Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ser du det?

Edit: Skjedde en feil. Skulle spørre deg som skrev hun sletter kommentarer på instagram..

Rett og slett fordi jeg klikket meg inn på bildet for en tid tilbake og leste kommentarene da, og da var det mange kommentarer som "don't starve your baby,eat woman" osv, og i skrivende stund er det 375 kommentarer på bildet, i sted var det 410.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dermed sagt at LKE ikke har forbedringspotensial. Men det er åpenbart at han prøver å beskytte CBE, og dessuten er veldig stolt av henne. Det legger han ikke skjul på i offentligheten. Det synes jeg er sympatisk.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247

Det er jeg enig i :)

da var det mange kommentarer som "don't starve your baby,eat woman" osv, og i skrivende stund er det 375 kommentarer på bildet, i sted var det 410.

Ja, slike kommentarer er det rart at hun sletter. Not.

• Liker 6
Skrevet

Rett og slett fordi jeg klikket meg inn på bildet for en tid tilbake og leste kommentarene da, og da var det mange kommentarer som "don't starve your baby,eat woman" osv, og i skrivende stund er det 375 kommentarer på bildet, i sted var det 410.

Jeg er ikke noe fan av frua, men jeg skjønner faktisk veldig godt at hun velger å slette kommentarer om at hun sulter ihjel babyen sin. Det er en skikkelig stygg ting å si til en gravid kvinne.

• Liker 20
Skrevet

Hun er også fullt opptatt med sletting av kommentarer til bildet på Instagram, ser jeg.

http://web.stagram.com/n/fotballfrue/

Det forstår jeg godt. Kommentarer som "gud så liten mage - du bør sjekke at det ikke er noe galt med babyen, for den var abnormt liten" osv.

Jeg er kritisk til FF, men noen ganger er folk så syke at jeg blir redd.

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 6
Skrevet

Denne:

"I hope I look like that if I ever have a baby lol! But I hope everything is alright because you do seem a bit abnormally small"

Skrevet

Jeg er ikke noe fan av frua, men jeg skjønner faktisk veldig godt at hun velger å slette kommentarer om at hun sulter ihjel babyen sin. Det er en skikkelig stygg ting å si til en gravid kvinne.

Enig i det, men hvorfor redigere magen mindre da? Jeg har sett FF i virkeligheten, og magen er mye større egentlig. Hun VIL jo ha kommentarer på at dette er sykt.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tipper de skal kalle jenta for OLIVIA

Anonymous poster hash: 97b59...9c5
Skrevet

Enig i det, men hvorfor redigere magen mindre da? Jeg har sett FF i virkeligheten, og magen er mye større egentlig. Hun VIL jo ha kommentarer på at dette er sykt.

Det kan jo være at hun hadde på seg klær som fremhever magen ;)

• Liker 2
Skrevet

Det kan jo være at hun hadde på seg klær som fremhever magen ;)

Der kan jeg være enig, faktisk. Innbiller meg egentlig at hun kler seg opp til bildene på bloggen i klær som er salgsvennlige, for å så skifte å gå i helt andre klær privat. Er jo mange som ikke har på seg samme klærne på jobb og ellers.. :) Og da er det fort at hun fremhever magen mer =)

• Liker 1
Skrevet

I dag ser jeg virkelig ikke at bildene er redigert.. Tror nok du ser det du vil se :)

Anonymous poster hash: 8ab59...346

Er du blind?

Anonymous poster hash: db348...34d

• Liker 9
Skrevet

Er du blind?

HVA har hun redigert og hvorfor?

Skrevet

HVA har hun redigert og hvorfor?

Det står da over. Ser du ikke at murveggen eller pipen eller hva det er, bøyer innover? Og sammenligner du bilde 1 og 3 ser du tydelig at magen er mindre på bilde 1. Så poenget er å gjøre magen mindre.

• Liker 6
Skrevet

Hun er da ikke liten nå. Hun har stor og kjempefin mage. Jeg så Instagrambilde, ikke bloggen. Så de må kutte ut og kalle den magen for mini-mini, for det er den ikke. Greit det tok lang tid før den syntes, men nå er den poppet skikkelig bra ut, og hun kler faktisk sine kvinnelige former. Håper inderlig hun klarer å beholde litt etterpå og ikke går innfor ekstrem hard-diett og trening etter fødsel, for å kunne legge ut superslank ETTER-fødsel bilde. Det blir bare så dumt og skrytete. Vi vet du er slank Frua, ellers hadde du aldri giddet å trene så mye + spise lavkarbo.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig at FF omtaler magen som så liten når alle samarbeidspartnere hun møter etc. ser den ikke er det. Vet om flere som har reagert på det. Men jaja, hennes valg...

Anonymous poster hash: b1f5e...800
  • Liker 12
Skrevet

Det står da over. Ser du ikke at murveggen eller pipen eller hva det er, bøyer innover? Og sammenligner du bilde 1 og 3 ser du tydelig at magen er mindre på bilde 1. Så poenget er å gjøre magen mindre.

Jeg ser også ujevnheten i bakgrunnen, så det kan være redigert.

Men jeg tror at forskjellen i størrelse ligger i at hun vrir kroppen mer bort fra kameraet på første bildet.

Anonymous poster hash: aefce...b69

• Liker 1
Skrevet

Psykologisk spørsmål; hvordan er det mulig å ta til seg ros og positive bemerkninger om eget utseende når man bruker photoshop så intensivt, samt at hår, negler mm er påsatt/falskt?

For meg fremstår dette veldig merkelig.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 10
Skrevet

Jaja, folkens, om lykken er åpersonmangre

Jeppp, mange. Som sagt er det vanskelig å linke til en pris ekteparet har endret i ettertid. Men flott at du velger å angripe meg hele tiden, du er et glitrende eksempel på sakligheten i denne tråden. :)

Mange er vel å ta i, men jeg husker de hadde egne smykkesett (les: ræl) som de solgte for mellom 1000-2000 kr.

Anonymous poster hash: b1f5e...800

• Liker 1
Skrevet

Psykologisk spørsmål; hvordan er det mulig å ta til seg ros og positive bemerkninger om eget utseende når man bruker photoshop så intensivt, samt at hår, negler mm er påsatt/falskt?

For meg fremstår dette veldig merkelig.

Forklar gjerne med hva du mener med "mm" Gjør/bruker hun noe annet, eller skrev du det for å overdrive? Og bruker photoshop så intensivt? Skulle tro hun var ekstrem på det punktet, men det tviler jeg sterkt på.

Om det er slik så kan de færreste kvinner ta til seg ros og komplimenter når vi farger håret og ikke minst bruker sminke. Påstøpte negler er helt vanlig nå om dagen, samme med hårforlengelse. Ser virklelig ikke hva som er så kunstig og falskt med det.

Greit å være kritisk, men kom nå med noe konstruktivt istedet. Det skinner så igjennom at dette er kun for å "ta" henne.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 3
Skrevet

Huff. Å redigere på sin gravide mage - en av de virkelige store skattene i livet. Samfunnet vårt er sykt som får unge kvinner til å finne på noe sånt i det hele tatt. Dette er vel ikke første gang hun har gjort det heller.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Synes ikke det ser ut som om de er redigerte jeg. På bilde 1 ser muren ujven ut men den starter også å "bule" utover fra og med høyden rett over magen og den "buler" ut hele veien ned.

Og bilde 1 er tatt lengre unna enn bilde 3. For ryggen ser jo også mindre ut i forhold til bilde 3. Ryggen; altså området hvor svaien er.

Alt virker større på bilde 3 enn på bilde 1 synes nå jeg..så tenker det må ha noe med distansen å gjøre.

Føler meg helt flau over å sitte å granske bildene såpass men jeg tror nemlig på en mer naturlig forklaring :)

Endret av Salmonella
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...