Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skal bli underholdende etter fødselen når LK tar over FFs instagram- og twitterkonto. Mannen bruker jo mesteparten av tiden sin på nett til å krangle med diverse mennesker.

Og gradert permisjon når bloggingen tar rundt ti timer per dag og bare de tre innleggene hun skriver tar fra 7, 5 til 10 tiner. Jaja, sirkus Eriksen. Dette blir noi interessant.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ikke har noe behov for å ta æren for det da? Dette er jo noe hun bestemmer selv. Men dette med utseendet er subjektivt så du kan ikke si at hun er langt over han utseendemessig.

Anonymous poster hash: 216b9...370

Det med utseendet var en useriøs kommentar, greit nok, men LKEs rolle i bedriften må det være lov å stille spørsmålstegn ved i en tråd hvor bedriften Fotballfrue diskuteres.

LKE har igjen og igjen vist seg å være dårlig til å håndtere media. Bare det burde være grunn god nok til at han ikke burde ta seg av den delen. Jeg er ikke alene om å synes at den mannen fremstår som usympatisk, og det går selvfølgelig ut over hennes omdømme også - "sirkus Eriksen", som folk kaller dem. Det handler da vel først og fremst om hans opptreden.

På den positive siden ser det ut til å være et godt forhold mellom de to, og det bidrar jo sikkert til at hun kan gjøre en bedre jobb. Men jeg forstår bare ikke hvordan han seriøst kan få seg til å si at de to sammen har gjort bloggen til Norges mest populære. Bloggen handler om damemote, sminke, matlaging og interiør; ingenting av dette er LKEs interesser. Det går tydelig frem at de har en tradisjonell kjønnsdeling hvor det er hun som tar seg av nesten alt i heimen. Og det han måtte bidra med i kommentarfeltet og på Twitter er da vel mer til skade enn til gavn.

• Liker 5
Skrevet

"Lars Kristian hjelper til med markedsføringen, bilder og kontakt med annonsører på siden. Sammen har de gjort bloggen til Norges mest populære, med 90 000 lesere hver dag, og 130 000 sidevisninger hver dag. Det er det penger i.

Det er jo selvsagt morsomt det, men vi måler ikke suksess i kroner, men i lesertall, og håper at de vil fortsette å stige, sier Eriksen til TA, ettersom frua er opptatt med oppdrag i hovedstaden."

Hvorfor lar hun ham si slikt til avisene? Jeg tror ikke noe på at de sammen har gjort denne bloggen til en suksess. Han har kommet inn i støttefunksjoner etter hvert fordi bedriften har blitt så stor og han ikke har hatt noe annet å finne på uansett, men det er da hennes stemme, utseende, interesser og tekster som er grunnlaget for denne suksessen. Om noe så har han redusert suksessen ved at de måtte skrive av et stort tap i fjor pga hans mislykkede aksjespekulasjoner. Hvis jeg hadde vært ham, ville jeg ha syntes det var pinlig å prøve å ta æren for noe av dette. Daglig leder er han også - why?

" Men hvorfor er du daglig leder i Fotballfrue, Lars-Kristian?

Ja, det skjønner ikke jeg heller. He-he, neida han skal få lov å smykke seg med den tittelen. Han synes det er så stas, sier Caroline Berg Eriksen."

fra http://www.dn.no/talent/article2701622.ece

Jesus, gjett om han har skutt gullfuglen med den dama. Ikke bare er hun langt over hans liga utseendemessig, men i tillegg kan hun forsørge ham når fotballkarrieren skranter - og la ham ta æren for det.

Jeg lurer på om ikke FF er veldig lite selvstendig.

Mth. at hun sier (intervju med VG helg?) at den verste tiden i livet hennes var den da hun flyttet til Oslo som 19åring for å studere, og alle venninnene ble igjen i Østfold (type 40 min unna med tog).

Og at hun liksom er kristen, fordi LK er det. Måten hun skriver at hun savner når han har vært borte bare en dag. Og at selv om det er hun som har bygget opp merkevaren Fotballfrue og det er hun som faktisk gjør den tunge jobben, så lar hun han ta 50% av æren OG være dagelig leder.

Anonymous poster hash: 9431c...263

• Liker 12
Skrevet

Wow, tre magebilder i dag og hun verken vrir på seg eller prøver å gjøre den mindre. Hva har skjedd med FF??

• Liker 3
Skrevet

Det med utseendet var en useriøs kommentar, greit nok, men LKEs rolle i bedriften må det være lov å stille spørsmålstegn ved i en tråd hvor bedriften Fotballfrue diskuteres.

LKE har igjen og igjen vist seg å være dårlig til å håndtere media. Bare det burde være grunn god nok til at han ikke burde ta seg av den delen. Jeg er ikke alene om å synes at den mannen fremstår som usympatisk, og det går selvfølgelig ut over hennes omdømme også - "sirkus Eriksen", som folk kaller dem. Det handler da vel først og fremst om hans opptreden.

Nåja, begge to oppfører seg like begredelig. Hun outer mennesker og sender hetsmeldinger til folk på FB, hun trakasserer folk i kommentarfeltet sitt, hun har minst like mange uheldige uttalelser som mannen.

• Liker 6
Skrevet

Wow, tre magebilder i dag og hun verken vrir på seg eller prøver å gjøre den mindre. Hva har skjedd med FF??

Fine bilder, og det er lett å skjønne på det hun skriver hvor mye hun gleder seg :) Blir glad av å se henne.

• Liker 8
Skrevet

Jeg leser ikke FF til vanlig, men titter innom en gang i mnd for å se på magen. Grunnen til at jeg ikke leser er fordi jeg får vondt i sjelen av at alt er så himla perfekt. Alle disse greiene som babyen skal få, som hun legger så enormt mye tid på for at det skal bli perfekt, sånt takler jeg ikke.

Det blir litt alá det Kim Kardashian sa da hun skulle ha vogn til babyen sin: "Det må matche hudtonen til babyen".

Jeg liker å lese blogger som jeg kan relatere meg til, FF er ikke en av dem. Outfit-bildene hennes feks, er laaangt unna hva jeg liker å kle meg i. Ser fryktelig ukomfortabelt ut!

Blir dog morro å se om hun klarer å holde den rosa sky-stilen når ungen kommer.

• Liker 5
Skrevet

Dagens gravidbilder var fine da.

• Liker 4
Skrevet

Er det ingen som ser det bildet som er redigert helt til venstre i dag? I innlegget med 3 magebilder. Sjekk murveggen.

Anonymous poster hash: 6d043...083
  • Liker 12
Skrevet

Er det ingen som ser det bildet som er redigert helt til venstre i dag? I innlegget med 3 magebilder. Sjekk murveggen.

Jeg er sikkert dum, men jeg ser det ikke. Og det er vel bedre om hun redigerer interiøret enn seg selv?

Har uansett problemer med å forstå hvordan hun orker å være så stæsjet 24/7.

Anonymous poster hash: 09884...69f

Gjest Funky Punk
Skrevet

Who cares om det er redigert litt?

Seriøst? Ingenting er jo bra nok for enkelte her inne.

• Liker 3
Skrevet

Wow!

Anonymous poster hash: db348...34d

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke redigeringen, men jeg synes det er stor forskjell på bilde 1 og 2, som jo er tatt fra omtrent samme vinkel. Uansett; synes dagens innlegg var fint, jeg. :) Godt å se at magen har en grei størrelse.

Anonymous poster hash: 959bc...2d2
  • Liker 1
Skrevet

Jeg stilte et spørsmål om hvorfor veggen bak var så bulkete, da jeg trykket publiser kom dette opp:

"Maria says:

Your comment is awaiting moderation.

October 21, 2013 at 14:37

Du er så utrolig flott! :D"

Dette er jo ikke det jeg skrev eller min kommentar. Noen som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser ikke redigeringen, men jeg synes det er stor forskjell på bilde 1 og 2, som jo er tatt fra omtrent samme vinkel. Uansett; synes dagens innlegg var fint, jeg. :) Godt å se at magen har en grei størrelse.

Anonymous poster hash: 959bc...2d2

Ser at det er "bulk" i veggen her, men jeg velger å tro at den veggen skal være litt ruglete :)

Hun ser fantastisk ut på bildene! Det eneste jeg finner litt frustrerende for min del er at hun aldri klarer å ha begge føtene plantet i bakken når hun tar bilder, det er liksom alltid løfting av ene foten og opp med ene hoften sånn at hun får den "svingen" i ryggen (eller, for å tydeliggjøre denne enda mer). Hadde hun stått rett opp og ned så hadde det jo vært en mer realistisk vinkel.

Men hun ser virkelig bra ut med magen når hun endelig viser den frem ordentlig :)

• Liker 1
Skrevet

Må være slitsomt å bli så stressa over at en har sovet til klokka halv ni...

Anonymous poster hash: 6243e...d33
  • Liker 13
Skrevet

Angående LK Eriksens støttfunksjon og medvirkning til bloggens suksess, kan det vel tenkes at han på flere enn én måte er god å lene seg på for CBE, og sånn sett kan sies å være viktig for suksessen. I den grad hun har behov for avlastning eller hjelp til noe, er det sikkert beroligende å forholde seg til et menneske hun kan stole 100% på at vi henne vel.

LKE er jo også fleksibel og kan steppe inn på kort varsel og stort sett når som helst. Det kan ikke en vanlig ansatt. Alle som har eller har hatt ansatte vet dessuten at det kan være en like stor belastning som det motsatte. Ikke er det så helt enkelt å bytte ut en ansatt som ikke fungerer, heller.

Ikke dermed sagt at LKE ikke har forbedringspotensial. Men det er åpenbart at han prøver å beskytte CBE, og dessuten er veldig stolt av henne. Det legger han ikke skjul på i offentligheten. Det synes jeg er sympatisk.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247
  • Liker 4
Skrevet

I dag ser jeg virkelig ikke at bildene er redigert.. Tror nok du ser det du vil se :)

Anonymous poster hash: 8ab59...346

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvordan ser du det?

Edit: Skjedde en feil. Skulle spørre deg som skrev hun sletter kommentarer på instagram..

Endret av LilleLerke
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...