Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går på journalistikk, og jeg kan ikke forstå at ff har tatt samme utdannelse. Det stilles store krav til skriveferdigheter, korrektur osv og jeg ser ikke disse kvalitetene hos henne. Har ikke hun påstått at hun fikk toppkarakterer? Nå går jeg på høyskolen i Oslo da og hun tok det privat, så mulig det ikke stilles like høye krav der.

Jeg har gått på samme skole som henne. Det er dumt at hun setter skolen i dårlig lys med skrivingen sin :P For det er mange flinke elever som går ut fra den skolen, men det er også de som ikke kan skrive i det hele tatt og betaler seg til en utdanning.

Anonymous poster hash: 38126...5fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

De håver inn opp mot 60 000 kr/mnd bare på adlinks,

Anonymous poster hash: 4d333...730

Og over 100000 på anonser.

Sier litt om hvor god businis denne bloggen er. Folk burde få opp øynene, og innse at dette ikke er noen privat dagbok, men et "onlinemagasin", på lik linje med KK, kamille etc.. (uten at jeg sammenlikner de al altså)

• Liker 7
Skrevet

Sier litt om hvor god businis denne bloggen er. Folk burde få opp øynene, og innse at dette ikke er noen privat dagbok, men et "onlinemagasin", på lik linje med KK, kamille etc.. (uten at jeg sammenlikner de al altså)

I så måte er kommentarfeltet ganske trist å lese i. De yngste leserne hennes skriver som om FF er en venninne, ofte er det lange og personlige svar til henne. Og så takknemlige de blir for alle rabattkodene ... for FF er det en måte å tjene penger på. Hun gjør seg personlig for profitt. Hun selger seg selv. Selv om de la ned juggelsmykkebutikken får jeg fremdeles en flau smak i munnen av å bivåne et jag etter penger som utnytter disse yngste leserne. Man har ikke god forretningsmoral når man lurer mindreårige til å kjøpe smykker priset til flere tusen kroner med en innkjøpspris på noen kroner.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 14
Gjest vilma2000
Skrevet (endret)

Er det ikke litt ironisk at ff sier hun ikke tror på evolusjonen, men mannen har den mest kjente evolusjonstegningen som header på bloggen sin?

Endret av vilma2000
  • Liker 23
Skrevet

Er det ikke litt ironisk at ff sier hun ikke tror på evolusjonen, men mannen har den mest kjente evolusjonstegningen som header på bloggen sin?

Jeg har ikke fulgt noe med Fotballfrue, men jeg mener da å ha lest at dette bunner i en misforståelse, og at hun tror på evolusjonen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke fulgt noe med Fotballfrue, men jeg mener da å ha lest at dette bunner i en misforståelse, og at hun tror på evolusjonen.

Bare unnskyldninger iom at så mange latterliggjorde det. Jeg har skjermdump av svaret hennes hvor hun svarer at 'evolusjonen tror hun ikke på'.

• Liker 8
Gjest vilma2000
Skrevet

Bare unnskyldninger iom at så mange latterliggjorde det. Jeg har skjermdump av svaret hennes hvor hun svarer at 'evolusjonen tror hun ikke på'.

Jeg har det samme!!! Hun sier bokstavlig talt at hun ikke tror på evolusjonen, men etter mye kommentarer og bevis på at hun tok feil så skriver hun "å herregud da, dere vrir på alt jeg sier, jeg mente at jeg ikke tror vi stammer fra dagens apekatter men at jeg tror vi stammer fra noen apelignende skapninger fra fortiden. Og jeg tror på evolusjonen". Kan det blir morsommere!?

• Liker 17
Skrevet

Åkei, Fotballfrue har tjent kr 547 000 i 2012 og fotballspilleren kr 160 000. Dårlige lønninger i Odd? Ingen av de står oppført med formue. Sa hun ikke i diskusjonen med juristen som ble navngitt at de var gjeldsfrie?

Anonymous poster hash: b9607...1e2
  • Liker 5
Skrevet

Var på youtube for å se om noen hadde lagt opp noe fra da FF var med i 'dama til,' og så snublet jeg over denne videoen på LK sin kanal;

Altså, hva i helvete...? Skjønner hva som foregår, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han syntes det var en god ide å legge det på youtube. Han har ikke så mye filter, den fyren.

Anonymous poster hash: 700be...fcd
  • Liker 15
Skrevet

I et magasin hadde det ikke vært mulig å kjøpe reklameplass helt eller delvis bakt inn i redaksjonell tekst. Det virker å være en relativt kurant sak å få dette til i en blogg, så bloggsfæren er nok et drømmested for en annonsør eller sponsor.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247

• Liker 5
Gjest vilma2000
Skrevet

Var på youtube for å se om noen hadde lagt opp noe fra da FF var med i 'dama til,' og så snublet jeg over denne videoen på LK sin kanal;

Altså, hva i helvete...? Skjønner hva som foregår, men jeg skjønner ikke helt hvorfor han syntes det var en god ide å legge det på youtube. Han har ikke så mye filter, den fyren.

Anonymous poster hash: 700be...fcd

Æsj! Er det et skritt jeg ikke vil se opp i så det hans ass

• Liker 6
Skrevet

Åkei, Fotballfrue har tjent kr 547 000 i 2012 og fotballspilleren kr 160 000. Dårlige lønninger i Odd? Ingen av de står oppført med formue. Sa hun ikke i diskusjonen med juristen som ble navngitt at de var gjeldsfrie? Anonymous poster hash: b9607...1e2

Når man skal lese skattelister må man ha i bakhodet diverse fradrag osv. Reell lønn er selvsagt høyere enn det du finner i skattelistene . Bare minstefradraget er på 38 prosent, for eksempel. Osv. At FF tjener godt er det ingen tvil om. Tipper hun trekker fra mye reiseutgifter osv osv.

Skrevet

Æsj! Er det et skritt jeg ikke vil se opp i så det hans ass

Spørsmålet mitt om headeren hans ble slettet, ser jeg.

• Liker 4
Skrevet

I et magasin hadde det ikke vært mulig å kjøpe reklameplass helt eller delvis bakt inn i redaksjonell tekst. Det virker å være en relativt kurant sak å få dette til i en blogg, så bloggsfæren er nok et drømmested for en annonsør eller sponsor. Anonymous poster hash: 9c4e4...247

Å bryte markedsføringsloven virker å være mer regel enn unntak i bloggverdenen. :)

• Liker 5
Gjest vilma2000
Skrevet

Spørsmålet mitt om headeren hans ble slettet, ser jeg.

Håper hun blir konfrontert med dette evolusjons-spm på direkten en gang. I sofaen på senkveld ellerno.

• Liker 8
Skrevet

I et magasin hadde det ikke vært mulig å kjøpe reklameplass helt eller delvis bakt inn i redaksjonell tekst. Det virker å være en relativt kurant sak å få dette til i en blogg, så bloggsfæren er nok et drømmested for en annonsør eller sponsor.

Anonymous poster hash: 9c4e4...247

Ehh jo! Er ikke helt stuerent, men når redaktørene feks viser produkter de "ønsker seg" er jo det kjøpt og betalt. Samme med "høstens must haves, interiørtrender, osv, osv" alle artikler er reklame.

• Liker 4
Skrevet

Dessuten må vel hver eneste referanse til bloggen i denne tråden generere minst et par hundre klikk og søk.

Og dere som tror at man får den hele og fulle oversikten over en persons inntekt/formue ved å hive seg over skattelistene.. er ikke helt sånn det fungerer altså. Det er jo nødvendigvis et firma involvert her og det er ikke sikkert dette dukker opp som personlig inntekt. Deretter er det fradrag o.l.

Samme gjelder statistikk på nettsider. Det er ikke alltid slike statistikker teller ting på samme måte.

• Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Ehh jo! Er ikke helt stuerent, men når redaktørene feks viser produkter de "ønsker seg" er jo det kjøpt og betalt. Samme med "høstens must haves, interiørtrender, osv, osv" alle artikler er reklame.

Det er faktisk ikke så ofte at de ansatte i magasiner får betalt på samme måte som bloggerne. Jeg vet f.eks at mange av motemagasinene har uskrevne avtaler med Mulberry og Eger. Avtalen går ut på at de får 40% avslag på merkene mot at de er "kule" tilbake. Om bladet ikke skriver produktomtaler eller har med varene deres i moteserier får de ikke rabatter. De får ikke cash sånn som bloggere får.

• Liker 1
Skrevet

Når man skal lese skattelister må man ha i bakhodet diverse fradrag osv. Reell lønn er selvsagt høyere enn det du finner i skattelistene . Bare minstefradraget er på 38 prosent, for eksempel. Osv. At FF tjener godt er det ingen tvil om. Tipper hun trekker fra mye reiseutgifter osv osv.

Er det ikke en selvfølge at det er nettotall? Reiseutgiftene ligger i regnskapet til Treasures, det har ingenting med lønna til Fotballfrue å gjøre.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...