Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker henne intet vondt, men tanken på at hun slipper en brakfis under fødselen er ganske festlig :PAnonymous poster hash: 09884...69f

Eller klemmer ut et par kuler av brunøyet :PAnonymous poster hash: 82b99...11e

Får sikkert klyster først så ingen fare. Eller kanskje keisernsitt? Sikkert for tynn til å føde :PAnonymous poster hash: cf5ef...056

Haha, ff gjør ikke sånt! Dessuten så er dette med bæsjing under fødselen veldig individuelt og jeg har snakket med flere venninner og bekjente som ikke hadde problemer med dette i det hele tatt, heller ikke min mor. :ironi:Anonymous poster hash: df034...579

Se her, her er man godt i gang med den seriøse kritikken. :jepp:

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linni Meister fødte med keisernsitt fordi hoftene var for små, sa hun. Hvordan kan de vite det?

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Man kan måle bekkenet med røntgen før fødsel.

Jeg er ingen ekspert og finner omtrent bare forumposter ved å google, men ser ut til at det i størst grad er vanlig ved setefødsel.

• Liker 2
Skrevet

Man kan måle bekkenet med røntgen før fødsel.

Jeg er ingen ekspert og finner omtrent bare forumposter ved å google, men ser ut til at det i størst grad er vanlig ved setefødsel.

Det er vel og vanlig å ta røntgen hvis f.eks. moren din har hatt for trangt bekken, da det er en mulighet for at det kan arves. Mener fotballfrue har nevnt at moren hennes har tatt keisersnitt med både hun og søsteren på grunn av det.

Anonymous poster hash: 469dd...05e

Gjest Keikolina
Skrevet

Linni Meister fødte med keisernsitt fordi hoftene var for små, sa hun. Hvordan kan de vite det?

De tar røntgen av bekkenet, det gjorde de med meg siden jeg er lav.

Skrevet

Se her, her er man godt i gang med den seriøse kritikken. :jepp:

Å ønske at "overmennesker" skal slippe en liten fis er da ikke kritikk men en morsom tanke.

Det er mange jeg skulle hørt gjøre akkurat det. Ofte skal det ikke mer til for å få en aha opplevelse :)

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 7
Skrevet

Ok, får spøre folkeopplyseren hva han mener er best av vanlig fødsel og keisersnitt :)

• Liker 9
Skrevet

Kvinner som velger keisersnitt/bevisst unngår vanlig fødsel er ikke riktig navla, bokstavelig talt. Hvem vil gi sitt eget barn et dårligere utgangspunkt enn hva som er mulig? (Noe annet er selvfølgelig medisinske årsaker) Jeg blir kvalm. Men jeg tror FF går for den naturlige varianten, jeg nekter å tro at hun er så dum.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 2
Skrevet

Man er jo mye lengre sengeliggende ved KS, får arr på magen, og ikke minst kan det ødelegge magemusklene. Så hvorfor FF skulle ønske KS, ser jeg virkelig ikke

Anonymous poster hash: e19d4...6ee
Skrevet

Trodde ikke man kunne velge keisersnitt jeg? Må vel ha en god grunn?

Skrevet

Man er jo mye lengre sengeliggende ved KS, får arr på magen, og ikke minst kan det ødelegge magemusklene. Så hvorfor FF skulle ønske KS, ser jeg virkelig ikke

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

Jeg var ikke sengeliggende i det hele tatt. Var oppe å gikk mye andre dagen. Det er individuelt.

Skrevet

Hver gang jeg tror det ikke kan bli verre...

• Liker 6
Skrevet

Tror dere at hun kommer til å fortelle at fødselen er i gang? Jeg hadde ikke vært interessert i å fortelle at riene kom til hele bloggverden, men siden hun har så hyppige innlegg, vil det jo fort merkes at hun er borte. Jeg hadde i alle fall ikke orket å blogge om rier og vite at det var mange som visste. Hadde nok med meg selv, i grunn.

Anonymous poster hash: 6058e...db5
Skrevet

Tror dere at hun kommer til å fortelle at fødselen er i gang? Jeg hadde ikke vært interessert i å fortelle at riene kom til hele bloggverden, men siden hun har så hyppige innlegg, vil det jo fort merkes at hun er borte. Jeg hadde i alle fall ikke orket å blogge om rier og vite at det var mange som visste. Hadde nok med meg selv, i grunn.

Hva er vitsen med å spekulere i det? Du får vente å se da vet du.

Anonymous poster hash: 76a22...c81

• Liker 2
Skrevet

Hva er vitsen med å spekulere i det? Du får vente å se da vet du.

Ja, vi får bare vente å se. Det var i grunn bare et generelt spørsmål, for jeg synes det hadde vært litt av et dilemma. Vi fortalte ingen at riene hadde begynt, for jeg orket ikke at noen skulle vente i timesvis på nyheter. Vi ringte til besteforeldrene da barnet var født, og sendte etterhvert sms til våre venner.

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi får bare vente å se. Det var i grunn bare et generelt spørsmål, for jeg synes det hadde vært litt av et dilemma. Vi fortalte ingen at riene hadde begynt, for jeg orket ikke at noen skulle vente i timesvis på nyheter. Vi ringte til besteforeldrene da barnet var født, og sendte etterhvert sms til våre venner.

Ja, det er jo bare en riktig måte å gjøre ting på og FF velger alltid den gale måten, merkelig nok.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er jo bare en riktig måte å gjøre ting på og FF velger alltid den gale måten, merkelig nok.

Det er ingen grunn til syrlige bemerkninger. Jeg har kommet med kun et par kritiske kommentarer i denne tråden, men her synes jeg faktisk synd på Caroline. Jeg har "bare" født en gang, men jeg tenkte overhodet ikke på jobb det døgnet jeg lå hjemme i smerteh**** før vi fikk komme på sykehuset. Det er den aller mest sårbare tiden for et menneske, og man blottstiller seg veldig når man gjør en fødsel offentlig. Jeg hadde nok latt LK laget et kort innlegg at fødselen var i gang, for spekulasjoner vil det jo uansett bli.

Skrevet

Det er ingen grunn til syrlige bemerkninger. Jeg har kommet med kun et par kritiske kommentarer i denne tråden, men her synes jeg faktisk synd på Caroline. Jeg har "bare" født en gang, men jeg tenkte overhodet ikke på jobb det døgnet jeg lå hjemme i smerteh**** før vi fikk komme på sykehuset. Det er den aller mest sårbare tiden for et menneske, og man blottstiller seg veldig når man gjør en fødsel offentlig. Jeg hadde nok latt LK laget et kort innlegg at fødselen var i gang, for spekulasjoner vil det jo uansett bli.

Hvorfor synes du synd på henne? Pga noe du tror kanskje kommer til å skje? Da er det deg det er synd på.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor synes du synd på henne? Pga noe du tror kanskje kommer til å skje? Da er det deg det er synd på.

Snakk om å gå i forsvarsposisjon på Carolines vegne for absolutt ingenting. Det var da overhode ikke noe kritisk eller negativt ved det denne AB lurte på.

• Liker 12
Skrevet

Tipper hun allerede har gjort klar noen poster som blir tidsinnstilt eller postet av LKE det første døgnet eller så. :)

• Liker 4
Skrevet

Tipper hun allerede har gjort klar noen poster som blir tidsinnstilt eller postet av LKE det første døgnet eller så. :)

Ja, og hva så...? Kan de ikke få bruke bloggen som de vil uten at andre skal bestemme hva de skal skrive. Nå må folk roe seg ned litt her inne.

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...