Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg tenker meg om så ser jeg jo andre personer sine kommentarer som også venter godkjenning, når jeg venter på godkjenning for mine kommentarer. Og mange av de blir ikke godkjent noen gang.. :P

Anonymous poster hash: acffe...11a
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da handler det sannsynligvis om måten dere skriver på. Skriver dere på samme måte som her forstår jeg godt at hun ikke godkjenner.

• Liker 9
Skrevet

Hun er jo utdannet journalist, så jobb får hun sikkert om hun ønsker det. Jeg synes ikke du skal kalle et medmenneske for råttent. Hva galt har hun gjort for å fortjene en sånn betegnelse, mener du? Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Outet flerfoldige mennesker, brutt diverwe liver, svindlet fjortiser osv osv :) Synes det er rart å stille et slikt spørsmål når SÅ mye av een nedrige og uproffe oppførselen hennes er dokumentert.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

• Liker 9
Skrevet

Hvor mange tror det er LK som skrev intro-delen av gravid-trenings-innlegget?:P

• Liker 8
Skrevet

Da handler det sannsynligvis om måten dere skriver på. Skriver dere på samme måte som her forstår jeg godt at hun ikke godkjenner.

Ellers takk du. Hun sensurerer alt som ikke er uhildet ros og kritikkløs tilbeding. Ikke prøv deg engang.

• Liker 10
Skrevet

Dama er svartelistet og det har hun selv forårsaket. Fint at hun har nedbetalt hus, da. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Hvor mange tror det er LK som skrev intro-delen av gravid-trenings-innlegget?:P

Hæ??? Hun skrev jo selv at hun brukte to timer ekstra, altså fem timer på det innlegget. Heh.

• Liker 1
Skrevet

Ellers takk du. Hun sensurerer alt som ikke er uhildet ros og kritikkløs tilbeding. Ikke prøv deg engang. Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

Kanskje på tide at du begynner å lese bloggen før du uttaler deg?

• Liker 2
Skrevet

Ellers takk du. Hun sensurerer alt som ikke er uhildet ros og kritikkløs tilbeding. Ikke prøv deg engang.

Hvordan forklarer du da at FF slapp igjennom flere kritiske kommentarer på gravidebilderposten da? Flere av de kommentarene var kraftig kritikk egentlig.

Anonymous poster hash: 405f9...569

• Liker 1
Skrevet

Dama er svartelistet og det har hun selv forårsaket. Fint at hun har nedbetalt hus, da. :fnise:

Hva? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 405f9...569

Skrevet

Hun trenger nok ikke blogge til hun er 67, skal du se. Med god lønn og utbytte på 1.2 mill. skattefritt hvert år(det øker sikkert også, både lønn og utbytte), så kan hun pensjonere seg om ikke mange år:-)

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Hun tjener da ikke pengene sine skattefritt!

Anonymous poster hash: e8705...ae5

• Liker 3
Skrevet

Kanskje på tide at du begynner å lese bloggen før du uttaler deg?

Leser den hver dag. Hvordan tror du ellers jeg sitter på skjermdumper av flere outeepisoder osv? ;)

• Liker 3
Skrevet

Leser den hver dag. Hvordan tror du ellers jeg sitter på skjermdumper av flere outeepisoder osv? ;)

Post de! jeg vil se!

• Liker 7
Skrevet

Å være blogger er et ensomt yrke. De har ikke kollegaer, de har ikke personalturer, de har ikke julebord og tilhørighet et sted. Så vet ikke jeg hvor lukratit dette `yrke` er. Jeg ser ikke for meg at de kan blogge frem til de er 67 år.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Tror mange bloggere holder sammen på et vis. Drar på arrangementer sammen, samarbeider om ulike konkurranser eller lignende på bloggene, osv. Dog virker det ikke som om fotballfrue er inne i et slikt miljø, som kan ha med å gjøre at hun bor usentralt, er litt eldre eller at hun ikke kommer overens med andre bloggere. Muligens er blogglivet ensomt for henne, selv om det ikke behøver å være det.

Hun er jo utdannet journalist, så jobb får hun sikkert om hun ønsker det. Jeg synes ikke du skal kalle et medmenneske for råttent. Hva galt har hun gjort for å fortjene en sånn betegnelse, mener du?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

"Hun er jo utdannet journalist". Vel, det er ikke akkurat mangel på journalister i Norge, så jeg vil anta at journalister med utdannelse på en mer anerkjent skole/universitet tar jobbene før Caroline.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

• Liker 8
Skrevet

Tror mange bloggere holder sammen på et vis. Drar på arrangementer sammen, samarbeider om ulike konkurranser eller lignende på bloggene, osv. Dog virker det ikke som om fotballfrue er inne i et slikt miljø, som kan ha med å gjøre at hun bor usentralt, er litt eldre eller at hun ikke kommer overens med andre bloggere. Muligens er blogglivet ensomt for henne, selv om det ikke behøver å være det.

"Hun er jo utdannet journalist". Vel, det er ikke akkurat mangel på journalister i Norge, så jeg vil anta at journalister med utdannelse på en mer anerkjent skole/universitet tar jobbene før Caroline.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

Svært mange ville nok ansatt henne. PR er alt for media, og det å ansette henne vil gi mye av det.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 4
Skrevet

Post de! jeg vil se!

Send gjerne på innboks, det er noe jeg også vil se!

Skrevet

Var det ikke hun som pga lavkarbodietten ikke trengte å telle kalorier?

yasmin says:

October 30, 2013 at 17:42

Er d alt dere har til middag? … er det ikke lite ?

Reply

Fotballfrue says:

October 30, 2013 at 17:59

Det er vel ca. 1700-1800 kcal i bare suppen, i tillegg er det osteflarn som også har mye energi, så dette er mer enn nok til 2 :)

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 3
Skrevet

^ Men herregud da! Kanskje hun regnet ut kaloriene etter hun fikk det spørsmålet, for å motbevise at det var "lite" middag? Må du gi deg

Anonymous poster hash: 17c2a...98e
  • Liker 2
Skrevet

Fint at ridder lk putter henne i hæler og drar henne med til byen når hun er sliten. Burde han ikke heller få henne til å slappe av hjemme?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 5
Skrevet

Fint at ridder lk putter henne i hæler og drar henne med til byen når hun er sliten. Burde han ikke heller få henne til å slappe av hjemme?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Ja jøss, han tvang henne helt sikkert med seg. Er det slitsomt å dra på kafe? :rolleyes:

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...