Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja HAN opprettet firmaet og hun bare dilter etter. Typisk kristelighet dette. Både FF og Sophie Elise sier de er kristne, og da lurer jeg på om ikke mesteparten av leserne er fra kristelige familier. Det er et velkjent fenomen at Carola var godkjent blant kristne foreldre som passende musikk deres englebarn kunne få lov til å lytte til, nettopp fordi Carola var kristen. Jeg tror ikke FF blir mye invitert til tilstelninger. Sammenlignet med mange andre bloggere som skryter om tilstelninger de er invitert til og viser bilder derfra, har jo FF ingenting å vise til egentlig. Paret er jo egentlig omtrent like harry-populære slik som Vestlandsfanden og andre lokaliteter rundt om i Norge. Nei FF blir aldri en stor blogg utenfor Norge, og vil derfor ikke bli invitert. Alt tullet rundt lovbruddene (åndsverksloven bl.a.) på bloggen og firmaet Treasures og rotet med Trine Grung vil sørge for at ingen vil ønske å ha noe med FF å gjøre. Anonymous poster hash: 405f9...569

Hva slags tull med Trine Grung?

Anonymous poster hash: 491d9...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fornærm 40-åringer da. Eller snakker du av egen erfaring, kanskje?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Fornærmer ingen, men har sett enkelte kvinner i den kategorien som har gitt opp alt av sminke og det å se fin ut til fordel for ingen/lite sminke. DA ser man sliten ut.

Skrevet

Man kan jo alltids ende opp med å se ut som hun som gikk ut av Farmen i går..............

Anonymous poster hash: 164f3...7f4
  • Liker 4
Skrevet
Anja says:

Så var det på tide å stjele litt bilder igjen da. Får ikke håpe noen fotografer drar deg til retten, kan bli dyrt.

Dette var jo et profesjonelt svar fra de ansatte i firmaet Treasure AS.

Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 18
Skrevet

Anja says:

Så var det på tide å stjele litt bilder igjen da. Får ikke håpe noen fotografer drar deg til retten, kan bli dyrt.

Tviler på at bildene av veskene alene er tatt av paret..

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

• Liker 3
Skrevet

Produktbilder fra nettbutikker kan man si at går under "fair use", altså at butikkene ønsker at de deles pga. reklameverdien, og at det derfor er greit. Hvis jeg husker loven riktig :P

• Liker 10
Skrevet

Anja says:

October 28, 2013 at 18:43

Reply

Synes det var et helt genialt svar, jeg! Endelig litt humor! 😄

Anonymous poster hash: d515e...f33

• Liker 25
Skrevet

Anja says:

Nå har det blitt påpekt ganske ofte i denne tråden av enkelte at man ønsket mer uhøytidelighet av det paret i tillegg til at det enda oftere har blitt påpekt hvor frekt de ofte svarer. Da burde vel dette svaret bli tatt godt imot..? eller.. Synes det var ett litt morsomt svar jeg da :)

• Liker 8
Skrevet

Nå har det blitt påpekt ganske ofte i denne tråden av enkelte at man ønsket mer uhøytidelighet av det paret i tillegg til at det enda oftere har blitt påpekt hvor frekt de ofte svarer. Da burde vel dette svaret bli tatt godt imot..? eller.. Synes det var ett litt morsomt svar jeg da :)

jeg er i grunn enig i at det var et overraskende morsomt svart til dem å være. Men med tanke på at de promoterer seg som et firma så synes jeg ikke de "latterkulene" av noen svar er profesjonelt :)

• Liker 9
Skrevet

Anja says:

Hahaha, fantastisk! Og så skal man selvfølgelig kommentere stygt om det når de gjør noe så bra som dette da selvfølgelig :P

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 5
Skrevet

Ja, wow ... LK svarer flåsete og nå skal vi tilbe ekteparet.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

• Liker 10
Skrevet

Ja, wow ... LK svarer flåsete og nå skal vi tilbe ekteparet.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

Ingen som har sagt det så nå overdriver du.

• Liker 7
Skrevet

Anja says:

Hahaha, det var jo et veldig morsomt svar, da! :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Herlighet, lurer på hvordan denne mannen er i virkeligheten.

Eller ikke.

Anonymous poster hash: 0c86c...754
  • Liker 6
Skrevet

Altfor tynn, virker for meg som hun lever et veldig overfladisk liv, men virker som en søt jente. Men jeg hadde ikke taklet å vært mannen hennes tror jeg, gudameg. Jeg tror kanskje hun har en pisk hun bruker på han, huset hennes ser jo ALLTID strøkent ut!! Hvertfall på bilder.

Anonymous poster hash: 61c45...74d
  • Liker 1
Skrevet

Altfor tynn, virker for meg som hun lever et veldig overfladisk liv, men virker som en søt jente. Men jeg hadde ikke taklet å vært mannen hennes tror jeg, gudameg. Jeg tror kanskje hun har en pisk hun bruker på han, huset hennes ser jo ALLTID strøkent ut!! Hvertfall på bilder. Anonymous poster hash: 61c45...74d

Tror det er omvendt, er nok han som krever feilfri kone, hus og fasade. Det er hvertfall hva jeg har fått inntrykk av, av å ha lest bloggen i mange år..

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 16
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Har norske komikere hetset henne? Hvilke da? Jeg har ikke fulgt henne så nøye(og er ganske nøytral til henne), så jeg trodde det var mest på forum som dette hun ble omtalt?

Anonymous poster hash: 1dfe7...dd2

Hun (og mannen) er en populær gjenganger på Latter og andre komiscener ja.

• Liker 6
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing og hets

Kosemose, mod

Skrevet

Hun (og mannen) er en populær gjenganger på Latter og andre komiscener ja.

Er de?

Hvilke komikere da?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Skrevet

Tviler på at bildene av veskene alene er tatt av paret..

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

Jo, det er hun som er på alle bildene (hun har bare klippet ansiktet/kroppen ut)

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...