Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke fan, men tror hun jobber beinhardt.

Ja, om din definisjon på jobb også inkluderer shopping, trening og manikyr så tviler jeg ikke.

Anonymous poster hash: 6195d...bdd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like mye morsomt å se at en blogg du ikke leser engasjerer deg så mye.

Happy to please :)

Men jeg har hele tiden vært klar på at det er nettmobbing/hets som er min kampsak her. Hvem bloggeren er spiller fint liten rolle for meg eller om det er en blogger i det hele tatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy to please :)

Men jeg har hele tiden vært klar på at det er nettmobbing/hets som er min kampsak her. Hvem bloggeren er spiller fint liten rolle for meg eller om det er en blogger i det hele tatt.

Diskusjon om en blogger er ikke automatisk mobbing. Siden du bare var nødt til å repetere deg gjør jeg det også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg trodde dette var et av parodiinnleggene til Ellevill, men så var det jaggu et av hatersene - i fullt alvor. Du er jammen ikke god. :rulle:

Anonymous poster hash: 13417...5a3

Nå er du slem. Jeg hater ingen, har ikke hjerte til å hate noen. Så nei, jeg er ingen hater. Er forskjell på hat og være kritisk. Så vær snill, så går det deg godt :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon om en blogger er ikke automatisk mobbing. Siden du bare var nødt til å repetere deg gjør jeg det også.

Ikke nødvendigvis. Du har helt rett. Repetisjon er bra... det lærer men av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har da vel mammapermisjon slik som alle andre?

Hun skulle jo bare ha gradert, hva nå det innebærer. Skulle blogge like mye, men ikke være så aktiv på annet. ikke at jeg skjønner hva hun da skal trappe ned. Men skal hun få tid med denne babyen så BØR hun jo faktisk roe ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis. Du har helt rett. Repetisjon er bra... det lærer men av!

Så når skal du holde kjeft om mobbing som på nåværende tidspunkt ikke foregår?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når skal du holde kjeft om mobbing som på nåværende tidspunkt ikke foregår?

Jeg beklager om jeg har sagt noe til feil tid. Tar det til meg og skal være litt mer forsiktig neste gang. Tusen takk for at du sa i fra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du slem. Jeg hater ingen, har ikke hjerte til å hate noen. Så nei, jeg er ingen hater. Er forskjell på hat og være kritisk. Så vær snill, så går det deg godt :)

Jeg oppfatter ikke deg som hverken spesielt snill eller raus. Heller ikke kritisk eller saklig. Men jeg oppfatter deg som en usikker person som har et veldig behov for å fantasere om merkelige scenarier og tolke de merkeligste ting ut av noe du (faktisk ikke engang) har lest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Jeg er ikke fan, men tror hun jobber beinhardt.

Klokken er 15.45 og hun har nettopp gått én time tur med hundene. Hvem har muligheten til å gjøre dette midt i en arbeidsdag? Vil du si det er beinhardt å bake coockies og gå tur med hundene?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager om jeg har sagt noe til feil tid. Tar det til meg og skal være litt mer forsiktig neste gang. Tusen takk for at du sa i fra :blomst:

Imponerende nivå du velger å legge deg på til enhver tid. Du er virkelig til å le av.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende nivå du velger å legge deg på til enhver tid. Du er virkelig til å le av.

Det var hyggelig å høre :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 15.45 og hun har nettopp gått én time tur med hundene. Hvem har muligheten til å gjøre dette midt i en arbeidsdag? Vil du si det er beinhardt å bake coockies og gå tur med hundene?

Selvstendige næringsdrivende jobber ikke 8-4. Selvstendige næringsdrivende kan jobbe om kvelden om de vil det, noe fotballfrue gjør (virker det som). Fordi de gjør det hjemme. Det er jo veldig flott, fordi da kan hun utnytte dagen mens det er lyst til å gå tur med hunder og trene og bake, og så kan hun jobbe om kvelden :)

Anonymous poster hash: 4b42e...93a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare konkret:

- Gå tur med hundene - nei.

- Bake cookies - ja, fordi en del av inntektskilden hennes er å gi ut oppskrifter, både i bok og på blogg. Da må hun nødvendigvis bake først.

Hvem som har anledning til å gjøre det midt i en arbeidsdag? Alle vi som er gründere og/eller jobber hjemmefra. Vi legger nemlig opp arbeidsdagen selv. Til gjengjeld varer den gjerne til langt på kveld hver dag, og man må som regel også jobbe i feriene.

Synes det virker som en del i denne tråden har nokså begrenset erfaring eller forståelse fra arbeidslivet. De tror det er bare én måte å jobbe på, og det er fra 08 - 16 på et kontor. Slik er ikke arbeidsdagen for alle. Enhver som har innsikt i hvordan det er å gründe en bedrift, forstår at hun jobber enormt mye.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ledet en bedrift med 25 ansatte da jeg var yngre. Vet ikke om det teller som erfaring nok for deg ig hun andre her som mener folk ikke skjønner hvordan det er å drive en bedrift.

FF har egen bedrift, men omsetningen tilsier ikke at hun har det så vanvittig travelt Heller tvert imot.

Hun har vel en halv million i året som hun tar ut i lønn så vidt jeg vet, og det er en veldig grei lønn.

Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel en halv million i året som hun tar ut i lønn så vidt jeg vet, og det er en veldig grei lønn. Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Jeg refererte til omsetning i bedriften, ikke lønna hennes. Som regel vil omsetningen si noe om bedriftens størrelse/ordremengde og da også akttiviteten

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ledet en bedrift med 25 ansatte da jeg var yngre. Vet ikke om det teller som erfaring nok for deg ig hun andre her som mener folk ikke skjønner hvordan det er å drive en bedrift.

FF har egen bedrift, men omsetningen tilsier ikke at hun har det så vanvittig travelt Heller tvert imot.

Hmm, med 25 ansatte? Prøv å starte en bedrift (f.eks som norges største blogger) UTEN noen ansatte.. ;)

Som norges største blogger får man sikkert utrolig mange forespørsler via mail om samarbeid og oppdrag. Å gå igjennom alle mailene, vurdere, opprette kontakt, lage kontrakter og avtale møter og samarbeide med ulike firmaer og folk tror jeg tar mye mer tid enn hva man kan ane. Kanskje ikk tungt arbeid, men uansett veldig tidkrevende.

Anonymous poster hash: 9660a...bff

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok heller de som har litt erfaring med å lede sin egen bedrift ser tvers gjennom overdrivelsene hennes, om du nå skulle tvære mer på hersketeknikken din. :)

Det er fordi du tror det du gjerne vil tro og har ikke så mye med virkeligheten å gjøre.

Og du som beskylder andre for å være passiv-agressive, hva er greia med å beskylde meg for hersketeknikker etterfulgt av et smilefjes? Er ikke det selve definisjonen av passiv-agressiv?

Du kan vende denne passiv-aggresive tonen din mot mannen eller barna dine. Jeg er ikke interessert.

Kanskje best å legge av seg den illusjonen at du kan bestemme hvilke andre som skal få delta i denne tråden og hvilke premisser de skal få delta på?

Hvorfor avsporer du tråden med diskusjon om meg? Tolv år gammel, eller?

Og til slutt: Du som stadig kommer med personkarateristikker av andre (passiv-agressiv, hersketeknikker), bør vel ikke klage på at andre avsporer tråden når de gir deg svar på tiltale. Eller er det bare du som kan slenge ut av deg ting om meddebattanter uten å avspore tråden?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avsporer ikke om deg, men om dere haters generelt. Merkelig at dere ikke klarer å skjønne at det ikke går ut over henne men om dere. Så det viser kanskje mer om din mentale alder enn min at du ikke klarer å forstå dette. :)Anonymous poster hash: 4b42e...93a

Er som sagt ikke interessert i din persondebatt om brukere. Oppfatt det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er det virkelig så interessant å spore av tråden med diskusjon om andre debattanter? Vi har skjønt at du tillegger oss alle å være patetiske tapere osv. Ferdig nå.

Du kan vende denne passiv-aggresive tonen din mot mannen eller barna dine. Jeg er ikke interessert.

Øh, unnskyld meg, men...

Du kjefter på meg for noe og gjøre det samme selv minuttet etterpå?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...