Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

^ Glem det, nå ser jeg hvilke bilder du mener.

Anonymous poster hash: 17c2a...98e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

FF blir ofte gjort narr av i Morgenshowet på NRJ også.

Særlig det med maten.

Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 3
Skrevet

Hadde hun skammet seg så fælt over magen sin hadde hun i alle fall ikke villet dra på gravidshoot, så det er jo en positiv ting.

Anonymous poster hash: 1422b...2a4
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot denne kvinnen. Hun er vakker, trener, har et fint hus, flink til å skrive osv..

Men jeg stusser veldig på denne treningen hennes. Ser ikke ut som hun tenker på hvordan den lille i magen har det eller tenker på å beskytte magen.

Er det virkelig bra å trene slik når man er gravid? Sier legen hennes at det er helt ok? Vil andre leger si at det er ok? Har det blitt gjort forskning på?

Hilsen ikkefatteguri

Anonymous poster hash: d7966...220
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noe i mot denne kvinnen. Hun er vakker, trener, har et fint hus, flink til å skrive osv.. Men jeg stusser veldig på denne treningen hennes. Ser ikke ut som hun tenker på hvordan den lille i magen har det eller tenker på å beskytte magen.Er det virkelig bra å trene slik når man er gravid? Sier legen hennes at det er helt ok? Vil andre leger si at det er ok? Har det blitt gjort forskning på? Hilsen ikkefatteguri Anonymous poster hash: d7966...220

Helt ok å trene når man er gravid, men det virker i overkant tvangsmessig i FFs tilfelle,

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

Endret av Kosemose
Spekulasjoner
  • Liker 7
Skrevet

Huff. Fotograf "Rolfie". Han forbindes jo bare med småjentepuppebilder.

• Liker 15
Skrevet

Det er jo sikkert bare tull da at hun har brukt Rolf Ørjan til gravidbilder :P

Anonymous poster hash: acffe...11a
  • Liker 5
Skrevet

Det er jo sikkert bare tull da at hun har brukt Rolf Ørjan til gravidbilder :P

Anonymous poster hash: acffe...11a

Da er jeg hjemme igjen! Eller, nå er det vel en knapp time siden jeg kom inn døren. Photoshooten varte fra 11-15, og jeg tror faktisk at det ble veldig bra :-) Er utrolig spent på resultatet, skal love deg at jeg var et godt stykke utenfor komfortsonen min i noen minutter, men det er utrolig hva du kan bli vant til. Rolf Ørjan er jo uansett så dyktig og profesjonell at jeg hadde lav puls absolutt hele tiden. En god følelse. Det ble en fin blanding av bilder med undertøy, noen med litt mindre, noen tok vi utendørs og noen nærbilder av bare magen. Det var kjempegøy, og jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg gjorde dette, sikkert veldig morsomt å se tilbake på om noen år.

• Liker 1
Skrevet

Spiller vel ingen rolle om han ellers tar nakenbilder? Må innrømme at jeg er nysgjerrig på utfallet av denne fotograferingen, blir artig å se.

• Liker 1
Skrevet

Her er jo videoen fra sist gang hun jobbet med samme fotografen :

http://www.rolfie.no/rolfie/?p=684

Anonymous poster hash: 6eea1...3cd

oj.. :( han har et eget klipp i videoen der vi bare ser bena til FF og hun dropper skjørtet. Hva er vitsen? Sorry, men ikke mye klasse over det. Uansett ikke veldig heldig vinkling i videoen med mindre det var en glamour-shoot?! Så ikke bra ut.

Nasty white-trash-fotograf. 40-åringer som jobber med glamour-bilder er ikke akkurat... ... det er bare ekkelt.

Anonymous poster hash: 99428...55c

• Liker 15
Skrevet

Så fine briller hun hadde kjøpt seg! Synes hun kledde dem veldig godt :) Har så lyst på nye selv, men det er så mye annet viktig å bruke 4000-5000 kroner på. Haff :P

• Liker 3
Skrevet

Rolf Ørjan er en av de mest white trash shady fotografene i "kjendisnorge", og jeg trodde aldri hun kom til å velge han. Han har et par ville historier bak seg med wannabeglamour-modeller i 18års alderen, og etter at han lagde den der nastye nettserien til Sophie-Elise har jeg bare fått totalt avsmak på alt av hans verk. Grøss.

Anonymous poster hash: 51dce...95d
  • Liker 10
Skrevet

Hva var egentlig hensikten med den videoen? Ble den brukt til noe, eller var det sånn "være med på det som kan væres med på"-stunt? :klo:

http://www.rolfie.no/rolfie/?p=684

Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 2
Skrevet

Fotballfrue says:

October 29, 2013 at 20:35

Ja, det synes jeg :) Jeg har strl s, men den er altfor stor til å brukes til noe annet enn kosegenser, ville hatt xs, men den var utsolgt :/ Jeg er 170, og vekten min er ikke relevant :) Nå er jeg jo også høygravid, så ;)

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Skrevet

Fotballfrue says:

Ja, det synes jeg :) Jeg har strl s, men den er altfor stor til å brukes til noe annet enn kosegenser, ville hatt xs, men den var utsolgt :/ Jeg er 170, og vekten min er ikke relevant :) Nå er jeg jo også høygravid, så ;)Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Fornuftig av henne å bruke 2200 kroner på en genser hun kun skal bruke som kosegenser. Og hun har fortsatt misforstått poenget med oversizede gensere, alt skal ikke sitte stramt selv i XS eller S. Det er ikke så stor forskjell i de genserne fra S til XS. Den er jo kjempefresh med et belte i midjen.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 12
Skrevet

Viktig å få med at en genser er aaaltfor stor i small når man er høygravid.

• Liker 18
Skrevet

Fotballfrue says:

Ja, det synes jeg :) Jeg har strl s, men den er altfor stor til å brukes til noe annet enn kosegenser, ville hatt xs, men den var utsolgt :/ Jeg er 170, og vekten min er ikke relevant :) Nå er jeg jo også høygravid, så ;)

MMhm, også? Ikke uvanlig å bruke xs. Jeg har klær i xs som til og med er for store, og jeg er helt normalvektig.

Anonymous poster hash: 216b9...370

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om han ellers tar nakenbilder? Må innrømme at jeg er nysgjerrig på utfallet av denne fotograferingen, blir artig å se.

Tror du hun kommer til å dele de altså?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...