Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i ostesmørbrød. Tar en skive brød, klæsjer på litt dolmio og en skive osv, kanskje oregano eller salt. Er jeg unormal? Dette er FF sin måte "Brød, chilisaus, mozarella eller annen god ost, loads med gulost, tomater, skinke, krydder, hvitløk, pesto"

Anonymous poster hash: acffe...11a

Synes du i det hele tatt dette er så merkelig at det er verdt å kommentere?? Det er jo trossalt middagen hennes! Og det hørtes veldig godt ut.

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvorfor ff ikke godkjenner fortløpende? Tar alltid så lang tid, er det fordi hun vil ha flere klikk?

Skrevet

Har ff noen gang skrevet om hvor mye hun har gått opp i svangerskapet? Jeg leser innleggene hennes, men sjelden kommentarfeltet. Sikkert noen som har spurt om det.

Dette er ikke ment som hets- bare ren nysgjerrighet.

Anonymous poster hash: be334...373
Skrevet

OH no...Har akkurat bestilt meg Ole Henriksen produkter jeg nå pga blitt anbefalt av flere..IKKE av fruen ;) Men nå ble jeg skeptisk..Sikker på at det er skadlig da?? Hvorfor er det så mange som elsker produktene da?

Hvor skadelig det er vet jeg ikke. Men at hun ikke opplyser om det syns jeg er galt når hun reklamerer for det. Og bruker det som gravid. Men henne om det. Det er vel pengene som står høyest.

Skrevet

Har ff noen gang skrevet om hvor mye hun har gått opp i svangerskapet? Jeg leser innleggene hennes, men sjelden kommentarfeltet. Sikkert noen som har spurt om det.

Dette er ikke ment som hets- bare ren nysgjerrighet.

Anonymous poster hash: be334...373

Nei hun oppgir ikke vekten sin, hverken før svangerskapet eller nå. Synes det er helt greit i grunn!

Men hun sier hun har lagt på seg akkurat det hun skal/bør, eller noe i den duren:) Kurven hennes er visstnok heeeelt perfekt!

Anonymous poster hash: 6243e...d33

• Liker 5
Skrevet

å ja så dere lager to forskjellige typer ostesmørbrød. Big deal.

Trodde det var FF som skulle diskuteres her jeg og ikke ostesmørbrød... :danse:

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Skrevet

Selskapet som LK tapte masse penger i aksjer gjennom, kanskje?

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

Nei, aksjespekulasjonen skjedde i 2008, tror jeg. De bare ventet til i fjor med å skrive det av, for da hadde de endelig nok penger. Vet ikke hva Treasures Invest driver med, men det selskapet ble etablert i 2012, samtidig som Treasures, som de eier bloggen gjennom. Det står at Invest driver med kjøp og salg av eiendom, så det er mulig at de eier noen eiendommer som bloggleserne ikke vet om. Vanskelig å si.

Skrevet

Er det bare hjemmeeksamener på dette nettkursstudiet til LK? For et kvalitetsstudium.

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 5
Skrevet

Virker som hun ikke helt skjønner hva hun har i vente den kommende tiden...

Monique says:

October 31, 2013 at 21:57

Årh, elsker aquazzura og disse var bare helt herlige! Grattis!

klem

Reply

Fotballfrue says:

October 31, 2013 at 22:18

Takk :D De skal få se mange dansegulv fremover ;)

Klemmer!

Reply

Man kan faktisk dra ut og ha det gøy en gang i blant selv om man har barn.

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 2
Skrevet

Nei, aksjespekulasjonen skjedde i 2008, tror jeg. De bare ventet til i fjor med å skrive det av, for da hadde de endelig nok penger. Vet ikke hva Treasures Invest driver med, men det selskapet ble etablert i 2012, samtidig som Treasures, som de eier bloggen gjennom. Det står at Invest driver med kjøp og salg av eiendom, så det er mulig at de eier noen eiendommer som bloggleserne ikke vet om. Vanskelig å si.

Ok, jeg har ikke satt meg inn i saken eller aksjehandel. Grunnen til at jeg foreslo aksjene til LK er at aksjehandel er nevnt under formål og virksomhet.

Det er jo mulig at de planlegger å investere i eiendom på sikt. Blogging av den typen FF.no er nå er nok ikke noe man kan leve av til man fyller 67.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

Skrevet

Blir helt satt ut av klessmaken hun har på klær som er noe annet enn klassiske...

Tekst på genseren kan være kult eller kleint, og jeg skal ihvertfall IKKE kjøpe meg genser med tekst fra Nelly har jeg skjønt!

"Revolution comes first" hadde hun for litt siden, vet hun da hva teksten betyr?

Genseren i dag var litt mer nøytral, men hadde aldri sett for meg noen over 17 år med den. "Lucky, crazy, it's time to play, game over"???

Anonymous poster hash: 178dd...89a

• Liker 16
Skrevet

Hun fikk flere kommentarer her om dagen på at hun både ser gammel ut og kler seg som en eldre kvinne, hun følte vel et behov for å prøve å være litt kul.

• Liker 4
Skrevet

Etter flere anbefalinger testet jeg en OH dusjsåpe. Fristet ikke til gjentakelse gitt...

Ikke spesielt god lukt, og etter noen uker (stor flaske - tar tid å bruke opp sånt) endret lukten seg radikalt og jeg mistenker at produktet rett og slett var blitt dårlig.

Skeptisk!

Anonymous poster hash: 79a63...d27
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor bruker du bare ikke økologisk såpe eller olje til dusjing? Såpen kan man ha i en nettingpose laget av hemp eller lignende. Kjempebillig og huden blir silkemyk. Helt fri for tilsetningsstoffer.

• Liker 1
Skrevet

Og med billig mener jeg billig; jeg bruker ca 10 dollar i året på dusjsåper/oljer.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Må si det er noe i post 5738. Kikket i bladet babydrøm som akkurat har kommet i butikkene da jeg pakket det ut på jobb, og hun er definitivt større enn hun gjør seg til på bloggen. Hun er jo ekspert på å finne en flatterende vinkel både når det gjelder kropp og ansikt, så skulle ikke forundre meg om hun poserer seg smalere. Jeg tror nå hun gjør det for å holde på de gamle leserne sine, tror neppe unge jenter under 20 (som jeg mistenker er de største leserne) bryr seg noe særlig om gravidmage og en blogg som retter seg for mye mot det å være en kommende mor.

Skrevet (endret)

Må si det er noe i post 5738. Kikket i bladet babydrøm som akkurat har kommet i butikkene da jeg pakket det ut på jobb, og hun er definitivt større enn hun gjør seg til på bloggen. Hun er jo ekspert på å finne en flatterende vinkel både når det gjelder kropp og ansikt, så skulle ikke forundre meg om hun poserer seg smalere. Jeg tror nå hun gjør det for å holde på de gamle leserne sine, tror neppe unge jenter under 20 (som jeg mistenker er de største leserne) bryr seg noe særlig om gravidmage og en blogg som retter seg for mye mot det å være en kommende mor.

Nettopp! Jeg har også fullforståelse for det, for det kan jo være snakk om flere hundre tusner av kroner det er snakk om. De sier de drar inn rundt 60.000kr på annonselenkene i måneden, da må hun jo kunne selge klærne til ikke-gravide.

Anonymous poster hash: 36b54...177

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Skrevet

Og så har du de som klikker seg innom for å se magen! Høres stalker ut, men jeg vil se hvor flott hun er som gravid! Får jo aldri se det, går innom hver dag = ekstra leser. Mistet interessen for bloggen før graviditeten, da den har blitt kjedelig og repeterende. Men nå leser jeg jo.. så det å "posere magen liten", fungerer jo på flere måter; Både for de nysjerrige som aldri får hva de vil se, og for de som bare vil se moten.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...