Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest kattinka
Skrevet

Syns det er litt betenkelig at hun sverger til ole henriksen når disse produktene inneholder hormonforstyrrende stoffer. Jeg har skrevet det i kommentarfeltet hennes tidligere, og det virker som hun ikke bryr seg om det. Burde i hvert fall gjort det nå som hun er gravid, og opplyst om det siden hun reklamerer så varmt om disse produktene.

OH no...Har akkurat bestilt meg Ole Henriksen produkter jeg nå pga blitt anbefalt av flere..IKKE av fruen ;) Men nå ble jeg skeptisk..Sikker på at det er skadlig da?? Hvorfor er det så mange som elsker produktene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sjekket hvor mye hun har i personinntekt kontra utbytte, men dersom hun overstiger satsene for toppskatt betaler hun selvfølgelig det. Og utbytte er ikke skattefritt. Det er skattepliktig.

Anonymous poster hash: e8705...ae5

Bør du ikke sjekke før du uttaler deg så bastant om at "selvfølgelig betaler hun toppskatt"?

Regner med at FF og LK har mer greie på hvordan de skal ordne sin økonomi enn deg? Jeg har selvfølgelig "ikke den fjerneste anelse om hvordan økonom fungereri", hi, hi.....

Regner med at dette vet FF og LK slik at de regulerer lønn for å slippe toppskatt, og heller tar ut penger som utbytte, tror du ikke, du som vet så mye?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Skrevet

Må bloggere selv sørge for at varer de får dumpet i posten returneres? Blir utrolig mye ekstrajobb for de om de mottar masse skvip de ikke vil skatte av

Det har jeg lurt på også :) Bloggere må jo skatte på alt de beholder - hvilket innebærer at de må returnere alt skrotet de ikke ønsker å betale skatt for på et eller annet vis, og de får sikker tilsendt mye skrot. Det bør vel være slik at opprinnelig avsender betaler retur siden det tross alt er uinvitert skrot. Men uansett er det mye bry å emballere og dra på postkontoret med ting flere ganger i uka.

Finnes sikkert en enkel forklaring, men det virker veldig styrete utenfra.

Skrevet

Søkte opp ordet favoritter på bloggen. 40 innlegg om favoritter før jeg ikke orka å scrolle mer. Da hadde jeg ikke kommet lengre enn mai.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

Stryk det jeg sa. 41 nå.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 1
Skrevet

Må bloggere selv sørge for at varer de får dumpet i posten returneres? Blir utrolig mye ekstrajobb for de om de mottar masse skvip de ikke vil skatte av

Kanskje det er dette som er "all den jobbinga" de legger ned i bloggen sin?

Anonymous poster hash: acffe...11a

• Liker 2
Skrevet

Middag 22:15? Heldige baby...

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Skrevet

Virker som hun ikke helt skjønner hva hun har i vente den kommende tiden...

Monique says:

October 31, 2013 at 21:57

Årh, elsker aquazzura og disse var bare helt herlige! Grattis!

klem

Reply

Fotballfrue says:

October 31, 2013 at 22:18

Takk :D De skal få se mange dansegulv fremover ;)

Klemmer!

Reply

• Liker 1
Skrevet

Hvor har dere det fra at LK tapte en halv million som aksjespekulant? Lol..

Anonymous poster hash: 4d333...730
Skrevet

Virker som hun ikke helt skjønner hva hun har i vente den kommende tiden...

Monique says:

October 31, 2013 at 21:57

Årh, elsker aquazzura og disse var bare helt herlige! Grattis!

klem

Reply

Fotballfrue says:

October 31, 2013 at 22:18

Takk :D De skal få se mange dansegulv fremover ;)

Klemmer!

Reply

Hehe, kanskje ikke med det første, men regner med at føttene hennes har stoppet å vokse så da har hun vel noen år på seg :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig glad i ostesmørbrød. Tar en skive brød, klæsjer på litt dolmio og en skive osv, kanskje oregano eller salt. Er jeg unormal? Dette er FF sin måte "Brød, chilisaus, mozarella eller annen god ost, loads med gulost, tomater, skinke, krydder, hvitløk, pesto"

Skrevet

Hvorfor har hun kalt nyeste innlegg Buddha?

Anonymous poster hash: da433...5cc
Skrevet

Jeg er veldig glad i ostesmørbrød. Tar en skive brød, klæsjer på litt dolmio og en skive osv, kanskje oregano eller salt. Er jeg unormal? Dette er FF sin måte "Brød, chilisaus, mozarella eller annen god ost, loads med gulost, tomater, skinke, krydder, hvitløk, pesto" Anonymous poster hash: acffe...11a

å ja så dere lager to forskjellige typer ostesmørbrød. Big deal.
Skrevet

å ja så dere lager to forskjellige typer ostesmørbrød. Big deal.

Og da svarte du på spørsmålet mitt?

Skrevet

Middag 22:15? Heldige baby...Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

det er helt normalt med middag så seint i land lenger sør. Flott med litt jantelov i ny og ne, for å minne oss på hvor vi bor. Kvinner er så flinke til å hakke på hverandre. Hver minste lille ting med FF fra ostesmørbrod til middagstid må kommenteres. Sukk.
Skrevet

det er helt normalt med middag så seint i land lenger sør. Flott med litt jantelov i ny og ne, for å minne oss på hvor vi bor. Kvinner er så flinke til å hakke på hverandre. Hver minste lille ting med FF fra ostesmørbrod til middagstid må kommenteres. Sukk.

Hvis du ser på det som å hakke ned på FF ved at jeg spør om jeg er unormal med min oppskrift på ostesmørbrød i forhold til hennes så... :klappe:

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor har hun kalt nyeste innlegg Buddha?

Anonymous poster hash: da433...5cc

Fordi hun selv mener hun ser ut som en Buddha der hun sitter med magen sin:) Skal være humoristisk:)

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Hvis du ser på det som å hakke ned på FF ved at jeg spør om jeg er unormal med min oppskrift på ostesmørbrød i forhold til hennes så... :klappe:

Jeg lager det slik som FF. Din måte hørtes ufattelig kjedelig ut..

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets

Kosemose,mod

Skrevet

Jeg er veldig glad i ostesmørbrød. Tar en skive brød, klæsjer på litt dolmio og en skive osv, kanskje oregano eller salt. Er jeg unormal? Dette er FF sin måte "Brød, chilisaus, mozarella eller annen god ost, loads med gulost, tomater, skinke, krydder, hvitløk, pesto"

Nei, hvorfor skulle du være unormal?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...