Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske tydelig at det er noe sponsing på gang, er vel neppe tilfeldig at andre bloggere som Polliani og Celine Aagard har valgt seg ut akkurat et par Bruuns Bazar-briller fra Specsavers samme måned som fruen.

Anonymous poster hash: 5bb3e...ea8
  • Liker 11
Skrevet

Tror du hun kommer til å dele de altså? Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Hun henger dem vel i stua sammen med bryllupsbildene.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

• Liker 12
Skrevet

Grusomme briller!

Hadde ikke brukt dem om jeg nå så hadde fått dem gratis.

Viktigste er at de på moten, vettu.

• Liker 2
Skrevet

Grusomme briller!

Hadde ikke brukt dem om jeg nå så hadde fått dem gratis.

Hadde du brukt dem om du fikk ett 5 sifret pengebeløp for å bruke dem da? ;) Er jo det de driver med.

Anonymous poster hash: 904de...586

• Liker 6
Skrevet

Så fine briller hun hadde kjøpt seg! Synes hun kledde dem veldig godt :) Har så lyst på nye selv, men det er så mye annet viktig å bruke 4000-5000 kroner på. Haff :P

Har samme briller. 2000 kr inkludert syntes tog glass. Mulig hun har et sykt overforbruk, men ikke i alle tilfeller.

Anonymous poster hash: 31a0a...530

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulering og hets

Kosemose, mod

Skrevet

Poenget er vel at dem skal få folk til å kjøpe nye briller, for så å gi dem gamle til u-land, var det ikke Tanzania i år? Så det er sponset veldedighet.

• Liker 3
Skrevet

Har samme briller. 2000 kr inkludert syntes tog glass. Mulig hun har et sykt overforbruk, men ikke i alle tilfeller.

Anonymous poster hash: 31a0a...530

Det kan hende, men sist jeg bytta glass i mine nåværende briller kosta det over 3000 kroner.

Skrevet

Poenget er vel at dem skal få folk til å kjøpe nye briller, for så å gi dem gamle til u-land, var det ikke Tanzania i år? Så det er sponset veldedighet.

Akkurat det glemte FF å nevne. Hu la bare ut et foto av hvor fin hun var med de nye brillene sine.

• Liker 12
Skrevet

Akkurat det glemte FF å nevne. Hu la bare ut et foto av hvor fin hun var med de nye brillene sine.

Hun kommer nok tilbake til det "husker dere disse fine brillene jeg viste frem på bloggen for litt siden? Nå kan dere……" . standard

Anonymous poster hash: acffe...11a

• Liker 21
Skrevet

Ja, men det var vel egentlig ikke det Specsavers håpte på? Dem sponsa vel i håp om å få pr for kampanjen sin.

• Liker 1
Skrevet

Var innom bloggen oslo in chanel. Hun er da skrapa tynn hun og, og brukte korsett etter fødsel. Seriøst? Og barnet måtte ligge i egen seng fra dag eg + ble lagt på eget rom veldig tidlig. Jeg er rystet. Mennesker er flokkdyr og flokdyr trenger kroppsvarme og nærhet. Fy så kaldt dette virker. Det beste babyen vet er å sove på mammas kropp og høre hjertelyden, fra 9 mnd i trygg mage og ut i en kald verden på eget rom. Skulle ikke fruen og ha babyen kjapt på eget rom? Virker så de tror det er en dukke de kan styre og bestemme over helt.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 4
Skrevet

Var innom bloggen oslo in chanel. Hun er da skrapa tynn hun og, og brukte korsett etter fødsel. Seriøst? Og barnet måtte ligge i egen seng fra dag eg + ble lagt på eget rom veldig tidlig. Jeg er rystet. Mennesker er flokkdyr og flokdyr trenger kroppsvarme og nærhet. Fy så kaldt dette virker. Det beste babyen vet er å sove på mammas kropp og høre hjertelyden, fra 9 mnd i trygg mage og ut i en kald verden på eget rom. Skulle ikke fruen og ha babyen kjapt på eget rom? Virker så de tror det er en dukke de kan styre og bestemme over helt.

Hun har skrevet en veldig fin og sår post om hvordan det er å få kritikk for utseendet sitt på nett. Finner den ikke i farten, men hun virker verken innbilsk eller syk. Hun ba bare om forståelse for at folk kommer i ulike fasonger. Kanskje du ville forandre mening om henne hvis du leste den posten.

Synes for øvrig hun virker som en varm og kjærlig mor.

• Liker 6
Skrevet

Hun har skrevet en veldig fin og sår post om hvordan det er å få kritikk for utseendet sitt på nett. Finner den ikke i farten, men hun virker verken innbilsk eller syk. Hun ba bare om forståelse for at folk kommer i ulike fasonger. Kanskje du ville forandre mening om henne hvis du leste den posten.

Synes for øvrig hun virker som en varm og kjærlig mor.

Har lest en god del av hennes innlegg og svar til leserne. Det er enorm forskjell mellom FF og osloinchanel. FF skriver regelmessignom sine små størrelser og behovet for å sy inn klærne. FF har et ekstremt fokus på trening og mat. De kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

• Liker 6
Skrevet

Mulig hun er varmere, men synes bloggene er like. De fremhever et perfekt liv og overforbruk av klær og produkter. Ville ikke anbefalt døtre eller jenter og lese disse bloggene. De kan fort trigge til misnøye og depresjoner.

• Liker 3
Skrevet

Var innom bloggen oslo in chanel. Hun er da skrapa tynn hun og, og brukte korsett etter fødsel. Seriøst? Og barnet måtte ligge i egen seng fra dag eg + ble lagt på eget rom veldig tidlig. Jeg er rystet. Mennesker er flokkdyr og flokdyr trenger kroppsvarme og nærhet. Fy så kaldt dette virker. Det beste babyen vet er å sove på mammas kropp og høre hjertelyden, fra 9 mnd i trygg mage og ut i en kald verden på eget rom. Skulle ikke fruen og ha babyen kjapt på eget rom? Virker så de tror det er en dukke de kan styre og bestemme over helt. Anonymous poster hash: cf5ef...056

Ting kan vel endre seg når barnet kommer selv om hun uttaler seg nå om hvordan det skal bli. Hun er neppe den eneste førstegangsfødende med naive forestillinger om spedbarnsperioden. :)

• Liker 3
Gjest vilma2000
Skrevet

Nå blir jeg irritert her. Ang Oslo in Chanel så har hun skrevet et innlegg om at hun gikk MYE opp i vekt da hun gikk gravid og at hun ble kjempe lei seg da legen la ut om hvor viktig det er å passe på vekta under graviditeten. Hun skrev at hun alltid har vært veldig tynn og at hun tydeligvis trengte de ekstra kiloene i ammeperioden da hun mistet mye vekt i denne perioden og nå er tynnere enn hun var før graviditeten. Hun skriver at hun sjeldent orker å trene, men elsker det når hun først gidder. Hun spiser masse god og variert mat og kjøper SJELDENT nye ting. Nesten hver dag skriver hun om at hun har funnet frem en gammel kjole som hun har sydd om til et skjørt, og at barnet hennes arver og låner klær fra venner. Da de skulle gå til innkjøp av barnehageutstyr kjøpte hun alt brukt på Fretex og skrev om hvor fornøyd hun var med å finne slike kupp på babyutstyr. Det er INGENTING som er likt med FF og OIC. Om noen påstår det så har de kun tatt en 5 sekunders scroll på bloggen hennes.

• Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...