Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje hun får sponset en makeup artist og en hudpleier som kan komme å fikse hun mens hun ammer ellerno.

Anonymous poster hash: acffe...11a

Hehe ja, de står sikkert i kø de også. Så blir det siste nye for alle nybakte mødre å skaffe seg assistenter slik at mor får skjønnhetspleien sin.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen har innbilt meg det en gang? Skjønner på ditt spørsmål at jeg tar feil. Det er kanskje mindre skatt enn for lønn da? Tror ikke hun betaler toppskatt selv om samlet sum overstiger beløpet for det.

Det samme gjelder vel LK.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Hvis utbytte hadde vært skattefritt kunne de bare latt være å ta seg ut lønn forså å ta ut utbytte en gang i året. voila, null skatt... Nei sånn er det ikke. man skatter av utbytte

Anonymous poster hash: 2f7bd...d7e

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Bruker body lotion i ansiktet og jeg, er da en del av kroppen det å :D

Skrevet

Bruker body lotion i ansiktet og jeg, er da en del av kroppen det å :D

Samme her :danse:

Skrevet

Syns antrekket i "Checked Dress" var knallfint, jeg. Den kjolen satt på henne som et skudd :)

• Liker 2
Skrevet

Syns antrekket i "Checked Dress" var knallfint, jeg. Den kjolen satt på henne som et skudd :)

Jeg synes bare hun så litt normalvektig ut:P

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Skrevet

Må vel krype til korset og kjøpe OH anti-turkey neck complexion eller noe.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

Haha! Nå døde jeg litt :D

• Liker 5
Skrevet

Nå føler jeg meg plutselig skikkelig ekkel og u-damete. :(

Men i all seriøsitet. Hadde aldri selv hatt samvittighet til et så unødvendig forbruk. Sender heller de pengene til afrika.

Anonymous poster hash: 0c86c...754

Dette er en utrolig nedlatende og generaliserende kommentar om Afrika. Blir litt oppgitt når folk fortsatt snakker sånn.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 7
Skrevet

Syns det er litt betenkelig at hun sverger til ole henriksen når disse produktene inneholder hormonforstyrrende stoffer. Jeg har skrevet det i kommentarfeltet hennes tidligere, og det virker som hun ikke bryr seg om det. Burde i hvert fall gjort det nå som hun er gravid, og opplyst om det siden hun reklamerer så varmt om disse produktene.

• Liker 5
Skrevet

Dette er en utrolig nedlatende og generaliserende kommentar om Afrika. Blir litt oppgitt når folk fortsatt snakker sånn.

Hva? Nå får du gi deg. De trenger faktisk hjelp der borte, ikke alle land som er så velstående som Norge.

• Liker 3
Skrevet

Hva? Nå får du gi deg. De trenger faktisk hjelp der borte, ikke alle land som er så velstående som Norge.

Ikke dra hele Afrika under en kam. Det er svært ovenfra og ned holdning.

• Liker 4
Skrevet

Woho! Enda et innlegg med annonselenker!!

Anonymous poster hash: 83adb...d77
  • Liker 3
Skrevet

Ikke dra hele Afrika under en kam. Det er svært ovenfra og ned holdning.

Jesus. Da beklager jeg.

• Liker 3
Skrevet

Nei, hun betaler ikke særlig til toppskatt. Fastlønnen har blitt lagt så lavt at de unngår det. Mest penger drar de utifra et skattefritt utbytte på aksjeselskapet som utbytte. Mannen selv betalte jo knapt skatt i fjor og sammen bidrar de fint lite om man skal se på skatt. Til sammenligning betalte tone damli nesten 800 000 i skatt.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 5
Skrevet

Nei, hun betaler ikke særlig til toppskatt. Fastlønnen har blitt lagt så lavt at de unngår det. Mest penger drar de utifra et skattefritt utbytte på aksjeselskapet som utbytte. Mannen selv betalte jo knapt skatt i fjor og sammen bidrar de fint lite om man skal se på skatt. Til sammenligning betalte tone damli nesten 800 000 i skatt.

Han tapte jo en halv million i aksjespekulering, får man ikke dra fradrag i skatt?

Likevel, de får nok noen fradrag, bla gjennom å donere penger til veldedighet, kjøreutgifter osv osv.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

Skrevet

Jeg har ikke sjekket hvor mye hun har i personinntekt kontra utbytte, men dersom hun overstiger satsene for toppskatt betaler hun selvfølgelig det. Og utbytte er ikke skattefritt. Det er skattepliktig.

Anonymous poster hash: e8705...ae5

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig betaler hun toppskatt. hvorfor tror du hun ikke gjør det? Det er ikke sånn at man bare kan stryke de skattene man ikke vil betale. Har du noen gang sett en selvangivelse egentlig?

Du har mange uttalelser om FF sine inntekter, skatter o.l og det er helt tydelig at du ikke har en fjerneste anelse hvordan økonomi fungerer. Du bør ikke uttale deg om ting du helt klart ikke har noe som helst kunnskap op.

Utbytte er aldeles ikke skattefritt. Hvor får du det fra? Da hadde jo "alle" eid firma.

Han tapte jo en halv million i aksjespekulering, får man ikke dra fradrag i skatt?

Likevel, de får nok noen fradrag, bla gjennom å donere penger til veldedighet, kjøreutgifter osv osv.

Jo, ved aksjetap får man store fradrag. På den måten kan man bli "nullskatteyter" for et år.

Anonymous poster hash: 0a6b0...78d

• Liker 1
Skrevet

Hun får det jo sponset, så da slipper hun å bruke penger. Så da bryr hun seg sikkert ikke :P

Anonymous poster hash: acffe...11a

Hun betaler skatt på alt hun mottar, så "alt hun får" er ikke gratis. Hun betaler kanksje 45% skatt for alle ting hun mottar, siden det skal behandles som inntekt? Men er det noen som vet, er det varens verdi som utsalgspris, eller varens verdi som innkjøpspris som skattes på? :)

Skrevet

Utbytte er aldeles ikke skattefritt. Hvor får du det fra? Da hadde jo "alle" eid firma.

Jo, ved aksjetap får man store fradrag. På den måten kan man bli "nullskatteyter" for et år.

Anonymous poster hash: 0a6b0...78d

Du siterte kanskje feil, for jeg har ikke sagt at utbytte er skattefritt, jeg har hele tiden sagt at det ikke er det.

Gjest vilma2000
Skrevet

Må bloggere selv sørge for at varer de får dumpet i posten returneres? Blir utrolig mye ekstrajobb for de om de mottar masse skvip de ikke vil skatte av

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...