Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som for eksempel masse snakk om at LK ikke kan dra på fest fordi kona er gravid, så viser det seg at festen er samtidig som termin. Som at datteren til LK skal lese seg opp i bloggen, noe som kun var ment som en spøk, selvsagt. Og som du kommer med, hun skriver at hun kan alt om graviditet, noe som tydelig er en overdrivelse med tanke på at hun har et blunkefjes etter. Anonymous poster hash: dc3ea...576

Ja, for der er alt kritikken av ekteparet går ut på.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for der er alt kritikken av ekteparet går ut på.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

Tror det var tydelig at jeg skrev at det var eksempler..

Anonymous poster hash: dc3ea...576

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som for eksempel masse snakk om at LK ikke kan dra på fest fordi kona er gravid, så viser det seg at festen er samtidig som termin.

Som at datteren til LK skal lese seg opp i bloggen, noe som kun var ment som en spøk, selvsagt.

Og som du kommer med, hun skriver at hun kan alt om graviditet, noe som tydelig er en overdrivelse med tanke på at hun har et blunkefjes etter.

Som for eksempel at fruen er kronisk elendig på reklamemerking.

Som for eksempel at hun er tatt i løgn gang etter gang, eks; hun nektet for å ha brukt restylane lenge før hun måtte innrømme det. Da skal det nevnes at hun hadde reklamert massivt for lip-plumpere.

For eksempel at både hun og ektemannen har hengt ut folk med både bilde og fullt navn flere ganger, deriblant en gang der det viste seg at de hadde tatt feil fyr.

Som for eksempel at hun flere ganger la ut oppskrifter og hevdet at de var hennes, til og med da flere la ut bevis på det motsatte.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Som for eksempel at fruen er kronisk elendig på reklamemerking.

Som for eksempel at hun er tatt i løgn gang etter gang, eks; hun nektet for å ha brukt restylane lenge før hun måtte innrømme det. Da skal det nevnes at hun hadde reklamert massivt for lip-plumpere.

For eksempel at både hun og ektemannen har hengt ut folk med både bilde og fullt navn flere ganger, deriblant en gang der det viste seg at de hadde tatt feil fyr.

Som for eksempel at hun flere ganger la ut oppskrifter og hevdet at de var hennes, til og med da flere la ut bevis på det motsatte.

Kritiser gjerne ting som bør kritiseres, men det er mye totalt usaklig i denne tråden som kun er drittslenging.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kritiser gjerne ting som bør kritiseres, men det er mye totalt usaklig i denne tråden som kun er drittslenging.

Jaja det er fullt av saklige innlegg i denne tråden, overser glatt de usaklige og gir de ikke næring. Men du ser vel det du vil se..

Skrevet

"Bla bla bla"
"Bla bla bla"
"Du er teit"
"Nei, DU er teit"

:krangle:

For en tråd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaja det er fullt av saklige innlegg i denne tråden, overser glatt de usaklige og gir de ikke næring. Men du ser vel det du vil se..

Du mener man skal overse ting som går for langt, jeg mener man skal påpeke det.

Det er mer latterliggjøring i denne tråden enn noe annet. Jeg synes ikke det er greit å bare la slike ting være.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig for studenter i dag å opprette blogger (og også få beskjed fra faglærer om å gjøre dette), for å oppsummere leksjoner og forelesninger, for å reflektere rundt tema og sette det i sammenheng med resten av stoffet. Det er slik jeg leser bloggen hans, som et øvingsrom for offentligheten. Grunnen til at han kun har skrevet om reproduksjon hittil er vel fordi det er den delen av studiet som opptar han mest for tiden, naturlig nok.

Når det er sagt, er det ufattelig arrogant å beskrive bloggen som en grunnleggende folkeopplysningsarena. Han kunne likesågodt skrevet at han ser på seg selv om altvitende, altså en gud. At han kaller bloggen for "sunt vett" vitner jo om at han mener at alle som er uenige med han mangler sunt vett, siden det han lirer ut av seg tydeligvis er grunnleggende kunnskap, og ikke bare fanatiske kostholdsmeninger slik de fleste ser det.

Anonymous poster hash: bd267...9b0
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig for studenter i dag å opprette blogger (og også få beskjed fra faglærer om å gjøre dette), for å oppsummere leksjoner og forelesninger, for å reflektere rundt tema og sette det i sammenheng med resten av stoffet. Det er slik jeg leser bloggen hans, som et øvingsrom for offentligheten. Grunnen til at han kun har skrevet om reproduksjon hittil er vel fordi det er den delen av studiet som opptar han mest for tiden, naturlig nok.

Når det er sagt, er det ufattelig arrogant å beskrive bloggen som en grunnleggende folkeopplysningsarena. Han kunne likesågodt skrevet at han ser på seg selv om altvitende, altså en gud. At han kaller bloggen for "sunt vett" vitner jo om at han mener at alle som er uenige med han mangler sunt vett, siden det han lirer ut av seg tydeligvis er grunnleggende kunnskap, og ikke bare fanatiske kostholdsmeninger slik de fleste ser det.

Anonymous poster hash: bd267...9b0 [/acrony

Skriver under på den. Det den fyren heller ikke skjønner, er at ingen tar ham seriøst etter måten han fremstiller seg selv på.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg stusser på, er at FF hele tiden gir ut forskjellige opplysninger ifh til kostholdet hennes/deres. Før påpekte hun en gang i kommentarfeltet at hun aldri rørte bananer (litt viljestyrke må man jo ha, dere..), mens hun for noen måneder siden la ut oppskrift på banansmoothie. Tidligere skrev hun at hun spise rundt 50 g karbs daglig, nå skriver hun at de ligger på rundt 100 g, osv osv.. Blir litt forvirret, jeg. Ikke for å være påståelig her, men et annet kjennetegn for spiseforstyrrede er at de hele tiden forandrer mening rundt kosthold, mengder, enkelte matvarer etc.

Anonymous poster hash: 56d25...230
  • Liker 2
Skrevet

En ting jeg stusser på, er at FF hele tiden gir ut forskjellige opplysninger ifh til kostholdet hennes/deres. Før påpekte hun en gang i kommentarfeltet at hun aldri rørte bananer (litt viljestyrke må man jo ha, dere..), mens hun for noen måneder siden la ut oppskrift på banansmoothie. Tidligere skrev hun at hun spise rundt 50 g karbs daglig, nå skriver hun at de ligger på rundt 100 g, osv osv.. Blir litt forvirret, jeg. Ikke for å være påståelig her, men et annet kjennetegn for spiseforstyrrede er at de hele tiden forandrer mening rundt kosthold, mengder, enkelte matvarer etc.

Grunnen til at hun har tilført mere karbohydrater i kosten sin nå er nok pga hun er gravid, noe som er anbefalt.

• Liker 3
Skrevet (endret)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=763020#entry13065060

Her kan alle som finner Fotballfruetråddeltakerne til å ha en noe tvilsom moral, få fritt utløp for sine sure oppstøt! WOHO!!!!

Back to topic: Jeg ser ikke kvisene på haka!!! Lag ring rundt og vis meg, noen??!!!!

Anonymous poster hash: c2898...777

Vel, du kan jo se på dette istedet.

http://www.side2.no/helse/article3240567.ece

Endret av *Cat*
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Caroline er nok et bra forbilde for syltynne damer, men jobber nok kjempehardt for dette og noen synes det er fint, andre ikke og noen befinner seg mellom to stoler på emnet.

Jeg for min del er overvektig, men det er mange som synes jeg er attraktiv (spesielt i Tyrkia), mens det er noen som synes jeg er fæl og de som ikke bryr seg.

Jeg var nylig på McDonalds hvor en ukjent kom bort til meg sa ` Tjukkebolla, fleskerøv, flodhest, boblemonster og andre slemme ting, så jeg forlot barneavdelingen og satte meg et annet sted i restauranten og spiste meg ferdig.

Uken etter hadde jeg het elskov med en dødshot Tyrker i Alanya, så der ser du. I det ene øyeblikket er du forakta og i det neste betrakta.

Skal vedde på at stakkars fotballjenta føler det slik av og til med all hetsen og misunnelsen hun og de to nusselige kattene sine blir utsatt for hele tiden.

Lurer på om hun får et syltynt barn, eller at sjebnen spiller henne et puss ?

Elsk deg selv kvinne :)

Du vet at det er prestisje for tyrkiske menn å ligge med norske kvinner.....uansett hvordan de ser ut...

Anonymous poster hash: fd2a9...de3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Herregud, jeg får helt noia. Alt er så fordømt perfekt, hun har lagt på seg NØYAKTIG det "gravitditeten veier", ikke et gram mer, ikke et gram mindte.

Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Endret av Bond
  • Liker 22
Skrevet

Trodde det var ment at man skulle legge på seg fett fordi man skal amme etterpå.

• Liker 3
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Ser hun har kjøpt minkpels vest. Var ikke hun pelsmotstander?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg får helt noia. Alt er så fordømt perfekt, hun har lagt på seg NØYAKTIG det "gravitditeten veier", ikke et gram mer, ikke et gram mindte.

Hun må skjerpe seg. Dette blir nesten litt flaut.. Hvorfor kan hun ikke bare si at hun har gått litt opp i vekt, ferdig med den saken?! Det er da sykelig å påpeke at vekten som har lagt seg ikke er fett, men alt det andre "naturlige".

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvem omtaler en tredemølle som "fin"? Ehh. "Det eneste som må bort nå, er den fine mølla mi". Nei og nei.. Dette er pirk, jeg er klar over det, men synes bare det understreker poenget om at hun må ha et anstrengt forhold til mat og trening/løping.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den er vel falsk?

• Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg har lik. Det er fuskepels.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...