Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men håper du fra nå av vil svare med argumenter og ikke persondebatt.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

Selvinnsikt er en fin bil.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og denne planen vet du?

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Nei, det er sak og ikke brukere vi diskuterer her vel?

• Liker 2
Skrevet

Det er vel heller det du skriver som er komisk, for du har ikke mye kunnskap om dette tydeligvis :fnise:Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Blir du aldri ferdig med persondiskusjon? Jeg har oppfordret deg til å prøve mange ganger nå.

Prøv med argumenter. Jeg er sikker på at du får det til om du konsentrerer deg.

• Liker 1
Skrevet

Selvinnsikt er en fin bil.

Jeg driver ikke på som du gjør. Jeg holder meg til sak. Kan du også prøve på det snart?

• Liker 1
Skrevet

Jeg driver ikke på som du gjør. Jeg holder meg til sak. Kan du også prøve på det snart?

Du holder deg ikke til sak når du hetser! Når skal du klare å forstå det?

Anonymous poster hash: 4b42e...93a

• Liker 1
Skrevet

Blir du aldri ferdig med persondiskusjon? Jeg har oppfordret deg til å prøve mange ganger nå.

Prøv med argumenter. Jeg er sikker på at du får det til om du konsentrerer deg.

Jeg oppfordrer deg til å bli ferdig med hetsing av FF og bli ferdig med å snakke om at hun har sykdommer hun ikke har. Du skal se at jeg ikke svarer deg når du skriver noe konstruktivt i stedet. Kanskje du skal prøve det for en gangs skyld? Så lenge du hetser må du bare regne med at noen reagerer.

• Liker 1
Skrevet

Du holder deg ikke til sak når du hetser! Når skal du klare å forstå det? Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Kan du prøve med argumenter? Takk. Jeg hetser ingen andre brukere.

• Liker 1
Skrevet

Bli ferdig. Herregud.

Anonymous poster hash: 1620a...aa5
  • Liker 12
Skrevet

Jeg oppfordrer deg til å bli ferdig med hetsing av FF og bli ferdig med å snakke om at hun har sykdommer hun ikke har. Du skal se at jeg ikke svarer deg når du skriver noe konstruktivt i stedet. Kanskje du skal prøve det for en gangs skyld? Så lenge du hetser må du bare regne med at noen reagerer. Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Hvis du reagerer på innholdet i det jeg skriver kan du klage innlegget inn til en moderator, ikke forsøple tråden med persondiskusjon ig alle mulige absurde avsporinger. Du vet, være voksen og sånn.

• Liker 3
Skrevet

Kan du prøve med argumenter? Takk. Jeg hetser ingen andre brukere.

Du hetser FF, og så lenge du fortsetter med det så kommer jeg til å svare deg. Prøv å skriv noe konstruktivt i stedet nå :) Jeg er sikker på at du klarer det!

Skrevet (endret)

Jeg hetser ingen andre brukere.

Synes du ikke det er hets å beskylde meddebattanter for å være helt tette?

Endret av Bloggleseren
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du reagerer på innholdet i det jeg skriver kan du klage innlegget inn til en moderator, ikke forsøple tråden med persondiskusjon ig alle mulige absurde avsporinger. Du vet, være voksen og sånn.

Kanskje du kan klare å ikke hetse da? Siden du er så voksen ;)

• Liker 1
Gjest Atheena
Skrevet

Vel, altså, det kan diskuteres. Om du skal delta på en messe f.eks for å markedsføre produktet ditt, må du fort regne med at det går 50.000 ut vinduet om du ikke har plakater o.l + at det koster en god del for en stand-plass på en messe. Og det koster penger med annonser (mange som betaler slik at de kommer opp øverst på google i det gule feltet og det koster de penger for hvert klikk) så man kan regne med mange utgifter. Og så er det det med at om du ikke har råd til at folk kan betale med visa i nettbutikken din så må du sende faktura, og det er ikke alle som betaler og om du da må gå til retten for å få de pengene, så må du regne med en del kostnader der og du må reise til det stedet den personen bor for å gjøre det osv osv. Så det er ikke akkurat sånn at det er gratis å drive hjemmefra heller.

Dette er uriktig. De har sikkert regnskapsfører eller revisor som tar seg av fakturering. Dette betaler de selvfølgelig for. Hvis de har noen som ikke betaler for seg så bruker man inkassobyråer for dette. De reiser ikke hjem til noen for å få betalt.

Jeg sier ikke at de ikke har utgifter i forhold til å drive firma for det har de garantert. Det koster å drive for seg selv i Norge.

Skrevet

Kanskje du kan klare å ikke hetse da? Siden du er så voksen ;)Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Lurer jo litt på hvofor dere som elsker persondiskusjon aldri tar oppfordrngen om å heller klage inn hvis dere reagerer sånn.

• Liker 2
Gjest Atheena
Skrevet

Hun har innrømt at hun har HATT anoreksi. Det er ikke det samme som å ha anoreksi. Jeg og får dårlig samvittighet om jeg ikke trener, fordi om jeg ikke trener får jeg dårlig kondis og så går det ut over knærne mine fordi jeg mister muskelstyrke rundt dem (har skade, så må trene ofte for å ikke ha vondt)

Så kan du vær så snill og slutte med det spiseforstyrrelsestyret ditt nå? For hun har ikke det. Okei? Get over it.

Anonymous poster hash: 4b42e...93a [/acro

Om hun har spisforstyrrelser i en aller annen grad vet ingen av dere. Det er tåpelig å diskutere det fra begge sider.

Skrevet

Haha, nei, hun HAR ikke spiseforstyrrelser. Hun har hatt tidligere. Kan du ikke lese kanskje? ;) Eller ignorerer du bare ordet "hatt" og bytter det ut med "har"?

Jeg har HATT spiseforstyrrelser i 25 år men er nå frisk - utad.

Jeg har fremdeles spiseforstyrrelser, men det er faktisk enklere å leve med etter jeg slapp katta ut av sekken og sa jeg var frisk.

Anonymous poster hash: 09884...69f

Skrevet

Jeg tviler ikke et sekund på at FF fremdeles har spiseforstyrrelser.

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 20
Skrevet

hva så???? la nå henne leve sitt eget liv, slutt og klag, ka er det som feiler folk.......

Anonymous poster hash: d8ba3...30b
  • Liker 1
Skrevet

:sprettoy: sier jeg og, slutt og forfølg denne stakkars damen...hun får jo ikke fred :lete:

Anonymous poster hash: d8ba3...30b
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...