AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4121 Skrevet 15. oktober 2013 Si meg, er du helt tett? Det er du som stadig vekk forfølger meg og skal diskutere meg som person. Jeg synes du bør starte en egen tråd om min cv opptar deg sånn. Bedriften hsr ikke en omsetning som tilsier at FF er overarbeidet i det daglige . Det er meningen min . Kan du angripe den og ikke alle andre aspekter ved meg som person? Får du det til?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Jeg har ikke stadig forfulgt deg.. lol.. Jeg har bare fulgt med på tråden. Så jeg angriper deg altså når jeg sier at det er en forskjell på å være daglig leder og å starte et firma UTEN ansatte? Hmm.. Uansett, det tar for mange faktisk MANGE år å bli vellykket og å få en høy omsetning. Har du hør om Stig og Stein? Om du var gründer så hadde du sikkert hørt om dem, men uansett; de har nesten gått konkurs veldig mange ganger, men er likevel vellykket i dag. Og mange kommer seg ikke gjennom dødens dal pga mangel i kunnskap om markedsføring. Fotballfrue gjør det veldig bra til å bare være 25 år gammel, men de som ikke er gründere har vel vanskelig for å skjønne dette.. Anonymous poster hash: 4b42e...93a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4122 Skrevet 15. oktober 2013 For å bli erklært frisk har man, om man er undervektig, som kriterie å komme opp til en normal vekt. Det er baresånn det er i bbehandlingen, det betyr ikke at alle med lav BMI har en spiseforstyrrelse.Anonymous poster hash: 6195d...bdd En BMI på 18 er faktisk normal vekt for mange Det er bare sånn det er. Anonymous poster hash: 4b42e...93a 3
Bloggleseren Skrevet 15. oktober 2013 #4123 Skrevet 15. oktober 2013 Si meg, er du helt tett? Det er du som stadig vekk forfølger meg og skal diskutere meg som person. Jeg synes du bør starte en egen tråd om min cv opptar deg sånn. Bedriften hsr ikke en omsetning som tilsier at FF er overarbeidet i det daglige . Det er meningen min . Kan du angripe den og ikke alle andre aspekter ved meg som person? Får du det til?Anonymous poster hash: 6195d...bdd Skal vi se... bare nå den siste timen har du beskyldt dine meddebattanter for å drive med hersketeknikker, være passiv-agressive og nå sist å være "helt tett". Men det er altså etter ditt syn de andre som driver med usaklige personangrep og bør flytte seg til en annen tråd? For øvrig enig med deg i at det er stor forskjell på å være gründer og å være leder mht hvor mye tid som går med. Jeg snakket om gründere. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4124 Skrevet 15. oktober 2013 En BMI på 18 er faktisk normal vekt for mange Det er bare sånn det er. Anonymous poster hash: 4b42e...93a Hsr ikke sagt noe annet heller. Kutt ut stråmenn.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 1
Tabris Skrevet 15. oktober 2013 #4125 Skrevet 15. oktober 2013 Det er du som stadig vekk forfølger meg og skal diskutere meg som person.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Ja, er ikke det ubehagelig? 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4126 Skrevet 15. oktober 2013 Skal vi se... bare nå den siste timen har du beskyldt dine meddebattanter for å drive med hersketeknikker, være passiv-agressive og nå sist å være "helt tett". Men det er altså etter ditt syn de andre som driver med usaklige personangrep og bør flytte seg til en annen tråd? For øvrig enig med deg i at det er stor forskjell på å være gründer og å være leder mht hvor mye tid som går med. Jeg snakket om gründere. Man må ikke være grunder for å ha kunnskap om arbeidslivet eller økonomo generelt, vet du. Men håper du fra nå av vil svare med argumenter og ikke persondebatt. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4127 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har ikke stadig forfulgt deg.. lol.. Jeg har bare fulgt med på tråden. Så jeg angriper deg altså når jeg sier at det er en forskjell på å være daglig leder og å starte et firma UTEN ansatte? Hmm.. Uansett, det tar for mange faktisk MANGE år å bli vellykket og å få en høy omsetning. Har du hør om Stig og Stein? Om du var gründer så hadde du sikkert hørt om dem, men uansett; de har nesten gått konkurs veldig mange ganger, men er likevel vellykket i dag. Og mange kommer seg ikke gjennom dødens dal pga mangel i kunnskap om markedsføring. Fotballfrue gjør det veldig bra til å bare være 25 år gammel, men de som ikke er gründere har vel vanskelig for å skjønne dette.. Anonymous poster hash: 4b42e...93a Jeg sier igjen, man må ikke være grunder for å ha lov til å ha en mening om FF. Du kan også prøve å holde deg til sak fremover, det blir en bedre tråd utav det. Anonymous poster hash: 6195d...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4128 Skrevet 15. oktober 2013 Ja, er ikke det ubehagelig? Hvis du på noen som helst måte mener det er en parallelm til diskusjonen om FF og hennes uredelige metoder, utdyp gjerne. Jeg er ikke en av de som gnåler om 'vorta' eller lignende pjatt.Anonymous poster hash: 6195d...bdd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4129 Skrevet 15. oktober 2013 Hsr ikke sagt noe annet heller. Kutt ut stråmenn.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Så da får du kutte ut og si at hun har spiseforstyrrelser da. Deal? For det er feil. Anonymous poster hash: 4b42e...93a 2
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4130 Skrevet 15. oktober 2013 Ikke det at jeg har så mye peiling, men må man ikke ta høyde for utgifter også? Slik at en større bedrift har både lokaler, avgifter, forsikringer, maskiner osv, mens en mindre bedrift som drives hjemmefra kanskje har minimalt med kostnader. Dessuten.. om man driver med noe man liker, så er det vel kanskje verd en del mer enn penger også. Uansett hvor mye jobb man har og hvor mye penger dette gir er vel strengt tatt ikke noe andre trenger å bekymre seg nevneverdig over. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4131 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg sier igjen, man må ikke være grunder for å ha lov til å ha en mening om FF. Du kan også prøve å holde deg til sak fremover, det blir en bedre tråd utav det.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Men hvorfor uttaler du deg da om noe du ikke har peiling på? Man bør være gründer for å forstå hvordan det er å starte ei bedrift og hvor vanskelig det er, og det har du vist at du ikke vet. Så da er det for din del lurt å ikke snakke om noe du ikke kan noe om. Anonymous poster hash: 4b42e...93a 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4132 Skrevet 15. oktober 2013 Skal hun ha mammaperm, så skal hun vel ikke legge ut reklame og slikt da? Man skal jo ikke tjene penger i permisjon. Anonymous poster hash: cf5ef...056 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4133 Skrevet 15. oktober 2013 Men hvorfor uttaler du deg da om noe du ikke har peiling på? Man bør være gründer for å forstå hvordan det er å starte ei bedrift og hvor vanskelig det er, og det har du vist at du ikke vet. Så da er det for din del lurt å ikke snakke om noe du ikke kan noe om. Anonymous poster hash: 4b42e...93a Np får du gi deg . Dette begynner jo å bli direkte komisk.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 2
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4134 Skrevet 15. oktober 2013 Ikke vær bekymret for mammapermen hennes. Hun har nok helt sikkert en plan
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4135 Skrevet 15. oktober 2013 Ikke det at jeg har så mye peiling, men må man ikke ta høyde for utgifter også? Slik at en større bedrift har både lokaler, avgifter, forsikringer, maskiner osv, mens en mindre bedrift som drives hjemmefra kanskje har minimalt med kostnader. Dessuten.. om man driver med noe man liker, så er det vel kanskje verd en del mer enn penger også. Uansett hvor mye jobb man har og hvor mye penger dette gir er vel strengt tatt ikke noe andre trenger å bekymre seg nevneverdig over. Vel, altså, det kan diskuteres. Om du skal delta på en messe f.eks for å markedsføre produktet ditt, må du fort regne med at det går 50.000 ut vinduet om du ikke har plakater o.l + at det koster en god del for en stand-plass på en messe. Og det koster penger med annonser (mange som betaler slik at de kommer opp øverst på google i det gule feltet og det koster de penger for hvert klikk) så man kan regne med mange utgifter. Og så er det det med at om du ikke har råd til at folk kan betale med visa i nettbutikken din så må du sende faktura, og det er ikke alle som betaler og om du da må gå til retten for å få de pengene, så må du regne med en del kostnader der og du må reise til det stedet den personen bor for å gjøre det osv osv. Så det er ikke akkurat sånn at det er gratis å drive hjemmefra heller. Anonymous poster hash: 4b42e...93a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4136 Skrevet 15. oktober 2013 Ikke vær bekymret for mammapermen hennes. Hun har nok helt sikkert en plan Og denne planen vet du? Anonymous poster hash: cf5ef...056
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4137 Skrevet 15. oktober 2013 Virkelig, du leste ikke hva jeg skrev i sted? Hun har innrømt å ha anoreksi og drev en pro-ana-blogg i forkant av bloggen hun driver nå. Hun var undervektig frem til graviditeten og skriver side opp og side ned om matinntaketet sitt og den dårlige samvittighete hvis hun dropper daglig trening. Åpenbart at hun fremdeles sliter.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Hun har innrømt at hun har HATT anoreksi. Det er ikke det samme som å ha anoreksi. Jeg og får dårlig samvittighet om jeg ikke trener, fordi om jeg ikke trener får jeg dårlig kondis og så går det ut over knærne mine fordi jeg mister muskelstyrke rundt dem (har skade, så må trene ofte for å ikke ha vondt) Så kan du vær så snill og slutte med det spiseforstyrrelsestyret ditt nå? For hun har ikke det. Okei? Get over it. Anonymous poster hash: 4b42e...93a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4138 Skrevet 15. oktober 2013 Skal hun ha mammaperm, så skal hun vel ikke legge ut reklame og slikt da? Man skal jo ikke tjene penger i permisjon. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Hun skal ha tre innlegg per dag, men kutte ned på 'andre ting'. Noe som får meg til å undre meg litt, da hun jo bruker i snitt 7, 5 timer på disse tre innleggene.Anonymous poster hash: 6195d...bdd 8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4139 Skrevet 15. oktober 2013 Np får du gi deg . Dette begynner jo å bli direkte komisk.Anonymous poster hash: 6195d...bdd Det er vel heller det du skriver som er komisk, for du har ikke mye kunnskap om dette tydeligvis Anonymous poster hash: 4b42e...93a 1
Lea2 Skrevet 15. oktober 2013 #4140 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg vet godt at det ikke er gratis, men det er kostnader på et helt annet nivå. Det kommer også an på hvilken bransje du er i. Uansett er det vel få som starter sitt eget og tror at de kommer til å bli rike de neste 5 årene.. heller tvert i mot. Og i dette tilfellet kan det jo hende at det drypper litt støtte og sponsing på en stakkars blogger også om man er så populær at noen andre tjener på å ha deg på messa eller synlig i en elelr annen sammenheng.
Fremhevede innlegg