AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4381 Skrevet 18. oktober 2013 Hurra, Caroline skal forsøke å blogge som normalt og LK tar over twitter, instagram og facebook :D Anonymous poster hash: 6243e...d33 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4382 Skrevet 18. oktober 2013 Man bli stiv av botox og fillere, restylane. Hun ser ulykkelig ut, og sliten. Ser virkelig lei ut. Men blogge 10 timer daglig hadde hun ikke behøvd. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Synes hun personlig ser fantastisk ut. Ser ikke hva du nevner med ulykkelig og sliten... Ønsketenkning kanskje? Jeg vil også være i like god form under graviditeten om jeg skal ha barn, uten tvil! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4383 Skrevet 18. oktober 2013 Hun ser sliten ut, ikke mye glød i det ansiktet der. Anonymous poster hash: cf5ef...056 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4384 Skrevet 18. oktober 2013 Syns håret hennes ofte ligger "for perfekt". Det ser falsk og stivt ut. Flatt oppe og merkelig nede.. Anonymous poster hash: 16e7d...36e 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4385 Skrevet 18. oktober 2013 Syns det er merkelig at de faktisk sier hvor mye de tjener på annonser, adlinks osv i et intervju, når det på bloggen gjøres alt for å skjule det. "Annonse" står med lysgrå skrift så du ikke skal se det så godt, imotsetning til reklame i blader, der står det stort ANNONSE øverst på siden. Anonymous poster hash: 16e7d...36e 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4386 Skrevet 18. oktober 2013 Hadde vært moro om de som var aktive i denne tråden ble stilt opp mot en vegg og latt andre stå og plukke på alt som er feil med utseendet deres, så kanskje dere hadde følt hvordan det var. Lurer virkelig på hvordan sånne mennesker er utenfor 4 vegger der man ikke kan leke tøff bak et tastatur. Familien deres må være rimelig stolte! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4387 Skrevet 18. oktober 2013 Syns håret hennes ofte ligger "for perfekt". Det ser falsk og stivt ut. Flatt oppe og merkelig nede.. Anonymous poster hash: 16e7d...36e Håret er jo falskt, ikke rart det ser stivt ut. Exstension er dødt hår. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4388 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har vært en av de som tidligere har kritisert reklameringen og således mangel av merking. Dette synes jeg hun er blitt flinkere til. Imidlertidig er det fascinerende å se hvor reklamebasert bloggen har blitt redusert til. De sier i intervjuet at hun har åtte reklameinnlegg i måneden. To i uka det. Så plusser hun på adlinks, i det siste på nesten hvert innlegg. Hun har like mye troverdighet som alle andre reklamebaserte magasiner eller medier. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4389 Skrevet 18. oktober 2013 Hadde vært moro om de som var aktive i denne tråden ble stilt opp mot en vegg og latt andre stå og plukke på alt som er feil med utseendet deres, så kanskje dere hadde følt hvordan det var. Lurer virkelig på hvordan sånne mennesker er utenfor 4 vegger der man ikke kan leke tøff bak et tastatur. Familien deres må være rimelig stolte! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Må bare plukke på meg. Jeg er ikke perfekt, langt der i fra, men prøver ikke være det heller. Er meget avslappet til at årene går, rynkene kommer, kroppen siger litt og man blir faktisk ikke yngre med årene. Må være fryktelig slitsomt å hige så etter ungdomstiden hele tiden at en løper, sprayer seg brun, fyller innpå med botox og restylane for å unngå alderdommen. Nei jeg eldes med verdighet. Anonymous poster hash: cf5ef...056 13
Knitcat Skrevet 18. oktober 2013 #4390 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har skjermdump av svaret hennes hvor hun svarer at 'evolusjonen tror hun ikke på'.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Hvorfor har du det 5
^littletoomuch Skrevet 18. oktober 2013 #4391 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor har du det Eneste måten å ha såkalte bevis når FF, som i dette tilfellet, nekter på noe hun faktisk har skrevet. Jeg synes det er bra faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4392 Skrevet 18. oktober 2013 Hadde vært moro om de som var aktive i denne tråden ble stilt opp mot en vegg og latt andre stå og plukke på alt som er feil med utseendet deres, så kanskje dere hadde følt hvordan det var. Lurer virkelig på hvordan sånne mennesker er utenfor 4 vegger der man ikke kan leke tøff bak et tastatur. Familien deres må være rimelig stolte! Anonymous poster hash: d1ced...5cd Nå har jo FF gått ut mot utseende til leserne sine sitt utseende også, så hun må vel stille seg på siden av oss da.. Anonymous poster hash: 16e7d...36e 9
Salmonella Skrevet 18. oktober 2013 #4393 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Ingen som skal bemerke at Lars Kristian viser en litt ydmyk side når han sier i DNartikkelen; I starten sendte vi faktura fra word, og visste ikke hva et fakturanummer var. Jeg blir nesten litt flau av å tenke på det.. Greit å trekke frem litt andre ting også så man kan få en litt nyansert tråd Endret 18. oktober 2013 av Salmonella 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4394 Skrevet 18. oktober 2013 Ingen som skal bemerke at Lars Kristian viser en litt ydmyk side når han sier i DNartikkelen; I starten sendte vi faktura fra word, og visste ikke hva et fakturanummer var. Jeg blir nesten litt flau av å tenke på det.. Greit å trekke frem litt andre ting også så man kan få en litt nyansert tråd Så du synes virkelig at etter alle hans uttalelser i det offentlig rom at denne uttalelsen viser at kan være ydmyk?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 6
Salmonella Skrevet 18. oktober 2013 #4395 Skrevet 18. oktober 2013 Så du synes virkelig at etter alle hans uttalelser i det offentlig rom at denne uttalelsen viser at kan være ydmyk?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Ja. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4396 Skrevet 18. oktober 2013 Ja. Jøss. Ok. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4397 Skrevet 18. oktober 2013 Ingen som skal bemerke at Lars Kristian viser en litt ydmyk side når han sier i DNartikkelen; I starten sendte vi faktura fra word, og visste ikke hva et fakturanummer var. Jeg blir nesten litt flau av å tenke på det.. Greit å trekke frem litt andre ting også så man kan få en litt nyansert tråd Den viser kun at han stort sett gjør ting han ikke kan. Anonymous poster hash: db348...34d 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4398 Skrevet 18. oktober 2013 Bare lurer: Dere som har fulgt henne lenge. Alle kommentarene (så godt som) går på ...så nydelig, så fin....så vakker, så etc. etc. Har det alltid vært sånn eller har det blitt mer sånn den siste tiden? Hun må jo få et høyt fall om hun ikke klarer å fortsette å være "vellykket". Synes hun virker som ei koselig jente, men hun må jo nødvendigvis oppleve press etter hvert i forhold til å "keep going" med den flotte stilen og de flotte omgivelsene? Anonymous poster hash: be94c...034
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4399 Skrevet 18. oktober 2013 Den viser kun at han stort sett gjør ting han ikke kan. Anonymous poster hash: db348...34d Hahaha spot on! Anonymous poster hash: 16e7d...36e 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4400 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har vært en av de som tidligere har kritisert reklameringen og således mangel av merking. Dette synes jeg hun er blitt flinkere til. Imidlertidig er det fascinerende å se hvor reklamebasert bloggen har blitt redusert til. De sier i intervjuet at hun har åtte reklameinnlegg i måneden. To i uka det. Så plusser hun på adlinks, i det siste på nesten hvert innlegg. Hun har like mye troverdighet som alle andre reklamebaserte magasiner eller medier.Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Men herlighet, det er jo ren forretning for henne - ingen som tvinger noen til å lese bloggen hennes! Likevel får hun flere klikk nå enn noensinne og hun kan le hele veien til banken. Jeg vet at det ligger mye arbeid bak bloggen hennes, og er faktisk fascinert over at hun har klart å skape et levebrød av dette. Hun må uten tvil være en hardtarbeidende og målrettet kvinne, og det er faktisk noe jeg synes er postivit. Så får det heller være at hun er for tynn, at bildene er for retusjert, at håret er falskt, at hun vrenger leppene på bilder eller u name it. Herregud, for en gjeng med sutrete damer dere er - dere som kritiserer henne. For øvrig er jeg ikke det minste i tvil om at hun klarer å holde orden i stellevesken sin når hun får barn eller kanskje klarer å blogge litt ved siden av amming og stelling. Ikke alle går inn i babyboblen. Anonymous poster hash: 13417...5a3 4
Fremhevede innlegg