Chloe- Skrevet 28. oktober 2013 #5481 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) . Endret 28. oktober 2013 av Chloe-
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5482 Skrevet 28. oktober 2013 Tenkte mer på alminnelig høflighet, jeg da. Strømpebukse på henne og sokker på LK hadde da ikke skadet.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Mange av oss er oppdratt til å ikke løpe rundt barbent når det kommer gjester på besøk. På stranda eller hytta er settingen noe annerledes, selvfølgelig.Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 Jeg ble også oppdratt til at det var ufint å gå barbent når det kom gjester. Enda verre var det å dra på besøk til noen, uten å ha på seg sokker. Jeg synes det rett og slett det er uhøflig, og viser mangel på respekt.Anonymous poster hash: 75ba2...454 Jeg skjønner ikke hva som er uhøflig med det så lenge beina er rene. Jeg går med flippflopper mesteparten av tiden så lenge det ikke er snø og har ikke med meg sokker. Men vasker føttene hver morgen, og sandalene med jevne mellomrom. Har ikke fått en eneste klage på at jeg går barbent annet enn "herregud, sandaler i oktober? fryser du ikke?". Og jeg har heller ikke fått "refs" av foreldrene mine annet enn hvis jeg hadde skitne føtter. Anonymous poster hash: 63745...ed8 3
Ellevill Skrevet 28. oktober 2013 #5483 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hva som er uhøflig med det så lenge beina er rene. Jeg går med flippflopper mesteparten av tiden så lenge det ikke er snø og har ikke med meg sokker. Men vasker føttene hver morgen, og sandalene med jevne mellomrom. Har ikke fått en eneste klage på at jeg går barbent annet enn "herregud, sandaler i oktober? fryser du ikke?". Og jeg har heller ikke fått "refs" av foreldrene mine annet enn hvis jeg hadde skitne føtter. Anonymous poster hash: 63745...ed8 Jeg også. Jeg går barbent hele sommeren - hjemme som borte. Jeg føler at det er helt andre ting i livet som viser om jeg er respektløs eller ikke. Men kanskje jeg burde tenke mer over at andre kan mene det er uhøflig. Endret 28. oktober 2013 av Ellevill 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5484 Skrevet 28. oktober 2013 Snakket kun om oppdragelse, skrev ikke at det var grusomt å gå barføtt. Men mulig dette ikke var så allmenngyldig som jeg trodde. Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5485 Skrevet 28. oktober 2013 Dette er innlegg som lå mer eller mindre etter hverandre. Synes dere som skriver dette at a) Dette er helt OK å skrive på nettet? b) Dette sier ikke noe om avsender/deg som person? c) At dette er en saklig debatt om FF? d) At dere fremstår som bedre rollemodeller enn FF i forhold til utseendefokus? Tre av de innleggene var fra samme bedritne person, irriterer meg at folk tror det er så utrolig mange her som slenger drit. Anonymous poster hash: e878d...90e 12
Eira. Skrevet 28. oktober 2013 #5486 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg har lest her, på bloggen og på twitter i lang tid. Jeg har også deltatt i mange diskusjoner her inne, og jeg er klinkende klar over hvilke grove feilskjær paret har gjort. Jeg klarer alikevel ikke se hva som rettferdiggjør all dritten Caroline får. Tror mange her glemmer at hun er et ekte menneske. Med følelser. Enig! Denne tråden gjør meg trist. Eing i at hakking på en persons utseende og hatske trusler er fælt, uavhengig av hvem som blir utsatt for det. Forferdelig at så mange synes det er helt legitimt å gjøre så lenge de kan være anonyme bak en skjerm... Fotballfrue har blitt en kjendis. Det er trist, men det er også et godt belyst faktum at personer som frivillig og ufrivillig stikker seg ut i media blir kritisert, uansett. Og kritikken er dessverre ikke alltid saklig, men kan være skrevet i direkte ondskap med mål om å såre mest mulig. Enkelte ønsker faktisk å se en person gå til grunne/få sammenbrudd, noe denne tråden har vist. Det er overhodet ikke greit; direkte mobbing kan ikke forsvares med annet enn usmakelige mennesker uten oppdragelse, men det er ikke bare en dans på rosa skyer å være et kjent fjes, noe de aller fleste av oss vet. Hvor mange kjendiser har ikke blitt ødelagte av Hollywood-livet? Caroline har også vært i bloggverdenen i mange år nå, og har mottatt mye refs både på bloggen sin (sikkert en del meget drøyt der som vi ikke får sett), i blader/nattaviser osv., og ikke minst på nettforum, siden 2009. Hadde dette gått inn på henne vil jeg anta at hun vært oppegående nok til å slette bloggen sin for å unngå personlig hets. Mange gjør skremmende mye for penger, men jeg tviler sterkt på at Caroline og mannen lar seg trykke ned og gråte seg i søvn over de, spesielt ikke med en datter på vei. Nei, de har nok funnet en grei måte å takle det usaklige på, uten at det påvirker psyken deres. Er du med på leken må du også tåle steken. Man kan ikke belære alle mennesker i verden til normal folkeskikk (dog ville verden blitt et bedre sted om dette var mulig), men man kan velge hva man selv ønsker å utlevere på nett og i media, eller om man ønsker å utlevere seg i det hele tatt. Endret 28. oktober 2013 av Eira. 15
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5487 Skrevet 28. oktober 2013 Enig. Hun har drevet bloggen i fire år. Hun er ikke en sart blomst, hun er en beinhard og kynisk forretningskvinne.Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 15
Jolene Skrevet 28. oktober 2013 #5488 Skrevet 28. oktober 2013 Enig i at hun ser mye eldre ut. Jeg tror det er fordi hun skal holde seg så mager, da er det lettere å se eldre ut, siden kinnene blir innhulte. Dessuten hadde hun sett yngre ut hvis hun ikke brukte flere lag med sminke på hud, øyne og lepper. Hadde hun holdt huden naturlig, brukt en vanlig leppepomade med litt farge og ett strøk mascara, hadde hun sett veldig mye yngre OG bedre ut, synes jeg. Ikke alle som liker å gå med så lite sminke vettu. For min del hadde jeg ikke følt meg spesielt feminin med så lite sminke, hadde følt meg mer som en utslitt 40-åring som hadde gitt opp 9
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #5489 Skrevet 28. oktober 2013 Ikke alle som liker å gå med så lite sminke vettu. For min del hadde jeg ikke følt meg spesielt feminin med så lite sminke, hadde følt meg mer som en utslitt 40-åring som hadde gitt opp Nei, folk skal få gjøre som dem vil, men da må de også tåle å se eldre ut enn sin egentlige alder. 3
Jolene Skrevet 28. oktober 2013 #5490 Skrevet 28. oktober 2013 Nei, folk skal få gjøre som dem vil, men da må de også tåle å se eldre ut enn sin egentlige alder. Og det er en subjektiv mening 4
Gjest Euforia Skrevet 28. oktober 2013 #5491 Skrevet 28. oktober 2013 Og det er en subjektiv mening Selvfølgelig, jeg skriver jo "jeg tror" og "synes jeg" i innlegget hvor jeg er enig i at FF ser eldre ut. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5492 Skrevet 28. oktober 2013 Ikke alle som liker å gå med så lite sminke vettu. For min del hadde jeg ikke følt meg spesielt feminin med så lite sminke, hadde følt meg mer som en utslitt 40-åring som hadde gitt opp Ikke fornærm 40-åringer da. Eller snakker du av egen erfaring, kanskje? Anonymous poster hash: 029f0...1d9 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5493 Skrevet 28. oktober 2013 "– Men hvorfor er du daglig leder i Fotballfrue, Lars-Kristian? – Ja, det skjønner ikke jeg heller. He-he, neida han skal få lov å smykke seg med den tittelen. Han synes det er så stas, sier Caroline Berg Eriksen. – Det er det praktiske med at det var jeg som opprettet firmaet. Hun har signaturrett og vi deler aksjene på to, legger ektemannen til." Ja HAN opprettet firmaet og hun bare dilter etter. Typisk kristelighet dette. Både FF og Sophie Elise sier de er kristne, og da lurer jeg på om ikke mesteparten av leserne er fra kristelige familier. Det er et velkjent fenomen at Carola var godkjent blant kristne foreldre som passende musikk deres englebarn kunne få lov til å lytte til, nettopp fordi Carola var kristen. En ting jeg lurer oppriktig på er om ikke Fotballfrue blir invitert til masse events, åpninger, PR-byråer etc sånn som alle andre bloggere blir? Hun skriver jo aldri om noe spennende hun har vært på, kun dagligdagse ting hele tiden. Eneste jeg kan huske fra siste året må være Elle-festen. Jeg tror ikke FF blir mye invitert til tilstelninger. Sammenlignet med mange andre bloggere som skryter om tilstelninger de er invitert til og viser bilder derfra, har jo FF ingenting å vise til egentlig. Paret er jo egentlig omtrent like harry-populære slik som Vestlandsfanden og andre lokaliteter rundt om i Norge. Nei FF blir aldri en stor blogg utenfor Norge, og vil derfor ikke bli invitert. Alt tullet rundt lovbruddene (åndsverksloven bl.a.) på bloggen og firmaet Treasures og rotet med Trine Grung vil sørge for at ingen vil ønske å ha noe med FF å gjøre. Anonymous poster hash: 405f9...569 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5494 Skrevet 28. oktober 2013 Noe av det, ja. Men jeg tenker mer på det store bildet. Hun har jo blitt et kollektivt mobbeoffer i alle sosiale medier, blant komikere, i dagligtalen, ja, overalt. Jeg hadde hvertfall ikke hatt det godt med meg selv om det hadde vært meg. Har norske komikere hetset henne? Hvilke da? Jeg har ikke fulgt henne så nøye(og er ganske nøytral til henne), så jeg trodde det var mest på forum som dette hun ble omtalt? Anonymous poster hash: 1dfe7...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5495 Skrevet 28. oktober 2013 Husker de vitset om henne på Golden Goal. Anonymous poster hash: 82b99...11e 1
Gjest vilma2000 Skrevet 28. oktober 2013 #5496 Skrevet 28. oktober 2013 Og jenny skavlan dreit henne ut på instagram for noen måneder siden. 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5497 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har ikke sett henne si noe om "den lille magen" noen gang? Har sett "den lille -I- magen" flere ganger. Det er en rimelig stor forskjell... Anonymous poster hash: 700be...fcd 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5498 Skrevet 28. oktober 2013 Ja HAN opprettet firmaet og hun bare dilter etter. Typisk kristelighet dette. Både FF og Sophie Elise sier de er kristne, og da lurer jeg på om ikke mesteparten av leserne er fra kristelige familier. Det er et velkjent fenomen at Carola var godkjent blant kristne foreldre som passende musikk deres englebarn kunne få lov til å lytte til, nettopp fordi Carola var kristen. Jeg tror ikke FF blir mye invitert til tilstelninger. Sammenlignet med mange andre bloggere som skryter om tilstelninger de er invitert til og viser bilder derfra, har jo FF ingenting å vise til egentlig. Paret er jo egentlig omtrent like harry-populære slik som Vestlandsfanden og andre lokaliteter rundt om i Norge. Nei FF blir aldri en stor blogg utenfor Norge, og vil derfor ikke bli invitert. Alt tullet rundt lovbruddene (åndsverksloven bl.a.) på bloggen og firmaet Treasures og rotet med Trine Grung vil sørge for at ingen vil ønske å ha noe med FF å gjøre. Anonymous poster hash: 405f9...569 Hun tør jo ikke å ta fly, så. Anonymous poster hash: 91a7d...972
LilleLerke Skrevet 28. oktober 2013 #5499 Skrevet 28. oktober 2013 Og jenny skavlan dreit henne ut på instagram for noen måneder siden. Vet du hva hun sa?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #5500 Skrevet 28. oktober 2013 Vet du hva hun sa? Jenny Skavlan tok et outfitbilde ute på et jorde Vil ikke akkurat si at det er uthenging... Anonymous poster hash: 904de...586 2
Fremhevede innlegg