AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5761 Skrevet 1. november 2013 Det er vel ikke værre å bruke disse produktene enn å bruke restylane i leppene selv om hun er gravid? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Hun bruker ikke restylan under graviditeten. Anonymous poster hash: acffe...11a 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5762 Skrevet 1. november 2013 Hadde jeg hatt en blogg da hadde jeg holdt familie og venner ute fra bloggen. I det ene øyeblikket er det galt at de eksponerer barn, venner og familie og nå er det galt at FF ikke eksonerer vennene sine? Kanskje de har bedt om at hun ikke skal legge ut bilder osv på bloggen? Tåpelig diskusjon. Anonymous poster hash: 405f9...569 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5763 Skrevet 1. november 2013 Hun bruker ikke restylan under graviditeten. Anonymous poster hash: acffe...11a Hvordan vet du det da? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5764 Skrevet 1. november 2013 Hvordan vet du det da? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Sist gang hun tok restylane var i Februar. Står i kommentarene under dette innlegget. http://fotballfrue.no/2013/08/22/hostens-sminketrender/ Anonymous poster hash: acffe...11a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5765 Skrevet 1. november 2013 Sist gang hun tok restylane var i Februar. Står i kommentarene under dette innlegget. http://fotballfrue.no/2013/08/22/hostens-sminketrender/ Anonymous poster hash: acffe...11a Trenger ikke være slik selv om det står i innlegget. Bare å sammenligne bilder fra tidlig blogging og nå. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 6
Gjest Runforit Skrevet 1. november 2013 #5766 Skrevet 1. november 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor alle maser om at hun kler magen liten?Jeg synes at hun kler hele seg selv mer chubby. Hun ser jo overhodet ikke gravid ut, bare litt smålubben, spør du meg... Anonymous poster hash: 2ef39...648 Lubben? Hvor ser hun lubben ut? Hun ser ut som meg etter en god middag. Og jeg er ikke lubben. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5767 Skrevet 1. november 2013 Så lei blogg, der alt er fake. At ikke leserene gjennomskuer henne Triste greier. Anonymous poster hash: cf5ef...056 8
Gjest Sobril Skrevet 1. november 2013 #5768 Skrevet 1. november 2013 Så lei blogg, der alt er fake. At ikke leserene gjennomskuer henne Triste greier.Anonymous poster hash: cf5ef...056 Ikke mer fake enn alle lykkestatusene på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5769 Skrevet 1. november 2013 Lubben? Hvor ser hun lubben ut? Hun ser ut som meg etter en god middag. Og jeg er ikke lubben. Seriøst? Siste innlegget var virkelig lite flatterende for magen. hun ser chubby ut! Anonymous poster hash: 2ef39...648 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5770 Skrevet 1. november 2013 Synes fremdeles at magen hennes virker uvanlig liten... Hvordan kan det være plass til en nesten fullt utviklet baby i den? Anonymous poster hash: ee48e...174 2
Gjest Sobril Skrevet 1. november 2013 #5771 Skrevet 1. november 2013 Synes fremdeles at magen hennes virker uvanlig liten... Hvordan kan det være plass til en nesten fullt utviklet baby i den? Anonymous poster hash: ee48e...174 Tja. Var det ikke noen her som skrev at hun er større i virkeligheten? Jeg har ikke så mye imot fotballfrue, men når det gjelder treningsmengden hennes så tett opp mot termin blir jeg nesten litt engstelig. De sier det ikke er farlig, men jeg skjønner allikevel ikke at hun tør.
Gjest Runforit Skrevet 1. november 2013 #5772 Skrevet 1. november 2013 Seriøst?Siste innlegget var virkelig lite flatterende for magen. hun ser chubby ut! Anonymous poster hash: 2ef39...648 Vet du hva lubben er? Det er ikke en syltynn gravid dame med stor genser.... 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5773 Skrevet 1. november 2013 Vet du hva lubben er? Det er ikke en syltynn gravid dame med stor genser.... Hun ser da ikke gravid ut på den siste antrekksposten?:S Anonymous poster hash: 2ef39...648 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5774 Skrevet 1. november 2013 Tja. Var det ikke noen her som skrev at hun er større i virkeligheten? Jeg har ikke så mye imot fotballfrue, men når det gjelder treningsmengden hennes så tett opp mot termin blir jeg nesten litt engstelig. De sier det ikke er farlig, men jeg skjønner allikevel ikke at hun tør. Dersom magen virker større virkeligheten, da må det vel bety at hun fikser og trikser på bildene i bloggen da? Ja, jeg er enig i at hun trener altfor mye til å ha kommet så langt ut i svangerskapet. Man bør ta det mer med ro når det har kommet så langt. Dama virker i det hele tatt nokså skrudd i hodet, med tanke på alt fokuset hun har rundt utseende og trening. Anonymous poster hash: ee48e...174 11
Gjest SweetSunshine Skrevet 1. november 2013 #5775 Skrevet 1. november 2013 (endret) Hun ser da ikke gravid ut på den siste antrekksposten?:SAnonymous poster hash: 2ef39...648 Kanskje hun tok av seg gravidmagen for å lage posten? Endret 1. november 2013 av SweetSunshine
Gjest Euforia Skrevet 1. november 2013 #5776 Skrevet 1. november 2013 Dagens antrekk er det verste jeg har sett. Jeg hadde ikke brukt den genseren om det var til å male huset engang. At noen kan si at den dama har bra stil er noe jeg aldri vil forstå. 16
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5777 Skrevet 1. november 2013 Graviditeten har gjort henne direkte vakker. Hun har vel alltid vært pen, men med akkurat bittelitt mer kjøtt i ansiktet og på kroppen så ser hun direkte slående vakker ut, wow liksom. Hun er pen, men hun var ikke spesielt pen når hun var på det tynneste, huden i ansiktet ble for strekt, og ja.. Dere skjønner. Nå er hun ja.. wow. Anonymous poster hash: b0974...258 Kødder du? Hun er jo like tynn som alltid? Anonymous poster hash: 405f9...569 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5778 Skrevet 1. november 2013 Graviditeten har gjort henne direkte vakker. Hun har vel alltid vært pen, men med akkurat bittelitt mer kjøtt i ansiktet og på kroppen så ser hun direkte slående vakker ut, wow liksom. Hun er pen, men hun var ikke spesielt pen når hun var på det tynneste, huden i ansiktet ble for strekt, og ja.. Dere skjønner. Nå er hun ja.. wow. Anonymous poster hash: b0974...258 Jaa, kjæresten min synes også hun er veldig pen som gravid! Dagens antrekk er det verste jeg har sett. Jeg hadde ikke brukt den genseren om det var til å male huset engang. At noen kan si at den dama har bra stil er noe jeg aldri vil forstå. Hææ? Det var dritkult! Anonymous poster hash: 216b9...370 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5779 Skrevet 1. november 2013 Kødder du? Hun er jo like tynn som alltid? Anonymous poster hash: 405f9...569 Det er bare folk som bruker omvendt psykologi for de vet at denne kvinnen hater å bli omtalt som at hun har ekstra på kroppen, ikke så mye det innlegget du siterte tror jeg, men andre. Før de i neste innlegg skriver "Uff, stakkars kvinne, hun må jo ha et veldig anstrengt forhold til sin egen kropp og har helt sikkert spiseforstyrrelse" Tror nok det er en del psykopater i denne tråden, direkte onde sådan. Hun er helt klart fortsatt tynn, det ser man klart og tydelig. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5780 Skrevet 1. november 2013 Tja. Var det ikke noen her som skrev at hun er større i virkeligheten? Jeg har ikke så mye imot fotballfrue, men når det gjelder treningsmengden hennes så tett opp mot termin blir jeg nesten litt engstelig. De sier det ikke er farlig, men jeg skjønner allikevel ikke at hun tør. Hun sier selv at hun ikke presser seg og tester nye grenser når hun er gravid. Det er helt fint og flott å trene normalt når man er nære termin Min mor trente også mye under graviditeten, og jeg ble en sunn, frisk og stor baby Anonymous poster hash: 216b9...370 1
Fremhevede innlegg