Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om FF noen gang reflekterer over at hun har tynt hår fordi hun sulter seg? Søsteren, som er normalvektig, trenger jo ikke å sette på løshår.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

Hun skrev en gang at hun pleide å ha langt tykt hår, men etter å en gang ha klippet det kort så vokste det aldri ut på samme måte. Tipper år med farging, bleking og styling også har satt sine spor.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skrev en gang at hun pleide å ha langt tykt hår, men etter å en gang ha klippet det kort så vokste det aldri ut på samme måte. Tipper år med farging, bleking og styling også har satt sine spor.

Et sunt hår får man av god ernæring. Om man en gang har klippet det kort er temmelig irrelevant, da håret er dødt. Kan se for meg at løshåret skader hårveksten også, mange ender jo med flekkvis skallethet av å ha påsatt hår.

• Liker 2
Skrevet

Jøss. Oktoberfavoritter. Sååå utrolig gode produkter at de er favoritter en hel måned.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fantastisk kvinne fordi hun er tynn og shopper mye?

Hva godt gjør hun for verden som gjør henne til en fantastisk kvinne??

Anonymous poster hash: 09884...69f

Vel, hun inspirerer folk til å trene. Hun er utdannet og reflektert. Samlet inn penger til kreftforeningen. Bare for å nevne noe. Det er mye misunnelse i denne tråden, fotballfrua lever det "perfekte liv" som mange kvinner bare kan drømme om, og det stikker litt. la oss hate på vakre suksessfulle Caroline.....det her blir for latterlig jenter..come on

Endret av anora
  • Liker 4
Skrevet

Vel, hun inspirerer folk til å trene. Hun er en utdannet og reflektert. Samlet inn penger til kreftforeningen. Bare for å nevne noe. Det er mye misunnelse i denne tråden, fotballfrua lever det "perfekte liv" som mange kvinner bare kan drømme om, og det stikker litt. la oss hate på vakre suksessfulle Caroline.....det her blir for latterlig jenter..come on

Hvilken utdanning har hun?

Anonymous poster hash: db348...34d

• Liker 7
Skrevet

Hvilken utdanning har hun?

Journalistikk

Skrevet

Journalistikk

Nei, hun har ingen grad. Hun har to år på en tulleskole.

• Liker 14
Skrevet

Vel, hun inspirerer folk til å trene. Hun er utdannet og reflektert. Samlet inn penger til kreftforeningen. Bare for å nevne noe. Det er mye misunnelse i denne tråden, fotballfrua lever det "perfekte liv" som mange kvinner bare kan drømme om, og det stikker litt. la oss hate på vakre suksessfulle Caroline.....det her blir for latterlig jenter..come on

Kan du spesifisere hva dette perfekte livet inneholder som så mange kvinner misunner?

Noen konkrete eksempler?

• Liker 3
Skrevet

Kan du spesifisere hva dette perfekte livet inneholder som så mange kvinner misunner?

Noen konkrete eksempler?

-Hun er tynn og vakker.(ser mange i tråden her hakker ned på tynne kvinner, for å føle seg selv bedre, den er klassisk)

-gitt ut bok

-Utdannet

-Reiser på flotte ferier

-flott hus

-er millionær

-Reflektert

-inkluderende

-positiv og glad

-smart/kunnskapsrik

The list goes on.......

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tråden er nok en gang ryddet iht reglene for:

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

* Persondebatt, trakassering

I tillegg har jeg ryddet for avsporinger.

Spørsmål til moderering skal tas enten direkte til moderator eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Skrevet

-Hun er tynn og vakker.(ser mange i tråden her hakker ned på tynne kvinner, for å føle seg selv bedre, den er klassisk)

-gitt ut bok

-Utdannet

-Reiser på flotte ferier

-flott hus

-er millionær

-Reflektert

-inkluderende

-positiv og glad

-smart/kunnskapsrik

The list goes on.......

-Vakker er en smaksak. Jeg tror personlig alle vil se like vakker ut med like mye løshår, sminke, tid på badet, rett vinkel og redigering.

- Gitt ut bok med oppskrifter som hun har vært kreativ i forhold hvordan hun har kommet frem til.

- Tror det er mange i denne tråden som har mye mer utdannelse enn henne.

- Tror også mange i denne tråden drar på flotte reiser - som de betaler selv.

- Tror mange i denne tråden har en bolig som de selv definerer som flott.

- Utfra skattelistene som er referert til i media er hun ikke millionær.

- Vil ikke kalle en som fornekter evolusjonen reflektert.

- Positiv og glad - hvem fremstiller ikke seg selv slik på sosiale medier idag?

- Smart/kunnskapsrik - på hvilket område?

• Liker 18
Skrevet

Det kan nok virke litt komisk siden det er ett ansikt og en person som fronter disse favorittene. Men om man ser dette ifra ett kommersielt bedriftssyn så er det jo ikke så merkelig. Jeg kan forstå at det ikke er så enkelt for en 14åring å se likhetene mellom hva ens favorittblogger anbefaler og hva en bedrift/selskap anbefaler. Altså, da tenker jeg på metodene for å selge, ikke selve produktene.

Hun gjør jo ikke noe ulovlig (ikke at du påsto det) så lenge hun husker å merke innleggene riktig. Men at det spiller på en slags fortolighet som oppstår mellom leser og blogger, det gjør det utvilsomt. Jeg mener å ha lest at hun velger ut produktene og samarbeidspartnere med omhu så jeg håper hun snakker sant der iallefall. Og det tror jeg nok også for hun holder seg vel til de samme bedriftene. Mener å huske at det varierte mer imellom produktene før, nå virker det som om hun holder seg mer til de samme produktene.

Uansett, tror det er utrolig viktig å påpeke for barn og ungdommer at det er greit å være kritisk og at bloggere er folk med bedrifter som er ute etter å tjene penger.

Endelig konstruktiv kritikk og et saklig innlegg!

Skal jeg gi deg et eksempel på usaklighet? Usaklig staves uten e.

FF-fansen er forresten klart i overvekt hva gjelder hets og personangrep. Å definere andre som mobbere når de ikke oppfører seg som det er usaklig hersketeknikk.

Det er bra du rettet på henne forresten, det kunne være noen som ikke forsto hva hun mente.

(Nevnte noen hersketeknikk?)

Bare det at du deler inn i grupper med 'FF-fans' og 'FF-fanatikere' viser hvor du står.

Jeg er verken for eller i mot denne kvinnen, og å dele inn i grupper fordi man er uenig blir for barnslig. Veldig mye her er usaklig hets, spydige kommentarer kamuflert i fjas som er i hensikt i å sverte henne.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 2
Skrevet

Endelig konstruktiv kritikk og et saklig innlegg! Det er bra du rettet på henne forresten, det kunne være noen som ikke forsto hva hun mente.(Nevnte noen hersketeknikk?) Bare det at du deler inn i grupper med 'FF-fans' og 'FF-fanatikere' viser hvor du står. Jeg er verken for eller i mot denne kvinnen, og å dele inn i grupper fordi man er uenig blir for barnslig. Veldig mye her er usaklig hets, spydige kommentarer kamuflert i fjas som er i hensikt i å sverte henne. Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Jeg kaller en spade for en spade. Bunnløs beundring og fornektelse av ethvert negativt aspekt ved bedriften hennes er intet annet enn fanatisme.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kaller en spade for en spade. Bunnløs beundring og fornektelse av ethvert negativt aspekt ved bedriften hennes er intet annet enn fanatisme.

Disse som beundrer FF bunnløst, det må være mange svært unge jenter. Det er da ikke voksne kvinner som skriver slike kommentarer som at "du er bare sååå utrolig vakker" osv. Disse unge jentene fornekter ikke negative aspekter ved bedriften hennes for de ser ikke på dette som bedrift og reklame, men som at FF er deres venninne og som deler så mye med dem.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 10
Skrevet

Det er nok svært få i denne tråden som beundrer FF bunnløst. Selv om noen av dere mener det er et skarpt skille mellom FF-kritikere og FF-fans er nok ikke det realiteten.

• Liker 3
Skrevet

-Hun er tynn og vakker.(ser mange i tråden her hakker ned på tynne kvinner, for å føle seg selv bedre, den er klassisk) Jeg syns personlig ikke hun er så spesielt vakker(ikke i virkeligheten hvertfall) og tynn er jeg selv

-gitt ut bok altså, det er en kokebok

-Utdannet ikke en ekte utdannelse i min verden

-Reiser på flotte ferier som vi alle gjør

-flott hus i gokk!!

-er millionær tja, er hun?

-Reflektert syns jeg virkelig ikke det virker som hun er

-inkluderende ?

-positiv og glad som alle på sosiale medier

-smart/kunnskapsrik hvordan har du fått det inntrykket?

The list goes on.......

Kan virkelig ikke forstå at noen tror at de som er kritiske til ff faktisk er misunnelig på henne...Jeg er svært kritisk til den type blogging og hvordan det påvirker og lurer unge jenter!

Anonymous poster hash: 1fad1...4db

• Liker 12
Skrevet

-Vakker er en smaksak. Jeg tror personlig alle vil se like vakker ut med like mye løshår, sminke, tid på badet, rett vinkel og redigering.

- Gitt ut bok med oppskrifter som hun har vært kreativ i forhold hvordan hun har kommet frem til.

- Tror det er mange i denne tråden som har mye mer utdannelse enn henne.

- Tror også mange i denne tråden drar på flotte reiser - som de betaler selv.

- Tror mange i denne tråden har en bolig som de selv definerer som flott.

- Utfra skattelistene som er referert til i media er hun ikke millionær.

- Vil ikke kalle en som fornekter evolusjonen reflektert.

- Positiv og glad - hvem fremstiller ikke seg selv slik på sosiale medier idag?

- Smart/kunnskapsrik - på hvilket område?

Er enig at hva som er vakkert er subjektivt, men utifra "medias ideal" er hun vakker.

Hun er bare 26 år og har oppnådd mye, det er ganske imponerende.

• Liker 1
Skrevet

Imponerer ikke meg når det meste er kjøpt, fake og fått :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 4
Skrevet

Kan virkelig ikke forstå at noen tror at de som er kritiske til ff faktisk er misunnelig på henne...Jeg er svært kritisk til den type blogging og hvordan det påvirker og lurer unge jenter!

Anonymous poster hash: 1fad1...4db

Tror du virkelig ikke at noen i denne tråden er misunnelig på Caroline?

• Liker 1
Skrevet

Tror du virkelig ikke at noen i denne tråden er misunnelig på Caroline?

Andre enn deg? Neh...

Anonymous poster hash: b60c4...03b

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...