AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #481 Skrevet 6. august 2013 Skjønner heller ikke poenget med å påpeke at hun kun har lagt på seg det babyen veier, og ingenting mer.. men det hadde jo vært katastrofe, for da hadde hun ikke vært "helt i rute" som LK er så viktig på. Anonymous poster hash: da433...5cc 12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #482 Skrevet 6. august 2013 Jeg har lik. Det er fuskepels. Jeg synes at det er merkelig at hun kjøper seg fuskepels, hun som er så veldig for dyrevern. Fuskepels øker interessen for pels i motebildet, og øker deretter salget av ekte pels. Det kan man spørre hvilken som helst dyreverner om. Apropos ff og dyrevern, da hun og mannen skulle til Mexico, la hun ut et innlegg om aktiviteter, deriblant svømme med delfiner. Det var ikke mye dyrevern å hente da, før hun ble gjort oppmerksom på de fæle omstendighetene rundt delfinsvømming. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 13
Djungelvrål Skrevet 6. august 2013 #483 Skrevet 6. august 2013 (endret) Hun må skjerpe seg. Dette blir nesten litt flaut.. Hvorfor kan hun ikke bare si at hun har gått litt opp i vekt, ferdig med den saken?! Det er da sykelig å påpeke at vekten som har lagt seg ikke er fett, men alt det andre "naturlige". Anonymous poster hash: 56d25...230 Og alle ser jo at hun har blitt ørlite rundere i kantene. Det følger som regel med en normal graviditet. Endret 6. august 2013 av *Cat* 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #484 Skrevet 6. august 2013 (endret) Wow...! Den kommentaren og det siste suge-inn-magen-bildet er jo en indirekte innrømmelse fra FF om å ha et meget meget kalkulert (a.k.a. anstrengt) forhold til vekt...? Jeg som har tatt FF i forsvar i mange debatter, både online og blant min venninner, jeg tror jeg stopper nå... Hennes egne kommentarer i hennes eget kommentarfelt og de siste magebildene røper sannheten, hun kaller seg "naturlig tynn", men hun er vel ca 20% "naturlig tynn" (som i tynn pga gener) og 80% trening/diett... Jeg blir faktisk lei meg... Selv er jeg naturlig tynn og jeg prøver å legge på meg, jeg tror heller jeg skal begynne å lese bloggen til Ida Wulff som tuller og ironiserer med sin egne (helt normale) vekt, selv Nette Nestea som ble nevnt tidligere, selv hun er et bedre forbilde. Eller kanskje jeg skal droppe å lese blogger helt... Anonymous poster hash: 2e040...7be Endret 15. august 2013 av Bond 17
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #485 Skrevet 6. august 2013 (endret) Wow...! Den kommentaren og det siste suge-inn-magen-bildet er jo en indirekte innrømmelse fra FF om å ha et meget meget kalkulert (a.k.a. anstrengt) forhold til vekt...? Jeg som har tatt FF i forsvar i mange debatter, både online og blant min venninner, jeg tror jeg stopper nå... Hennes egne kommentarer i hennes eget kommentarfelt og de siste magebildene røper sannheten, hun kaller seg "naturlig tynn", men hun er vel ca 20% "naturlig tynn" (som i tynn pga gener) og 80% trening/diett... Jeg blir faktisk lei meg... Selv er jeg naturlig tynn og jeg prøver å legge på meg, jeg tror heller jeg skal begynne å lese bloggen til Ida Wulff som tuller og ironiserer med sin egne (helt normale) vekt, selv Nette Nestea som ble nevnt tidligere, selv hun er et bedre forbilde. Eller kanskje jeg skal droppe å lese blogger helt... Anonymous poster hash: 2e040...7be Enig. Nettenestea er tynn, men forskjellen er at hun spiser junk stadig vekk, og skriver innlegg om at fokuset i livet ikke bør være å strebe etter "drømmekroppen". FF er stikk motsatt.. Dessverre. Anonymous poster hash: 56d25...230 Endret 6. august 2013 av Niennas 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #486 Skrevet 6. august 2013 Nette Nestea* Anonymous poster hash: 56d25...230
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #487 Skrevet 6. august 2013 Hvordan veier man blodvolum? En merkelig ting å vite. "Har du lagt på deg du da stakkar? Ja, men bare i blodvolum."Anonymous poster hash: 19be2...6b6 22
LilleSnupp Skrevet 6. august 2013 #488 Skrevet 6. august 2013 (endret) Wow...! Den kommentaren og det siste suge-inn-magen-bildet er jo en indirekte innrømmelse fra FF om å ha et meget meget kalkulert (a.k.a. anstrengt) forhold til vekt...? Jeg som har tatt FF i forsvar i mange debatter, både online og blant min venninner, jeg tror jeg stopper nå... Hennes egne kommentarer i hennes eget kommentarfelt og de siste magebildene røper sannheten, hun kaller seg "naturlig tynn", men hun er vel ca 20% "naturlig tynn" (som i tynn pga gener) og 80% trening/diett... Jeg blir faktisk lei meg... Selv er jeg naturlig tynn og jeg prøver å legge på meg, jeg tror heller jeg skal begynne å lese bloggen til Ida Wulff som tuller og ironiserer med sin egne (helt normale) vekt, selv Nette Nestea som ble nevnt tidligere, selv hun er et bedre forbilde. Eller kanskje jeg skal droppe å lese blogger helt... Anonymous poster hash: 2e040...7be Ja, jeg har aldri skjønt den der. Altså at det settes likhetstegn mellom naturlig tynn og hennes treningsmengde og kosthold. Selvsagt kan det hende at hun ville vært like tynn om hun spiste og beveget seg som Ola og Kari, men det vil bare bli spekulasjoner som sagt å hevde noe slikt. Endret 6. august 2013 av Niennas 2
Gjest *MaggieQ* Skrevet 6. august 2013 #489 Skrevet 6. august 2013 (endret) Ja, jeg har aldri skjønt den der. Altså at det settes likhetstegn mellom naturlig tynn og hennes treningsmengde og kosthold. Selvsagt kan det hende at hun ville vært like tynn om hun spiste og beveget seg som Ola og Kari, men det vil bare bli spekulasjoner som sagt å hevde noe slikt. Det har jo blitt lagt ut bilder av henne fra fjortiss tiden og da var hun minst 10 kg tyngre, så det at hun har veid det samme siden hun var 12 eller hva det nå var er bare tull. Hun er like naturlig tynn som alle andre som lever en aktiv livsstil med mye aktivitet. Hadde hun spist mer enn barneporsjonene som hun åpenbart spiser så hadde hun lagt på seg som alle andre. Endret 6. august 2013 av *MaggieQ* 6
LilleSnupp Skrevet 6. august 2013 #490 Skrevet 6. august 2013 (endret) Hvordan veier man blodvolum? En merkelig ting å vite. "Har du lagt på deg du da stakkar? Ja, men bare i blodvolum."Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Nå tok jeg bare et raskt googlesøk, men gjennomsnittlig vektøkning i uke 23 er vel ca 6-7 kg. Her står også noe http://mammanett.no/graviditet/livsstil/vektoekning_i_svangerskapet Tilføyelse: Kan ikke dy meg å føye på dette, men tipper det hadde blitt ramaskrik i kommentarfeltet dersom det ble kommentert at hun altså hadde lagt på seg 6-7 kg siden hun er i rute. Ser de to for meg.. Endret 6. august 2013 av LilleSnupp 1
Sol79 Skrevet 6. august 2013 #491 Skrevet 6. august 2013 Er vel Herr Eriksen det som er direktør i den avdelingen (også).. LOL 26
Djungelvrål Skrevet 6. august 2013 #492 Skrevet 6. august 2013 Hvordan veier man blodvolum? En merkelig ting å vite. "Har du lagt på deg du da stakkar? Ja, men bare i blodvolum."Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Her står det av blodvolum er på ca 1,5 kg. Det står videre at det anbefales at normalvektige kvinner bør gå opp mellom 11-16 kg fordi fettlagringen er viktig for ammingen. Men hun har kanskje ikke tenkt å amme. http://bramat.no/vekt/gravideogvekt/177-vektokning-i-svangerskapet 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #493 Skrevet 6. august 2013 Her står det av blodvolum er på ca 1,5 kg. Det står videre at det anbefales at normalvektige kvinner bør gå opp mellom 11-16 kg fordi fettlagringen er viktig for ammingen. Men hun har kanskje ikke tenkt å amme. http://bramat.no/vekt/gravideogvekt/177-vektokning-i-svangerskapet Jeg tenkte mer på at det var formuleringen som var merkelig. Da jeg gikk gravid og la på meg, gikk jeg ikke rundt å tenkte at jeg hadde lagt på meg nøyaktig 0,7 kg i blodvolum, 1 kg i puppa eller 500 gram i livmor. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 12
LilleSnupp Skrevet 6. august 2013 #494 Skrevet 6. august 2013 Jeg tenkte mer på at det var formuleringen som var merkelig. Da jeg gikk gravid og la på meg, gikk jeg ikke rundt å tenkte at jeg hadde lagt på meg nøyaktig 0,7 kg i blodvolum, 1 kg i puppa eller 500 gram i livmor.Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Nå tviler jeg på at FF har noen som helst kontroll på hvor mye hun har økt i blodvolum. Hvordan vet hun det liksom? Tømmer hun ut alt blodet for å veie liksom? 5
Niennas Skrevet 6. august 2013 #495 Skrevet 6. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #496 Skrevet 6. august 2013 Skal ikke LK oppgi kilde for disse skolenotatene sine? Øøøøh...unnskyld folkeopplysningsbloggen, mener jeg. HVA ER poenget med den bloggen? Må jo bruke utrolig mye tid på dette? Skrive av fra bøkene, ordne bilder etc? Så uteolig unødvendig. Anonymous poster hash: 0105d...32d 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #497 Skrevet 6. august 2013 Lurer på hvordan han blir under fødselen jeg, eller om det blir keisersnitt? Og om han kaster henne på vekta så snart ungen er ute.....?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #498 Skrevet 6. august 2013 Dette så jammen avslappende ut....... http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC09640-2.jpgAnonymous poster hash: e2db1...3e8 17
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #499 Skrevet 6. august 2013 Ingen blir helt som før. Sånn er det når man velger å få barn.Anonymous poster hash: 27a28...ad2 Ehm, ok. Jeg fikk mitt første barn i mars i år, jeg var ganske utrent før graviditeten, men slank av natur, la på meg 14 kg under svangerskapet, men nå er jeg faktisk slik jeg var før igjen! Tror det er vanskeligere for de som er 35+ når de får sitt første barn å få tilbake kroppen enn oss i 20 årene.. jeg er 87 modell, samme som Caroline.. Anonymous poster hash: ee68b...671 1
Pearl2.0 Skrevet 6. august 2013 #500 Skrevet 6. august 2013 Dette så jammen avslappende ut.......http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC09640-2.jpgAnonymous poster hash: e2db1...3e8 Hun må bli sliten i armen hun holder boken 2
Fremhevede innlegg