Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

LV-veska er grusomt harry, da. Ville gått for Balenciaga eller Prada selv. Kanskje Mulberry. Men LV i det mønsteret? Aldri!

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

LV er helt grusomt. Mønsteret er grusomt, pluss det mister litt poenget å ha en dyr veske når "alle" springer rundt med det.

Hun kunne likesågodt tatt en vanlig plastpose og limt tusenlapper utpå, siden det tydeligvis er dette som er viktig - at den er dyr, og at hun eier en slik dyr veske.

Anonymous poster hash: 16e7d...36e

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LV-veska er grusomt harry, da. Ville gått for Balenciaga eller Prada selv. Kanskje Mulberry. Men LV i det mønsteret? Aldri!

Synes den var fin jeg, men ville ikke brukt så dyrt merke til stelleveske

Anonymous poster hash: 216b9...370

Skrevet

Jo. Om de solgte huset ville de jo betalt ned huslånet, så det er formue på sett og vis. Poenget er at FF gidt mulig er gjeldfri om fem år om de sparer opp til det og casher ut huslånet. Det kan godt være at hun ikke lyver om akkurat det. Eventuelt kan de ta ut en hel del aksjeutbytte og cashe ut på den måten. Selv om verdiene ikke er realisert så er de der.

Nei, du har ikke formue så lenge gjelden overgå verdiene du har. Du har verdier, men ikke formue. Formue = verdier - gjeld.

Anonymous poster hash: db348...34d

• Liker 1
Skrevet

Tror hun nevnte at hun hadde kjøpt kroker for å henge den i. Men en stelleveske til ham og en til henne med totalsum på rundt åtte og et halvt tusen er ganske ekstremt. Jeg synes det er et overbruk jeg ville hatt trøbbel med å forsvare selv.

• Liker 8
Skrevet

Nei, du har ikke formue så lenge gjelden overgå verdiene du har. Du har verdier, men ikke formue. Formue = verdier - gjeld. Anonymous poster hash: db348...34d

Les svarene mine. Hsr forklart deg hvorfor. :)

Skrevet

Stikkordet er 'realisert'. Verdiene er der.

Skrevet

Både brillene og skoene er helt krise. Selger hun seg til annonsørene for enhver pris?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 2
Skrevet

Fine sko, synes jeg. Langt å foretrekke foran de grusomme JC-styltene alle bloggerne løpte rundt i i en oerioee. Disse hadde jeg lett kjøpt selv.

Gjest vilma2000
Skrevet

Tror hun nevnte at hun hadde kjøpt kroker for å henge den i. Men en stelleveske til ham og en til henne med totalsum på rundt åtte og et halvt tusen er ganske ekstremt. Jeg synes det er et overbruk jeg ville hatt trøbbel med å forsvare selv.

Ja hun har kjøpt kroker til vognen så vesken kan henge i de lange hankene, men hun har ikke kjøpt kroker til å feste på selve vesken slik at vesken blir hengende i den høyden stellevesker egentlig skal henge i. Folk skal få lov til å kjøpe og bruke det de vil altså, men jeg tror bare at FF er et klassisk eksempel på en førstegangsfødende som planlegger å ha bleiene i bleistrikk, skittentøyet i en egen pose og smokkene i en holder, men når hverdagen kommer og babyen er ute av livmoren så er det ikke reelt å klare å holde orden på alt dette. Jeg syntes det virker som alt hun har kjøpt av utstyr er veldig upraktisk. Bare se på dette stelleteppe hun har kjøpt: hun skriver til og med at hun må ha papir mellom teppet og babyen så det ikke blir skittent, hva er vitsen? Teppet er sikkert fint det altså, men hun kommer til å forstå rimelig sjapt at et stelleteppe man bare kan tørke lett av er en smule enklere å ha med å gjøre. Hun er LITT VEL opptatt av at ting skal se pent ut fremfor at det er praktisk.

• Liker 16
Skrevet

Ja hun har kjøpt kroker til vognen så vesken kan henge i de lange hankene, men hun har ikke kjøpt kroker til å feste på selve vesken slik at vesken blir hengende i den høyden stellevesker egentlig skal henge i. Folk skal få lov til å kjøpe og bruke det de vil altså, men jeg tror bare at FF er et klassisk eksempel på en førstegangsfødende som planlegger å ha bleiene i bleistrikk, skittentøyet i en egen pose og smokkene i en holder, men når hverdagen kommer og babyen er ute av livmoren så er det ikke reelt å klare å holde orden på alt dette. Jeg syntes det virker som alt hun har kjøpt av utstyr er veldig upraktisk. Bare se på dette stelleteppe hun har kjøpt: hun skriver til og med at hun må ha papir mellom teppet og babyen så det ikke blir skittent, hva er vitsen? Teppet er sikkert fint det altså, men hun kommer til å forstå rimelig sjapt at et stelleteppe man bare kan tørke lett av er en smule enklere å ha med å gjøre. Hun er LITT VEL opptatt av at ting skal se pent ut fremfor at det er praktisk.

Rart som enkelte sliter når de får barn. Vi hadde papir i mellom baby og stelleteppe helt uten problemer, i tillegg hadde vi system i stellevesken. Det virker som om enkeltes liv går rett ut i kaos når de får barn.. Jeg tror fotballfrua kommer til å klare å ha fin orden på tingene til babyen, det er jo tross alt ikke akkurat hjernekirurgi vi snakker om.

• Liker 4
Gjest Magdalene
Skrevet

Her er fortsatt alt på stell, selv etter to barn.

Alt av klær og bleier er strøkent og ryddig. Vesken er alltid organisert, og min mulberry har fungert supert som stelleveske.

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Har en koffert lignende stelleveske ifra IKEA, har plass til bleier i den å, hadde ungen driti gull skulle jeg vurdert en dyr en.

Skrevet

Har en koffert lignende stelleveske ifra IKEA, har plass til bleier i den å, hadde ungen driti gull skulle jeg vurdert en dyr en.

:laugh:

Anonymous poster hash: 16e7d...36e

Skrevet

I hovedsak følte vi oss litt skuffet over Nettavisen. Vi mente at vi som var såpass godt lest, burde hatt den beste avtalen blant bloggene, og det hadde vi ikke, sier Lars-Kristian Eriksen.

Han fornekter seg ikke denne fyren.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 7
Skrevet

Så stiv hun har blitt i ansiktet, da. Så mye bedre ut før.

www.dn.no/talent/article2701622.ece

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 6
Skrevet

Rystet over det de skriver jeg. Hun bruker 10 timer hver dag på blogging, håver inn tusenvis på reklame og skal fortsette blogge like mye etter fødselen. Hva tenker dere om denne buisnissen? Og mannen er daglig leder på hennes blogg. Gosj.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 6
Skrevet

Graviditeten har boostet opp bloggen med enda flere klikk, sier mannen. Livstilsmagasin på nett??? Nei, de fornekter seg ikke. Det er nå sikkert.

• Liker 7
Skrevet

Så stiv hun har blitt i ansiktet, da. Så mye bedre ut før.

www.dn.no/talent/article2701622.ece

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Man bli stiv av botox og fillere, restylane. Hun ser ulykkelig ut, og sliten. Ser virkelig lei ut. Men blogge 10 timer daglig hadde hun ikke behøvd.

• Liker 11
Skrevet

Hun ser i hvert fall ikke like slank ut på bilder som ikke er tatt av henne selv. Godt å se at hun også har lagt på seg noen ammekilo. :)

Anonymous poster hash: 9ea57...46f
  • Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...