Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Virker egentlig som hun ikke har noe særlig venner. Hun forteller jo nesten aldri om at hun skal ta en kaffe med noen feks. Ser bare "vennene" hennes når det er babyshower, nyttårsaften eller bursdager.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Innlegget er redigert grunnet svar til slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker egentlig som hun ikke har noe særlig venner. Hun forteller jo nesten aldri om at hun skal ta en kaffe med noen feks. Ser bare "vennene" hennes når det er babyshower, nyttårsaften eller bursdager.

http://fotballfrue.no/2013/10/03/ruffle-skirt/ cafe med en venn.

Anonymous poster hash: acffe...11a

Skrevet

http://fotballfrue.no/2013/10/03/ruffle-skirt/ cafe med en venn.

Jeg skrev nesten aldri, og det der er en måned siden nå. Jeg er 27 år og møter venner flere ganger i uken/de kommer hjem til meg da jeg har 2 barn.

• Liker 2
Skrevet

Det behøver jo ikke bety at hun ikke er en "likandes" person allikevel. Selv har jeg få venner, men kommer overens med de fleste og er ikke kjempesosial av meg.

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg skrev nesten aldri, og det der er en måned siden nå. Jeg er 27 år og møter venner flere ganger i uken/de kommer hjem til meg da jeg har 2 barn.

Nå bor vel de fleste av vennene hennes på østlandet da. Litt langt å dra for en kaffe...

• Liker 1
Skrevet

Nå bor vel de fleste av vennene hennes på østlandet da. Litt langt å dra for en kaffe...

Hun har jo vært flere ganger i Oslo og omegn for å f.eks fikse på håret. Bare synes det er synd, og det er sikkert en av grunnene til at hun har blitt så forandret, tenk å bare ha LK som sosial referanse en hel måned!

• Liker 8
Skrevet

Hun har jo vært flere ganger i Oslo og omegn for å f.eks fikse på håret. Bare synes det er synd, og det er sikkert en av grunnene til at hun har blitt så forandret, tenk å bare ha LK som sosial referanse en hel måned!

Blitt så forandret?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hvorfor er det synd om hun trives slik livet hennes er nå?

Ikke alle mennesker er avhengige av andre for å trives.

• Liker 4
Gjest BabyBlue
Skrevet

Kan jo hende hun har flere venninner og kompiser, men velger å holde den delen av livet sitt vekke fra bloggen.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg skrev nesten aldri, og det der er en måned siden nå. Jeg er 27 år og møter venner flere ganger i uken/de kommer hjem til meg da jeg har 2 barn.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

FINT!

Da vet vi hvordan du liker det.

Hmmm! Hva var poenget ditt igjen?

Skrevet

Jeg skjønner ikke.. Hvordan kan hun motta permisjonspenger samtidig som hun skal blogge som før? Det er vel bare annonsene på bloggen hun tjener penger på. Så hun skal altså få dobbelt opp, fordi LK skal ta seg av mailen osv? Det går ikke an..

Anonymous poster hash: c195e...338
  • Liker 6
Skrevet

Prøver for hardt på hvilken måte? :klo:

Caps, genser med print, drar seg i håret og et "fierce" blikk. Ser ut som hun er på shots for ungdomsbladet TOPP.

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle maser om at hun kler magen liten?
Jeg synes at hun kler hele seg selv mer chubby. Hun ser jo overhodet ikke gravid ut, bare litt smålubben, spør du meg...

Anonymous poster hash: 2ef39...648
  • Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner ikke.. Hvordan kan hun motta permisjonspenger samtidig som hun skal blogge som før? Det er vel bare annonsene på bloggen hun tjener penger på. Så hun skal altså få dobbelt opp, fordi LK skal ta seg av mailen osv? Det går ikke an..

Anonymous poster hash: c195e...338

Skal LK besvare mail?

Er ikke han alltid opptatt med å lese til eksamen? FLINKE MANNEN<3

Anonymous poster hash: 2ef39...648

• Liker 11
Gjest Funky Punk
Skrevet

Caps, genser med print, drar seg i håret og et "fierce" blikk. Ser ut som hun er på shots for ungdomsbladet TOPP.

Ja, og?

• Liker 2
Skrevet

Nettopp! Jeg har også fullforståelse for det, for det kan jo være snakk om flere hundre tusner av kroner det er snakk om. De sier de drar inn rundt 60.000kr på annonselenkene i måneden, da må hun jo kunne selge klærne til ikke-gravide. Det var bare litt festlig å få det bekreftet fra en sikker kilde. (gode venner hun har du....ironi)

Anonymous poster hash: 36b54...177

Enig. Jeg har også lagt merke til at hun toner ned gravidmagen på bilder og lurt på om det har noe med målgruppa for annonseinntektene å gjøre. Hun lever tross alt av å reklamere for produkter til tenåringer, så jeg synes det er fullt forståelig at hun har målgruppa i tankene også mens hun er gravid. Tenåringene får naturlig nok ikke spesielt lyst til å kjøpe klær hvis de tenker på dem som typiske mammaklær. Synes ikke det er noe negativt i det hele tatt. Det er dette hun lever av, som hun dekker boliglån og mat med, og hun har ikke noen backup-inntekstkilde hvis annonseinntektene plutselig svikter (bortsett fra LKEs lønnfra ODD så lenge det varer...)

(Så er det selvfølgelig andre som liker å tro det verste og regner med at hun prøver å skjule magen fordi hun har psykiske problemer.)

• Liker 4
Skrevet

Graviditeten har gjort henne direkte vakker. Hun har vel alltid vært pen, men med akkurat bittelitt mer kjøtt i ansiktet og på kroppen så ser hun direkte slående vakker ut, wow liksom. Hun er pen, men hun var ikke spesielt pen når hun var på det tynneste, huden i ansiktet ble for strekt, og ja.. Dere skjønner. Nå er hun ja.. wow.

Anonymous poster hash: b0974...258
  • Liker 7
Skrevet

Hvor skadelig det er vet jeg ikke. Men at hun ikke opplyser om det syns jeg er galt når hun reklamerer for det. Og bruker det som gravid. Men henne om det. Det er vel pengene som står høyest.

Det er vel ikke værre å bruke disse produktene enn å bruke restylane i leppene selv om hun er gravid?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...