Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøper hun noe selv? Dette er ikke bare fruens feil, det er jo forbrukerene hennes også. Men det rare med dette er at hun bare skriver om det en gang. Hun reklamerer virkelig veldig hardt, og leserene går fem på. Alt fruen har, vil alle andre ha også. Når ble hun en gudinne??

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte opp ordet favoritter på bloggen. 40 innlegg om favoritter før jeg ikke orka å scrolle mer. Da hadde jeg ikke kommet lengre enn mai.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 15
Skrevet

I det nyeste innlegget ser man virkelig hvor falskt det løshåret hennes ser ut - når man ser på nærbildet av enden på fletta. Ser jo fint ut på langt hold, men her fikk jeg virkelig litt aha-følelse.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 7
Skrevet

Jeg bor sånn at jeg kan se de når de driver å tar bilder der bildene fra innlegget er i dag, og når de er ved båtene, og bildene de tok når de var ute å spiste på strøm mat og bar eller hva det heter. Ganske underholdene å se på :P

Anonymous poster hash: acffe...11a
  • Liker 8
Skrevet

Jeg bor sånn at jeg kan se de når de driver å tar bilder der bildene fra innlegget er i dag, og når de er ved båtene, og bildene de tok når de var ute å spiste på strøm mat og bar eller hva det heter. Ganske underholdene å se på :P

Bruker de lang tid?

Anonymous poster hash: 686b2...36c

• Liker 2
Skrevet

Bruker de lang tid?

Anonymous poster hash: 686b2...36c

De bruker litt lang tid,men det er jo sikkert fordi de skal ha så utrolig mange bilder. Men bruker ikke flere timer akkurat :) Handler også på samme matbutikk som de, så når det står på bloggen at hun skal sette seg i sofaen med den deilige mannen sin før de legger seg så kan jeg se de tusler rundt å surmuler på butikken rett etter. :P

• Liker 23
Skrevet

De bruker litt lang tid,men det er jo sikkert fordi de skal ha så utrolig mange bilder. Men bruker ikke flere timer akkurat :) Handler også på samme matbutikk som de, så når det står på bloggen at hun skal sette seg i sofaen med den deilige mannen sin før de legger seg så kan jeg se de tusler rundt å surmuler på butikken rett etter. :PAnonymous poster hash: acffe...11a

haha! Men er det slik at folk stopper opp og ser når dei fotoshoot på gata eller brygga eller "gjøymer" dei seg litt vekk? For ho har skrive noko om at ho er sjenert pga blogginga.
Skrevet

haha! Men er det slik at folk stopper opp og ser når dei fotoshoot på gata eller brygga eller "gjøymer" dei seg litt vekk? For ho har skrive noko om at ho er sjenert pga blogginga.

Noen kikker litt,men har ikke sett noen som har stoppet opp for å kikke. Nå er det jo ikke hver gang jeg får med meg den underholdninga da, så svarer utifra det jeg har sett :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Okei. Jeg har analysert litt til. (Ja, jeg har lite å gjøre)

Med dagens første innlegg har hun skrevet 77 innlegg i oktober. Av de 77 er 25 stk annonsebaserte, som hun har merket tydelig. Det er også disse 25 innleggene som inneholder så mye fantastisk som hun ikke kan fullrose godt nok. (Altså lange tekster).

De resterende 52 innleggene består for det meste av:

-Mange bilder og et relativt kort avsnitt under.

-Oppskrifter

-Et bilde tidlig på dagen, og noe som "Hei dere! Vil bare titte innom før jeg løper videre til Skien, Porsgrunn, Oslo, Frisøren, Elixia etc."

-Et innlegg på kvelden med et bilde av hun, hundene eller hun og LK med "nå koser vi oss dere", altså et par setninger.

Det jeg mener er at denne bloggen nå kun er ren buisness. Det er bare de annonsebaserte (naturligvis) innleggene som det er tydelig at det ligger mye arbeid bak.

Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 21
Skrevet

I dagens innlegg om Ole Henriksen-produkter:

Akkurat per i dag tester jeg ut et nytt merke på grunn av graviditeten, men kombinerer dette med Ole Henriksen. Det eneste jeg har byttet ut er dagkrem, nattkrem, rens og skrubb.

http://fotballfrue.no/2013/10/30/a-few-of-my-favorite-things/

Det eneste? Hvor mange produkter bruker hun egentlig? Generelt synes jeg egentlig hele innlegget er litt flaut. Glossy magazines og litt for åpenlys reklame...

Anonymous poster hash: 80735...356

Jeg tenkte akkurat det samme. Hun har byttet ut mer enn det jeg bruker til daglig. Jeg klarer i tillegg å bruke dagkremen min på halsen også, helt uten å kjøpe en egen halskrem.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme. Hun har byttet ut mer enn det jeg bruker til daglig. Jeg klarer i tillegg å bruke dagkremen min på halsen også, helt uten å kjøpe en egen halskrem.

Har du ikke halskrem? Du kommer til å bli gammel fort :O

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 12
Gjest pausemusikk
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Egen halskrem? Hva er poenget med det egentlig? :klo:

Anonymous poster hash: 0c86c...754
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor går ingen av dere til media med dette? Utrolig hva dere hoster opp her! :P

Anonymous poster hash: 33d6c...430
Skrevet

Om ikke annet kommer halsen min til å bli gammel. Må vel krype til korset og kjøpe OH anti-turkey neck complexion eller noe.

Men jeg lurer på hvor mye tid, krefter og varmtvann dette skjønnshetsopplegget til FF koster.

• Liker 9
Skrevet

Egen halskrem? Hva er poenget med det egentlig? :klo:

Jeg har egen halskrem, tå-krem, fotblad-krem, kne-krem, en krem for høyre rumpeball og en annen for venstre....har ikke du det? :O

• Liker 5
Skrevet

Om ikke annet kommer halsen min til å bli gammel. Må vel krype til korset og kjøpe OH anti-turkey neck complexion eller noe.

Men jeg lurer på hvor mye tid, krefter og varmtvann dette skjønnshetsopplegget til FF koster.

Hun sa at hun bruker 1-1,5 timer hver morgen på skjønnhetsrutinen. Gang det med 7 så har du en hel arbeidag hver uke. Liker at hun sa det, gir håp om at jeg og kan være vakker. Høres kanskje frekt ut, men er ikke ment sånn. Jeg mener bare, bruker jeg 1 time på sminke/hudpleie hver morgen så hadde kanskje jeg også turt å vise meg til 100,000 hver dag. Forstår godt at hun bruker så mye tid, så eksponert som hun er. Men i et "vanlig perspektiv" er det gaanske ekstremt. Sikkert flere som bruker så lang tid, men de er like mye uansett hvem det er.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har egen halskrem, tå-krem, fotblad-krem, kne-krem, en krem for høyre rumpeball og en annen for venstre....har ikke du det? :O

Nå føler jeg meg plutselig skikkelig ekkel og u-damete. :(

Men i all seriøsitet. Hadde aldri selv hatt samvittighet til et så unødvendig forbruk. Sender heller de pengene til afrika.

• Liker 2
Skrevet

1,5 timer foran speilet er mye og veldig selvdiggende. Greit hun skal legge de ut på nett, men hun retusjerer jo også, så hva er poenget. 1,5 time med sparkel for å gå rundt hjemme? Ikke så mange som ser henne in real life, bortsett fra mannen og nærbutikken da. Lurer på hvordan hun skal gjøre dette når babyen kommer og krever sin tid? Noen som vet om hun ansatte en assistent?

• Liker 6
Skrevet

1,5 timer foran speilet er mye og veldig selvdiggende. Greit hun skal legge de ut på nett, men hun retusjerer jo også, så hva er poenget. 1,5 time med sparkel for å gå rundt hjemme? Ikke så mange som ser henne in real life, bortsett fra mannen og nærbutikken da. Lurer på hvordan hun skal gjøre dette når babyen kommer og krever sin tid? Noen som vet om hun ansatte en assistent?

Kanskje hun får sponset en makeup artist og en hudpleier som kan komme å fikse hun mens hun ammer ellerno.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...