AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5581 Skrevet 30. oktober 2013 Å være blogger er et ensomt yrke. De har ikke kollegaer, de har ikke personalturer, de har ikke julebord og tilhørighet et sted. Så vet ikke jeg hvor lukratit dette `yrke` er. Jeg ser ikke for meg at de kan blogge frem til de er 67 år. Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5582 Skrevet 30. oktober 2013 Å være blogger er et ensomt yrke. De har ikke kollegaer, de har ikke personalturer, de har ikke julebord og tilhørighet et sted. Så vet ikke jeg hvor lukratit dette `yrke` er. Jeg ser ikke for meg at de kan blogge frem til de er 67 år. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Sant nok. De får jo bare sponset sydenturer i hytt og pine, får tilsendt klær,vesker,smykker,sminke,møbler og blir invitert på showroom. Trenger aldri reise på jobb eller noe, bare gjøre hva de vil. Ingenting lukurativt i det hele tatt. Ville mye heller hatt en 8-16 jobb med kollegaer man ikke kan velge selv, og gjøre oppgaver man ikke kan velge selv, og ha ferie når alle andre har ferie. Også julebord da, vil ikke gå glipp av alle de ekle folkene på julebordet :D Anonymous poster hash: acffe...11a 9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5583 Skrevet 30. oktober 2013 Sant nok. De får jo bare sponset sydenturer i hytt og pine, får tilsendt klær,vesker,smykker,sminke,møbler og blir invitert på showroom. Trenger aldri reise på jobb eller noe, bare gjøre hva de vil. Ingenting lukurativt i det hele tatt. Ville mye heller hatt en 8-16 jobb med kollegaer man ikke kan velge selv, og gjøre oppgaver man ikke kan velge selv, og ha ferie når alle andre har ferie. Også julebord da, vil ikke gå glipp av alle de ekle folkene på julebordet :D Anonymous poster hash: acffe...11a Hahahahahah, nå lo jeg skikkelig godt Anonymous poster hash: eb2f2...b27
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5584 Skrevet 30. oktober 2013 For 3 innlegg siden forsøkte vennekretsen min og jeg å legge igjen kommentarer med konstruktiv tilbakemelding, ingen av de er godkjent og det har kommet innlegg etterpå. Så selv om det ikke går under hets eller dritt, godtar hun de ikke. Hun godtar kun kommentarer som er helt på jordet, slik at fansen henger seg på. Har et par ganger lagt igjen konstruktive kommentarer om ting. Ikke noe slemt! Har opplevd at nesten hver gang blir kommentaren godkjent etter et par-tre dager. Om det er fordi den havner i spam (hvorfor skulle den) eller om det er fordi hun da kan publisere uten at alle leser den, vet jeg ikke. Har forøvrig også lagt igjen positive kommentarer, og fått svar flere ganger. Så det er ikke noen sur tone der sånn sett :-) Anonymous poster hash: 7db15...8f6 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5585 Skrevet 30. oktober 2013 Har et par ganger lagt igjen konstruktive kommentarer om ting. Ikke noe slemt! Har opplevd at nesten hver gang blir kommentaren godkjent etter et par-tre dager. Om det er fordi den havner i spam (hvorfor skulle den) eller om det er fordi hun da kan publisere uten at alle leser den, vet jeg ikke. Har forøvrig også lagt igjen positive kommentarer, og fått svar flere ganger. Så det er ikke noen sur tone der sånn sett :-) Anonymous poster hash: 7db15...8f6 Det er sikkert fordi det ikke er like mange som blar igjennom kommentarene hennes 3 dager i etterkant ;P Anonymous poster hash: eb2f2...b27 7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5586 Skrevet 30. oktober 2013 At hun sensurerer og filtrerer i sitt eget kommentarfelt synes jeg er helt okai, det er ikke en offentlig plass men hennes private blogg der hun selv må få bestemme hva som skal publiseres. Men da burde hun også være ærlig om det, samt at hun ikke burde spekulere i å starte diskusjoner med folk for så å stoppe med godkjenning av kommentarene deres når hun føler hun selv har fått "siste ordet". Jeg er enig med deg. Hun må sensurere så mye hun orker. Men jeg syns det blir litt håpløst når hun slipper gjennom enkelte "hakkekyllinger" som fansen kan hive seg på, og forsvarer fansens utspill med "ytringsfrihet". Anonymous poster hash: 23b15...bbb 8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5587 Skrevet 30. oktober 2013 Å være blogger er et ensomt yrke. De har ikke kollegaer, de har ikke personalturer, de har ikke julebord og tilhørighet et sted. Så vet ikke jeg hvor lukratit dette `yrke` er. Jeg ser ikke for meg at de kan blogge frem til de er 67 år. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Hun trenger nok ikke blogge til hun er 67, skal du se. Med god lønn og utbytte på 1.2 mill. skattefritt hvert år(det øker sikkert også, både lønn og utbytte), så kan hun pensjonere seg om ikke mange år:-) Anonymous poster hash: 029f0...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5588 Skrevet 30. oktober 2013 DETTE burde FF og alle andre bloggere lese! Anonymous poster hash: 405f9...569 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5589 Skrevet 30. oktober 2013 Hun trenger nok ikke blogge til hun er 67, skal du se. Med god lønn og utbytte på 1.2 mill. skattefritt hvert år(det øker sikkert også, både lønn og utbytte), så kan hun pensjonere seg om ikke mange år:-) Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Men til hvilken pris? Om hun skulme hs lyst på jobb i mediabransjen er det jo ingen som vil ansette henne og ellers så vet de fleste hva for et råttent menneske hun er. Høy pris å betale for et nedbetalt hus.Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 4
Gjest Arch Skrevet 30. oktober 2013 #5590 Skrevet 30. oktober 2013 Har et par ganger lagt igjen konstruktive kommentarer om ting. Ikke noe slemt! Har opplevd at nesten hver gang blir kommentaren godkjent etter et par-tre dager. Om det er fordi den havner i spam (hvorfor skulle den) eller om det er fordi hun da kan publisere uten at alle leser den, vet jeg ikke. Har forøvrig også lagt igjen positive kommentarer, og fått svar flere ganger. Så det er ikke noen sur tone der sånn sett :-) Anonymous poster hash: 7db15...8f6 Jeg har lagt inn mange kritiske kommentarer på den bloggen, og hver eneste kommentar er godkjent og kommentert. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5591 Skrevet 30. oktober 2013 Men til hvilken pris? Om hun skulme hs lyst på jobb i mediabransjen er det jo ingen som vil ansette henne og ellers så vet de fleste hva for et råttent menneske hun er. Høy pris å betale for et nedbetalt hus.Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 Er nok mange som vil ansette hun Anonymous poster hash: acffe...11a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5593 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har lagt inn mange kritiske kommentarer på den bloggen, og hver eneste kommentar er godkjent og kommentert. Hei, Caroline Denne påstanden ble for dum :DAnonymous poster hash: 8d7cd...f40 8
Gjest Arch Skrevet 30. oktober 2013 #5594 Skrevet 30. oktober 2013 Hei, Caroline Denne påstanden ble for dum :DAnonymous poster hash: 8d7cd...f40 Ja, klart jeg er Caroline. Jeg liker å diskutere meg selv på Kg. Nei, påstanden stemmer. Vi har diskutert mye kroppsbilder og påvirkning på den bloggen. Hun svarer alltid. Derfor tror jeg dere lyver når dere sier at hun ikke godkjenner. Eventuelt er dere frekke og usaklige. Det er jo ikke usannsynlig. 9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5595 Skrevet 30. oktober 2013 Men til hvilken pris? Om hun skulme hs lyst på jobb i mediabransjen er det jo ingen som vil ansette henne og ellers så vet de fleste hva for et råttent menneske hun er. Høy pris å betale for et nedbetalt hus.Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 Hun er jo utdannet journalist, så jobb får hun sikkert om hun ønsker det. Jeg synes ikke du skal kalle et medmenneske for råttent. Hva galt har hun gjort for å fortjene en sånn betegnelse, mener du? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5596 Skrevet 30. oktober 2013 Så de titalls debattantene som skriver om å ikke få godkjent kommentarer lyver alle sammen? Gi deg Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 18
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5597 Skrevet 30. oktober 2013 Hun er jo utdannet journalist, så jobb får hun sikkert om hun ønsker det. Jeg synes ikke du skal kalle et medmenneske for råttent. Hva galt har hun gjort for å fortjene en sånn betegnelse, mener du? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Tro meg, den dama får ikke jlbb k Se & Hør engang. Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5598 Skrevet 30. oktober 2013 De hun hadde praksisplass hos advarte andre mot å ansette henne. Hørt litt om det, for å si det sånn Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 Hvorfor det? :O Hun er jo en dykig skribent, og sosialt oppegående? Rart å advare andre? Anonymous poster hash: 7db15...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5599 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har fått godkjent 50/50 av kommenatarene mine. Det avhenger veldig av om jeg skriver skikkelig eller ikke Bortsett fra en par ganger da når det stormet som verst rundt henne, da skrev jeg skikkelig men med litt kritisk spørsmål og ble ikke godkjent. Anonymous poster hash: 405f9...569 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5600 Skrevet 30. oktober 2013 Hvorfor det? :O Hun er jo en dykig skribent, og sosialt oppegående? Rart å advare andre? Anonymous poster hash: 7db15...8f6 Helt vanlig å være ærlig om et menneske som har hatt praksis i bedriften.Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 5
Fremhevede innlegg