Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den dama er bare irriterende, mye bedre å følge @FakeFotballfrue på twitter.

Anonymous poster hash: c53fa...6fc

Lar meg ikke irritere av henne, mer underholde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk hun har mange gode oppskrifter, flere har blitt en slager her i huset, selv mannen og barna som ikke spiser lavkarbo har fått dilla på både middager, kaker og bakst hun har lagt ut oppskrifter på og som jeg har testet ut:)

Særlig den ostekaken med lime og sjokoladebunn ble populær!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk hun har mange gode oppskrifter, flere har blitt en slager her i huset, selv mannen og barna som ikke spiser lavkarbo har fått dilla på både middager, kaker og bakst hun har lagt ut oppskrifter på og som jeg har testet ut:)

Dette er jeg enig i. Har plukket opp et tips her og der. Noe som er synd er at hun bruker mange "spesialingredienser" (for eksempel i det siste innlegget hvor man trenger tre forskjellige meltyper, to forskjellige søtninger og fiberhusk), slik at det går en stund mellom hver gang jeg gidder å bruke noen av oppskriftene hennes.

Også skulle jeg ønske hun hadde en egen kategori for oppskrifter. Nå har hun kategorien "mat", men under der legger hun også innlegg som handler om at hun skal spise, spiser eller har spist mat.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 2
Skrevet

Det er mange forskjellige spesialingredienser, men sånn som meg som baker og lager all mat selv så har det blitt kjøpt inn over tid, og jeg har det i skapene allerede.

Sånn som igår så bakte jeg bollene hun har oppskrift på, og hadde alt jeg behøvde.

Men såklart, skal en kjøpe inn alt på engang, så blir det dyrt!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun er flink til å finne oppskrifter i andres blogger som hun kan presentere som sine egne ;)

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange forskjellige spesialingredienser, men sånn som meg som baker og lager all mat selv så har det blitt kjøpt inn over tid, og jeg har det i skapene allerede.

Sånn som igår så bakte jeg bollene hun har oppskrift på, og hadde alt jeg behøvde.

Selvfølgelig blir det det. Har man ikke intoleranser eller går på lavkarbo er jo alle disse ingrediensen unødvendige uansett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. :)

Ble bollene gode forresten? Er de så "bollete" (wow, nytt adjektiv!) som hun sier?

• Liker 1
Skrevet

Bollene ble veldig gode:)

Jeg bruker å doble oppskriften, slik at jeg får litt større, og litt flere boller. De hever seg ikke noe særlig i ovnen.

Gode både når de er nystekte, og dagen etter med f.eks smør og jarlsberg på:)

T.o.m mannen min som egentlig er litt anti lavkarbo liker disse...

AnonymBruker
Skrevet

Bollene ble veldig gode:)

Jeg bruker å doble oppskriften, slik at jeg får litt større, og litt flere boller. De hever seg ikke noe særlig i ovnen.

Gode både når de er nystekte, og dagen etter med f.eks smør og jarlsberg på :)

T.o.m mannen min som egentlig er litt anti lavkarbo liker disse...

Så bra!

Vi vurderer å gå lavere-karbo i heimen, og da er det jo flott med noe som erstatter gamle favoritter. :)

Jeg må innrømme at jeg ikke helt stoler på at maten som FF legger ut er sååå goood, nesten som vanlig! Greit med andres erfaringer da. :)

Skrevet

Så bra!

Vi vurderer å gå lavere-karbo i heimen, og da er det jo flott med noe som erstatter gamle favoritter. :)

Jeg må innrømme at jeg ikke helt stoler på at maten som FF legger ut er sååå goood, nesten som vanlig! Greit med andres erfaringer da. :)

Hun har faktisk noen veldig gode middagsoppskrifter:) Bl.a diverse salater, fiskeoppskrifter og kyllingretter. Den LCHF-aubergine lasagnen med mascarponeost er blitt en fast helgefavoritt til oss:)

Tror at pga slike tråder som dette er mange skeptiske til oppskriftene hennes, skal innrømme jeg var det selv, helt til jeg begynte å prøve endel av de.

Regner med at mange tror jeg er FF-fan på min hals nå, men det er jeg ikke, men oppskriftene er gode:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:)

AnonymBruker
Skrevet

Innleggsfrekvensen har gått ned den siste tiden. Lurer på hvorfor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har faktisk noen veldig gode middagsoppskrifter:) Bl.a diverse salater, fiskeoppskrifter og kyllingretter. Den LCHF-aubergine lasagnen med mascarponeost er blitt en fast helgefavoritt til oss:)

Tror at pga slike tråder som dette er mange skeptiske til oppskriftene hennes, skal innrømme jeg var det selv, helt til jeg begynte å prøve endel av de.

Regner med at mange tror jeg er FF-fan på min hals nå, men det er jeg ikke, men oppskriftene er gode:)

Jeg er ikke nødvendigvis skeptisk fordi det er FF som legger ut oppskriften, men jeg syns til tider det blir mye erstatning i form av for eksempel sukrin. Har prøvd sukring, både "vanlig" og gold, og syns begge deler ikke smaker så godt. Det kan godt hende de tingen FF lager er det beste hun har smakt, og at hun og jeg bare har forskjellige toleranser når det gjelder søtning og sukkererstatninger.

Jeg tror også at mange steiler fordi hun er så påpasselig med å understreke at det er LCHF/lowcarb/lavkarbo. Det bunner selvsagt ut i at mange tror at LCHF består av stort sett egg og bacon. Selv syns jeg oppskriftene blir langt mer aktuelle med en gang man dropper denne understrekingen av fravær av karbohydrater.

Vurderer å bruke jordbærsalaten hennes som inspirasjon i dag. :)

AnonymBruker
Skrevet

Innleggsfrekvensen har gått ned den siste tiden. Lurer på hvorfor.

Har tenkt akkurat samme tanken selv...Graviditeten er kanskje ikke helt umerkbar likevel....? Kanskje hun faktisk blir litt sliten av den, uten å ville innrømme det selvsagt.

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hvem omtaler en tredemølle som "fin"? Ehh. "Det eneste som må bort nå, er den fine mølla mi". Nei og nei.. Dette er pirk, jeg er klar over det, men synes bare det understreker poenget om at hun må ha et anstrengt forhold til mat og trening/løping.

Anonymous poster hash: 56d25...230

Jeg synes ikke det, jeg kan kalle slike ting fine for det om de ikke er særlig estetisk behagelig å hvile øynene på. Hun kan referere til fin i bruk, et fint kjøp. Eneste det sier er at hun setter pris på mølla si. Men et anstrengt forhold til trening og kosthold, det har hun kanskje.

Er vel Herr Eriksen det som er direktør i den avdelingen (også).. LOL

:fnise:

Anonymous poster hash: bd267...9b0

Endret av Niennas
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Flere enn meg som får helt spasmer av de "boblene" med tekst ho limer inn i bildene sine? "Unwrap it already!" "Have a cinnabon hun!"

Anonymous poster hash: 87249...044

Endret av Bond
  • Liker 8
Gjest vilma2000
Skrevet (endret)

Flere enn meg som får helt spasmer av de "boblene" med tekst ho limer inn i bildene sine? "Unwrap it already!" "Have a cinnabon hun!"

Anonymous poster hash: 87249...044

Hahha ja jeg blir så flau!!!!! Endret av Bond
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahha ja jeg blir så flau!!!!!

Men du bare MÅÅÅ lese bloggen? :fnise: Unnskyld meg, men det blir bare litt for dumt. Hvorfor i all verden MÅ du lese en blogg du blir flau av og som irriterer deg sånn?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 6
Gjest vilma2000
Skrevet

ÅÅÅ herregud så mye skrivefeil på det kanelbolleinnlegget. Mine øyne blør!

• Liker 1
Gjest vilma2000
Skrevet

Men du bare MÅÅÅ lese bloggen? :fnise: Unnskyld meg, men det blir bare litt for dumt. Hvorfor i all verden MÅ du lese en blogg du blir flau av og som irriterer deg sånn?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Mange grunner til at jeg leser bloggen hennes. Vil du høre alle? 1. Jeg syntes hun er kjempeflink på oppskrifter. Noen ganger har hun kopiert mye da, og tar æren for det selv, men de er oversiktlige og med fine bilder til så det er enkelt å følge oppskriften riktig. Spiser lavkarbo selv så det er et fint sted å hente inspirasjon. 2. Det er underholdene å følge med i disse trådene samtidig som man leser bloggen. 3. Jeg venter fortsatt til skolen skal starte så har mye fritid til å lese blogger og magasiner! 3. Jeg er også gravid og da blir man automatisk nysgjerrig på andre gravide. 4. Jeg jobbet i fjor med jenter og kvinner som sliter med blant annet spiseforstyrrelser så syntes det er interessant å lese hva Caroline skriver og hvordan hun svarer leserne sine i kommentarfeltet. Samt se hva mannen hennes skriver i diverse kommentarfelt og artikler.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...