Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mener hun skrev at A ikke var først bokstaven.

Ja, det gjorde hun ;p

Hm, blir spennende med navnet i alle fall.

Tipper hun ikke sier noe før ungen er født..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan da ikke være noe annet enn et pr-stunt fra dem? De har jo hele tiden påstått flere ganger at de ikke vil røpe navnet ikke før hun er født. Er det så lite trafikk på en søndag at de vil skape enda mer blest?

Anonymous poster hash: 6058e...db5

• Liker 9
Gjest Anomali
Skrevet (endret)

Det er jo ikke rart at hun husker at fotballfruemannen har skrevet dette flere ganger. Om man har lest bloggen hennes lenge så har man lært at underholdningen ligger i kommentarfeltet og man husker da vitterlig ting man leser. Eller er folk så dumme at ting de leser og hører er glemt i neste sekund? Og hvis dere syntes det er sykt at folk leser alle kommentarene hun får så regner jeg med at dere ikke leser disse selv? Siden det er så sykt altså... La meg da bare si en ting: da syntes jeg all den tid dere bruker på å forsvare ff er bortkastet da dere åpenbart baserer inntrykket deres av henne på det hun skriver i innleggene. Der virker hun jo søt og snill, men det er i kommentarfeltet at dette ekteparet viser sinne sanne toner. Begynn å les kommentarene og svarene de gir så kan vi ha en saklig debatt her.

Enig! Brorparten av 'forkjemperne mot netthets og mobbing' kan jo aldri ha lest hvordan sirkus Eriksen trakasserer folk i eget kommentarfelt og rundtom på nett.

Innlegget er ryddet for hets og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 11
Skrevet

Ja, det gjorde hun ;p

Hm, blir spennende med navnet i alle fall.

Tipper hun ikke sier noe før ungen er født..

Tipper kommentarer med rett navn ikke blir publisert i kommentarfeltet..

• Liker 5
Skrevet

Om jeg kan kalles en forsvarer.. (det er vel enten eller i denne tråden), så leser jeg ikke bloggen i det hele tatt. Så mitt forsvar er basert på at jeg ikke synes noe spesielt om at man spekulerer og snakker ned en person basert på en blogg som i tillegg er forretning (altså et image). Det samme gjelder politikere, artister, skuespillere, forretningsmenn/kvinner og alle andre som måtte ha våget å stikke nesa frem litt.

• Liker 2
Skrevet

Om jeg kan kalles en forsvarer.. (det er vel enten eller i denne tråden), så leser jeg ikke bloggen i det hele tatt. Så mitt forsvar er basert på at jeg ikke synes noe spesielt om at man spekulerer og snakker ned en person basert på en blogg som i tillegg er forretning (altså et image). Det samme gjelder politikere, artister, skuespillere, forretningsmenn/kvinner og alle andre som måtte ha våget å stikke nesa frem litt.

Å herregud..hvorfor skrive noe her i det hele tatt? Det er som om jeg skulle diskutere ivrig og påstå ting om biler,når jeg ikke aner noe som helst om biler.

Er det meninga at folk skal komme unna med alt mulig dritt de sier og gjør, bare fordi de er litt kjent og "stakkars" hylekoret da går til angrep? Nei.

Det er mye piss i denne tråden,men det er mye som ikke er det også.

Anonymous poster hash: 6e1bc...242

• Liker 12
Skrevet

Fascinerende dette med blogging. Man skal tydeligvis være så personlig som mulig i starten slik at man tiltrekker seg nok lesere, og når leserne er på plass stenger man krana langsomt. Man skal ikke kritisere selve bloggen og det som drar inn pengene, reklamen. Da er det plutselig et firma, og et firma må jo få inn pengene sine. Man skal heller ikke kritisere bloggeren og det hun utleverer (for å tjene penger til firmaet), da er det mobbing og hets.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 10
Skrevet

Det er jo ikke rart at hun husker at fotballfruemannen har skrevet dette flere ganger. Om man har lest bloggen hennes lenge så har man lært at underholdningen ligger i kommentarfeltet og man husker da vitterlig ting man leser. Eller er folk så dumme at ting de leser og hører er glemt i neste sekund? Og hvis dere syntes det er sykt at folk leser alle kommentarene hun får så regner jeg med at dere ikke leser disse selv? Siden det er så sykt altså... La meg da bare si en ting: da syntes jeg all den tid dere bruker på å forsvare ff er bortkastet da dere åpenbart baserer inntrykket deres av henne på det hun skriver i innleggene. Der virker hun jo søt og snill, men det er i kommentarfeltet at dette ekteparet viser sinne sanne toner. Begynn å les kommentarene og svarene de gir så kan vi ha en saklig debatt her.

Altså. Det er forskjell på å lese noe å glemme det i neste sekund, og å huske en kommentar fra kommentarfeltet på en blogg i 4 år. Men jeg synes ikke det er sykt, synes mer det er spesielt.

Jeg leser kommentarfeltet hennes en gang i blant hvis jeg kjeder meg eller jeg ser at det kommer til å bli drama i kommentarfeltet ut i fra hva hun skriver.

Vil ikke klassifisere meg som en ff-fan.

Synes forøvrig at Caroline har blitt mye bedre i kommentarfeltet. Før hadde hun en mye mer krass tone, nå virker hun mer ydmyk. Fint å se at folk lærer fra gamle feil.

• Liker 4
Skrevet

Det eneste som taler imot det, er at hun har sagt at det er et spesielt og uvanlig navn - og det er vel ikke Leah i disse dager?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Leah er vel ganske populært ja, men er bare et par stykker i Norge som heter Leah Johanne. Tipper det er det, Leah Eline eller Leah Celine.

Anonymous poster hash: 75ba2...454

Skrevet

Så vakker hun ble som brunette og har den kroppen samtidig som hun gravid. Hun inspirerer virkelig. Hun er en helt fantastisk kvinne.

• Liker 3
Gjest Anomali
Skrevet

FF har en snever definisjon på hva en hetsende kommentar er. :)

• Liker 5
Skrevet

Det viktigste er å påpeke hvor skremmende vi som diskuterer FFs forretningsmetoder er.

Kaller du diskusjonen om sydlandske trekk å diskutere FFs forretningsmetoder?

Å herregud..hvorfor skrive noe her i det hele tatt? Det er som om jeg skulle diskutere ivrig og påstå ting om biler,når jeg ikke aner noe som helst om biler.

Er det meninga at folk skal komme unna med alt mulig dritt de sier og gjør, bare fordi de er litt kjent og "stakkars" hylekoret da går til angrep?

Det er da fullt lovlig for folk som liker FF å skrive innlegg i denne tråden. Les åpningsposten en gang til. Der står det ingenting om at det er et vilkår for å poste i denne tråden at man er negativ til Fotballfrue. Utrolig merkelig tankegang på enkelte her inne - at de som er positive til FF liksom har mindre rett til å være her. Vi får stadig vekk beskjed om å opprette "vår egen tråd".

Her er åpningsinnlegget:

[Overskrift: Fotballfrue]

La det bli en saklig debatt og ikke spekulering.

Hvilke god verdier viser rosabloggerene oss??

Anonymous poster hash: 7ac72...929

Jeg kan ikke se at dette ekskluderer innlegg som er positive Fotballfrue eller andre rosabloggere?

• Liker 4
Skrevet

Så vakker hun ble som brunette og har den kroppen samtidig som hun gravid. Hun inspirerer virkelig. Hun er en helt fantastisk kvinne.

Fantastisk kvinne fordi hun er tynn og shopper mye?

Hva godt gjør hun for verden som gjør henne til en fantastisk kvinne??

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 15
Gjest Anomali
Skrevet

Fantastisk kvinne fordi hun er tynn og shopper mye?

Hva godt gjør hun for verden som gjør henne til en fantastisk kvinne??Anonymous poster hash: 09884...69f

Hun er tynn, må vite.

• Liker 6
Skrevet

Det er da fullt lovlig for folk som liker FF å skrive innlegg i denne tråden. Les åpningsposten en gang til. Der står det ingenting om at det er et vilkår for å poste i denne tråden at man er negativ til Fotballfrue. Utrolig merkelig tankegang på enkelte her inne - at de som er positive til FF liksom har mindre rett til å være her. Vi får stadig vekk beskjed om å opprette "vår egen tråd".

Her er åpningsinnlegget:

Jeg kan ikke se at dette ekskluderer innlegg som er positive Fotballfrue eller andre rosabloggere?

Men er det ikke du som messer om at det skal bli en saklig debatt da? Man må jo kjenne saken for å diskutere den.

Når det kommer til den sydlandsk"diskusjonen" dere kaller den er det jo dere som koker den forbanna spikeren. Kan det ikke tenkes at dette var en kommentar fra en ung jente som kanskje ikke mente noe særlig vondt med den kommentaren?

• Liker 6
Skrevet

Men er det ikke du som messer om at det skal bli en saklig debatt da? Man må jo kjenne saken for å diskutere den.

Jeg kjenner da godt til bloggen til FF, jeg?

• Liker 1
Skrevet

Her er åpningsinnlegget:

Eh..hun leser ikke bloggen. Kan ikke være fan av ff da.

• Liker 1
Skrevet

Eh..hun leser ikke bloggen. Kan ikke være fan av ff da.

Hun kan da vel være positiv ut fra et generelt inntrykk av FF og/eller andre rosabloggere?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner da godt til bloggen til FF, jeg?

Men du leser den ikke? Du har jo ikke forutsetninger for å kommentere det som blir diskutert.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tipper jenta skal hete Olivia, evt. Olivia Johanne.

Anonymous poster hash: 74f94...41a

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...