Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikkert mange som kjøper lolita parfymen nå ja.

Tilbake til lavkarbo. Kim Karadshian gikk ned 15-20 kg på den dietten. Ja det er jo en diett. Det er kjempebra at man kan kikkstarte slankingen med denne dietten og kiloene raser av. Men når man da har nådd målet og faktisk er kjempetynn ala Fruen, og hun trener jo kjempemye i tilegg, så hadde hun ikke trengt å gått på den dietten. De som trener mindre eller 0 trening derimot kan gjerne gå på den, men å følge den stramt slik paret gjør tror jeg ikke er bra. Mannen ser veldig tynn og slapp ut, han har store ringer under øynene og ser ut som han mangler jern. Er den dietten sunn for superslanke da? Bra for de som MÅ mye ned i vekt, men ikke for skrapa anorektiske folk. Mener jeg. Tror ikke Kim K trener like mye som fruen heller. Så fotballfrue kan virkelig unne seg både soft is, sjokolade og ekte bakst UTEN å være på lavkarbo diett :) :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Tøys. Lavkarbo er en livsstil, og man kan fint spise lavkarbo uten å gå ned i vekt, da den er vektregulerende. Du har tydeligvis ikke peiling og bør ikke uttale deg om lavkarbokosthold.

Anonymous poster hash: 13417...5a3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkertøyparfyme, men siden hun har så mange fjortislesere slår den sikkert an.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

En liten eventyrfortelling i stikkordsform.

Ung jente spiser for lite for å bli like tynn som sine idoler i Victoria's Secret.

Fin og tynn.

Spiser lite.

Ikke trendy å spise lite.

Oppdager trening. Trening er trendy.

Å spise er trendy. Å være opptatt av kosthold er trendy.

Vi pakker inn det å spise lite, samt ikke trene i nytt papir; spiser "masse" og trener MASSE.

Jenta er fortsatt den samme ;-)

For å være litt seriøs; en avhengighet er ikke noe som blir borte. Den maskeres bare og oppstår i andre former. De fleste mennesker går rundt med store tomrom i sine liv. Noen drikker for å føle seg litt bedre, noen få drikker dessverre alt for mye. Noen shopper for å vedlikeholde lykken, mens andre er avhengige av å til stadighet hjelpe andre for å smøre sin egen samvittighet. Også det er en form for narsissisme.

FF er i en helt annen kategori og med en nokså annerledes bakgrunnsteppe, men dette lar ikke kvinngeuiden oss diskutere. Men man må være rimelig uskolert for å skjønne hva som ligger bak dette evinnelige jaget og maskeringen.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 7
Skrevet

I media skriver de lavkarbo er en diett, men de om det. Jeg mener man kan fint gå ned i vekt uten lavkarbo.

Skrevet

http://m.fotballfrue.no/2013/09/29/my-everyday-makeup/

I dette innlegget skriver hun at nude tude paletten fra the balm er perfeksjon og hun bruker det til hverdags. Jeg ser hun har skrevet om det et par ganger før også helt siden 2012. Jeg har paletten selv od det er bra men det jeg skal frem til er at paletten ser fort skitten ut og er vanskelig å rengjøre. Bruker du paletten mer enn 3 ganger ser det ikke ut. Hvis hun bruker det så ofte,hvorfor ser det helt nytt ut da? Ikke kan hun ha brukt det opp heller da jeg har hatt mitt i 2 år og det er langt fra oppbrukt.

Kanskje hun har tydligvis ikke brukt det så mye som hun skal ha det til. Og hvordan kan hun tipse om et fantastisk palett om hun ikke har brukt det?

Det er det som plager meg med toppbloggere, alt er fantastisk. Test produktet noen uker før du anbefaler det videre i det minste, så er det litt lettere å tro på deg.

Anonymous poster hash: 2d10a...054

• Liker 8
Skrevet

I media skriver de lavkarbo er en diett, men de om det. Jeg mener man kan fint gå ned i vekt uten lavkarbo.

Det kalles kostholdshysteri. Alle klarer seg fint med måtehold og moderat aktivisering. Forskning viser nemlig at overdreven trening ikke hjelper nevneverdig på helsen i det lange løp, tvert i mot.

Da blir man både lykkeligere, mer avslappet og man slipper å leve i 20 år som dement eller slagpasient..Hvem faen er det som har lyst til å leve til man blir 120 hvor man er en grønnsak de siste 30 årene?

• Liker 3
Skrevet

Innlegg #4275;

Det skulle selvfølgelig stå;

Men man må være rimelig uskolert for å ikke skjønne hva som ligger bak dette evinnelige jaget og maskeringen.

• Liker 1
Skrevet

Min personlige mening; det at det har blitt skapt et marked for såkalte ernæringsfysiologer (igjen; en ikke-beskyttet tittel) vitner om menneskelig idioti.

Og jeg stusser meget over at herr FF skal lære om celledeling og det mannlige kjønnsorgan under et studium som går på deltid og kun over noen få år, hva med å fordype seg i det du nettopp "skal bli ekspert på", nemlig ernæring? Det hele bevitner standarden til enkelte norske privatskoler.

Over halvparten av det han har postet på bloggen er elementær kunnskap fra videregående, riktignok for de av oss som har tatt realfag.

• Liker 12
Gjest Funky Punk
Skrevet

Nå er det ikke slik at alt media skriver er sant heller da ;)

Som når de skriver om en ulykke med en trailer, men det i realiteten bare er en lett lastebil.

For min del ble lavkarbo redningen da jeg ikke klarte å gå ned i vekt med et vanlig, sunt kosthold.

Mange andre klarer seg fint med andre kosthold/livsstil.

Lavkarbo er uansett ingen diett.

Skrevet

Min personlige mening; det at det har blitt skapt et marked for såkalte ernæringsfysiologer (igjen; en ikke-beskyttet tittel) vitner om menneskelig idioti.

Og jeg stusser meget over at herr FF skal lære om celledeling og det mannlige kjønnsorgan under et studium som går på deltid og kun over noen få år, hva med å fordype seg i det du nettopp "skal bli ekspert på", nemlig ernæring? Det hele bevitner standarden til enkelte norske privatskoler.

Over halvparten av det han har postet på bloggen er elementær kunnskap fra videregående, riktignok for de av oss som har tatt realfag.

For å være ernæringsfysiolog må man vite hvordan kroppen fungerer.. Man har grunnleggende fysiologi på klinisk ernæringsstudier også.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Gjest Atheena
Skrevet

Jeg vil tro det er bedre. Mulig de har lyst til å bli like slanke som henne, men hun bruker jo mye tid på å påpeke at hennes slanke former kommer av en sunn livsstil, og ikke hysterisk slanking.

Klærne hun bruker, er pene og ordentlige (selv om det ikke er min smak, ser man jo såpass), og ikke vulgære.

Hun ventet med barn til hun ble voksen, og hadde økonomi, hjem og mann på plass.

Hun fronter rett og slett et langt sunnere liv, og et mye mer fornuftig livsløp og livsvalg enn svært mange andre av disse rosabloggerne. Det er veldig mange av dem som virker å satser på å bli ferdig med barnefødsler før de er 20. Skjønt, noen av dem får vel et par unger etter da, også.

Og om jeg som mor til en 11-åring og en 15-åring, vil jeg si at jeg heller vil at de skal følge Frua, enn visse andre bloggere. Hun er et langt bedre forbilde enn mange andre.

Og om hun får ungene mine til å se fornuften i å leve sunt, trene, og vente med unger til de er i et stabilt forhold, så skal ikke jeg klage. Så får jeg heller sørge for at ungene mine vet at hun har en annen kropp enn dem, med andre behov enn dem. Og at Frua aldri hadde orket alt det hun orket, om hun ikke lyttet til kroppen sin. For dét er noe man forklare dem, enten ungene leser blogger eller ei.

Dette kan virkelig disukteres. Fotballfrue fronter en perfekt tilværelse og er en typisk "flink pike" og petimeter av dimensjoner. Nå snakker jeg om bloggen Fotballfrue, kan godt være at Caroline er noe mer avslappet i det virkelige liv enn hun gir uttrykk for på bloggen. Jeg har lest bloggen hennes en god stund og dette er noe hun har innrømmet tidligere, men nå som hun er mer profesjonell har hun ikke lenger slike innrømmelser.

De fleste unge jenter klarer ikke å leve opp til et slik ideal, mange av de lidenskapene som FF dyrker er i og for seg gode idealer hvis man tar de fra hverandre men samlet sett mener jeg at det er et usunt ideal.

Bak fasaden så er det jo også tydelig at det redigeres, ikke bare bildene som vises, men hun viser et glanset innsyn i sitt liv hvor bare det positive og perfekte får spalteplass. Mange av leserne av bloggen gudedyrer henne, det er meget tydelig fra kommentarfeltet.

Nå skal hun jo bli mamma for første gang, jeg er selv mor og hadde skyhøye ambisjoner. Jeg klarte ikke å være alt det jeg ville være og jeg vet at det er mange nybakte mødre som har/hadde og vil få det likt som meg. Når det gjelder FF så kommer hun til å fortsette som før også etter at hun blir mamma og mange vordende og nybakte mammaer komme til å følge bloggen og ikke klare å leve like prikkfritt og rosenrødt som henne naturlig nok.

Jeg skulle ønske at hun kunne roet dette ned litt, vært litt mer avslappet rett og slett og også fronte at man er vell så god selv om ikke håret er perfekt gredd eller at hjemmet er prikkfritt.

Skrevet

For å være ernæringsfysiolog må man vite hvordan kroppen fungerer.. Man har grunnleggende fysiologi på klinisk ernæringsstudier også.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Klinisk ernæringsfysiologi ved universitetet er et fulltidsstudium som i mange tilfeller fører til mastergrad innenfor emnet. Når man tar en litt mer lettvint bachelorgrad virker det merkelig å bruke et år på tema som er svært lite relevante for emnet og som sammenfaller mer med 2BI/3Bi enn ren klinisk fysiologi.

• Liker 7
Skrevet

http://m.fotballfrue.no/2013/09/29/my-everyday-makeup/

I dette innlegget skriver hun at nude tude paletten fra the balm er perfeksjon og hun bruker det til hverdags. Jeg ser hun har skrevet om det et par ganger før også helt siden 2012. Jeg har paletten selv od det er bra men det jeg skal frem til er at paletten ser fort skitten ut og er vanskelig å rengjøre. Bruker du paletten mer enn 3 ganger ser det ikke ut. Hvis hun bruker det så ofte,hvorfor ser det helt nytt ut da? Ikke kan hun ha brukt det opp heller da jeg har hatt mitt i 2 år og det er langt fra oppbrukt.

Kanskje hun har tydligvis ikke brukt det så mye som hun skal ha det til. Og hvordan kan hun tipse om et fantastisk palett om hun ikke har brukt det?

Det er det som plager meg med toppbloggere, alt er fantastisk. Test produktet noen uker før du anbefaler det videre i det minste, så er det litt lettere å tro på deg.

Anonymous poster hash: 2d10a...054

Men nå kan det jo hende hun faktisk bruker 1 palett pr. dag.

Anonymous poster hash: b60c4...03b

• Liker 1
Skrevet

Men kjære deg, benytt nå heller klageknappen. Dette er ikke interessant for noen andre enn deg og Ellevill.

Joda, det er nok mange flere som bryr seg. Godt noen står opp mot denne type oppførsel! Klart det ikke er moro å bli avbrutt og motargumentert når man driver og hetser og forsøker å latterligjøre et annet menneske som ikke gjør noen fortred, men dette er et diskusjonsforum, ikke et sted å spre mest mulig dritt. (Selv om denne tråden minner mer om det) Så takk for at det finnes mennesker som "Raven Emerald" og "Spinnvill" som får meg til å ane håp når det kommer til anonym netthets.

• Liker 2
Skrevet

At det er mennesker som ikke går en flue fortred må dere lenger ut på landet med.

Anonymous poster hash: db348...34d
  • Liker 3
Skrevet

Hva hun skal gjøre? Hun trenger ikke skryte hver dag om sine små str i klær, sin smale midje og lave vekt. Jenter fra 11 år nileser boggen hennes og dyrker henne som den reneste gudinnen. Hun har mange unge lesere som blir påvirket feil vei. De sliter og kan utvikle spiseforstyrrelser og lavt selvbilde. Kan hun ikke bare ignorere spm om str, vekt og midjemål da? Nei, hun ELSKER slike uttalelser og elsker at alle synes hun er verdens tynneste dame, gravid og ikke gravid.

Hun som er så tynn, og mest sannsynlig alltid har vært det, elsker vel ikke å påpeke det faktum. Jeg er tynn selv (nå skryter jeg ikke, sier bare at jeg er det), og jeg tar det som en selvfølge fordi det er sånn jeg ser ut, faktisk. Det virker som om folk som sliter med vekta er de som tenker over det når folk kommenterer sin egen størrelse. For dem er det å være tynn ensbetydende for å være pen, virker det som. Hver gang FF sier at hun er smal, skulle man nesten tro at hun sa "Jeg er pen". Sånn egentlig burde det vært lov å si det også, men det er en annen sak.

Poenget mitt er at jeg absolutt ikke tror at FF sier at hun er smal med en baktanke. Tynn er hun, og jeg tror ikke hun tenker over at hun sier det. For meg blir det det samme som å si "Jeg har store føtter/jeg har små føtter, jeg har lange øyevipper/jeg har korte øyevipper"... Det er bare sånn det er, og ikke noe noen kan si noe på. Har man store føtter, har man store, har man små føtter, har man små. Er det å skryte å si at man har små føtter, eller lange øyevipper?

• Liker 3
Skrevet

At det er mennesker som ikke går en flue fortred må dere lenger ut på landet med.

Anonymous poster hash: db348...34d

Hva slags grusomme ting har hun gjort mot deg personlig? Og hva ille gjør hun mot andre..?

Skrevet

Joda, det er nok mange flere som bryr seg. Godt noen står opp mot denne type oppførsel! Klart det ikke er moro å bli avbrutt og motargumentert når man driver og hetser og forsøker å latterligjøre et annet menneske som ikke gjør noen fortred, men dette er et diskusjonsforum, ikke et sted å spre mest mulig dritt. (Selv om denne tråden minner mer om det) Så takk for at det finnes mennesker som "Raven Emerald" og "Spinnvill" som får meg til å ane håp når det kommer til anonym netthets.

Det de bedriver er ren avsporing hvor de gnåler om hva FF-kritikere kanskje kan finne på å si. Hvis de ser noe de reagerer på kan de klage det inne side opp og ned om hva FF-kritikere kanskje ka si er ufattelig lite interessant k en debatt om bloggeren Carolibe Berg Eriksn.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er tynn selv, kanskje ikke fotballfrue tynn, men bmi på 19 og veier 56 kg. Men jeg skryter ikke over det, eller legger bilder av meg selv ut i bikini, eller andre klær. Jeg mosjonerer, ikke hardtrener og synes det funker for meg. De fleste superflinke perfekte mammaer går på en smell en gang, og mange advarer mot det. Man er ikke supermenneske som kan fikse alt, så en mellomting hadde vært fint :)

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...