Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

VÆR SÅ SNILL. IKKE KALL UNGEN DIN: UGLA :sjokkert:

Får fnatt når hun bruker den betegnelsen.

Anonymous poster hash: 91a7d...972

Ugla er tusen ganger bedre enn alle disse "prinsessa og prinsen" som mange kaller barna sine. Får fnatt av alle prinsessene og prinsene som florerer.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ikke å snakke om 'spiren'. Urk.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 8
Skrevet

Hun skriver i kommentarfeltet at alle bokstavene ikke ligger på bordet. Og at det ikke er et navn på topplisten.

Den N'en kan jo være en Z også? I'en ser ikke helt ut som en I for meg. Det er noe "galt" på de ene enden.. Hvis det ikke er en annen bokstav som ligger intil å lager skygge da.

Jeg ser A Z/N E _ I

tror jeg.

Anonymous poster hash: e8705...ae5
Gjest Anomali
Skrevet

Hun skriver i kommentarfeltet at alle bokstavene ikke ligger på bordet. Og at det ikke er et navn på topplisten. Den N'en kan jo være en Z også? I'en ser ikke helt ut som en I for meg. Det er noe "galt" på de ene enden.. Hvis det ikke er en annen bokstav som ligger intil å lager skygge da. Jeg ser A Z/N E _ Itror jeg. Anonymous poster hash: e8705...ae5

Det er en N. Du ser det på bredden.

Skrevet

Når FF-fans kan definere det å google som sykelig ser man jo hvor lista ligger.

:blomst:

Men var det ikke skremmende det var?

Kanskje vedkommende mente som skremmende på en sykelig måte..

• Liker 1
Skrevet

Javel? Vis oss linkene!

Anonymous poster hash: 9095f...372

Jeg har vist deg én, holder langt nok som "bevis" for at det er hevdet fra de.

• Liker 2
Gjest Anomali
Skrevet

:blomst:

Men var det ikke skremmende det var?

Kanskje vedkommende mente som skremmende på en sykelig måte..

Kommer vel tydelig frem at skremmende er synonym til sykelig i denne sammenhengen.

Dette er jo det FF-fans skriver gjennom hele tråden. "Åja, du likte ikke antrekket hennes i dag? Skremmende at der bryr dere sånn om denne bloggeren. Mobbere hele gjengen! Netthets!"

Osv osv

• Liker 2
Skrevet

Synes at det er mer fascinerende enn skremmende :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg krysser fingrene for at hun ikke kaller datteren sin noe som jeg kunne tenkt meg å kalle datteren min. :fnise: Ser for meg at navnet hun velger kommer til å bli ganske populært etterhvert. Sikkert mange som blir inspirert av henne.

Jeg har hele tiden tenkt at hun kommer til å kalle henne opp etter "mimmi", men jeg aner ikke hva hun het.

• Liker 3
Skrevet

Synes at det er mer fascinerende enn skremmende :)

Enig. Det var jeg som kommenterte at det var skremmende først, men da hun forklarte at hun hadde søkt det opp synes jeg ikke er skremmende, mer spesielt og fascinerende at man husker slike ting ;) Nå er ikke jeg en av de som nileser kommentarfeltet hennes men. Jeg har i hvertfall ikke som vane å gå rundt å huske på hva LKE sa i 2008 :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg krysser fingrene for at hun ikke kaller datteren sin noe som jeg kunne tenkt meg å kalle datteren min. :fnise: Ser for meg at navnet hun velger kommer til å bli ganske populært etterhvert. Sikkert mange som blir inspirert av henne.

Jeg har hele tiden tenkt at hun kommer til å kalle henne opp etter "mimmi", men jeg aner ikke hva hun het.

Jeg kom til å tenke på 'Celina' av en eller annen grunn.

Gjest Anomali
Skrevet

Jeg ler og ler. Og fotballfrue ler hele veien til banken! Anonymous poster hash: 9095f...372

Det er vel ingen av kritikerne som hevder at hun ikke tjener penger på det hun driver med?

• Liker 3
Gjest Anomali
Skrevet

Jeg tror ikke disse FF-fansene husker hva de skriver fra gang til gang. Det viktigste er å påpeke hvor skremmende vi som diskuterer FFs forretningsmetoder er.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det er ut som det ligger en M på bordet og hun viser frem A. Synes også jeg er en I. Lurer på om det blir Mia :)

Ser nå at dere allerede har spekulert, ervel helt på villspor jeg.

Mulig det er Anine da? :)

Endret av AloeVera
Skrevet

Det er ut som det ligger en M på bordet og hun viser frem A. Synes også jeg er en I. Lurer på om det blir Mia :)

Hvor ser du en m?

Hvis jeg skal være småfrekk så tror jeg Caroline er narsissistisk nok til å kalle opp ungen etter seg selv. Derfor Celina.

• Liker 2
Skrevet

Ser nå at dere allerede har spekulert, ervel helt på villspor jeg.

Mulig det er Anine da? :)

Mener hun skrev at A ikke var først bokstaven.

Gjest vilma2000
Skrevet

Det er jo ikke rart at hun husker at fotballfruemannen har skrevet dette flere ganger. Om man har lest bloggen hennes lenge så har man lært at underholdningen ligger i kommentarfeltet og man husker da vitterlig ting man leser. Eller er folk så dumme at ting de leser og hører er glemt i neste sekund? Og hvis dere syntes det er sykt at folk leser alle kommentarene hun får så regner jeg med at dere ikke leser disse selv? Siden det er så sykt altså... La meg da bare si en ting: da syntes jeg all den tid dere bruker på å forsvare ff er bortkastet da dere åpenbart baserer inntrykket deres av henne på det hun skriver i innleggene. Der virker hun jo søt og snill, men det er i kommentarfeltet at dette ekteparet viser sinne sanne toner. Begynn å les kommentarene og svarene de gir så kan vi ha en saklig debatt her.

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...