Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

heh, ser i kommentarfeltet på antrekksinnlegget en kommentar om at noen har brukt bilder av henne på finn:P

De gjorde sikkert det de kunne for å finne ut hvem fotografen var/eieren av bildet, og da kan man vel ikke forvente mer eller hva?:)

Anonymous poster hash: 6243e...d33
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du? Hun er jo like tynn som alltid?

Anonymous poster hash: 405f9...569

Njeeei, jeg synes ikke hun er det, selvsagt har hun ikke lagt på seg mye, sant. Men det er noe med graviditeten, de få ekstra kiloene, de har fordelt seg pent i ansiktet hennes, om du skjønner. Hele graviditeten gir henne en flott glød, og utstråling, og flottere ansikt. Det er sagt i beste mening.

Anonymous poster hash: b0974...258

• Liker 3
Skrevet

Hun sier selv at hun ikke presser seg og tester nye grenser når hun er gravid. Det er helt fint og flott å trene normalt når man er nære termin :) Min mor trente også mye under graviditeten, og jeg ble en sunn, frisk og stor baby :)

Anonymous poster hash: 216b9...370

Jepp, jeg ble nesten født på hesteryggen, morra mi red aktiv helt frem til termin. Vannet hennes gikk faktisk rett etter en ridetur, jeg ble født sunn og frisk, og ikke før termin heller :)

Anonymous poster hash: b0974...258

• Liker 1
Skrevet

Ikke mer fake enn alle lykkestatusene på Facebook.

Jo, fruen slår alle ned i støvlene. Det er et meget glanset liv hun viser. Hadde hun kledd seg i en søppesekk så hadde frue-dyrkerene hennes hyllet det også. utrolig hvor kraftig påvirkning hun har på alle, minus meg da....jeg klarer å se at det lyser fake og oppstilt.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 2
Skrevet

Noen uker etter fødsel står hun nok i bikini på bloggen og viser frem sin sylslanke mage, og skryter SE HVOR TYNN JEG ER RETT ETTE BABYMAGEN. WOOHOOOOO JEG ER BARE SÅÅÅÅÅÅ PERFEKT!!!!!

Se og hør trykka jo bildene av Kate Middelton 3 mnd etter og hadde flat mage som en pannekake. Dere tror vel ikke Fruen skal være verre enn hun??? Bare vent og se, jeg vet.

• Liker 6
Skrevet

Bilde fra i fjor: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/10/DSC026511.jpg

Bilde fra i år: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/hev.jpg

Man ser jo at fruen har fått litt mer på legger, lår og armer. Og det kler henne utrolig godt!!

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Se kanskje spesielt armene hennes. Synes det er brukbar målestokk:)

• Liker 6
Skrevet

Bilde fra i fjor: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/10/DSC026511.jpg

Bilde fra i år: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/hev.jpg

Man ser jo at fruen har fått litt mer på legger, lår og armer. Og det kler henne utrolig godt!!

Jeg tror du må få deg noen briller. Sorry.

Det er klart at FF kler å gå gravid, hun er glad og lykkelig, ingen tvil om det. Men nei hun har ikke lagt på seg annet enn det babyen, morkaken og blodet osv veier. Det er det lett å se.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du må få deg noen briller. Sorry.

Det er klart at FF kler å gå gravid, hun er glad og lykkelig, ingen tvil om det. Men nei hun har ikke lagt på seg annet enn det babyen, morkaken og blodet osv veier. Det er det lett å se.

Ta å se på underarmene hennes på nytt igjen på begge bildene;)

• Liker 5
Skrevet

Ta å se på underarmene hennes på nytt igjen på begge bildene;)

Hvis du ser etter så ligger armene hennes mer nedpå gulvet, det får armene til å se større ut. Noe de ikke er når du sammenligner med andre bilder.

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvordan hun kommer til å reagere når hun begynner å miste håret etter fødselen.

Anonymous poster hash: c8acd...d9b
Skrevet

Lurer på hvordan hun kommer til å reagere når hun begynner å miste håret etter fødselen.

Hun har jo falskt hår også, så er vel bare å fylle på litt ekstra :)

Anonymous poster hash: acffe...11a

• Liker 9
Skrevet

Hun har jo falskt hår også, så er vel bare å fylle på litt ekstra :)

Anonymous poster hash: acffe...11a

Hun må jo ha noe å feste det i, løshåret detter vel også av når hennes eget hår begynner å løsne.

• Liker 2
Skrevet

Mister ikke hår hun vet dere. Hun er alltid prikk fri ;)

• Liker 5
Skrevet

Hormonene har hun vel ikke så mye kontroll over, hun heller. ;)

• Liker 2
Skrevet

Dagens antrekk er det verste jeg har sett. Jeg hadde ikke brukt den genseren om det var til å male huset engang. At noen kan si at den dama har bra stil er noe jeg aldri vil forstå.

Noen uker etter fødsel står hun nok i bikini på bloggen og viser frem sin sylslanke mage, og skryter SE HVOR TYNN JEG ER RETT ETTE BABYMAGEN. WOOHOOOOO JEG ER BARE SÅÅÅÅÅÅ PERFEKT!!!!!

Se og hør trykka jo bildene av Kate Middelton 3 mnd etter og hadde flat mage som en pannekake. Dere tror vel ikke Fruen skal være verre enn hun??? Bare vent og se, jeg vet.

Føler dere en indre glede av å poste sånne innlegg? Jeg skulle ønske dere fikk roller i Shallow Hal.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 6
Gjest Magdalene
Skrevet

Mister ikke hår hun vet dere. Hun er alltid prikk fri ;)

Jeg har nesten ikke mistet noe hår etter noen av svangerskapene mine.

Det er jo ikke slik at flesteparten går halvskallet..

Skrevet

Hvis du ser etter så ligger armene hennes mer nedpå gulvet, det får armene til å se større ut. Noe de ikke er når du sammenligner med andre bilder.

Skal si dere er opptatt av armer, legger lår, om hun har lagt litt på seg under en graviditet. Hva så? Det er da ikke unaturlig det? Finn heller frem gamle bilder av ansiktet og sjekk at hun fremdeles synes å bruke restylane. Det er kanskje mer bekymringsfullt vel? Men det er nå hennes kropp og hennes valg om så er, også hvordan hun trener og hvordan og hvor mye hun spiser og hva hun ellers tilfører kroppen Det er mange som både røyker og drikker under graviditet, f.eks.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Skrevet

Hvordan i F kan noen over 14 helt seriøst mene at de som kritiserer FF er sjalu?

Dette er en dame som bruker 1-2 timer på badet hver morgen, har parykk på hue (ja løshår er ikke noe bedre enn en parykk...) falske negler, bleika tenner, restylane, falske vipper, falsk hudfarge, masse sminke og som kan velge og vrake i absolutt alt av klær. Bildene som legges ut på bloggen blir nøye valgt ut - hvor hun poserer og redigerer så til de grader. Likevel synes jeg ikke hun er er noe særlig vakker i det hele tatt.

Hun ser ut som en helt vanlig jente! Og på filmer/bilder tatt av andre synes jeg faktisk hun er under gjennomsnittet pen. Men dette er selvsagt subjektivt.

Hun bor i et helt vanlig, dønn kjedelig hus, sammen med en fyr som fremstår som direkte usmakelig i alt av sosiale medier. Ikke er han noe deilig hunk heller akkurat.

Hun tjener penger på å selge meningene sine, og hverdagen består i å bli fotografert av ektemannen hvor hun gjør ting for å ha noe å skrive om på bloggen, istedet for omvendt slik som vanlige mennesker.

Til og med babyen i magen blir brukt for å tjene penger, og barneutstyret velges ut ifra rabatter og sponsing.

Hun representerer et helt utrolig overforbruk, og når folk kommenterer hvor god mor hun blir på grunnlag av at hun kjøper merkesmokker til ungen så mister jeg troen på menneskeheten. Ja hun blir sikkert en kjempeflink mamma, men mener folk at man blir en god mor på grunnlag av hva man KJØPER til ungen? De fleste unger vil nok være mer lykkelige hvis de får lov å grise litt på spisebordet med fargekritt og leire enn hvis de blir kledd i en dyr kjole som de kan sitte å være på utstilling i....

Mener noen virkelig at de fleste ønsker medieprostitusjon og en helt utrolig konstruert hverdag for å tjene noen kroner???

• Liker 44
Skrevet

Hvordan i F kan noen over 14 helt seriøst mene at de som kritiserer FF er sjalu?

Dette er en dame som bruker 1-2 timer på badet hver morgen, har parykk på hue (ja løshår er ikke noe bedre enn en parykk...) falske negler, bleika tenner, restylane, falske vipper, falsk hudfarge, masse sminke og som kan velge og vrake i absolutt alt av klær. Bildene som legges ut på bloggen blir nøye valgt ut - hvor hun poserer og redigerer så til de grader. Likevel synes jeg ikke hun er er noe særlig vakker i det hele tatt.

Hun ser ut som en helt vanlig jente! Og på filmer/bilder tatt av andre synes jeg faktisk hun er under gjennomsnittet pen. Men dette er selvsagt subjektivt.

Hun bor i et helt vanlig, dønn kjedelig hus, sammen med en fyr som fremstår som direkte usmakelig i alt av sosiale medier. Ikke er han noe deilig hunk heller akkurat.

Hun tjener penger på å selge meningene sine, og hverdagen består i å bli fotografert av ektemannen hvor hun gjør ting for å ha noe å skrive om på bloggen, istedet for omvendt slik som vanlige mennesker.

Til og med babyen i magen blir brukt for å tjene penger, og barneutstyret velges ut ifra rabatter og sponsing.

Hun representerer et helt utrolig overforbruk, og når folk kommenterer hvor god mor hun blir på grunnlag av at hun kjøper merkesmokker til ungen så mister jeg troen på menneskeheten. Ja hun blir sikkert en kjempeflink mamma, men mener folk at man blir en god mor på grunnlag av hva man KJØPER til ungen? De fleste unger vil nok være mer lykkelige hvis de får lov å grise litt på spisebordet med fargekritt og leire enn hvis de blir kledd i en dyr kjole som de kan sitte å være på utstilling i....

Mener noen virkelig at de fleste ønsker medieprostitusjon og en helt utrolig konstruert hverdag for å tjene noen kroner???

Helt enig med deg. Jeg tror at flesteparten av beundrerne og fansen til FF er jenter under 18 år. Mange sikkert ikke mer enn 16. De forstår ikke at bloggen er reklameblogg, der FF slett ikke er noen "koselig" venninne de får rabattkoder osv av. HUN er 26 år gammel, snart 27, så HUN er fullt klar over all triksing og fiksing for å tjene mest mulig av bloggen. Hun utnytter bevisst de stakkars, unge leserne sine, og det synes jeg er både kvalmt å kynisk. Hun tjener jo rått på de! "Åh, du er så snill som gir oss rabatter!", "Du er mitt store forbilde<3" og "Du har virkelig det perfekte liv" er kommentarer jeg har sett flere ganger. Jeg får en vond smak i munnen..

Heldigvis vet jeg at når en blir litt eldre, klarer man å skille fasade fra virkelighet. Mange av fanskaren til FF kommer til å miste interessen for henne etterhvert, vær du sikker. Når man passerer tjueårene, får man et annet fokus, blir mindre naiv og forandrer ofte syn på ting. Jeg likte FF før, men merker jeg rett og slett ikke tror på den perfekte fasaden hennes lenger. Det er nok fordi jeg har blitt bittelitt eldre. Jeg tror ikke det er mange jenter i midten av tjueåra (som meg selv) som forguder henne og ønsker livet hennes. Når man leser kommentarene i bloggen er det enkelt å se at flesteparten er fjortisjenter, tipper ungdomsskolealder.

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...