AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4361 Skrevet 18. oktober 2013 LV-veska er grusomt harry, da. Ville gått for Balenciaga eller Prada selv. Kanskje Mulberry. Men LV i det mønsteret? Aldri!Anonymous poster hash: 6195d...bdd LV er helt grusomt. Mønsteret er grusomt, pluss det mister litt poenget å ha en dyr veske når "alle" springer rundt med det. Hun kunne likesågodt tatt en vanlig plastpose og limt tusenlapper utpå, siden det tydeligvis er dette som er viktig - at den er dyr, og at hun eier en slik dyr veske. Anonymous poster hash: 16e7d...36e 15
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4362 Skrevet 18. oktober 2013 LV-veska er grusomt harry, da. Ville gått for Balenciaga eller Prada selv. Kanskje Mulberry. Men LV i det mønsteret? Aldri!Anonymous poster hash: 6195d...bdd Synes den var fin jeg, men ville ikke brukt så dyrt merke til stelleveske Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4363 Skrevet 18. oktober 2013 Jo. Om de solgte huset ville de jo betalt ned huslånet, så det er formue på sett og vis. Poenget er at FF gidt mulig er gjeldfri om fem år om de sparer opp til det og casher ut huslånet. Det kan godt være at hun ikke lyver om akkurat det. Eventuelt kan de ta ut en hel del aksjeutbytte og cashe ut på den måten. Selv om verdiene ikke er realisert så er de der.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Nei, du har ikke formue så lenge gjelden overgå verdiene du har. Du har verdier, men ikke formue. Formue = verdier - gjeld. Anonymous poster hash: db348...34d 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4364 Skrevet 18. oktober 2013 Tror hun nevnte at hun hadde kjøpt kroker for å henge den i. Men en stelleveske til ham og en til henne med totalsum på rundt åtte og et halvt tusen er ganske ekstremt. Jeg synes det er et overbruk jeg ville hatt trøbbel med å forsvare selv.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4365 Skrevet 18. oktober 2013 Nei, du har ikke formue så lenge gjelden overgå verdiene du har. Du har verdier, men ikke formue. Formue = verdier - gjeld. Anonymous poster hash: db348...34d Les svarene mine. Hsr forklart deg hvorfor. Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4366 Skrevet 18. oktober 2013 Stikkordet er 'realisert'. Verdiene er der.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4367 Skrevet 18. oktober 2013 Både brillene og skoene er helt krise. Selger hun seg til annonsørene for enhver pris? Anonymous poster hash: 0105d...32d 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4368 Skrevet 18. oktober 2013 Fine sko, synes jeg. Langt å foretrekke foran de grusomme JC-styltene alle bloggerne løpte rundt i i en oerioee. Disse hadde jeg lett kjøpt selv.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
Gjest vilma2000 Skrevet 18. oktober 2013 #4369 Skrevet 18. oktober 2013 Tror hun nevnte at hun hadde kjøpt kroker for å henge den i. Men en stelleveske til ham og en til henne med totalsum på rundt åtte og et halvt tusen er ganske ekstremt. Jeg synes det er et overbruk jeg ville hatt trøbbel med å forsvare selv.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Ja hun har kjøpt kroker til vognen så vesken kan henge i de lange hankene, men hun har ikke kjøpt kroker til å feste på selve vesken slik at vesken blir hengende i den høyden stellevesker egentlig skal henge i. Folk skal få lov til å kjøpe og bruke det de vil altså, men jeg tror bare at FF er et klassisk eksempel på en førstegangsfødende som planlegger å ha bleiene i bleistrikk, skittentøyet i en egen pose og smokkene i en holder, men når hverdagen kommer og babyen er ute av livmoren så er det ikke reelt å klare å holde orden på alt dette. Jeg syntes det virker som alt hun har kjøpt av utstyr er veldig upraktisk. Bare se på dette stelleteppe hun har kjøpt: hun skriver til og med at hun må ha papir mellom teppet og babyen så det ikke blir skittent, hva er vitsen? Teppet er sikkert fint det altså, men hun kommer til å forstå rimelig sjapt at et stelleteppe man bare kan tørke lett av er en smule enklere å ha med å gjøre. Hun er LITT VEL opptatt av at ting skal se pent ut fremfor at det er praktisk. 16
Gjest Arch Skrevet 18. oktober 2013 #4370 Skrevet 18. oktober 2013 Ja hun har kjøpt kroker til vognen så vesken kan henge i de lange hankene, men hun har ikke kjøpt kroker til å feste på selve vesken slik at vesken blir hengende i den høyden stellevesker egentlig skal henge i. Folk skal få lov til å kjøpe og bruke det de vil altså, men jeg tror bare at FF er et klassisk eksempel på en førstegangsfødende som planlegger å ha bleiene i bleistrikk, skittentøyet i en egen pose og smokkene i en holder, men når hverdagen kommer og babyen er ute av livmoren så er det ikke reelt å klare å holde orden på alt dette. Jeg syntes det virker som alt hun har kjøpt av utstyr er veldig upraktisk. Bare se på dette stelleteppe hun har kjøpt: hun skriver til og med at hun må ha papir mellom teppet og babyen så det ikke blir skittent, hva er vitsen? Teppet er sikkert fint det altså, men hun kommer til å forstå rimelig sjapt at et stelleteppe man bare kan tørke lett av er en smule enklere å ha med å gjøre. Hun er LITT VEL opptatt av at ting skal se pent ut fremfor at det er praktisk. Rart som enkelte sliter når de får barn. Vi hadde papir i mellom baby og stelleteppe helt uten problemer, i tillegg hadde vi system i stellevesken. Det virker som om enkeltes liv går rett ut i kaos når de får barn.. Jeg tror fotballfrua kommer til å klare å ha fin orden på tingene til babyen, det er jo tross alt ikke akkurat hjernekirurgi vi snakker om. 4
Gjest Magdalene Skrevet 18. oktober 2013 #4371 Skrevet 18. oktober 2013 Ja hun har kjøpt kroker til vognen så vesken kan henge i de lange hankene, men hun har ikke kjøpt kroker til å feste på selve vesken slik at vesken blir hengende i den høyden stellevesker egentlig skal henge i. Folk skal få lov til å kjøpe og bruke det de vil altså, men jeg tror bare at FF er et klassisk eksempel på en førstegangsfødende som planlegger å ha bleiene i bleistrikk, skittentøyet i en egen pose og smokkene i en holder, men når hverdagen kommer og babyen er ute av livmoren så er det ikke reelt å klare å holde orden på alt dette. Jeg syntes det virker som alt hun har kjøpt av utstyr er veldig upraktisk. Bare se på dette stelleteppe hun har kjøpt: hun skriver til og med at hun må ha papir mellom teppet og babyen så det ikke blir skittent, hva er vitsen? Teppet er sikkert fint det altså, men hun kommer til å forstå rimelig sjapt at et stelleteppe man bare kan tørke lett av er en smule enklere å ha med å gjøre. Hun er LITT VEL opptatt av at ting skal se pent ut fremfor at det er praktisk. Her er fortsatt alt på stell, selv etter to barn. Alt av klær og bleier er strøkent og ryddig. Vesken er alltid organisert, og min mulberry har fungert supert som stelleveske. 1
Gjest Keikolina Skrevet 18. oktober 2013 #4372 Skrevet 18. oktober 2013 Har en koffert lignende stelleveske ifra IKEA, har plass til bleier i den å, hadde ungen driti gull skulle jeg vurdert en dyr en.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4373 Skrevet 18. oktober 2013 Har en koffert lignende stelleveske ifra IKEA, har plass til bleier i den å, hadde ungen driti gull skulle jeg vurdert en dyr en. Anonymous poster hash: 16e7d...36e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4374 Skrevet 18. oktober 2013 http://www.dn.no/talent/article2701622.ece Da er DN-artikkelen tilgjengelig på nettAnonymous poster hash: 0105d...32d 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4375 Skrevet 18. oktober 2013 I hovedsak følte vi oss litt skuffet over Nettavisen. Vi mente at vi som var såpass godt lest, burde hatt den beste avtalen blant bloggene, og det hadde vi ikke, sier Lars-Kristian Eriksen. Han fornekter seg ikke denne fyren. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4376 Skrevet 18. oktober 2013 Så stiv hun har blitt i ansiktet, da. Så mye bedre ut før. www.dn.no/talent/article2701622.eceAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4377 Skrevet 18. oktober 2013 Rystet over det de skriver jeg. Hun bruker 10 timer hver dag på blogging, håver inn tusenvis på reklame og skal fortsette blogge like mye etter fødselen. Hva tenker dere om denne buisnissen? Og mannen er daglig leder på hennes blogg. Gosj. Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4378 Skrevet 18. oktober 2013 Graviditeten har boostet opp bloggen med enda flere klikk, sier mannen. Livstilsmagasin på nett??? Nei, de fornekter seg ikke. Det er nå sikkert. Anonymous poster hash: cf5ef...056 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4379 Skrevet 18. oktober 2013 Så stiv hun har blitt i ansiktet, da. Så mye bedre ut før. www.dn.no/talent/article2701622.eceAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 Man bli stiv av botox og fillere, restylane. Hun ser ulykkelig ut, og sliten. Ser virkelig lei ut. Men blogge 10 timer daglig hadde hun ikke behøvd. Anonymous poster hash: cf5ef...056 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4380 Skrevet 18. oktober 2013 Hun ser i hvert fall ikke like slank ut på bilder som ikke er tatt av henne selv. Godt å se at hun også har lagt på seg noen ammekilo. Anonymous poster hash: 9ea57...46f 11
Fremhevede innlegg