Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter hvert vil det utelukkende dreie seg om ernæring.

Hmmm....?

Skal han opplyse folket om hva han spiser da eller?

Anonymous poster hash: b60c4...03b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som går rundt sånn en hverdag i Skien? Tipper hun får mange rare blikk og at det er mange som fniser bak ryggen hennes. Anonymous poster hash: fd2a9...de3

Dagens antrekk var kjempefint! Sånn går jeg ofte selv, er da helt normale klær hu har på seg i dag?

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 11
Skrevet

Elsker at "ukens leserspørsmål" alltid "tilfeldig" er annonse.. :dry:

Anonymous poster hash: 16e7d...36e

Herfra: http://fotballfrue.no/2013/10/16/ukens-lesersporsmal-parfyme/comment-page-1/#comment-756836

hau says:

Jeg syntes at du ofte kamuflerer reklame som “ukens leserspørsmål”. Med den intensjonen at vi skal tro at du svarer på dette fordi 50% av kommentarfeltet ditt består av “hvilken parfyme bruker du?” i forhold til sannheten, som er at du får jævlig godt betalt for å promotere en random parfyme fra et random firma. Litt kritikk i din ellers fine hverdag

Fotballfrue says:

Du er jo faktisk ikke sann, bokstavelig talt. Her er linken til kategorien “ukens lesersmpørsmål”, http://fotballfrue.no/category/ukens-lesersp%C3%B8rsmal/ du kan bla deg tilbake til 2011, og jeg har ikke ett eneste reklameinnlegg i denne kategorien. Jeg håper du forstår at det blir for dumt å spre usannheter på denne måten.

Disse parfymene er ikke random og de er ikke fra et random firma. Søk på lolita i søkefeltet mitt, og du vil se at jeg har skrevet om denne x antall ganger tidligere. Gjorde søket for deg, så kan du se selv: http://fotballfrue.no/?s=lolita

Makestyle er et firma jeg har jobbet med siden 2010, så dette er alt annet enn et random firma.

Troverdigheten min er gull verdt for meg, og jeg har ingenting å tjene på å være uærlig, tvert i mot – jeg har alt å tjene på å være ærlig mot leserne mine, og derfor omtaler jeg utelukkende ting som jeg selv bruker og kan stå inne for – fra samarbeidspartnere jeg har hatt over tid. Så denne kritikken som du kaller det, er ikke berettiget, da du tar feil på alle områder.

Ikke et eneste reklameinnlegg? Tja, det kommer kanskje an på hvordan man definerer reklameinnlegg..

Anonymous poster hash: 258e9...5ae

• Liker 12
Skrevet

Jeg vil tro det er bedre. Mulig de har lyst til å bli like slanke som henne, men hun bruker jo mye tid på å påpeke at hennes slanke former kommer av en sunn livsstil, og ikke hysterisk slanking.

Klærne hun bruker, er pene og ordentlige (selv om det ikke er min smak, ser man jo såpass), og ikke vulgære.

Hun ventet med barn til hun ble voksen, og hadde økonomi, hjem og mann på plass.

Hun fronter rett og slett et langt sunnere liv, og et mye mer fornuftig livsløp og livsvalg enn svært mange andre av disse rosabloggerne. Det er veldig mange av dem som virker å satser på å bli ferdig med barnefødsler før de er 20. Skjønt, noen av dem får vel et par unger etter da, også.

Og om jeg som mor til en 11-åring og en 15-åring, vil jeg si at jeg heller vil at de skal følge Frua, enn visse andre bloggere. Hun er et langt bedre forbilde enn mange andre.

Og om hun får ungene mine til å se fornuften i å leve sunt, trene, og vente med unger til de er i et stabilt forhold, så skal ikke jeg klage. Så får jeg heller sørge for at ungene mine vet at hun har en annen kropp enn dem, med andre behov enn dem. Og at Frua aldri hadde orket alt det hun orket, om hun ikke lyttet til kroppen sin. For dét er noe man forklare dem, enten ungene leser blogger eller ei.

Ganske enig her ja, hun er et bedre forbilde enn mange andre bloggere.

Anonymous poster hash: 46dd5...c8b

• Liker 5
Skrevet

Å lese at hun ikke tjener noe på å være uærlig, vel ... den dama tas jo i løgner regelmessig.

• Liker 12
Skrevet

Hmmm....?Skal han opplyse folket om hva han spiser da eller? Anonymous poster hash: b60c4...03b

Lavkarbomisjonering, tipper jeg.

• Liker 3
Skrevet

Hvem er det som går rundt sånn en hverdag i Skien? Tipper hun får mange rare blikk og at det er mange som fniser bak ryggen hennes.

Anonymous poster hash: fd2a9...de3

For et konstruktivt innlegg...

Stakkars folk som ikke har bedre å finne på enn å fnise, i såfall.

• Liker 9
Skrevet

også var det klar for ukens leserspørsmål igjen da.. Som tilfeldigvis var om parfymer denne gangen, med en haug med linker...

Jeg fikk faktisk hakeslipp av å lese at hun som er såpass voksen bruker "Lolita Lempicka"-parfymen, som jo er en parfyme som er laget som "a girl's first fragrance", en tenåringsparfyme. Jeg elsket lukten da jeg var 15-17 (den lukter jo sukkersøtt, mildt og godt) men det er en ganske utenkelig duft for damer over 25 syns jeg...

For å si noe postiv så syns jeg det er supert å se at hun blogger hyppig om hundene sine, man kan virkelig se fra bildene og teksten at hun elsker dem, og jeg håper hun fortsetter med innlegg om hundekos/hjemmelagd hundesnacks osv også etter at hun får babyen...

Anonymous poster hash: 2e040...7be

• Liker 5
Skrevet

Jeg fikk faktisk hakeslipp av å lese at hun som er såpass voksen bruker "Lolita Lempicka"-parfymen, som jo er en parfyme som er laget som "a girl's first fragrance", en tenåringsparfyme. Jeg elsket lukten da jeg var 15-17 (den lukter jo sukkersøtt, mildt og godt) men det er en ganske utenkelig duft for damer over 25 syns jeg... For å si noe postiv så syns jeg det er supert å se at hun blogger hyppig om hundene sine, man kan virkelig se fra bildene og teksten at hun elsker dem, og jeg håper hun fortsetter med innlegg om hundekos/hjemmelagd hundesnacks osv også etter at hun får babyen... Anonymous poster hash: 2e040...7be

Sukkertøyparfyme, men siden hun har så mange fjortislesere slår den sikkert an.

• Liker 4
Skrevet

Sikkert mange som kjøper lolita parfymen nå ja.

Tilbake til lavkarbo. Kim Karadshian gikk ned 15-20 kg på den dietten. Ja det er jo en diett. Det er kjempebra at man kan kikkstarte slankingen med denne dietten og kiloene raser av. Men når man da har nådd målet og faktisk er kjempetynn ala Fruen, og hun trener jo kjempemye i tilegg, så hadde hun ikke trengt å gått på den dietten. De som trener mindre eller 0 trening derimot kan gjerne gå på den, men å følge den stramt slik paret gjør tror jeg ikke er bra. Mannen ser veldig tynn og slapp ut, han har store ringer under øynene og ser ut som han mangler jern. Er den dietten sunn for superslanke da? Bra for de som MÅ mye ned i vekt, men ikke for skrapa anorektiske folk. Mener jeg. Tror ikke Kim K trener like mye som fruen heller. Så fotballfrue kan virkelig unne seg både soft is, sjokolade og ekte bakst UTEN å være på lavkarbo diett :) :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Skrevet

Er du klar over hvor krampe man får i ansiktet av å vrenge det slik at leppene ser større ut? Særlig når LK skal ta sine 200 bilder.

Det er bare tull at hun vrenger leppene.

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 1
Skrevet

Det er bare tull at hun vrenger leppene. Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Tull? Hun sier jo selv at hun gjør det.

• Liker 5
Skrevet

Til informasjon, Lolita lempicka er IKKE en "sukkertøyparfyme" - jeg har drevet parfymeri i mange og deltatt på mange duftkurs. Dette er en duft som i all hovedsak kjøpes av de som er 40+.

Den betegnes som en krydderduft, og mange unge vil nok kalle den "tung".

Anonymous poster hash: 2b9f8...4b6
  • Liker 6
Skrevet

Tull? Hun sier jo selv at hun gjør det.

Hvor sier hun det? Har sett at hun sier at hun får hovne lepper av graviditet, men da burde man kanskje hovne opp andre steder i kroppen også, under graviditet, mener jeg?

Anonymous poster hash: 029f0...1d9

• Liker 1
Skrevet

Til informasjon, Lolita lempicka er IKKE en "sukkertøyparfyme" - jeg har drevet parfymeri i mange og deltatt på mange duftkurs. Dette er en duft som i all hovedsak kjøpes av de som er 40+.Den betegnes som en krydderduft, og mange unge vil nok kalle den "tung". Anonymous poster hash: 2b9f8...4b6

Main accords: sweet, soft spicy, powdery, floral, woody.

Skrevet

Notes of ivy leaf, pineapple, lemon, rosewood, sour cherry and anise lily of the walley, rose, jasmine, licorice, violet and iris basd on sweet almond, vanilla, heliotrope, tonka bean, musk, praline and vetiver.

Sukkertøy.

• Liker 4
Gjest Funky Punk
Skrevet

Sikkert mange som kjøper lolita parfymen nå ja.

Tilbake til lavkarbo. Kim Karadshian gikk ned 15-20 kg på den dietten. Ja det er jo en diett. Det er kjempebra at man kan kikkstarte slankingen med denne dietten og kiloene raser av. Men når man da har nådd målet og faktisk er kjempetynn ala Fruen, og hun trener jo kjempemye i tilegg, så hadde hun ikke trengt å gått på den dietten. De som trener mindre eller 0 trening derimot kan gjerne gå på den, men å følge den stramt slik paret gjør tror jeg ikke er bra. Mannen ser veldig tynn og slapp ut, han har store ringer under øynene og ser ut som han mangler jern. Er den dietten sunn for superslanke da? Bra for de som MÅ mye ned i vekt, men ikke for skrapa anorektiske folk. Mener jeg. Tror ikke Kim K trener like mye som fruen heller. Så fotballfrue kan virkelig unne seg både soft is, sjokolade og ekte bakst UTEN å være på lavkarbo diett :) :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Lavkarbo er ingen diett.

Det er en livsstil. Og mange spise lavkarbo av helsemessige årsaker, det er ikke noe man spiser kun gor å gå ned i vekt

Man kan fint spise lavkarbo hele livet... les deg litt opp om lavkarbo du, før du uttaler deg så bastant.

• Liker 4
Skrevet

Hvor sier hun det? Har sett at hun sier at hun får hovne lepper av graviditet, men da burde man kanskje hovne opp andre steder i kroppen også, under graviditet, mener jeg? Anonymous poster hash: 029f0...1d9

Hun har svsrt dey flere ganger i kommentarfeltet på spm om leppestørrelsen sin. Først da hun løy om å ha brukt restylane og nå under graviditeten for å forklare at leppene ser like store ut som da hun fylte på regelmessig.

• Liker 3
Skrevet

Til informasjon, Lolita lempicka er IKKE en "sukkertøyparfyme" - jeg har drevet parfymeri i mange og deltatt på mange duftkurs. Dette er en duft som i all hovedsak kjøpes av de som er 40+.

Den betegnes som en krydderduft, og mange unge vil nok kalle den "tung".

Anonymous poster hash: 2b9f8...4b6

Tullball. Den lukter som sukkertøy, og faller i samme kategori som enkelte av parfymene fra Escada som slår an hos alle på 13 og 14 år år.

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...