anonymous poster hash: cf5ef...056
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5856 Skrevet 2. november 2013 Ser via facebook at hun er med i mange baby og gravidblader.... Anonymous poster hash: cf5ef...056 jaha, og så? Anonymous poster hash: c195e...338 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5857 Skrevet 2. november 2013 Reklame, reklame. Sa jo det ikke skulle bli en mammablogg Men det er jo nettopp det den er blitt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
Micolina Skrevet 2. november 2013 #5858 Skrevet 2. november 2013 Angående Ole Henriksen produktene. Jeg var på butikken med ei venninne her om dagen, og da vi gikk forbi Ole Henriksen produktene begynte jeg å snakke negativt om de, siden jeg er veldig kritisk til produktene FF anbefaler. Nå har det seg sånn at venninna mi er utdanna hudpleier, så hun sa rett ut at "de er faktisk ganske bra produkter". Hun var enig i at de var overprisa, men at de var over gjennomsnittet gode.
skruf Skrevet 2. november 2013 #5859 Skrevet 2. november 2013 Jeg har brukt OH-produkter lenge før fotballfrua begynte å reklamere for de, og det er faktisk gode produkter:) Stiv pris, men de er utrolig drøye i bruk!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5860 Skrevet 3. november 2013 Hun roter med engelsken igjen i dag.. På fb skriver hun: to the second floor... Andre etasje heter faktisk first floor på engelsk, men på amerikansk bruker de second floor Anonymous poster hash: c8484...7eb 2
Fremhevede innlegg