AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5821 Skrevet 1. november 2013 Det virker som om frua har fått litt pes på "buddah" innlegget sitt, om treningen med kynnere og steinhard mage. Kun 39 komentarer og nesten utelukkende bare positive komentarer. Må ærlig innrømme att jeg syns hele greia er litt trist, mtp hvor stresset hun er rundt graviditeten sin.. Anonymous poster hash: 036bc...510 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5822 Skrevet 1. november 2013 Det virker som om frua har fått litt pes på "buddah" innlegget sitt, om treningen med kynnere og steinhard mage. Kun 39 komentarer og nesten utelukkende bare positive komentarer. Må ærlig innrømme att jeg syns hele greia er litt trist, mtp hvor stresset hun er rundt graviditeten sin.. Anonymous poster hash: 036bc...510 Hva mener du? Tror du hun har slettet noen kommentarer?:O Anonymous poster hash: 2ef39...648
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5823 Skrevet 1. november 2013 Det virker som om frua har fått litt pes på "buddah" innlegget sitt, om treningen med kynnere og steinhard mage. Kun 39 komentarer og nesten utelukkende bare positive komentarer. Må ærlig innrømme att jeg syns hele greia er litt trist, mtp hvor stresset hun er rundt graviditeten sin.. Anonymous poster hash: 036bc...510 Kan noen forklare meg hvorfor tittelen på den posten ble 'Buddha' ? Jeg skjønner det ikke. Anonymous poster hash: 405f9...569 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5824 Skrevet 1. november 2013 Hva mener du? Tror du hun har slettet noen kommentarer?:O Anonymous poster hash: 2ef39...648 Nei, aldri. Anonymous poster hash: 036bc...510 11
Gjest Keljo Skrevet 1. november 2013 #5825 Skrevet 1. november 2013 Kan noen forklare meg hvorfor tittelen på den posten ble 'Buddha' ? Jeg skjønner det ikke. Anonymous poster hash: 405f9...569 Smiley says: October 31, 2013 at 22:53 Ehm… jeg forsto ikke helt den Buddha overskriften? Du ser skikkelig fin ut om dagen! =) Reply Fotballfrue says: October 31, 2013 at 23:01 Jeg ser jo ut som en liten buddah med magen min der jeg sitter Er bare på gøy
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5826 Skrevet 1. november 2013 hehe, ser ut som en buddha faktisk.. Noen som har gått glipp av en rle-time eller to Anonymous poster hash: e19d4...6ee 10
Anglofil Skrevet 1. november 2013 #5827 Skrevet 1. november 2013 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 1. november 2013 av Yvonne
loffen Skrevet 2. november 2013 #5828 Skrevet 2. november 2013 Hvordan i F kan noen over 14 helt seriøst mene at de som kritiserer FF er sjalu? Dette er en dame som bruker 1-2 timer på badet hver morgen, har parykk på hue (ja løshår er ikke noe bedre enn en parykk...) falske negler, bleika tenner, restylane, falske vipper, falsk hudfarge, masse sminke og som kan velge og vrake i absolutt alt av klær. Bildene som legges ut på bloggen blir nøye valgt ut - hvor hun poserer og redigerer så til de grader. Likevel synes jeg ikke hun er er noe særlig vakker i det hele tatt. Hun ser ut som en helt vanlig jente! Og på filmer/bilder tatt av andre synes jeg faktisk hun er under gjennomsnittet pen. Men dette er selvsagt subjektivt. Hun bor i et helt vanlig, dønn kjedelig hus, sammen med en fyr som fremstår som direkte usmakelig i alt av sosiale medier. Ikke er han noe deilig hunk heller akkurat. Hun tjener penger på å selge meningene sine, og hverdagen består i å bli fotografert av ektemannen hvor hun gjør ting for å ha noe å skrive om på bloggen, istedet for omvendt slik som vanlige mennesker. Til og med babyen i magen blir brukt for å tjene penger, og barneutstyret velges ut ifra rabatter og sponsing. Hun representerer et helt utrolig overforbruk, og når folk kommenterer hvor god mor hun blir på grunnlag av at hun kjøper merkesmokker til ungen så mister jeg troen på menneskeheten. Ja hun blir sikkert en kjempeflink mamma, men mener folk at man blir en god mor på grunnlag av hva man KJØPER til ungen? De fleste unger vil nok være mer lykkelige hvis de får lov å grise litt på spisebordet med fargekritt og leire enn hvis de blir kledd i en dyr kjole som de kan sitte å være på utstilling i.... Mener noen virkelig at de fleste ønsker medieprostitusjon og en helt utrolig konstruert hverdag for å tjene noen kroner??? Jaaaaa! Der satt du ord på det jeg tror mange tenker! Også påstås det at alle er misunnelige på henne.. Ikke vet jeg om noen. Hvis du leser bloggen hennes så ser du at hun trener, spiser sunt. og om du leser aviser, så ser du at hun har god økonomi og Anonymous poster hash: acffe...11a Åja! Så alle er misunnelige på henne fordi hun spiser sunt, trener og har god økonimi? Ja for det er det jo ingen andre som gjør. Uff, sorry, det er for dumt. 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5829 Skrevet 2. november 2013 Jaaaaa! Der satt du ord på det jeg tror mange tenker! Også påstås det at alle er misunnelige på henne.. Ikke vet jeg om noen. Åja! Så alle er misunnelige på henne fordi hun spiser sunt, trener og har god økonimi? Ja for det er det jo ingen andre som gjør. Uff, sorry, det er for dumt. Vi snakket om gode forbilder og noen nevnte at hun spiser sunt,trener og har god økonomi. Så spurte en om hvordan vedkommende visste dette. Sorry, blir for dumt når du tar det ut av sammenheng uten å lese ordentlig først. Anonymous poster hash: acffe...11a 4
loffen Skrevet 2. november 2013 #5830 Skrevet 2. november 2013 (endret) Vi snakket om gode forbilder og noen nevnte at hun spiser sunt,trener og har god økonomi. Så spurte en om hvordan vedkommende visste dette. Sorry, blir for dumt når du tar det ut av sammenheng uten å lese ordentlig først. Anonymous poster hash: acffe...11a Beklager, jeg er sikkert bare for trøtt. Nattinatt. edit: helt klart trøtt ja. *stavefeil* Endret 2. november 2013 av loffen
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5831 Skrevet 2. november 2013 Beklager, jeg er sikkert bare for trøtt. Nattinatt. edit: helt klart trøtt ja. *stavefeil* Sove godt. Nattinatt Anonymous poster hash: acffe...11a
Raven Emerald Skrevet 2. november 2013 #5832 Skrevet 2. november 2013 Men likevel er svangerskapet helt uvirkelig, selv om det blir mer og mer virkelig for hver dag. Noe hun har sagt gang på gang de siste mndene. Altså, hvis det blir mer og mer virkelig for hver dag, så burde vel virkeligheten ha slått inn ganske hardt nå, eller? Anonymous poster hash: 2ef39...648 Si ikke det. =P Jeg har enda ikke helt kommet over den uvirkelighetsfølelsen fra første gang jeg var gravid. Og det er godt og vel 15 år siden...og enda to har kommet til siden da. Jeg synes det å være mor, på en måte er helt rart. Tenk, jeg har faktisk hatt tre mennesker i magen min. Dog ikke samtidig. Men inni min kropp har det vokst folk. Og det føles helt uvirkelig. Nei, jeg føler ikke at det gjør meg noe utenom det vanlige, altså, jeg bare synes det er skikkelig snålt. Og jeg synes strengt tatt ikke det er mindre snålt å f.eks. se spede mødre til kjempehøye menn. Så ja...hele dette svangerskapskonseptet er noe uvirkelig. Og det er enda mer uvirkelig å selv være oppi det. For noen av oss, i alle fall. Skjønner ikke at dét skal være noe å dra konklusjonen om at man ikke er klar for barnet man venter fra. Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig å ikke forstå at det kan føles uvirkelig for noen å vente barn, heller. 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5833 Skrevet 2. november 2013 For min del håper jeg at jenter ønsker mye av det hun har. Ha et stabilt liv(ingen fyll og dop), trene, spise sunt, god økonomi, jobbe hardt, og få barn når man faktisk er klar for det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 God økonomi da hun for kun et par år siden trengte hjelp av kjæresten sin for å kunne betale kredittkortregningen sin? "Jeg kan jo ramse opp at det ikke er ringere enn fire par sko (høyt trengende), seks kjoler, fire topper, to jumpsuits, og masse unødvendig dill." Flaks for henne at bloggen tok seg såpass opp at hun kan fortsette shoppingen uten å bruke kredittkort nå da... Anonymous poster hash: 60bb4...d77 9
Ellevill Skrevet 2. november 2013 #5834 Skrevet 2. november 2013 Si ikke det. =P Jeg har enda ikke helt kommet over den uvirkelighetsfølelsen fra første gang jeg var gravid. Og det er godt og vel 15 år siden...og enda to har kommet til siden da. Jeg synes det å være mor, på en måte er helt rart. Tenk, jeg har faktisk hatt tre mennesker i magen min. Dog ikke samtidig. Men inni min kropp har det vokst folk. Og det føles helt uvirkelig. Nei, jeg føler ikke at det gjør meg noe utenom det vanlige, altså, jeg bare synes det er skikkelig snålt. Og jeg synes strengt tatt ikke det er mindre snålt å f.eks. se spede mødre til kjempehøye menn. Så ja...hele dette svangerskapskonseptet er noe uvirkelig. Og det er enda mer uvirkelig å selv være oppi det. For noen av oss, i alle fall. Skjønner ikke at dét skal være noe å dra konklusjonen om at man ikke er klar for barnet man venter fra. Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig å ikke forstå at det kan føles uvirkelig for noen å vente barn, heller. Jeg er så enig! Jeg følte det også uvirkelig. Og ganske absurd på grensen til groteskt at det faktisk vokste fram et menneske inne i meg. Godt ikke jeg skrev det i en blogg som blir lest av den gjengen her... 2
Alice123 Skrevet 2. november 2013 #5835 Skrevet 2. november 2013 Å skrive at det føles uvirkelig å være gravid, må da være helt legit. Om det ikke er greit å si "hei dere det VOKSET ER ANNET MENNESKE inni meg og det er helt sinnsykt", så vet ikke jeg hva som er greit å skrive. Jeg syntes det FF skriver om følelsene rundt graviditeten er veldig fint. 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5836 Skrevet 2. november 2013 God økonomi da hun for kun et par år siden trengte hjelp av kjæresten sin for å kunne betale kredittkortregningen sin? "Jeg kan jo ramse opp at det ikke er ringere enn fire par sko (høyt trengende), seks kjoler, fire topper, to jumpsuits, og masse unødvendig dill." Flaks for henne at bloggen tok seg såpass opp at hun kan fortsette shoppingen uten å bruke kredittkort nå da... Anonymous poster hash: 60bb4...d77 Så hun har ikke god økonomi nå fordi hun trengte hjelp til en regning? Anonymous poster hash: acffe...11a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5837 Skrevet 2. november 2013 Er det ikke ganske vanlig å synes det er uvirkelig at man har et barn i magen. Som snart skal ut og bli et sprell levende menneske som skal blir voksent en dag. Å synes det er uvirkelig kan jo også bety at hun gleder seg enormt, og kan ikke få tiden til å gå fort nok til babyen kommer ut. At det er uvirkelig at det bare er en måned igjen. Anonymous poster hash: e8705...ae5 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5838 Skrevet 2. november 2013 Uvirkelig at denne babyen er et menneske og ikke en dukke......hun lever jo slik at ikke e støvkorn skal vises på hennes plettfrie hjem. Hva om babyen gulper på de nye fine klærne? Krise??? Eller blir hun sponset av Vanish? Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5839 Skrevet 2. november 2013 Skjønner dere ikke hvorfor det er uvirkelig å få livssituasjonen sin fullstendig snudd på hodet? Man har mange forestillinger om hvordan det kommer til å bli, men man kan ikke vite før babyen endelig er der. Ja, jeg skjønner godt at hun synes det er uvirkelig. Anonymous poster hash: c8acd...d9b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5840 Skrevet 2. november 2013 Hvorfor kan hun ikke leve rent, ryddig og støvfritt nå da? Før babyen har kommet? Skal hun med vilje rote og gjøre det møkkete nå siden ungen kommer til å gjøre ting møkkete om en stund uansett? Skal hun kjøpe stygge klær til babyen fordi den kommer til å gulpe på de uansett?? Kjøper ikke "alle" mødre og kommende mødre klær de synes er fine og søte til sine babyer? Selvfølgelig i tillegg til praktiske klær. Anonymous poster hash: e8705...ae5 5
Fremhevede innlegg