Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe av det, ja. Men jeg tenker mer på det store bildet. Hun har jo blitt et kollektivt mobbeoffer i alle sosiale medier, blant komikere, i dagligtalen, ja, overalt.

Jeg hadde hvertfall ikke hatt det godt med meg selv om det hadde vært meg.

Jeg forsvarer ikke "mobbingen" men jeg tenker hvis hun synes det er så fælt, burde hun også gå litt i seg selv. Det er jo en grunn til at akkurat hun får mye pes og ikke andre... Hun (og ikke minst mannen hennes - kanskje mest han) sier og gjør MYE rart, ingen tvil om det.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det, ja. Men jeg tenker mer på det store bildet. Hun har jo blitt et kollektivt mobbeoffer i alle sosiale medier, blant komikere, i dagligtalen, ja, overalt.

Sånn kan det dessverre gå når man oppfører deg nedrig i flere år og topper arrogansen ved å bortforklare egne lovbrudd og hetse/oute andre mennesker. Tom journalistene som intervjuer dem blir kalt idioter i ettertid. Som man reder, ligger man.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

• Liker 17
Skrevet

Sånn kan det dessverre gå når man oppfører deg nedrig i flere år og topper arrogansen ved å bortforklare egne lovbrudd og hetse/oute andre mennesker. Tom journalistene som intervjuer dem blir kalt idioter i ettertid. Som man reder, ligger man.

For meg så ligger det langt inne å skulle forsvare dårlig oppførsel med dårlig oppførsel. Two wrongs don't make one right.

• Liker 11
Skrevet

Kanskje slutte med blogging da, om hun ikke tåler litt snakk. De tjente 2,8 mill i fjor på å reklamere på produkter hun aldri bruker. De lurer folk til å tro at dette er perfekt. Naive 14 åringer som vil være som fruen, og fruen ler bare hele veien til banken. Det blir feil for meg, og jeg ville hatt dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 17
Skrevet

Og hvorfor det tror du?

Kan det ha noe med oppførselen?

Anonymous poster hash: b9607...1e2

• Liker 7
Skrevet

En ting jeg lurer oppriktig på er om ikke Fotballfrue blir invitert til masse events, åpninger, PR-byråer etc sånn som alle andre bloggere blir? Hun skriver jo aldri om noe spennende hun har vært på, kun dagligdagse ting hele tiden. Eneste jeg kan huske fra siste året må være Elle-festen.

• Liker 11
Skrevet

For meg så ligger det langt inne å skulle forsvare dårlig oppførsel med dårlig oppførsel. Two wrongs don't make one right.

Æh, oppdra noen andre enn meg. Jeg vet utmerket godt hvor grensen går.

• Liker 1
Skrevet

En ting jeg lurer oppriktig på er om ikke Fotballfrue blir invitert til masse events, åpninger, PR-byråer etc sånn som alle andre bloggere blir? Hun skriver jo aldri om noe spennende hun har vært på, kun dagligdagse ting hele tiden. Eneste jeg kan huske fra siste året må være Elle-festen.

Tror hun takker mye nei og det må hun vel få lov til.

• Liker 1
Skrevet

Og hvorfor det tror du?

Kan det ha noe med oppførselen?

Jeg har lest her, på bloggen og på twitter i lang tid. Jeg har også deltatt i mange diskusjoner her inne, og jeg er klinkende klar over hvilke grove feilskjær paret har gjort.

Jeg klarer alikevel ikke se hva som rettferdiggjør all dritten Caroline får. Tror mange her glemmer at hun er et ekte menneske. Med følelser.

• Liker 10
Skrevet

Æh, oppdra noen andre enn meg. Jeg vet utmerket godt hvor grensen går.

Da var vel ikke diskusjonen rettet mot deg? Verre er det faktisk ikke.

• Liker 7
Skrevet

Så nyanser det hele litt. Dere skjærer alle som kritiserer FF over en kam.

• Liker 1
Skrevet

Så nyanser det hele litt. Dere skjærer alle som kritiserer FF over en kam.

De gjør jeg ikke. Jeg kan ramse opp en hel haug med nick som jeg vet bidrar til saklig, og helt legitim, diskusjon her inne.

Jeg sier bare at mobbing av FF er et faktum, både her inne og ellers i samfunnet - og at jeg hadde tatt meg nær av det om det hadde vært meg det gjaldt.

• Liker 7
Skrevet

Tror hun takker mye nei og det må hun vel få lov til.

Eller ikke blir spurt. Hvorfor skal folk strømme til fester og events bare fordi Fotballfruen er der, eller reklamerer for det? Hun er da ikke Dronningen av hele universet heller. Jeg fatter ikke bloggere kan tjene penger på liksom leke modeller og vise produkter de en gang aldri prøver eller tester ut. De er kjøpt og betalt og dumme forbrukere biter på.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lest her, på bloggen og på twitter i lang tid. Jeg har også deltatt i mange diskusjoner her inne, og jeg er klinkende klar over hvilke grove feilskjær paret har gjort.

Jeg klarer alikevel ikke se hva som rettferdiggjør all dritten Caroline får. Tror mange her glemmer at hun er et ekte menneske. Med følelser.

Du må lære deg å skille mellom Fotballfrue og Caroline.

I følge henne selv er de to forskjellige personer.

• Liker 10
Skrevet

Du må lære deg å skille mellom Fotballfrue og Caroline.

I følge henne selv er de to forskjellige personer.

Tror det er den andre leiren som isåfall bør skille bedre.

Kommer ikke utenom at det er kritikk av Caroline personlig når folk sier hun har stygge lår, legger, knær, tær og føtter. (Ja, ALT dette har blitt nevnt oppgjennom.) Og det var bare et nøkternt eksempel.

• Liker 6
Skrevet

Enig! Denne tråden gjør meg trist.

• Liker 3
Skrevet

Ja, tenkt når karma kommer og tar dere. Jeg sier bare lykke til.

• Liker 4
Skrevet

Ja, tenkt når karma kommer og tar dere. Jeg sier bare lykke til.

Amen!

Anonymous poster hash: acffe...11a

• Liker 2
Skrevet

Så hun ikke veldig plastikk ut i ansiktet der?

Anonymous poster hash: 26e74...591

Skyldes nok bare et tykt lag sminke.

Minnet meg om Bree Van De Kamp...

Anonymous poster hash: c195e...338

Hun vrenger sikkert bare leppa. Du vet, smileteknkkken.

Da er det mandag og på tide med et overentusiastisk og tvangspositivt innlegg om hvor fantastisk det er å stø opp klokka halv seks og hvor herlig det skal bli å 'hente energi'. (Har ikke FF lest noe om hva kronisk søvnmangel gjør med en kropp?) Kanskje hun viser frem en ny tights fra getinspired og er vi riktig heldige får vi se treningsplane for denne uka. Hurra.

Liker ikke de luene, ser Linni Meister også har en slik. De ser ut som uteliggere....

For en stor mage hun har fått da, trodde den skulle være mikroskopisk hele tiden jeg :P

Dette er innlegg som lå mer eller mindre etter hverandre.

Synes dere som skriver dette at

a) Dette er helt OK å skrive på nettet?

b) Dette sier ikke noe om avsender/deg som person?

c) At dette er en saklig debatt om FF?

d) At dere fremstår som bedre rollemodeller enn FF i forhold til utseendefokus?

• Liker 18
Skrevet

Men hun skrøt slik av den lille magen sin, så derfor skrev jeg det. Og de luene er fæle. Kunne sagt det til alle jeg, de er ikke pene. Ingen kler dem, kanskje noen menn bare.

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...