AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5801 Skrevet 1. november 2013 Helt enig med deg. Jeg tror at flesteparten av beundrerne og fansen til FF er jenter under 18 år. Mange sikkert ikke mer enn 16. De forstår ikke at bloggen er reklameblogg, der FF slett ikke er noen "koselig" venninne de får rabattkoder osv av. HUN er 26 år gammel, snart 27, så HUN er fullt klar over all triksing og fiksing for å tjene mest mulig av bloggen. Hun utnytter bevisst de stakkars, unge leserne sine, og det synes jeg er både kvalmt å kynisk. Hun tjener jo rått på de! "Åh, du er så snill som gir oss rabatter!", "Du er mitt store forbilde<3" og "Du har virkelig det perfekte liv" er kommentarer jeg har sett flere ganger. Jeg får en vond smak i munnen.. Heldigvis vet jeg at når en blir litt eldre, klarer man å skille fasade fra virkelighet. Mange av fanskaren til FF kommer til å miste interessen for henne etterhvert, vær du sikker. Når man passerer tjueårene, får man et annet fokus, blir mindre naiv og forandrer ofte syn på ting. Jeg likte FF før, men merker jeg rett og slett ikke tror på den perfekte fasaden hennes lenger. Det er nok fordi jeg har blitt bittelitt eldre. Jeg tror ikke det er mange jenter i midten av tjueåra (som meg selv) som forguder henne og ønsker livet hennes. Når man leser kommentarene i bloggen er det enkelt å se at flesteparten er fjortisjenter, tipper ungdomsskolealder. For min del håper jeg at jenter ønsker mye av det hun har. Ha et stabilt liv(ingen fyll og dop), trene, spise sunt, god økonomi, jobbe hardt, og få barn når man faktisk er klar for det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 11
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5802 Skrevet 1. november 2013 For min del håper jeg at jenter ønsker mye av det hun har. Ha et stabilt liv(ingen fyll og dop), trene, spise sunt, god økonomi, jobbe hardt, og få barn når man faktisk er klar for det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Hva vet du om at hun har noe av dette? Anonymous poster hash: 1977e...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5803 Skrevet 1. november 2013 Helt enig med deg. Jeg tror at flesteparten av beundrerne og fansen til FF er jenter under 18 år. Mange sikkert ikke mer enn 16. De forstår ikke at bloggen er reklameblogg, der FF slett ikke er noen "koselig" venninne de får rabattkoder osv av. HUN er 26 år gammel, snart 27, så HUN er fullt klar over all triksing og fiksing for å tjene mest mulig av bloggen. Hun utnytter bevisst de stakkars, unge leserne sine, og det synes jeg er både kvalmt å kynisk. Hun tjener jo rått på de! "Åh, du er så snill som gir oss rabatter!", "Du er mitt store forbilde<3" og "Du har virkelig det perfekte liv" er kommentarer jeg har sett flere ganger. Jeg får en vond smak i munnen.. Heldigvis vet jeg at når en blir litt eldre, klarer man å skille fasade fra virkelighet. Mange av fanskaren til FF kommer til å miste interessen for henne etterhvert, vær du sikker. Når man passerer tjueårene, får man et annet fokus, blir mindre naiv og forandrer ofte syn på ting. Jeg likte FF før, men merker jeg rett og slett ikke tror på den perfekte fasaden hennes lenger. Det er nok fordi jeg har blitt bittelitt eldre. Jeg tror ikke det er mange jenter i midten av tjueåra (som meg selv) som forguder henne og ønsker livet hennes. Når man leser kommentarene i bloggen er det enkelt å se at flesteparten er fjortisjenter, tipper ungdomsskolealder. Det vil alltid være nye 14-åringer når dagens 14-åringer passerer tjue-årene.... Anonymous poster hash: 029f0...1d9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5804 Skrevet 1. november 2013 For min del håper jeg at jenter ønsker mye av det hun har. Ha et stabilt liv(ingen fyll og dop), trene, spise sunt, god økonomi, jobbe hardt, og få barn når man faktisk er klar for det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Ungen var jo ikke planlagt da:P Anonymous poster hash: 2ef39...648 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5805 Skrevet 1. november 2013 Ungen var jo ikke planlagt da:P Anonymous poster hash: 2ef39...648 For min del håper jeg at jenter ønsker mye av det hun har. Ha et stabilt liv(ingen fyll og dop), trene, spise sunt, god økonomi, jobbe hardt, og få barn når man faktisk er klar for det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Ungen var jo ikke planlagt da:P Og hun gjør jo stadig et stort nummer av hvor uvirkelig denne graviditeten er i media, så hvor klar er de egentlig? Anonymous poster hash: 2ef39...648 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5806 Skrevet 1. november 2013 Ungen var jo ikke planlagt da:P Anonymous poster hash: 2ef39...648 Jo det var den. De hadde tenkt at 2013 var et bra tidspunkt for å få barn, og hun var heldig å bli gravid nesten med engang. Anonymous poster hash: f8b9b...201 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5807 Skrevet 1. november 2013 Ungen var jo ikke planlagt da:P Og hun gjør jo stadig et stort nummer av hvor uvirkelig denne graviditeten er i media, så hvor klar er de egentlig? Anonymous poster hash: 2ef39...648 Herlighet. Enhver førstegravid vil føle det er uvirkelig å være gravid. Jeg syns FF virker mer enn klar nok, så får en bare håpe at alt går bra. Men det blir interessant å se hvordan de løser problemene med bloggen etterhvert. Anonymous poster hash: 405f9...569 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5808 Skrevet 1. november 2013 Ungen var jo ikke planlagt da:P Og hun gjør jo stadig et stort nummer av hvor uvirkelig denne graviditeten er i media, så hvor klar er de egentlig? Anonymous poster hash: 2ef39...648 Tror egentlig du skjønner poenget. Anonymous poster hash: dc3ea...576
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5809 Skrevet 1. november 2013 Jo det var den. De hadde tenkt at 2013 var et bra tidspunkt for å få barn, og hun var heldig å bli gravid nesten med engang. Anonymous poster hash: f8b9b...201 Men likevel er svangerskapet helt uvirkelig, selv om det blir mer og mer virkelig for hver dag. Noe hun har sagt gang på gang de siste mndene. Altså, hvis det blir mer og mer virkelig for hver dag, så burde vel virkeligheten ha slått inn ganske hardt nå, eller? Anonymous poster hash: 2ef39...648 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5810 Skrevet 1. november 2013 Hva vet du om at hun har noe av dette? Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Hvis du leser bloggen hennes så ser du at hun trener, spiser sunt. og om du leser aviser, så ser du at hun har god økonomi og Anonymous poster hash: acffe...11a 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5811 Skrevet 1. november 2013 Herlighet. Enhver førstegravid vil føle det er uvirkelig å være gravid. Jeg syns FF virker mer enn klar nok, så får en bare håpe at alt går bra. Men det blir interessant å se hvordan de løser problemene med bloggen etterhvert. Anonymous poster hash: 405f9...569 Jeg er mer spent på hvordan hun løser selvpleie 1-2 timer om morgenen jeg. Men som hun tidligere har uttalt: babyer sover mye på dagen. ( http://www.tv2.no/underholdning/fotballfrue-er-gravid-4072830.html ) Anonymous poster hash: 2ef39...648
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5812 Skrevet 1. november 2013 Ser for meg tidenes babyboom blant 14-17 åringer jeg her. Der nav må overta all det økonomiske pga ingen gutt på 15-18 er så veldig moden til å bli pappa, herved blir de alenemødre. De tror jo selvsagt at de får det rosaboble livet fruen har, fordi hun er jo den perfekte de ser opp til, og de vil være klin lik henne. Tror dere på babyboom fremover? Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5813 Skrevet 1. november 2013 Jeg er mer spent på hvordan hun løser selvpleie 1-2 timer om morgenen jeg. Men som hun tidligere har uttalt: babyer sover mye på dagen. ( http://www.tv2.no/underholdning/fotballfrue-er-gravid-4072830.html ) Anonymous poster hash: 2ef39...648 Hehehe ja det er jeg litt spent på også. Men jeg tipper på at FF vil bli en normal mamma hun også etterhvert. Anonymous poster hash: 405f9...569 1
Djungelvrål Skrevet 1. november 2013 #5814 Skrevet 1. november 2013 http://fotballfrue.no/2013/10/03/ruffle-skirt/ cafe med en venn. Anonymous poster hash: acffe...11a Ser ut som om hun skal på en rød løper. jaja 2
stina_00 Skrevet 1. november 2013 #5815 Skrevet 1. november 2013 For min del håper jeg at jenter ønsker mye av det hun har. Ha et stabilt liv(ingen fyll og dop), trene, spise sunt, god økonomi, jobbe hardt, og få barn når man faktisk er klar for det. Anonymous poster hash: dc3ea...576 Hun har et stabilt liv? Et liv som hun må eksponere daglig for å kunne beholde? Ja, flott. Og hvis "mangelen" på fyll og dop er det som skal til for å havne i kategorien "stabilt liv" så er det noe de aller aller aller fleste allerede har.. Kanskje ikke dine venner (hvis du er 16..) men de fleste voksne drikker seg ikke drita og doper vettet ut av seg. Og er en tidligere spiseforstyrret treningsnarkoman som aldri tillater seg mat med kabohydrater et sunt forbilde? Og tror du fjortissene bestemmer selv hvordan de skal påvirkes eller? De som blir påvirket til å trene og legge om kostholdet er fort de samme som tror man må ha nye klær og flere hundre kosmetikkprodukter for å være lykkelig etter å ha lest bloggen. Men det er vel ikke så farlig at de føler de aldri blir bra nok så lenge FF inspirerte til en ekstra joggetur. Kan noen stoppe verden? JEG VIL AV! 11
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. november 2013 #5816 Skrevet 1. november 2013 Så, jenter. Hva skal dere bruke livet deres på den dagen FF kutter ut bloggen sin? (Dersom man har klart å skrive 292 sider med innlegg av samme karakter som de siste sidene, bør man muligens finne på noe annet enn å kritisere et annet menneske opp og ned i mente. Det er noe usunt over denne tråden. Hun har jo ikke sjans, stakkars jente. Hun blir jo kritisert for alt mellom himmel og jord. Slik jeg ser det kan hun umulig få gjort noe riktig. I andre sine øyne.) 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5817 Skrevet 1. november 2013 Så, jenter. Hva skal dere bruke livet deres på den dagen FF kutter ut bloggen sin? (Dersom man har klart å skrive 292 sider med innlegg av samme karakter som de siste sidene, bør man muligens finne på noe annet enn å kritisere et annet menneske opp og ned i mente. Det er noe usunt over denne tråden. Hun har jo ikke sjans, stakkars jente. Hun blir jo kritisert for alt mellom himmel og jord. Slik jeg ser det kan hun umulig få gjort noe riktig. I andre sine øyne.) Da blir det vel en ny blogger de kan kritisere og hetse Anonymous poster hash: 216b9...370 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5818 Skrevet 1. november 2013 Da blir det vel en ny blogger de kan kritisere og hetse Anonymous poster hash: 216b9...370 Kristina Andersen seiler opp som favoritt! Anonymous poster hash: 801a1...961 10
Gjest SweetSunshine Skrevet 1. november 2013 #5819 Skrevet 1. november 2013 Så, jenter. Hva skal dere bruke livet deres på den dagen FF kutter ut bloggen sin? (Dersom man har klart å skrive 292 sider med innlegg av samme karakter som de siste sidene, bør man muligens finne på noe annet enn å kritisere et annet menneske opp og ned i mente. Det er noe usunt over denne tråden. Hun har jo ikke sjans, stakkars jente. Hun blir jo kritisert for alt mellom himmel og jord. Slik jeg ser det kan hun umulig få gjort noe riktig. I andre sine øyne.) Et fint forslag er jo kanskje å få orden på sitt eget liv? Og ikke minst bli fornøyd med det? Et råd MANGE her med fordel kunne tatt til seg.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5820 Skrevet 1. november 2013 Kristina Andersen seiler opp som favoritt!Anonymous poster hash: 801a1...961 Faktisk så syns jeg at Kristina allerede får veldig mye pes. En del er berettiget men herlighet, det er mye ren mobbing i tråden om henne, akkurat som FF får her. Pr idag er det jo slik at dersom mobberne her i denne tråden finner null å pirke på FF for en dag da kan du garantere at Kristina allerede har fått full pakke med hets og mobbing. Anonymous poster hash: 405f9...569
Fremhevede innlegg