Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Dagens autokorrektur/tastefeil fra CBE:

restaurangen

Og så skal hun selvsagt trene. Løp, FF, LØP!

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

Endret av Bond
  • Liker 8
Skrevet

Vorte, føflekk, whatever.. Poenget er at hun alltid retusjerer den vekk, for så å si at hun har helt "plettfri" hud, aldri hatt en eneste føflekk/kvise i heeeele sitt liv.

Anonymous poster hash: 56d25...230

Er drittlei gnålet om den føflekken. Greit at man kan kritisere CBE for uredelig oppførsel, men en føflekk? Gosj.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Øh.. og det er galt fordi?

Da er det sikkert bare meg som synes det er idiotisk.

Anonymous poster hash: ba47e...217

AnonymBruker
Skrevet

Er drittlei gnålet om den føflekken. Greit at man kan kritisere CBE for uredelig oppførsel, men en føflekk? Gosj.

Det er jo ikke føflekken i seg selv det gnåles om, men det faktum at hun skjuler den så godt hun kan på alle bilder.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Synes hun ser sliten og utmagret ut:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC00112.jpg

Sliten ja, men ikke mager. Hun er mye rundere i beina enn hun har vært.

Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Endret av Bond
  • Liker 10
Skrevet

Dagens autokorrektur/tastefeil fra CBE:

restaurangen

Har du screenprint, for ellers har det aldri skjedd?

:plystre:

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke føflekken i seg selv det gnåles om, men det faktum at hun skjuler den så godt hun kan på alle bilder.

Å konstant kalle den en vorte og gjøre narr? Javel.

• Liker 4
Skrevet

Å konstant kalle den en vorte og gjøre narr? Javel.

Jeg for min del trodde føflekker var rimelig flate, og ikke utstående som den hun har i panna og på nesevingen. I tillegg trodde jeg føflekker hadde fargepigmenter (noe disse to forøvrig også kan ha under sminken).

Da lærte jeg noe nytt dersom det finnes utstående føflekker.

• Liker 2
Skrevet

Jeg for min del trodde føflekker var rimelig flate, og ikke utstående som den hun har i panna og på nesevingen. I tillegg trodde jeg føflekker hadde fargepigmenter (noe disse to forøvrig også kan ha under sminken).

Da lærte jeg noe nytt dersom det finnes utstående føflekker.

Det finnes fargeløse (pigmentfrie) føflekker ja. Det trodde jeg de fleste visste.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sliten ja, men ikke mager. Hun er mye rundere i beina enn hun har vært.

Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Sier vel egentlig mer om hvor tynn hun både er og var enn noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes fargeløse (pigmentfrie) føflekker ja. Det trodde jeg de fleste visste.

Kunne du vist meg en link, evnt gitt meg et navn på disse?

Skrevet

Kunne du vist meg en link, evnt gitt meg et navn på disse?

AB har vel allerede gjort det, men skjønner ikke hvorfor du vil kverulere? Det finnes fargeløse føflekker og sånn er det. FF har et par i ansiktet, men dette maset om «vorta i panna» er bare ufint og teit.

• Liker 9
Skrevet

AB har vel allerede gjort det, men skjønner ikke hvorfor du vil kverulere? Det finnes fargeløse føflekker og sånn er det. FF har et par i ansiktet, men dette maset om «vorta i panna» er bare ufint og teit.

Sukk..

Jeg spør fordi jeg ikke visste - er ikke det naturlig? Eller er alle spørsmål her kverulering?

Sånn.. nå har du både fått definert meg som uvitende og kverulerende. Føler du deg bedre av å rakke ned på andre? Noen her vil kalle det mobbing, vet du..

:fnise:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Sukk..

Jeg spør fordi jeg ikke visste - er ikke det naturlig? Eller er alle spørsmål her kverulering?

Sånn.. nå har du både fått definert meg som uvitende og kverulerende. Føler du deg bedre av å rakke ned på andre? Noen her vil kalle det mobbing, vet du..

Ro ned litt nå da. Når du vil kverulere på det man omtrent kan kalle allmennkunnskap kun for å få lov til å kalle CBEs føflekk for en vorte blir det litt for mye.

Endret av Ploff
  • Liker 4
Skrevet

http://www.foflekk.info/Foflekker.html

Anonymous poster hash: 4fc4e...f3e

Ah.. takk! Ser nå at det som omtales som upigmentert føflekk er noe jeg har sett på som føflekk med pigment siden den har en fargeforskjell fra huden - i allefullefall i eksemplet som er gitt.

• Liker 1
Skrevet

Ro ned litt nå da.

Ouuu.. nå fikk du inn at jeg er opphisset også!

Dette blir bedre og bedre..

Men avslutter denne "moroheten" med deg, da det er FF som er tema her.

• Liker 2
Skrevet

Ouuu.. nå fikk du inn at jeg er opphisset også!

Dette blir bedre og bedre..

Men avslutter denne "moroheten" med deg, da det er FF som er tema her.

Nei, jeg er verken opphisset eller opptatt av at du vil bedrive persondebatt mot meg fordi jeg korrigerer deg.

Som jeg sa, ro deg ned litt. Det var alt.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...