Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun må jo være et kjedelig selskap, så ofte han sitter med mobilen når de er ute!

Anonymous poster hash: 6243e...d33
  • Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun må jo være et kjedelig selskap, så ofte han sitter med mobilen når de er ute!

Anonymous poster hash: 6243e...d33

Jeg tenker heller at han må være et kjedelig selskap med nesa i mobilen hele tiden.

Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

• Liker 9
Skrevet

ENDELIG nye favoritter<3<3<3

Anonymous poster hash: 2ef39...648
  • Liker 5
Skrevet

Er så DRIT LEI den Victoria Secret posen!!

Anonymous poster hash: acffe...11a
  • Liker 13
Skrevet

Favoritter? Nei, det der er ren reklame og ingenting annet!

Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 11
Skrevet

Ikke fornærm 40-åringer da. Eller snakker du av egen erfaring, kanskje? Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Jaja jeg er 39 og får alltid høre jeg ser ut som 21 /25 ikke alle ser slitne og ødelagte ut som 40 åringer men noen ser slik ut allerede som 25 åringer !

• Liker 1
Skrevet

Favoritter? Nei, det der er ren reklame og ingenting annet!

Skjønner du ikke ironi?

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

Skrevet

Noe av det, ja. Men jeg tenker mer på det store bildet. Hun har jo blitt et kollektivt mobbeoffer i alle sosiale medier, blant komikere, i dagligtalen, ja, overalt.

Jeg hadde hvertfall ikke hatt det godt med meg selv om det hadde vært meg.

mobbeoffer Jau Jau dere vet ikke hva mobbeoffer står for.det er å bli slått og truet og banket og kalt stygge ting på skolen hele oppveksten ikke å bli millioner på. Blogg og tjene som flesk.! Hun står da jammen helt fri for slutte blogge ,er jo en grunn til at alle fortsette blogge og det kalles penger mer penger enn noe av dere kan drømme om.
  • Liker 8
Skrevet

Er så DRIT LEI den Victoria Secret posen!!

Ja, jeg liker FF sin blogg egentlig, men undrer meg litt over denne posen.. Hvorfor har hun den på bildene?

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 3
Skrevet

mobbeoffer Jau Jau dere vet ikke hva mobbeoffer står for.det er å bli slått og truet og banket og kalt stygge ting på skolen hele oppveksten ikke å bli millioner på. Blogg og tjene som flesk.! Hun står da jammen helt fri for slutte blogge ,er jo en grunn til at alle fortsette blogge og det kalles penger mer penger enn noe av dere kan drømme om.

Man trenger ikke å bli slått og banket for å være mobbeoffer til info. Hilsen ei som har vært mobbeoffer på ungdomsskolen der ingen har lagt en hånd på meg (utenom en gang da en i klassen skubbet meg og jeg druste han inn i veggen). Man kan bli mobbet selv om man har en blogg som tjener mye penger. Du kan ikke unnskylde mobbing ved at hun har en kjent blogg. Det gjør ikke mobbing greit.

• Liker 9
Skrevet

Hun har jo bestilt bunting ifølge stalkerne her. Det er en vimpelrekke. Da er det nok naturlig å bestille slik at bokstavene kommer i riktig rekkefølge ifht å stave navnet

Kan jo være cornelia selv om ikke alle bokstavene lå på bordet!

Skrevet

Skjønner du ikke ironi?

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

Jeg svarte ikke deg, jeg bare kommenterte tittelen hennes.

• Liker 1
Skrevet

Haha. Egen krem til halsen! Fy faen for noen nek kvinner er.

Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 8
Skrevet

Man trenger ikke å bli slått og banket for å være mobbeoffer til info. Hilsen ei som har vært mobbeoffer på ungdomsskolen der ingen har lagt en hånd på meg (utenom en gang da en i klassen skubbet meg og jeg druste han inn i veggen). Man kan bli mobbet selv om man har en blogg som tjener mye penger. Du kan ikke unnskylde mobbing ved at hun har en kjent blogg. Det gjør ikke mobbing greit. Anonymous poster hash: 216b9...370

Det vet jeg men er mye mer ille oppleve både bli slått fysisk og kalt stygge ting i fjeset! Enn. At noen skriver noe på data som hun neppe ser engang

Skrevet

Kan jo være cornelia selv om ikke alle bokstavene lå på bordet!

Bestillingen var en vimpel, altså bokstavene henger sammen. Alle kommentarer om dette blir slettet på facebooken hennes. do the math

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg liker FF sin blogg egentlig, men undrer meg litt over denne posen.. Hvorfor har hun den på bildene?

Ett ord: reklame....

• Liker 1
Skrevet

Det vet jeg men er mye mer ille oppleve både bli slått fysisk og kalt stygge ting i fjeset! Enn. At noen skriver noe på data som hun neppe ser engang

Nei, det er minst like sårende å få meldinger. Du må ikke undervurdere sånne ting og si at det er verre å bli slått, for det er det ikke. En stygg melding kan være et skikkelig slag i magen det også skjønner du. Er jo flere ungdommer som har tatt selvmord av det, så er ikke noe du skal undervurdere.

• Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Bestillingen var en vimpel, altså bokstavene henger sammen. Alle kommentarer om dette blir slettet på facebooken hennes. do the math

Vimpelen henger over stellebordet og hun har vist den på bloggen bare andre siden enn der bokstavene henger. Navnet er NELIA. Ferdig diskutert.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...