Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anomali
Skrevet

Det er flere av de av oss du beskylder for å være fans, som var med i en ganske lang tråd som kritiserte nettopp Treasures. Mange av smykkene som ble brukt som eksempel den gangen, var type sykkel, saksofon og andre svadasmykker, som kostet 1,50 eller noe fra AliBaba. De ble solgt til rundt 299, pluss/minus en hundrelapp. De større statementjuggelkjedene lå fra 799 og oppover, med noen i prisklassen 1000+. Men det var ikke slik at mange smykker ble solgt til "mange tusen". Fjortiser er forøvrig sjelden i målgruppa for juggelsmykker til mange tusen. De kastet nok i større grad bort noen hundrelapper på smykker til en verdi av 2 kr.

Det er nok av ting rundt Treasures som var kritikkverdig, som overprising kombinert med en svulstig og tvilsom markedsføring. Treasures by Caroline fikk det feks til å fremstå som noe mer personlig og eksklusivt enn kvantumkjøp fra Kina faktisk er. Det er ingen grunn til å overdrive, da er det ikke lenger seriøs kritikk.

Jeg overdriver slett ikke. Når man priser noe som koster tjue kroner til totusen er man rett og slett en svindler, især når man skryter om hvor eksklusive smykkene er i forkant.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg overdriver slett ikke. Når man priser noe som koster tjue kroner til totusen er man rett og slett en svindler, især når man skryter om hvor eksklusive smykkene er i forkant.

Her må du nok begynne å komme med noen linker på hvilke smykker til tjue kroner som ble solgt til 2000. For de fleste smykkene fra den gangen dette stormet som verst, kostet noen hundre. Ikke flere tusen.

• Liker 5
Gjest Anomali
Skrevet

Her må du nok begynne å komme med noen linker på hvilke smykker til tjue kroner som ble solgt til 2000. For de fleste smykkene fra den gangen dette stormet som verst, kostet noen hundre. Ikke flere tusen.

Vanskelig å linke til en pris FF og mannen satte ned etter avsløringene, eller hva?

• Liker 2
Skrevet

Det var mange sett som kostet mellom tusen og totusen kroner.

Mange også nå? Link?

• Liker 1
Gjest Anomali
Skrevet

Jaja, folkens, om lykken er åpersonmangre

Mange også nå? Link?

Jeppp, mange. Som sagt er det vanskelig å linke til en pris ekteparet har endret i ettertid. Men flott at du velger å angripe meg hele tiden, du er et glitrende eksempel på sakligheten i denne tråden. :)

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å linke til en pris FF og mannen satte ned etter avsløringene, eller hva?

Nei? Jeg klarte det. Både opprinnelig pris (249) og prisen de satte det ned til (129). Med bilder og skjermdumper. Og jeg fant en haug med treff, fra forum, blogger og til og med Dagbladet. Dette ble grundige diskutert og dokumentert.

• Liker 2
Skrevet

Rart at du velger å overse svarene mine gang på gang da. :)

Jeg vet hvilke priser de hadde på smykkesettene, jeg har da for faen ikke hallusinert. Hvorfor tror du LK klikka på bloggeren som påpekte diffen mellom totusen og tjue kroner?

Kos dere videre med FF-.tilbedelsen.

Hallo i luken, jeg vet godt både at han klikket og hvorfor han klikket. Jeg hadde selv "gleden" av å krangle med ham i ymse tråder om Treasures! Og da var det ikke smykker til 2000 kr som var i vinden. Jeg har også gitt deg en link til en blogg fra den tiden, hvor LK går banan i kommentarfeltet. Der ligger det skjermdump med priser. Og "jeg har ikke hallusinert" er ikke mye til argument. Stormen rund Treasures er godt dokumentert. Det er pussig om du ikke klarer å finne noe om de mange smykkene til 2000 kr?

Og spydigheter om tilbedelse kan du spare deg.

• Liker 10
Skrevet

Les kommentarene på dette innlegget:

http://merethus.blogg.no/1305010554_fotballfrue_svindler_.html

Klarer dere fortsatt å forsvare dette ekteparet???

Det er litt forskjell på å forsvare dem, og mislike mye av det som foregår her. Som å overdrive og påstå mye man ikke kan dokumentere. Jeg har ikke noe behov for å forsvare konseptet fotballfrue. Snarere tvert imot. Jeg misliker like fullt måten det ofte gjøres på her, som enkelte nettopp har demonstrert på en glimrende måte.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Morsomt at alle favorittene er produkter fra sponsorer. Sikkert tilfeldig.

Hun sponses vel av Coverbrands (?), som er en av (om ikke den) de største beauty-nettsidene i landet. De selger en haug av produkter fra mange forskjellige merker, så å finne en favoritt er ikke akkurat vanskelig for noen. Hadde jeg vært søkkrik skulle jeg brukt en slump der titt og ofte, siden de selger merket mitt og faktisk har fri frakt (frakt er et lite helvete i Norge).

Men med mindre lommebok og dårlig hud, så går mine penger utenlands.

Endret av Scherbatsky
  • Liker 1
Skrevet

Navnet sies å være Matilde/Mathilde/Matilda/Mathilda. Hvilken variasjon av navnet vet jeg ikke :)

Anonymous poster hash: c90a3...64c

Skrevet

Navnet sies å være Matilde/Mathilde/Matilda/Mathilda. Hvilken variasjon av navnet vet jeg ikke :)

Anonymous poster hash: c90a3...64c

Trodde hun hadde skrevet et sted at det var et kort og sjeldent navn?

Anonymous poster hash: 1fad1...4db

Skrevet

Får håpe det blir Linnea med to n-er. Jeg holder en knapp Elina eller Celina.

Da har FF og jeg 2 forskjellige oppfattelser av "spesielt og uvanlig" som hun selv har uttalt at navnet er ;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Skrevet
Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

* Persondebatt, trakassering

I tillegg har jeg ryddet for avsporinger.

Spørsmål til moderering skal tas enten direkte til moderator eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

"Lars Kristian hjelper til med markedsføringen, bilder og kontakt med annonsører på siden. Sammen har de gjort bloggen til Norges mest populære, med 90 000 lesere hver dag, og 130 000 sidevisninger hver dag. Det er det penger i.

– Det er jo selvsagt morsomt det, men vi måler ikke suksess i kroner, men i lesertall, og håper at de vil fortsette å stige, sier Eriksen til TA, ettersom frua er opptatt med oppdrag i hovedstaden."

Hvorfor lar hun ham si slikt til avisene? Jeg tror ikke noe på at de sammen har gjort denne bloggen til en suksess. Han har kommet inn i støttefunksjoner etter hvert fordi bedriften har blitt så stor og han ikke har hatt noe annet å finne på uansett, men det er da hennes stemme, utseende, interesser og tekster som er grunnlaget for denne suksessen. Om noe så har han redusert suksessen ved at de måtte skrive av et stort tap i fjor pga hans mislykkede aksjespekulasjoner. Hvis jeg hadde vært ham, ville jeg ha syntes det var pinlig å prøve å ta æren for noe av dette. Daglig leder er han også - why?

"– Men hvorfor er du daglig leder i Fotballfrue, Lars-Kristian?

– Ja, det skjønner ikke jeg heller. He-he, neida han skal få lov å smykke seg med den tittelen. Han synes det er så stas, sier Caroline Berg Eriksen."

fra http://www.dn.no/talent/article2701622.ece

Jesus, gjett om han har skutt gullfuglen med den dama. Ikke bare er hun langt over hans liga utseendemessig, men i tillegg kan hun forsørge ham når fotballkarrieren skranter - og la ham ta æren for det.

• Liker 21
Skrevet

"Lars Kristian hjelper til med markedsføringen, bilder og kontakt med annonsører på siden. Sammen har de gjort bloggen til Norges mest populære, med 90 000 lesere hver dag, og 130 000 sidevisninger hver dag. Det er det penger i.

– Det er jo selvsagt morsomt det, men vi måler ikke suksess i kroner, men i lesertall, og håper at de vil fortsette å stige, sier Eriksen til TA, ettersom frua er opptatt med oppdrag i hovedstaden."

Hvorfor lar hun ham si slikt til avisene? Jeg tror ikke noe på at de sammen har gjort denne bloggen til en suksess. Han har kommet inn i støttefunksjoner etter hvert fordi bedriften har blitt så stor og han ikke har hatt noe annet å finne på uansett, men det er da hennes stemme, utseende, interesser og tekster som er grunnlaget for denne suksessen. Om noe så har han redusert suksessen ved at de måtte skrive av et stort tap i fjor pga hans mislykkede aksjespekulasjoner. Hvis jeg hadde vært ham, ville jeg ha syntes det var pinlig å prøve å ta æren for noe av dette. Daglig leder er han også - why?

"– Men hvorfor er du daglig leder i Fotballfrue, Lars-Kristian?

– Ja, det skjønner ikke jeg heller. He-he, neida han skal få lov å smykke seg med den tittelen. Han synes det er så stas, sier Caroline Berg Eriksen."

fra http://www.dn.no/talent/article2701622.ece

Jesus, gjett om han har skutt gullfuglen med den dama. Ikke bare er hun langt over hans liga utseendemessig, men i tillegg kan hun forsørge ham når fotballkarrieren skranter - og la ham ta æren for det.

Kanskje hun ikke har noe behov for å ta æren for det da? Dette er jo noe hun bestemmer selv. Men dette med utseendet er subjektivt så du kan ikke si at hun er langt over han utseendemessig.

Anonymous poster hash: 216b9...370

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...