Gjest Magdalene Skrevet 18. oktober 2013 #4341 Skrevet 18. oktober 2013 Dessuten må vel hver eneste referanse til bloggen i denne tråden generere minst et par hundre klikk og søk. Og dere som tror at man får den hele og fulle oversikten over en persons inntekt/formue ved å hive seg over skattelistene.. er ikke helt sånn det fungerer altså. Det er jo nødvendigvis et firma involvert her og det er ikke sikkert dette dukker opp som personlig inntekt. Deretter er det fradrag o.l. Samme gjelder statistikk på nettsider. Det er ikke alltid slike statistikker teller ting på samme måte. De tallene jeg kom med, var det ekteparet Eriksen som kom med i dagens DN da..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4342 Skrevet 18. oktober 2013 Er det ikke en selvfølge at det er nettotall? Reiseutgiftene ligger i regnskapet til Treasures, det har ingenting med lønna til Fotballfrue å gjøre. Anonymous poster hash: b9607...1e2 Poenget er bare at det er mye som ligger bak tallene i skattelisten og at man ikke nødvendigvis får et bilde av noen økonomi ved å sjekke den. Reisefradrag reduserer skatten man betaler av lønna, så alle slike fradrag påvirker selvsagt økonomisk situasjon. Gjeld osv. Når det er sagt er lønn på over 600 K rimelig greit betalt for å fylle dagene med trening og hårkrølling.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4343 Skrevet 18. oktober 2013 Dessuten må vel hver eneste referanse til bloggen i denne tråden generere minst et par hundre klikk og søk. Og dere som tror at man får den hele og fulle oversikten over en persons inntekt/formue ved å hive seg over skattelistene.. er ikke helt sånn det fungerer altså. Det er jo nødvendigvis et firma involvert her og det er ikke sikkert dette dukker opp som personlig inntekt. Deretter er det fradrag o.l. Samme gjelder statistikk på nettsider. Det er ikke alltid slike statistikker teller ting på samme måte. Hvor mange ganger en enkelt bruker oppdaterer bloggen er ikke interessant når man refererer til unike lesere. Unike lesere er rett og slett antallet ip-er som registreres, ikke hvor mange ganger de enkelte leserne er innom et nettsted ila dagen.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4344 Skrevet 18. oktober 2013 Åkei, Fotballfrue har tjent kr 547 000 i 2012 og fotballspilleren kr 160 000. Dårlige lønninger i Odd? Ingen av de står oppført med formue. Sa hun ikke i diskusjonen med juristen som ble navngitt at de var gjeldsfrie? Anonymous poster hash: b9607...1e2 Hun skrev at de ville være gjeldsfrie om 3-5 år. Formue kan dessuten skjules hvis man har lån og de har jo hus- og billån. Det er summen av gjeld og formue som havner i skattelistene.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4345 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har det samme!!! Hun sier bokstavlig talt at hun ikke tror på evolusjonen, men etter mye kommentarer og bevis på at hun tok feil så skriver hun "å herregud da, dere vrir på alt jeg sier, jeg mente at jeg ikke tror vi stammer fra dagens apekatter men at jeg tror vi stammer fra noen apelignende skapninger fra fortiden. Og jeg tror på evolusjonen". Kan det blir morsommere!? Haha, jeg klarer bare ikke å dy meg. Har stilt spm tre ganger nå og han slipper det ikke igjennom. Han er jo selv kristen og tror ikke på evolusjonen. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4346 Skrevet 18. oktober 2013 FF er forresten ikke selvstendig næringsdrivende, hun er ansatt. Virker som om mange tror hun er selvstendig.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4347 Skrevet 18. oktober 2013 Her ser dere ei jente som har twitteret om evolusjons-kommentaren: https://twitter.com/igotvassli/status/329949586980499456Anonymous poster hash: f7957...4ac 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4348 Skrevet 18. oktober 2013 Her ser dere ei jente som har twitteret om evolusjons-kommentaren: https://twitter.com/igotvassli/status/329949586980499456Anonymous poster hash: f7957...4ac Men ifølge FF skrev hun aldri det der, slik hun fornekter alle svar og outinger som i ettertid slettes vekk Anonymous poster hash: 6195d...bdd 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4349 Skrevet 18. oktober 2013 Hun skrev at de ville være gjeldsfrie om 3-5 år. Formue kan dessuten skjules hvis man har lån og de har jo hus- og billån. Det er summen av gjeld og formue som havner i skattelistene.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Hvis du har mer gjeld enn verdier så har du ikke formue. Anonymous poster hash: db348...34d 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4350 Skrevet 18. oktober 2013 Hvis du har mer gjeld enn verdier så har du ikke formue. Anonymous poster hash: db348...34d Nettopp. Nå skjønte du det. Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4351 Skrevet 18. oktober 2013 Nettopp. Nå skjønte du det. Anonymous poster hash: 6195d...bdd Hæ? Hvorfor skriver du det til meg? Anonymous poster hash: db348...34d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4352 Skrevet 18. oktober 2013 Dagens antrekk var kjempefint! Sånn går jeg ofte selv, er da helt normale klær hu har på seg i dag?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Svær hatt til daglig?? Ok Anonymous poster hash: fd2a9...de3 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4353 Skrevet 18. oktober 2013 Hæ? Hvorfor skriver du det til meg? Anonymous poster hash: db348...34d Beklager, blandet deg visst med hun som snakket om formue og skattelister. Det lønner seg faktisk å ha gjeld rent skattemessig, så uansett om her og fru har noen millioner oppspart allerede vil et huslån på mer enn formuen gjøre at denne ikke står i skattelistene. På samme måte som alle mulige slags fradrag har litt å si. Tenk bare på hvor ofte hun kan redusere skatten på lønna med reisefradrag, hun er jo i Oslo i embeds medfør ukentlig om ikke oftere. Osv osv.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4354 Skrevet 18. oktober 2013 Svær hatt til daglig?? Ok Anonymous poster hash: fd2a9...de3 Hvorfor ikke? Hodeplagg er kult det og det sto fint til resten av antrekket. Jeg synes ofte FF kler seg harry, men i går og i dag var hun fin.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4355 Skrevet 18. oktober 2013 Beklager, blandet deg visst med hun som snakket om formue og skattelister. Det lønner seg faktisk å ha gjeld rent skattemessig, så uansett om her og fru har noen millioner oppspart allerede vil et huslån på mer enn formuen gjøre at denne ikke står i skattelistene. På samme måte som alle mulige slags fradrag har litt å si. Tenk bare på hvor ofte hun kan redusere skatten på lønna med reisefradrag, hun er jo i Oslo i embeds medfør ukentlig om ikke oftere. Osv osv.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Forsåvidt riktig, men det er fortsatt ingen formue. Anonymous poster hash: db348...34d 2
Gjest Kaida Skrevet 18. oktober 2013 #4356 Skrevet 18. oktober 2013 Haha, jeg klarer bare ikke å dy meg. Har stilt spm tre ganger nå og han slipper det ikke igjennom. Han er jo selv kristen og tror ikke på evolusjonen.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Han føler vel ikke noe behov for å forklare sitt livssyn ovenfor deg da, og det er jo ikke så rart. Hvorfor tror du det hjelper å spørre tre ganger?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4357 Skrevet 18. oktober 2013 Forsåvidt riktig, men det er fortsatt ingen formue. Anonymous poster hash: db348...34d Jo. Om de solgte huset ville de jo betalt ned huslånet, så det er formue på sett og vis. Poenget er at FF gidt mulig er gjeldfri om fem år om de sparer opp til det og casher ut huslånet. Det kan godt være at hun ikke lyver om akkurat det. Eventuelt kan de ta ut en hel del aksjeutbytte og cashe ut på den måten. Selv om verdiene ikke er realisert så er de der.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4358 Skrevet 18. oktober 2013 Han føler vel ikke noe behov for å forklare sitt livssyn ovenfor deg da, og det er jo ikke så rart. Hvorfor tror du det hjelper å spørre tre ganger? Iom at det er veldig underholdende når LK går berserk i kommentarfelt her og der så ville jeg gjerne ha en klikk fra ham i dag. Enkle mennesker, enkle gleder vet du Anonymous poster hash: 6195d...bdd 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4359 Skrevet 18. oktober 2013 Svær hatt til daglig?? Ok Anonymous poster hash: fd2a9...de3 LV-veska er grusomt harry, da. Ville gått for Balenciaga eller Prada selv. Kanskje Mulberry. Men LV i det mønsteret? Aldri!Anonymous poster hash: 6195d...bdd 5
Gjest vilma2000 Skrevet 18. oktober 2013 #4360 Skrevet 18. oktober 2013 LV-veska er grusomt harry, da. Ville gått for Balenciaga eller Prada selv. Kanskje Mulberry. Men LV i det mønsteret? Aldri!Anonymous poster hash: 6195d...bdd en ting er at den er harry, en annen ting er at den er utrolig upraktisk å la henge i hankene på vognen. Er en grunn til at stellevesker har kroker på sidene, dette er for at vesken ikke skal bli hengende og slenge, og dulte bort i beina til moren mens hun triller. Men henne om det altså. 3
Fremhevede innlegg