Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare skjønner meg ikke på kroppen hennes. De fleste kvinner har lår som ser ut som lår, og legger som ser ut som legger. Leggene hennes ser for meg så store ut siden de er like store som lårene, det er liksom ingen overgang mellom lår og legger? Eller er det bildene som spiller meg et puss?

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/10/DSC06898.jpg

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Muskler sikkert..

Anonymous poster hash: 53447...bfe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt mye å ha et bryllupsbilde på hver side av døra, spesielt når hu ikke har hengt opp foto av noen venner eller familie. Fullt fokus på ekteparet, i hvert fall. :)

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

• Liker 10
Skrevet

Må si jeg synes det er litt spesielt å ta imot journalister i bare føtter. Ser at både FF og LK er barbente på det fotoet.

Hun kritiseres for sine mange skokjøp også. You can't win.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 3
Skrevet

Når fruen blir 45-50 år. Hvem leser om livet hennes da tro?

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Kanskje ikke så mange. Men da er de gjeldfri og med masse penger i banken og kan leve godt av det:-)

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 1
Skrevet

Hun kritiseres for sine mange skokjøp også. You can't win. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

Tenkte mer på alminnelig høflighet, jeg da. Strømpebukse på henne og sokker på LK hadde da ikke skadet.

• Liker 7
Skrevet

Kanskje ikke så mange. Men da er de gjeldfri og med masse penger i banken og kan leve godt av det:-) Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Såfremt ikke LK har spekulert bort formuen på aksjekjøp.

• Liker 7
Skrevet

Tenkte mer på alminnelig høflighet, jeg da. Strømpebukse på henne og sokker på LK hadde da ikke skadet.

alminnelig høflighet? Er da vel deres eget hjem..

Anonymous poster hash: 53447...bfe

• Liker 7
Skrevet

Ja, det er deres hjem. Så?

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Eller kanskje de hadde fått spørsmål om de kunne gå barbeinte? Kanskje de nettopp ønsket et mer laidback vinkling av ekteparet?

• Liker 6
Skrevet

Hun er alltid penere på bildene andre tar av henne, enn de hun legger ut selv på bloggen.

Litt merkelig, egentlig. Men tror hun har komplekser for pannen.

• Liker 3
Skrevet

Er vel mest sannsynlig journalistene som har kommet med sine ønsker om hvordan de vil ha bildene og ønsket at de skulle være barfot.

Anonymous poster hash: acffe...11a

• Liker 2
Skrevet

Litt merkelig, egentlig. Men tror hun har komplekser for pannen.

Hun ser mye mer naturlig ut på de bildene andre tar av henne. På egne bilder ser hun så stiv og mager ut i ansiktet, syntes jeg.

Hun ER en veldig vakker dame, synd hun ikke ser det selv, og bare legger ut (i mine øyne) uheldige bilder av seg selv

• Liker 4
Skrevet

De er av skinn. Jeg hadde lett investert i en slik, elsker skinn. Men da hadde jeg brukt den i mange, mange år.

De er IKKE av skinn. De stinker fake plastikk og føles billige. Ble veldig skuffet, fordi de ser bedre ut på bilder.

Anonymous poster hash: 904de...586

• Liker 4
Skrevet

De i innlegget den 20. oktober var i skinn, resten aner jeg ikke.

Skrevet

Såfremt ikke LK har spekulert bort formuen på aksjekjøp.

Han har nok lært av sine feil nå:-)

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Skrevet

Synes Caroline er ei pen dame, men det går ikke helt opp for meg at hun er 26 år, hun ser mye eldre ut. Det er ikke nødvendigvis negativt.

Anonymous poster hash: da433...5cc
  • Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...